„Pirelli“ parinko skirtingo kietumo padangų mišinius dviem etapams Spielbergo trasoje, bet komandų strategijoms tai mažai turėjo įtakos...
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Mes džiaugiamės, kad dėl to, jog į Austriją atvežėme skirtingų sudėčių padangas, dvejos lenktynės čia buvo kiek skirtingos. Antrajame GP etape greičiai padidėjo, lenktynės turėjo visai kitokį siužetą.
Šiandien oras trasoje buvo kur kas vėsesnis nei kvalifikacijoje, o tai sumažino padangų dėvėjimąsi ir jų degradaciją. Galiausiai mes pamatėme gerus strategijų variantus su vienu arba dviem sustojimais. Beje, kas stojo vieną kartą, turėjo kruopščiai saugoti padangas visoje distancijoje, o nugalėtojas baigė lenktynes pasikeitęs padangas du kartus.
Belieka pasveikinti Maxą Verstappeną ir „Red Bull“ su pelnyta pergale ir puikia strategija – jų bolido greitis leido du kartus stoti boksuose neprarandant lyderio pozicijos.
Mes pasiliekame Spielberge trečiai savaitei, kur antradienį ir trečiadienį kartu su „AlphaTauri“ komanda išbandysime 2022 m. 18 colių padangų prototipus“.
Trasa: | „A1-Ring", Spielbergas (Austrijos GP) | ||
Ilgis: | 4,326 km | Ratų skaičius: | 71 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |