Seniausi komentarai
kipshas999
| Spalio 22 d. 01:20
Viskas labai grazu kol mersams nieks negali pasipriesint,bet vos tik pajuto kad gal but istikruju pralosia variklio galia ferrari, iskart prasideda itarinejimai nelegalumu,nes jei situacija nepasikeis kyla gresme kitamet prarast dominavima, jiems tai truputi ne pagal plana butu...siaip to ir reikejo tiketis,greitai pasibaige pasisakymai kad F1-ui labai gerai sustiprejusi Ferrari forma,prasidejo nelegalumu paieskos ir knisis tol kol ka nors isknis arba kol patys kanors nelegalaus sugalvos
Klepsidra
| Spalio 21 d. 16:12
kart
| Spalio 21 d. 14:45

P.S. idomu, jeigu Mersai noretu pateikti protesta, ar pati komanda teiktu ar tartusi su klientemes, kad teiktu jos? :))) Nu, nes jiems manau padla viesoje erdveje biski butu, jeigu nieko nerastu ar panasiai.

pirmiausia tai tie klausejai nebudavo viesinami - iki paskutinio karto kai lunatikas Masis isviesino pavardem. dabar net jei ir mersai cia teikia (kuo abejoju - speciau, kad Red Bull uz Honda tai daro) tai tikriaus ramiai uz juos tai gali padaryti kokia lenktyniu tasko komanda
kart
| Spalio 21 d. 14:45
P.S. idomu, jeigu Mersai noretu pateikti protesta, ar pati komanda teiktu ar tartusi su klientemes, kad teiktu jos? :))) Nu, nes jiems manau padla viesoje erdveje biski butu, jeigu nieko nerastu ar panasiai.
kart
| Spalio 21 d. 14:41
Metai bega, technologijos tobuleja, o kazkas jau n metu vis dar apie tepalus kalba. Bet kaip neranda, taip.
loo
| Spalio 20 d. 21:57
Taigi, o britams del mersu ir brito soferio dominavimo 6 metus is eiles tai klausimu, aisku, nekilo :)
leksas
| Spalio 20 d. 17:21
visas vidaus degimo variklio tobulinimas apsiriboja ties kuro įpurškimo sistema, ir ties smulkių parametrų koregavimu, bandoma vienur truputėlį pralošiant daugiau išlošti, nes viskas dabar beveik tobula, nieko keisto kad kyla įtarimų.
ddt
| Spalio 20 d. 11:49
Beje žodžio "sąmojingas" reikšmė yra susieta su humoru, taip kad techninis Ferrari sprendimas gali būti tik "sąmoningas".
ddt
| Spalio 20 d. 11:47
Ar aš klystu, bet iki šiol matydavau, kad jei sprendimas legalus, būdavo tik konstatuojamas toks faktas bet detalės neatskleidžiamos. Tokiu atveju, jei Ferrari legaliai didina variklio galią, jiems neturėtų būti problema tuo atveju. Jei nelegalu - jokio skirtumo dėl technologijos atskleidimo, nes jos nebebus galima naudoti.

F-1.lt pulsas