M. Brundle: mes patys sugadinome „Formulę-1“

M. Brundle: mes patys sugadinome „Formulę-1“
logo 2015 Birželio 24 d. 06:55, LAT Photographic
Buvęs F-1 lenktynininkas, o dabar „Sky Sports“ kanalo komentatorius Martinas Brundle savo bloge apžvelgė praėjusio Austrijos GP etapo rezultatus...
„Lenktynių metu, kurias aš komentuoju TV eteryje, savyje turiu tarsi savotišką barometrą – tenka arba iš visų jėgų parinkinėti tinkamus žodžius, arba viskas klostosi taip nepastebimai, jog pranešimas apie paskutinį ratą ateina savaime ir man reikia nutilti, kai lyderis kerta finišo liniją. Negaliu pavadinti Austrijos etapo pačiu įdomiausiu, bet jis man patiko ir prabėgo gana greitai.
Kovos dėl lyderystės čia kaip ir nebuvo, po lenktynių man Twitter rašė, kad aš per daug kalbėjau apie vidurinę pilotų grupę, bet būtent ten situacija ir buvo įdomiausia: kova čia vyko ratas į ratą, su lenkimais be DRS pagalbos antrame ir penktame posūkiuose.
Būtų buvę labai šaunu tokias kovas matyti lyderių grupėje, bet Spielberge buvo ne tas etapas, kurį mes dar ilgai prisiminsime. Socialiniuose tinkluose svarstė apie „nuobodų kuro taupymą“, bet Austrijoje to nebuvo – degalų sąnaudos ten nedidelės, o pirmuose ratuose išvažiavus saugos automobiliui, taupyti nieko nereikėjo, pilotai galėjo aktyviai atakuoti iki pat finišo. F. Massa ir S. Vettelis važiavo nuspaudę akseleratorių „iki pat dugno“, panašiai važiavo ir P. Maldonado su M. Verstappenu.
Buvo net ir didelė avarija, kurioje, laimei, niekas nenukentėjo. Būtent apmaudu, kad į ją kaip tik pakliuvo K. Raikkonenas, neseniai garsiai pareiškęs, jog F-1 lenktynės turėtų būti kur kas pavojingesnės. Suomio mašina į atitvarus „įštampavo“ F. Alonso, kurio bolidas praskrido vos keli centimetrai nuo Kimio galvos. Panašus incidentas prieš keletą metų įvyko Spa, kur R. Grosjeano mašina praskrido virš F. Alonso bolido.
Labai gaila, kad pastaruoju metu tapo labai madinga keikti „Formulę-1“, ypač jos viduje. „Red Bull turi labai puikius marketingo specialistus, todėl reikia tikėtis, kad jie gana greitai tars galutinius žodžius po labai aštrios „Formulės-1“ bei „Renault“ kritikos.
Deja, mes patys išleidome džiną iš butelio, o dabar visi – sirgaliai, spauda, socialiniai tinklai yra pasiruošę mesti laviną kritikos „Formulei-1“, nes mes patys iššaukėme šią ugnį. Atvirai sakant, aš nesuprantu, kam mes tai padarėme, bet galiausiai išėjo taip, jog dabar visi į F-1 žiūri tik per negatyvią prizmę. Dar visai neseniai už tai mane būtų iškvietę pas aukščiausiąjį bosą, jei aš ką nors neigiamo būčiau pasakęs apie F-1 pasaulio čempionatą. Kaip keičiasi laikai...
Jau netrukus mūsų laukia anšlagas Silverstoune, o štai Spielbergo „Red Bull Ring“ žmonių buvo pastebimai mažiau nei pernai ir perlaužti šią tendenciją bus labai nepaprasta. Gali būti, jog reikėtų optimizuoti reglamentą ir viso lenktynių savaitgalio formatą, duoti visišką laisvę visiems dalyvaujantiems motoristams, kad „Honda“ ir „Renault“ galėtų pasivyti pirmaujančius ir netolimoje ateityje mes neprarastumėme „Red Bull“ ir dar kelių komandų. Tada visi galėtų pamatyti tikrą kovą trasose, o ne jos epizodus. Beje, užtektų 2 ar 3 intriguojančių lenktynių etapų, kad viskas apsiramintų.
Šioje visoje „tamsoje“ mes vos nepraleidome svarbaus fakto, jog dvikovoje dėl titulo L. Hamiltoną ir N. Rosbergą teskiria vos 10 taškų. Po finišo Austrijoje Nico pasakė, kad jis buvo greitesnis viso savaitgalio metu, išskyrus vieną ratą per kvalifikaciją.
Labai gaila, jog nesulaukėme lietaus, nes aš tvirtai tikiu, kad jei būtų pradėję lyti, kažkuris iš „Toro Rosso“ pilotų būtų užlipęs ant podiumo – per „šlapią“ treniruotę jie važiavo tarsi kitoje lygoje.
Kai dėl K. Raikkoneno, tai „Ferrari“ komandai reikia labai rimtai pasvarstyti, ar pratęsti su juo kontraktą. Austrijoje Kimis prarado bolido kontrolę esant dideliam greičiui, „įspaudęs“ „McLaren“ mašiną į barjerą – labai keistas incidentas, nors problemų su bolido reguliavimu startui suomis turėdavo ir praėjusiais metais. O dabar tai matėme ne vien Austrijoje, bet ir Kanadoje, kur jis apsisuko po sustojimo boksuose.
„Ferrari“ reikia labai rimtai pasvarstyti apie ateitį, nes sportininkių rinkoje yra daug labai talentingo jaunimo, kurie ir kainuoja kur kas mažiau, bet yra labai šaunūs pilotai, pavyzdžiui – R. Grosjenas, N. Hulkenbergas, V. Bottas ar net F. Nasras, kuris labai puikiai tvarkosi su savo darbu „Sauber“ ekipoje. Šiandien mūs sporte yra ir daugiau talentų...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553