Nustebes
IP: 89781b3 | 07/22 00:32 Atsakyti
Verstapeno darbeliai treniruoteje:
https://www.youtube.com/watch?v=2QJTAVnaLRI
Svarbiausiai garsiai isvadinti mongolu :D
https://www.f-1.lt/mongolija-reikalauja-m-verstappeno-atsiprasyti-n43312
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 20:56 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/21 20:26

Žinoma, kad ne. Smagiausia, kai kova per visas lenktynes vyksta. Tik lyginu 2 situacijas: vienoj kova vyksta 1 ratą ir galiausiai baigiasi dnf, o kitoj lenktyninkai visas lenktynes tiesiog važiuoja netoli vienas kito, kaip pvz Monake dažnai būna. Šiuo atveju man įdomiau pirmas variantas

man atrodo, kad taip, kaip yra dabar taisykles +- viskas gerai ir nieko nereikia keisti. tik tas taisykles nuosekliai taikyti
tech
IP: c4754c7 | 07/21 20:26 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 18:47

va ant tu zodziu kaip tik montoya apie tai ;)
https://www.f1news.ru/news/f1-154362.html

1:1 mano nuomone sutampa 😀👍
Rokas1 logo rėmėjas
IP: 2621378 | 07/21 20:26 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 18:42

o as gal busiu nepopuliarus, bet man visiskai nesinori crashu ir dnf. todel, kad del to iskritus vienam is lyderiu, lenktynes praranda ne maziau nei 50% savo idomumo. ar tau labai idomu buvo ziureti kai ver iskirto jau pirmam rate?

Žinoma, kad ne. Smagiausia, kai kova per visas lenktynes vyksta. Tik lyginu 2 situacijas: vienoj kova vyksta 1 ratą ir galiausiai baigiasi dnf, o kitoj lenktyninkai visas lenktynes tiesiog važiuoja netoli vienas kito, kaip pvz Monake dažnai būna. Šiuo atveju man įdomiau pirmas variantas
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:50 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:47 Atsakyti
tech
07/21 18:13

5. Bolidas 33 suvokdamas kad 44 jau bet kuriuo atveju ilindes i posuki ir tikriausiai kazkiek slys, nedare nieko, jog to isvengti 😀vietoj to pasirinko vaziuoti ta pacia trajektorija lyg 44 ten nebutu

va ant tu zodziu kaip tik montoya apie tai ;)
https://www.f1news.ru/news/f1-154362.html
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:42 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/21 18:36

Kad vadovai to nori tai net labai logiška. Nepamenu, kiek ten Wolfas sakė komandai kainavo Botto su Russell avarija, bet kainavo labai LABAI daug. Dabar tas pats rbr. Biudžetai spaudžiami, bet kokia panaši avarija komandai papildomas galvos skausmas, tad natūralu, kad jie nori griežtesnių baudų.
Aš kalbu iš savo, kaip fano pusės. Gal netaktiškai nuskambėsiu, bet man smagiau, kai agresyvi kova baigiasi avarija ir abiejų dnf, nei kai pilotai bijo rizikingą manevrą atlikt ir tiesiog viens kitą persekioja

o as gal busiu nepopuliarus, bet man visiskai nesinori crashu ir dnf. todel, kad del to iskritus vienam is lyderiu, lenktynes praranda ne maziau nei 50% savo idomumo. ar tau labai idomu buvo ziureti kai ver iskirto jau pirmam rate?
Rokas1 logo rėmėjas
IP: 2621378 | 07/21 18:42 Atsakyti
tech
07/21 16:24

kodel agresyvus stilius prades nykt? kas vaziavo agresyviai tas ir vaziuos. sakykim siuo atveju buvo labai normali bauda 10s + 2 baudos balai. gi ne kiekviena karta viskas nueina i crash, arba buna dvigubas DNF . juolab cia isvis kaip racing incident, tai labai adekvacios baudos buvo,nes vienas sienoj, kitas neprarado poziciju,naturalu ten kur 50/50 kaltes, vaziuojantis turi nusibausti, nes tam kuriam DNF jau ir taip nusibaudes :)

Šiuo atveju taip, bauda net nesugadino Hamio lenktynių. Bet tikrai būna atvejų, kai pilotai gauna baudas už veiksmus, kurie seniau nebuvo baudžiami, ir tos baudos gali pakenkt jų lenktynėm.
Dėl nykimo, tai man pvz Max todėl ir patinka, kad itin agresyviai lenktyniauja, ir nors seniau labai dažnai peržengdavo ribą, bet bent nebijojo ant jos balansuot. O kiek juk backlash buvo dėl to ir iš fanų ir iš kitų pilotų, nors bent kiek pats pamenu, tai Šumio laikais, kai jis kovodavo su Montoya, Raikonenu ir Alonso, visi jie taip pat ir lenktyniavo. Ir tada atrodė viskas normalu. O tokie manevrai kaip pvz Austrijoj, už ką buvo dalintos baudos, būdavo įprasta gynyba.
Bet gal ir senstu tiesiog, nostalgija jau ima viršų :D
Rokas1 logo rėmėjas
IP: 2621378 | 07/21 18:36 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 16:38

as dar karta paskaiciau massi interviu ir ten jis sako, kad patys komandu vadovai pries sezona norejo, kad butu baudziami tokie dalykai. ir net tie, kurie vyksta pirmajame rate. kaip jau ir minejau, taisykles - atskira diskusija. ir panasu, kad komandos taip pat nenori gladiatoriu kovu, kadangi tai nuvestu i anarchija ir nebaudziamuma visokiu banzai manevru. mano asmenine nuomone, didziausia dabartine beda yra nuoseklumo nebuvimas. turetu kiekvienose lenktynese panasius incidentus traktuoti vienodai.

Kad vadovai to nori tai net labai logiška. Nepamenu, kiek ten Wolfas sakė komandai kainavo Botto su Russell avarija, bet kainavo labai LABAI daug. Dabar tas pats rbr. Biudžetai spaudžiami, bet kokia panaši avarija komandai papildomas galvos skausmas, tad natūralu, kad jie nori griežtesnių baudų.
Aš kalbu iš savo, kaip fano pusės. Gal netaktiškai nuskambėsiu, bet man smagiau, kai agresyvi kova baigiasi avarija ir abiejų dnf, nei kai pilotai bijo rizikingą manevrą atlikt ir tiesiog viens kitą persekioja
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:34 Atsakyti
tech
07/21 18:13

5. Bolidas 33 suvokdamas kad 44 jau bet kuriuo atveju ilindes i posuki ir tikriausiai kazkiek slys, nedare nieko, jog to isvengti 😀vietoj to pasirinko vaziuoti ta pacia trajektorija lyg 44 ten nebutu

visiskai teisingai ;) ir del to durnas, nes supalino visa iskaitos pranasuma :)))
nu jo
IP: dd09980 | 07/21 18:31 Atsakyti
ant letu posukiu hamis primete,kad sunku bus iskirsti,geriau ant pacio greiciausio. nesvarbu,jei sparna nusilauztu-is paskutines vistiek pirmas butu,jei padanga prasikirs-dzin,kad ir dviem ratais atsiliks,vistiek pirmas atvaziuos,jei kokia trauke nuluztu,tai isvis dzin-juk dar viena yra,jei i siena? cia sunkiau,bet gal kaip nors daredetu iki boksu,paprasytu red flag,ir spetu startuot.
mariusis
IP: 7ad5add | 07/21 18:24 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 17:55

1.Abiems vietos buvo sociai (ziureti vaizda is virsaus)
2.bolidas 33 buvo priekyje ir važiavo idealia trajektorija
3.bolidui 44 slydo priekis kas ir sąlygojo crasha
4.bolidas 44 causing a colision, ka ir nusprende teisėjai pagal galiojančias taisykles

Bolidas nebuvo priekyje bent iš šios nuorodos 27-28 sekundė https://youtu.be/oIKel6jVD3Q . Žiūrint sulėtintai galima atkreipti dėmesį, kada Hamiltonas suka vairą ir kada Verstapenas pradeda savo bolidu artėti. Ne Hamiltonas slysta, o Verstapenas į jį įsuka. Prieš posūkį bolidai lygiai galima sakyti. Toliau Verstapenas suka taip, lyg ten nieko nebus. Ideali trajektorija- tai sapalionės, nes taip išeina jei esi idealioje trajektorijoje kitas tave bandydamas lenkti turi vos nesustoti dėl to, o kitas ir toliau varo idelia trajektorija, nes joje niekas neturi pasimaišyti- neliečiama erdvė.
tech
IP: c4754c7 | 07/21 18:13 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 17:55

1.Abiems vietos buvo sociai (ziureti vaizda is virsaus)
2.bolidas 33 buvo priekyje ir važiavo idealia trajektorija
3.bolidui 44 slydo priekis kas ir sąlygojo crasha
4.bolidas 44 causing a colision, ka ir nusprende teisėjai pagal galiojančias taisykles

5. Bolidas 33 suvokdamas kad 44 jau bet kuriuo atveju ilindes i posuki ir tikriausiai kazkiek slys, nedare nieko, jog to isvengti 😀vietoj to pasirinko vaziuoti ta pacia trajektorija lyg 44 ten nebutu
mariusis
IP: 7ad5add | 07/21 17:58 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 17:23

nepamirskim, kad hamiltonas ejo i crasha suprasdamas, kad abiems dnf jam tinka, nes jei verstapenas butu tam posuki nuvaziaves i prieki, skirtumas iskaitoje butu padidejes dar min 7 taskais ;) gavosi idealiai :)

Tu žinai kas kur ėjo. Kaip stebina tokie kašpirovskiai-žinotojai kas kur ėjo. Taip ėjo į krešą, kad pats dar prisitrėkštų. Kaip taip sumąstyti reikia dar. Vadinas visur taikom tokias abejotinas avarijas specialiai ėjimus į krešus.
Kaip tu nusprendei, kad Verstapenas būtų nuvažiavęs į priekį. Gi saito ekspertai sakė , kad Hamiltonas turėjo greičio pranašumą ir būtų apsilenkęs sekančioje tiesiojoje. Kuom dabar tikėti??? Reikėjo tik kantrybės.
Dabar toks hipotetinis. Įsivertinus, kad Hamiltonas visiems užknisęs dėl dominavimo, visų ten judėjimų ir šiaip kitiems likusios nuoskaudos po 2007 metų( nors apsimes, kad ne) yra juodas ir t.t(matosi vien iš čia kiek neadkvečių komentuotojų)., vietoje jo būtų Leclercas. Ar neapsiverstų svarstyklės ir daugelis rėktų, kad kaltas pats Verstapenas. Teisėjai gali būti duotų tokią pat baudą ir Leclercui, nes rbr vėl apsitriestų, tai dėl politikos nuraminti šūdo malūną reiktų.
Norge logo rėmėjas
IP: 5f80f6a | 07/21 17:55 Atsakyti
tech
07/21 17:42

Bolidas nr 44 galvojo kad bolidas 33 paliks vietos. Bolidas 33 galvojo, kad 44 paliks vietos. Isvada - abu bolidai ejo i crasha, o ne tik nr 44 😀

1.Abiems vietos buvo sociai (ziureti vaizda is virsaus)
2.bolidas 33 buvo priekyje ir važiavo idealia trajektorija
3.bolidui 44 slydo priekis kas ir sąlygojo crasha
4.bolidas 44 causing a colision, ka ir nusprende teisėjai pagal galiojančias taisykles
tech
IP: c4754c7 | 07/21 17:42 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 17:23

nepamirskim, kad hamiltonas ejo i crasha suprasdamas, kad abiems dnf jam tinka, nes jei verstapenas butu tam posuki nuvaziaves i prieki, skirtumas iskaitoje butu padidejes dar min 7 taskais ;) gavosi idealiai :)

Bolidas nr 44 galvojo kad bolidas 33 paliks vietos. Bolidas 33 galvojo, kad 44 paliks vietos. Isvada - abu bolidai ejo i crasha, o ne tik nr 44 😀
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 17:23 Atsakyti
tech
07/21 16:24

kodel agresyvus stilius prades nykt? kas vaziavo agresyviai tas ir vaziuos. sakykim siuo atveju buvo labai normali bauda 10s + 2 baudos balai. gi ne kiekviena karta viskas nueina i crash, arba buna dvigubas DNF . juolab cia isvis kaip racing incident, tai labai adekvacios baudos buvo,nes vienas sienoj, kitas neprarado poziciju,naturalu ten kur 50/50 kaltes, vaziuojantis turi nusibausti, nes tam kuriam DNF jau ir taip nusibaudes :)

nepamirskim, kad hamiltonas ejo i crasha suprasdamas, kad abiems dnf jam tinka, nes jei verstapenas butu tam posuki nuvaziaves i prieki, skirtumas iskaitoje butu padidejes dar min 7 taskais ;) gavosi idealiai :)
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 17:23 Atsakyti
tech
07/21 16:24

kodel agresyvus stilius prades nykt? kas vaziavo agresyviai tas ir vaziuos. sakykim siuo atveju buvo labai normali bauda 10s + 2 baudos balai. gi ne kiekviena karta viskas nueina i crash, arba buna dvigubas DNF . juolab cia isvis kaip racing incident, tai labai adekvacios baudos buvo,nes vienas sienoj, kitas neprarado poziciju,naturalu ten kur 50/50 kaltes, vaziuojantis turi nusibausti, nes tam kuriam DNF jau ir taip nusibaudes :)

nepamirskim, kad hamiltonas ejo i crasha suprasdamas, kad abiems dnf jam tinka, nes jei verstapenas butu tam posuki nuvaziaves i prieki, skirtumas iskaitoje butu padidejes dar min 7 taskais ;) gavosi idealiai :)
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 16:38 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/21 16:15

Ir realiai dauguma senosios kartos atstovų leidžia suprast pagrindinį dalyką - prieš 10 ar 20 metų tai būtų lenktyninis incidentas, bet pagal dabartines tendencijas reikėjo kažką nubausti, o to, kuris sienoj liko, tikrai nieks nebaus. Tiesiog turim per daug precedentų, kad būtų galima leisti taip lenktyniauti.
Niekad nebuvau (ar bent jau nemanau, kad buvau) iš tų, kuriem viskas kas nauja yra blogai ir viskas visada tik blogyn eina. Bet po paskutinių kelių incidentų ir baudų darosi neramu, kad agresyvus vairavimo stilius pradės nykt

as dar karta paskaiciau massi interviu ir ten jis sako, kad patys komandu vadovai pries sezona norejo, kad butu baudziami tokie dalykai. ir net tie, kurie vyksta pirmajame rate. kaip jau ir minejau, taisykles - atskira diskusija. ir panasu, kad komandos taip pat nenori gladiatoriu kovu, kadangi tai nuvestu i anarchija ir nebaudziamuma visokiu banzai manevru. mano asmenine nuomone, didziausia dabartine beda yra nuoseklumo nebuvimas. turetu kiekvienose lenktynese panasius incidentus traktuoti vienodai.
tech
IP: bfb2e24 | 07/21 16:24 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/21 16:15

Ir realiai dauguma senosios kartos atstovų leidžia suprast pagrindinį dalyką - prieš 10 ar 20 metų tai būtų lenktyninis incidentas, bet pagal dabartines tendencijas reikėjo kažką nubausti, o to, kuris sienoj liko, tikrai nieks nebaus. Tiesiog turim per daug precedentų, kad būtų galima leisti taip lenktyniauti.
Niekad nebuvau (ar bent jau nemanau, kad buvau) iš tų, kuriem viskas kas nauja yra blogai ir viskas visada tik blogyn eina. Bet po paskutinių kelių incidentų ir baudų darosi neramu, kad agresyvus vairavimo stilius pradės nykt

kodel agresyvus stilius prades nykt? kas vaziavo agresyviai tas ir vaziuos. sakykim siuo atveju buvo labai normali bauda 10s + 2 baudos balai. gi ne kiekviena karta viskas nueina i crash, arba buna dvigubas DNF . juolab cia isvis kaip racing incident, tai labai adekvacios baudos buvo,nes vienas sienoj, kitas neprarado poziciju,naturalu ten kur 50/50 kaltes, vaziuojantis turi nusibausti, nes tam kuriam DNF jau ir taip nusibaudes :)

TOP naujienos

F-1.lt pulsas