„Ferrari“ vadovo Mattia Binotto teigimu, šių metų bolidas dar sulauks kelių atnaujinimų, bet tai bus viskas, nes komanda nuo metų pradžios didžiąją savo dėmesio dalį yra sutelkusi ties 2022 m. automobiliu.
Kadangi nuo kitų metų įsigalios naujas techninis reglamentas, daugelis komandų turi atsakyti į svarbų klausimą: kada nustoti dirbti ties šių metų bolidu ir skirti kuo daugiau dėmesio 2022 m. projektui? Sprendimą dar labiau apsunkina įsigaliojusios biudžeto lubos bei apribojimai aerodinamikos srityje - prasčiau pasirodžiusios ekipos pernai, šiemet daugiau gali praleisti laiko vėjo tuneliuose.
Po lenktynių Imoloje M. Binotto teigė, jog komanda yra patenkinta padarytu progresu palyginus su praėjusiais metais, tad gali skirti daugiau dėmesio kitų metų projektui.
„Manau, kad šių metų bolidas yra toks, kokio mes ir tikėjomės. Kol kas sutampa skaičiai gauti vėjo tunelyje su tais, kuriuos gauname trasoje. Tai yra puiku“, - kalbėjo M. Binotto.
„Ar jau metas skirti dėmesį 2022 m. projektui? Mes prie kitų metų bolido jau dirbame nuo sausio mėnesio. Tad komanda jau yra susitelkusi ties kitų metų projektu. Mes dar turėsime keletą atnaujinimų 2021 m. bolidui, bet tai tikrai nėra mūsų prioritetas.“
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |