Nuo 2022 m. „Formulėje-1“ bus įšaldyta jėgos agregatų modernizacija iki to momento, kol nebus pereita prie naujojo variklių reglamento, kuris numatytas nuo 2025 metų. „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto įsitikinęs, kad „Formulėje-1“ apskritai reikia vengti visokiausių motorų modernizacijos įšaldymų, kadangi pasaulio čempionate turi būti skatinami įvairiausių inovacijų diegimas.
„Varžymosi dvasia, iššūkiai ir techninių sunkumų sprendimas turi būti esminės F-1 sudedamosios dalys, - M. Binotto kalbėjo „RacingNews365“. - Manau, kad čia negali būti niekaip ribojama konkurencija visos srityse. Todėl, pavyzdžiui, aš pasisakau prieš tai, kad varikliai nebūtų modernizuojami po 2025 metų. Konkurencija šioje srityje turi išlikti visada.
Mes turime patys savęs paklausti: „Ar mes galime surasti sistemą, kuri leistų užtikrinti konvergenciją ilgalaikėje perspektyvoje?“ Kodėl ne? Mums iki šiol reikia atviros konkurencijos, kurioje savąjį projektą galima būtų įvertinti varžovų fone.
Aš sutinku su priežastimi, dėl kurios jėgainių modernizacija buvo įšaldyta 2022 metais, kadangi tuo momentu skirtingų gamintojų jėgos agregatai bus labai panašūs pagal savo technines charakteristikas. Mes pastebime, kad visi motorai dabar jau yra sulyginti ir kitais metais skirtumų beveik nebus jokių – tuo visai nereikės rūpintis ir visą dėmesį komandos galės skirti važiuoklės tobulinimui. Todėl bus galima sutaupyti nemažai resursų per tą periodą, kol mes visi kursime visiškai naują jėgos agregatų koncepciją“.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 475 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |