Padangų panaudojimo prasmė trasa Interlagose yra prieštaringa. Tai viena iš trumpiausių čempionato trasų, bet kartu ir labai greita. Judėjimo kryptis čia yra prieš laikrodžio rodyklę, o ne pagal ją, kaip dažniausiai būna, todėl pagrindinė apkrova tenka galinei dešinei padangai.
„Pirelli“ į Braziliją atveš superminkštąsias, minkštąsias ir vidutines padangas, tuo tarpu prieš metus čia buvo minkštosios, vidutinės ir kietosios, bet faktiškai dabartinės sudėtys yra kietesnės už pernykštes. Todėl pasirinkdami komplektus, visi pilotai vidutines padangas ignoravo („Pirelli“ čia atveš tik po vieną privalomą šios sudėties padangų komplektą kiekvienam pilotui) ir susikoncentravo ties minkštesniais mišiniais.
Jei prieš dvejus metus pagrindine čia buvo trijų sustojimų taktika, tai šiais metais, labiausiai tikėtina, pilotai stos boksuose tik po vieną kartą. Beje, šiuos planus gali sugriauti visą savaitgalį prognozuojamas lietus.
„Pirelli“ automobilių lenktynių padalinio vadovas Mario Isola: „Kaip ir į Meksiką, taip ir į Braziliją mes atvešime nominaliai minkštesnes padangas nei prieš metus, kai čia buvo naudojamos kietosios, todėl labai tikėtina, kad rato rekordas Interlagose šį savaitgalį bus pagerintas.
Čia labai trumpas ratas, daug sustojimų ir lenkimų, minios sirgalių, įsimylėjusių lenktynes, o oras žada būti ekstremaliu – dažniausiai lenktynės Brazilijoje būna padrikos, o strategijos ir sustojimo laiko pasirinkimas čia yra labai svarbus, nes tai padeda sumažinti grūsties įtaką.
Nors mes į Interlagosą atvešime minkštesnes padangas, niekas iš pilotų nepasirinko daugiau kaip po vieną komplektą vidutinių padangų, o tai reiškia, kad visi savaitgalio metu susikoncentruos ties darbu su minkštosiomis ir superminkštosiomis padangomis.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |