M. Hughesas: reikia sulaukti Melburno (21)

M. Hughesas: reikia sulaukti Melburno
logo 2019 Kovo 05 d. 12:28, Ferrari

Priešsezoniniai bandymai užsibaigė, tačiau lenktynių analitikai vis dar komentuoja jų rezultatus, norėdami išskirti svarbiausias tendencijas, kurios leistų suprasti „Formulės-1“ jėgų išsidėstymą 2019 metais. Pavyzdžiui, kokių išvadų priėjo britų leidinio „MotorSport Magazine“ ekspertas Markas Hughesas?

Bandymai baigėsi ir už jų rezultatų slepiasi realybė, pirmas susitikimas su kuria mūsų laukia jau Melburne.

Per praėjusias dvi savaites Barselonoje mes matėme, kad „Ferrari“, atrodo, nepriekaištingai ir subalansuotai – jie turi labai greitą mašiną.

Naujoji „Red Bull“ mašina su „Honda“ jėgaine taip pat atrodo ne mažiau konkurencinga nei praėjusiųjų metų RB14 su „Renault“ varikliu. Tuo tarpu „Mercedes“ turėjo sunkumų surasti W10 optimaliausius nustatymus. Ir nors prieš bandymų pabaigą jiems pavyko parodyti panašÅ³ laiką kaip ir „Ferrari“, pasaulio čempionų komandai dėl to teko nemažai paprakaituoti.

Galiausiai Lewisas Hamiltonas geriausiam Sebastiano Vettelio laikui tenusileido tik kelias tÅ«kstantąsias, bet tai atsitiko, kai „Ferrari“ turėjo sunkumų su elektros sistema. Bet Lewiso greitis ir tempas, kurį penktadienio ryte rodė Valttrei Bottas, byloja apie tai, kad „Mercedes“ gerokai pasistÅ«mėjo į priekį ir jau kur kas geriau supranta atnaujintą aerodinamiką, kurią jei gavo antrąją bandymų savaitę.

Bet atrodo, kad „Ferrari“ labai aukšto tempo pavyksta pasiekti su mažesnėmis pastangomis.

Vargu ar tenka abejoti, jog „Mercedes sugebės surasti atsakymus į visus jiems iškilusius klausimus per tas dvi savaites iki Melburno, bet ar to pakaks, kad jie ten aplenktų „Ferrari“? Kaip visuomet. L. Hamiltonas Albert-parke galės parodyti savo talentą – Australijoje jis įprastai bÅ«na maždaug 0,6 sek. greitesnis nei pagrindiniai jo varžovai.

Ratas Melburne iš esmės sudarytas iš trumpų posÅ«kių, kur lenktynininkas dėl agresyvaus pilotavimo gali laimėti daugiau negu Barselonoje. Bet jei greičio skirtumas tarp „Mercedes“ bei „Ferrari“ išliks tokiame pat lygyje kaip ir per bandymus, tai net ir Lewiso meistriškumo gali nepakakti.

Prieš metus pasaulio čempionų ekipa tokiu metu rengėsi į Australiją turėdami mašiną, kuri atrodė greitesnė už SF71-H. Kvalifikacijoje L. Hamiltonas nuvažiavo labai greitą ratą ir iškovojo „pole“, tačiau tolimesni įvykiai sezono pradžioje parodė, kad tas rezultatas buvo sąlygotas daugiau L. Hamiltono meistriškumo nei realaus mašinos greičio. Realiai „Mercedes“ panašumas buvo minimalus, jei jis apskritai buvo.

ŠÄ¯kart bandymų rezultatai vienareikšmiškai byloja apie tai, kad „Ferrari“ yra priekyje ir nors greičio skirtumas nedidelis, jis yra akivaizdus.

Ketvirtadienį Charlesas Leclercas su pačiomis minkšÄiausiomis padangomis (C5) ir nedideliu degalų kiekiu bake su SF90 ratą nuvažiavo per 1:16.231 sek. Penktadienį S. Vettelis parodė panašÅ³ rezultatą. V. Bottas su C4 padangomis, kurios, „Pirelli“ skaičiavimais, yra 0,6 sek. lėtesnės, nuvažiavo ratą per 1:16.5 – jei tikėti padangų gamintojais, išeitų, jog iš principo tai yra greičiau negu „Ferrari“.

Tačiau, kai C. Leclercas parodė savo rezultatą, buvo matyti, kad jis dar gali pridėti – sprendžiant pagal tai, kaip jo mašina elgėsi trasoje. Bottas vėliau kalbėjo apie problemas su balansu, o pagal ankstesnius sezonus mes prisimename, kad „Mercedes“ bolidas ne per geriausiai atrodo su pačiomis minkšÄiausiomis padangomis.

Pierre‘as Gasly gana atvirai pripažino, kad jų Red Bull“ mašina greičiu nusileidžia „Ferrari“. Jo komandos draugas Maxas Verstappenas iš esmės koncentravosi dirbdamas su C3 padangomis, o tai leidžia spėti, kad RB15 yra pajėgus ratą įveikti maždaug per 1:16.5 sek. Laikas, parodytas P. Gasly ketvirtadienį su kietesnėmis C2, tik patvirtina tokią mintį.

„Ferrari“ ryškiai lenkė kitus pagal tempą ilgose ratų serijose, kai italų ekipa imitavo lenktynes (vidutiniškai 0,3 sek. viename rate), kai tuo tarpu „Red Bull“ mašina buvo sulyginama su „Mercedes“. Kartu mes dar nežinome, ar leis naujieji „Honda“ motorai kvalifikacijoje pasitempti tiek, kad galėtų lygintis su „Mercedes bei „Ferrari“, o bÅ«tent nuo to priklauso, ar realiai „Red Bull“ galės stoti į kovą dėl čempiono titulo.

Bandymų metu mes ne kartą matėme, kad kai kurios vidurinės grupės komandos atsidurdavo protokolo viršÅ«nėje, bet tai visuomet buvo paaiškinama kur kas minkštesnėmis padangomis lyginant su „top“ komandomis. Atrodo, jų atsilikimas nu trijų stipriausiųjų komandų išlieka gana nemažas, nors vidurinėje grupėje, kurią sudaro „Renault“, „Haas“, „Toro Rosso“, „Alfa Romeo“, „McLaren“ ir „Racing Point“, rezultatai yra labai glausti.

Susidaro įspÅ«dis, kad visos jos sutelpa į pusę sekundės, tai yra skirtumas tarp 7 rezultato ir 18-to. Todėl realiai jėgų išsidėstymas šioje grupėje nuolat keisis ir priklausys nuo kiekvieno konkretaus lenktynių savaitgalio.

„Williams“ tvirtai įsikÅ«rė paskutinėje vietoje, pralaimėdami artimiausiems varžovams maždaug 1,2 sek. Tačiau, sprendžiant pagal šios ekipos pilotų komentarus, problemos nėra esminio pobÅ«džio, skirtingai nuo pernai metų situacijos, kai mašina tikrai buvo beviltiškai lėta.


Komentarai (21)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
F666
| 03/06 09:36 Atsakyti
sambobmhs
03/05 23:59

Gal kas nuorodą mesteltumet del tu ratlankių?

sambobmhs
| 03/05 23:59 Atsakyti
Gal kas nuorodą mesteltumet del tu ratlankių?
kart
| 03/05 22:37 Atsakyti
Vytispagonia
03/05 20:21

Sezono pradžioj neturėjo ferai greitesnės mašinos....greitesnis jų bolidas tapo tik kai mk2 motorą įsidėjo.....o gale sezono prakošė dėl mersų super duper ratlankių, kurie beje buvo apskūsti, net fia tinkamai nesureagavo, nors turėjo

Dabar tokius ratlankius turi ir Ferrari, ir RBR, tai turbut ratlankiai nepazeidzia reglamento. O persvaros tikrai nestatyciau vien ant ratlankiu. Cia labiau akmuo i Ferrari darza, kad tik siemet jie savo galine vaziuokle upgradino, kuri turetu padeti ispresti antros sezono dalies problemas.
kipshas999
| 03/05 21:45 Atsakyti
Pasitaisau,6as titulas :) pora metu ir Sumi pavytu,truks plys bet jie to sieks siemet,gal but idomus sezonas laukia
kipshas999
| 03/05 21:40 Atsakyti
Tai butent,padangu reikalai ir nuleme didziaja dalimi,nemazai F1 specu ta pabreze,kad mersai perlauze situacija pilnai savo naudai tik tada kai uzsidejo tuos ratu diskus,iki tol sunkiai tvarkesi su padangu temperatura ir automatiskai su ju devejimusi ir kitais dalykais,o vos tik uzsidejo tuos diskus iskart pasikeite ir padangu ilgaamziskumas ir ratu iveikimo laikai pagerejo...o fia istikruju visai nesureagavo i ta dalyka nors turejo,jei tas techninis sprendimas butu pas ferus atsirades is pradziu,tai mersai savaime aisku butu isverke pas fia tu ratlankiu draudima...nu bet buvo kaip buvo,ziuresim kokiu kabliuku atras mersai jei ferai istikro bus greitesni,net neabejojiu kad bus skundu del legalumo ir ne vienas,ras prie ko prisikabint,nes liusytei 5tas titulas garantuotai suplanuotas betkokia kaina...
svecias787
| 03/05 21:01 Atsakyti
Vytispagonia
03/05 20:21

Sezono pradžioj neturėjo ferai greitesnės mašinos....greitesnis jų bolidas tapo tik kai mk2 motorą įsidėjo.....o gale sezono prakošė dėl mersų super duper ratlankių, kurie beje buvo apskūsti, net fia tinkamai nesureagavo, nors turėjo

ziuriu, kolega, liekate istikimas savo stiliukui ;) "gale sezono prakošė dėl mersų super duper ratlankių" - cia israsyciau prie tamstos isskirtiniu "perlu" :))) ka ten ferari nugrybavimai - juokas, va obadai mersu cempa nusprende! :)
Vytispagonia
| 03/05 20:21 Atsakyti
Camicasee
03/05 17:22

Aš nesuprantu, tu man nori įrodyti, kad Ferrari neturėjo greitesnės mašinos sezono pradžioje? Ar tik apsimeti, kad nesupranti. Tikrai seniai šiame tinklapyje komentuoji ir tikrai supranti, kad lyginti kiek sekundžių liko ties finišu iš vis yra nesąmonė, suprantant, kad važiuojantis priekyje taupo kurą, padangas ir t.t.

Sezono pradžioj neturėjo ferai greitesnės mašinos....greitesnis jų bolidas tapo tik kai mk2 motorą įsidėjo.....o gale sezono prakošė dėl mersų super duper ratlankių, kurie beje buvo apskūsti, net fia tinkamai nesureagavo, nors turėjo
Vytispagonia
| 03/05 20:17 Atsakyti
Camicasee
03/05 18:51

PATAISAU, klaidą nes spėju ant to ir ,,kabinsitės":
Su Ferrari fanu kalbėtis tas pats, kas rusijoj pasakyti, kad Putinas vagia - ne tik, kad 10 gynėjų išlįs, bet dar ir faktų pateiks, kad iš tikrųjų jis dar ir apvogtas buvo :) F1 ekspertai, lenktyninkai buvę nemato Mersų pranašumo pirmoje sezono pusėje - Ferrari fanai MATO, gauna kvaloje - dėl Mersų pranašumo, LH čia niekuo dėtas :) Ačiū - toliau man aišku kur veda diskusijos su akla višta :)

Nesupratau, ką čia norit pasakyt
Stalke
| 03/05 20:16 Atsakyti
Camicasse ,skaityk kas rasoma kol suprasi kur pro sali saudai
F666
| 03/05 19:28 Atsakyti
Camicasee
03/05 18:49

Su Ferrari fanu kalbėtis tas pats, kas rusijoj pasakyti, kad Putinas vagia - ne tik, kad 10 gynėjų išlįs, bet dar ir faktų pateiks, kad iš tikrųjų jis dar ir apvogtas buvo :) F1 ekspertai, lenktyninkai buvę nemato Mersų pranašumo pirmoje sezono pusėje - Ferrari fanai nemato, gauna kvaloje - dėl Mersų pranašumo, LH čia niekuo dėtas :) Ačiū - toliau man aišku kur veda diskusijos su akla višta :)

didesnio ferrari heiterio uz yfz nerasi, na, nebent aGZpiertas klepsius, o tie sako, kad ferrari pernai garabs lyginant su mersais, tad hamis cia visiskai jokios itakos (aisku, hamio fanbojams tai nepatiks, nes jau dabar vel yra kuriama pasaka kokie ferrari greiti, o jei australijoj vel 0.6s kvaloj uzves, tai vel bus tik del hamio "dievisko" vairavimo : ))))
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas