Seniausi komentarai
Klepsidra
| Balandžio 26 d. 00:18
SF15T
| Balandžio 25 d. 09:52

daug prifantazavot apie apiputimus, tik kazkaip natkeipet i Norges minti demesio, kad pas kimi tos svirties tai nera. Tai kimis neaputineja, nors greitis su sebu vienodas. Tai kam cia tiek to vargo, jei masina ir be to mechanizmo (papildomas svoris) yra tiek pat greita?

Kad ir kas tai bebutu manoma, kad Vettelis nori kontroliuoti pats, o Kimiui tinka kai tai padaroma automatiskai - delto vienas turi, o kitas ne
Klepsidra
| Balandžio 26 d. 00:17
Rolandas Jasionis570133840025277
| Balandžio 25 d. 22:31

ta svirtis tai sankabos reguliavimas SV ir tiek

tai kad sakoma, kad Vettelis naudoja greitame kvalifikacijos rate - idomu, kur jis ten sankaba naudoja.
Klepsidra
| Balandžio 26 d. 00:16
Vytispagonia
| Balandžio 24 d. 23:10

Nelabai supratau Ką norėjot pasakyt, bet jei teisingai supratau, tai FIA gali uždraust ką tik sugalvojus (panašiai kaip mūsų gandragalviai)/atsimenat Renault masės dempferius?....atsimenat priežastį kodėl jie buvo uždrausti? jei ne priminsiu - atseit judanti aerodinaminė dalis (gudrus amortikas bolido nosies viduj - aerodinaminė detalė?????)

FIA gali leisti ir poto gali persigalvoti, ypac jei kazkas is sono pataria. Mases amortizatoriai buvo leisti naudoti pacios FIA ir pusantro sezono naudojami. Viena sidabrine ir viena raudona komanda bande sukurti tokius pat, bet panasu nepavyko - kuris paskunde FIA - klausimas, nes skirtingi autoriai rodo skirtingai. Jei nera konkrecios technines taisykles, kuri pazeidziama, visada galima pasitelkti sporto dvasia - ar ne ja vadovaujantis bande dvigubus difuzorius uzdrausti ir pan.
Rolandas Jasionis570133840025277
| Balandžio 25 d. 22:32
jei tiksliau tai susije su startu is vietos.
Rolandas Jasionis570133840025277
| Balandžio 25 d. 22:31
ta svirtis tai sankabos reguliavimas SV ir tiek
SF15T
| Balandžio 25 d. 09:52
daug prifantazavot apie apiputimus, tik kazkaip natkeipet i Norges minti demesio, kad pas kimi tos svirties tai nera. Tai kimis neaputineja, nors greitis su sebu vienodas. Tai kam cia tiek to vargo, jei masina ir be to mechanizmo (papildomas svoris) yra tiek pat greita?
Vytispagonia
| Balandžio 24 d. 23:10
Rolandas Jasionis570133840025277
| Balandžio 24 d. 22:56

skaiciau as ta straipsni dar pries tai tau ikelus cia jie net nezino kas tai bando apibudinti ,apibendrinti ,bet nesupranta kas tai tikrinio ferrari viskas buvo legalu ,dabar bando sukurti precedenta ,bet pasekmes nezino.

Nelabai supratau Ką norėjot pasakyt, bet jei teisingai supratau, tai FIA gali uždraust ką tik sugalvojus (panašiai kaip mūsų gandragalviai)/atsimenat Renault masės dempferius?....atsimenat priežastį kodėl jie buvo uždrausti? jei ne priminsiu - atseit judanti aerodinaminė dalis (gudrus amortikas bolido nosies viduj - aerodinaminė detalė?????)
Rolandas Jasionis570133840025277
| Balandžio 24 d. 22:56
skaiciau as ta straipsni dar pries tai tau ikelus cia jie net nezino kas tai bando apibudinti ,apibendrinti ,bet nesupranta kas tai tikrinio ferrari viskas buvo legalu ,dabar bando sukurti precedenta ,bet pasekmes nezino.
Vytispagonia
| Balandžio 24 d. 22:54
Rolandas Jasionis570133840025277
| Balandžio 24 d. 21:16

jei butu apiputimas pas kimi irgi butu tas pats eiline nesamone ,bando parodyti kas yra ,bet nezino kas,ferrari jau pasimoke ,ant to pacio greblio jie tikrai nelips ,negi jie tokie butu idijotai ,kad parodytu ,kas yra nelegalu ,tipo visiems kilo didziulis susidomejimas ,smaukalai ,patys negali nemoka nezino ,tai geriausiais sprendimas skusti kita ,o jeigu ten nelegalu ,tai mes nezinodami visitiek laimesim ,supuveliai.

OJ nesakykit....tai nėra lipimas ant to pačio grėblio....reglamentas tik nustato dusliaus parametrus, tame tarpe ir maksimalų jo pakėlimo kampą (ką ir daro renault.....kaip jau komentavau kažkur, tai nėra wow stebuklas, gaslintis suteikti renault kažkokį pranašumą)....tuo tarpu wastegate vamzdeliai, tai va čia galima kažką išspaust iki ko kiti nedasigalvojo/supraskit sparno apipūtimas iš apačios didina prispaudžiamą jėgą, o kam prarast išmetamų dujų energiją sukant turbiną tada kai ji jokios naudos neduoda (turiu galvoj posūkyje, stabdant)....gal geriau tą dujų srautą naudot sparnui, ypač tada, kai to labiausiai reikia (posūkyje).....iš esmės čia ta pati idėja kaip pas aktyvų apipučiamą difusorių, kai Renault motoro mapai leido jį apipūtinėt atleidus "gazą"....po to visi nusikopijao idėją :)))))
Vytispagonia
| Balandžio 24 d. 22:39
Norge
| Balandžio 24 d. 17:39

Francai, sveiks valio! vakar teisinga ir aktualu klausima iskelei, ziuriu kaip tik siandien fia teikesi pateikt isaiskinima. kaip tik ta tema, kuria norejai i Klepsidra kreiptis :)
https://ru.motorsport.com/f1/news/fia-vvela-novye-ogranicheniya-na-ispolzovanie-vykhlopnykh-gazov-1029663/?s=1

Na va....ką ir sakiau, čia wastegateas esmė....blemba, galėtų manekokia F1 komanda pasamdyt kaip konsultantą :)))))
Rolandas Jasionis570133840025277
| Balandžio 24 d. 21:16
jei butu apiputimas pas kimi irgi butu tas pats eiline nesamone ,bando parodyti kas yra ,bet nezino kas,ferrari jau pasimoke ,ant to pacio greblio jie tikrai nelips ,negi jie tokie butu idijotai ,kad parodytu ,kas yra nelegalu ,tipo visiems kilo didziulis susidomejimas ,smaukalai ,patys negali nemoka nezino ,tai geriausiais sprendimas skusti kita ,o jeigu ten nelegalu ,tai mes nezinodami visitiek laimesim ,supuveliai.
Francas
| Balandžio 24 d. 21:14
Norge
| Balandžio 24 d. 21:06

skaiciau, norejau tau idet :) taip, viska isdiskutave jau mes apie svelnu prieki :))))

skaityk tarp eiluciu: ne tik "apie", bet ir atsakem "kodel".Ne tokie mes ir profanai:):):)
Norge
| Balandžio 24 d. 21:06
Francas
| Balandžio 24 d. 20:51

tada man bus daug dziaugsmo, nes Kimi pis difuzoriu.Jam p/ui sikna, gali plaukioti prispauskit prieki!Yra straipsnis motorsporte apie Kimi progresa. Tai musu 2-3sav senumo mitingo apie Ferru auto santrauka:) Galim vadintis ekspertais:):):)

skaiciau, norejau tau idet :) taip, viska isdiskutave jau mes apie svelnu prieki :))))
Francas
| Balandžio 24 d. 20:54
Norge
| Balandžio 24 d. 20:49

bet ir vel. tai ka, svelnus priekis, net neapsiputes (kolkas neturi lepestoko) neatsilieka nuo difuzoriaus?

prasilenke musu komentai:):):) kazkodel mane buvo atjunge nuo saito
Francas
| Balandžio 24 d. 20:51
Norge
| Balandžio 24 d. 20:44

labai panasu. bet butu tikrai nieko nebuve, jei butu kas nepaskundes :) tai nieko. cia toks isaiskinimas nieko neitakos. blogiausiu atveju lieps ismontuot, kaip bakelius kanadoj pernai :))))

tada man bus daug dziaugsmo, nes Kimi pis difuzoriu.Jam p/ui sikna, gali plaukioti prispauskit prieki!Yra straipsnis motorsporte apie Kimi progresa. Tai musu 2-3sav senumo mitingo apie Ferru auto santrauka:) Galim vadintis ekspertais:):):)
Norge
| Balandžio 24 d. 20:49
bet ir vel. tai ka, svelnus priekis, net neapsiputes (kolkas neturi lepestoko) neatsilieka nuo difuzoriaus?
Norge
| Balandžio 24 d. 20:44
Francas
| Balandžio 24 d. 20:42

gal FIA sukele itarima itartinai operatyvus Ferru siknos problemu sprendimas( stebuklu nebuna), seke situacija ir atsitiktinai pasimaise mygtukas kuri ir apkaltino.

labai panasu. bet butu tikrai nieko nebuve, jei butu kas nepaskundes :) tai nieko. cia toks isaiskinimas nieko neitakos. blogiausiu atveju lieps ismontuot, kaip bakelius kanadoj pernai :))))
Francas
| Balandžio 24 d. 20:42
Norge
| Balandžio 24 d. 20:11

sutinku. as tik zinai, dabar galvoju, cia negali buti tokio atsitiktinio sutapimo - padejo difuzorius neapdairiai vaira, visi uzmate lepestoka ir pyst is karto fia isaiskinimas del duju apsiputimo. bus tikrai ferari sugalvoje apsipusti :)

gal FIA sukele itarima itartinai operatyvus Ferru siknos problemu sprendimas( stebuklu nebuna), seke situacija ir atsitiktinai pasimaise mygtukas kuri ir apkaltino.
Norge
| Balandžio 24 d. 20:16
Francas
| Balandžio 24 d. 20:11

supratau, neseku pilotu birzos ir ivairiu pokiliminiu serialu. Man geriau technika.

nera jokiu serialu. sainsas turi su rbr sutarti iki 2019 galo. siems metams isnuomotas reno su salyga, kad 2019u sezonui rbr gali ji susigrazinti, bet TIK i RBR o ne toro roso. ir yra dead line's iki kada red bull turi pasakyti sainsui ar susigrazina ar ne. ir nuo to dead line'o priklauso ricardui dead line'as iki kada turi jis pasakyti, ar ima ant stalo padeta kontrakto pratesima.
Norge
| Balandžio 24 d. 20:11
Francas
| Balandžio 24 d. 19:44

Sveikas.Dar karta Aciu!:) Pakankamai aptakus tas isaiskinimas. Leidzia pusti:) (naudoti srauta) jei tai susije su "galia ir patikimumu".Grieztas"ne" tik apeinant turbo.

sutinku. as tik zinai, dabar galvoju, cia negali buti tokio atsitiktinio sutapimo - padejo difuzorius neapdairiai vaira, visi uzmate lepestoka ir pyst is karto fia isaiskinimas del duju apsiputimo. bus tikrai ferari sugalvoje apsipusti :)

F-1.lt pulsas