M. Brundle‘as nepritaria „Red Bull“ atstovų nuomonei dėl trasos ribų taisyklių

M. Brundle‘as nepritaria „Red Bull“ atstovų nuomonei dėl trasos ribų taisyklių
logo 2021 Gegužės 04 d. 23:09, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd nuotr.

Buvęs F-1 pilotas, dabar lenktynių komentatorius, Martinas Brundle‘as mano, kad „Red Bull“ yra pati kalta dėl to, jog dėl trasos ribų taisyklių pažeidimų neiškovojo geresnių rezultatų.

Būtent „Red Bull“ atstovai po Portugalijos GP skundėsi, kad dėl trasos ribų taisyklių šiemet jau prarado pergalę, „pole“ poziciją ir vieną papildomą tašką, skiriamą už greičiausiai įveiktą ratą lenktynių metu.

Maxas Verstappenas teisėjų sprendimą Portugalijoje atimti iš jo papildomą tašką už taisyklių pažeidimą pavadino keistu. Tuo tarpu M. Brundle‘as teigia, jog dar prieš lenktynes visiems buvo aiškiai pasakyta, jog išvažiavus visais keturiais ratais už trasos ribų keturioliktame posūkyje, sportininkų rezultatai bus anuliuojami.

„Nesutinku su „Red Bull“ atstovais dėl teisėjų nenuoseklumo vertinant trasos ribų pažeidimus bei jų komentarais apie tai, jog iš jų buvo atimta pergalė, „pole“ pozicija ir taškas už greičiausią ratą“, - teigė M. Brundle‘as.

„Automobilių sportą kontroliuoja FIA, kurios atstovai sprendimus priima vadovaudamiesi dokumentais. Tuos dokumentus sudaro Tarptautinis sporto kodeksas. F-1 skirtas 88 puslapių Sporto reglamentas ir galiausiai lenktynių direktoriaus papildomos pastabos. Dar prieš važiavimus buvo aiškiai pasakyta, kad 1, 4, 5 ir 15 posūkiuose nuo pat pradžių bus stebima, ar sportininkai paiso trasos ribų. Šeštadienį 9 val. ryto buvo išplatintas papildymas, o 14 posūkis buvo ryškiai pažymėtas.“

„Tęsiant apie trasos ribų paisymą, taisyklėse rašoma, kad sportininkai negali išvažiuoti už trasos ribų be rimtos priežasties. Lenktynininkas bus laikomas išvažiavusiu iš trasos, jei visais keturiais bolido ratais kirs baltą liniją, apibrėžiančią trasos ribas. Už trasos esantys borteliai nėra laikomi trasos dalimi.“

„Lenktynių direktorius Michaelis Masi, sulaukęs spaudimo iš pilotų pusės, iš tikrųjų suteikia jiems nemažai laisvės ir leidžia, kad raudonai baltas bordiūras svarbiausiuose posūkiuose taptų trasos dalimi. Tokia išimtis tikriausiai daroma dėl to, kad per lenktynes teisėjams nereiktų nagrinėti begalės pažeidimų.“

„Tačiau taisyklės galėtų būti daug griežtesnės. Juk jei bolidas yra 1 kg lengvesnis nei leidžiama arba milimetru per platus, tokiu atveju sportininkams diskvalifikuojamas. Kodėl tuomet turėtume aplaidžiai žiūrėti į trasos ribų taisykles? Lenktynininko darbas yra sumažinti distanciją ir maksimaliai padidinti kiekvieno posūkio kampą nepažeidžiant taisyklių. FIA darbas - juos sustabdyti nuo taisyklių pažeidinėjimo.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794