M. Binotto paaiškino, kodėl C. Leclercui nepakeitė padangų

M. Binotto paaiškino, kodėl C. Leclercui nepakeitė padangų
logo 2022 Liepos 04 d. 12:44, LAT Images for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd

Po turiningų įvykiais lenktynių pirmoje Didžiosios Britanijos GP dalyje, jų scenarijus pradėjo aiškėti artėjant finišui: Charlesas Leclercas pirmavo, lenkdamas savo komandos partnerį iš „Ferrari“ Carlosą Sainzą, o rimtai su juo konkuravęs Lewisas Hamiltonas, perėjęs prie kietųjų padangų, ryškiai prarado tempą.

Tačiau 38 rate viską pakeitė Estebano Ocono gedimas - „Alpine“ sportininkas sustojo trasoje ir dėl to išvažiavo saugos automobilis. Beveik visi pilotai išnaudojo šią galimybę užsidėdami minkštąsias padangas. Sainzui šis veiksmas tapo bene svarbiausiu veiksniu ispanui iškovoti pirmąją pergalę karjeroje.

Tačiau C. Leclercas „Ferrari“ komandos buvo paliktas su kietosiomis padangomis – ir nežiūrint vėlesnės jo didvyriškos kovos, monakietis finiše liko tik ketvirtas. Dar iki restato Charlesas per radiją kalbėjo, kad „bus labai sunku priešintis“, taip ir buvo. Leclercas praleido į priekį Sainzą, vėliau jį dar aplenkė Sergio Perezas ir Lewisas Hamiltonas.

Komentuodamas lenktynių Silverstoune įvykius, „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto aiškino: „Mūsų pilotai buvo pernelyg arti vienas kito, kad būtų surengtas sustojimas abiem. Antrasis, Sainzas būtų praradęs daug laiko serviso zonoje ir kartu pozicijas.

Kodėl mes nutarę rengti sustojimą tik vienam sportininkui pasirinkome Carlosą? Todėl, kad Charlesas tuo metu buvo priekyje. Jis buvo lyderis ir toliau pirmavo. Be to, jo padangos buvo naujesnės nei Sainzo. Atrodo, kad skirtumas buvo 6 ar 7 ratai ir jos buvo geresnės būklės.

Carlosas išliko antras po sustojimo, todėl galėjo pridengti Leclercą bent pirmuose posūkiuose – pastarajam teko restartuoti su kietosiomis padangomis. O tai visuomet būna sudėtingiau. Būtent tokiomis nuostatomis mes vadovavomės“.

Italų specialistas pridūrė: „Taip pat mes galvojome, jog minkštosios padangos greitai dėvėsis ir po 3-4 sudėtingų ratų tai galėjo duoti daugiau šansų Leclercui lenktynių pabaigoje. Gaila, bet minkštosios padangos nesidėvėjo taip smarkiai“.

Binotto taip pat pridūrė, kad tokią komandos taktiką „laiko teisinga kiekvienoje situacijoje“.

„Ferrari“ vadovas aiškino: „Jei mes sustojimui būtumėm pasirinkę Leclercą, tai varžovai būtų pasilikę trasoje. Tada Charlesas atsidurtų ketvirtoje vietoje su savo nauju minkštųjų padangų komplektu. Ar galėtų jis aplenkti? Nesu įsitikinęs. Beje, kai jau žinau rezultatą, visada būna lengva svarstyti, kaip reikėjo elgtis.

Saugos automobilis pasirodė mums nepalankiu metu – mes užtikrintai pirmavome lenktynėse abiem automobiliais.

Lenktynės Silverstoune buvo antrosios paeiliui, kuriose „Ferrari“ uždirbo daugiausiai taškų Konstruktorių taurės įskaitoje. Tai leido raudoniesiems sumažinti atsilikimą nuo „Red Bull“ iki 63 taškų, kai jis po Baku lenktynių buvo net 80 taškų.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 120
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2024 sezono taškai:
Komanda: Ferrari Amžius: 29 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794