Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 22:15 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/13 22:06

Na, jei kažką tokio neskausmingo tai sutinku, galėtų duot. Bet pvz starto pozicijų baudos ateinančiom lenktynėm tai tikrai per žiauru būtų

Manau būtent neskausmingo, bet jei kartojasi su savo ar ne savo varžovais, galbūt stipriau.
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 07/13 22:10 Atsakyti
kart
07/13 22:02

O kam taip daryti? Aktualu kažkam čia tie pliusai? Kol neparodei, kad galima, tol niekam nebuvo įdomu.

Dar ir kaip aktualu - yra pora kompleksuotų narių kurie visada laikina savo komentarus kad tik įtvirtinti savo nuomonę.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 07/13 22:06 Atsakyti
Skirmantas_M
07/13 21:22

Na, man visgi atrodo, kad svarbu yra daryti kaip teisingai. Ir jei paaiškins, kad visgi poziciją lengvai keičia, manau turėtų suprasti. Bent kaip šnekėjom, kad ir kokį įspėjimą ar ką gali duoti, kad atkreipt dėmesį. Gal esmės daug nekeis, bet atkreips ;)
Ir nežinau ar dėl to pradėtų labai linksniuoti pasikeitusią praktiką ankstesniuose sprendimuose.

Na, jei kažką tokio neskausmingo tai sutinku, galėtų duot. Bet pvz starto pozicijų baudos ateinančiom lenktynėm tai tikrai per žiauru būtų
kart
IP: b0016c7 | 07/13 22:02 Atsakyti
tuberkolioze
07/13 21:10

Čia ir durniui aišku iš kur ir taip bus kol neregistruotiems skaitytojams bus leidžiama balsuoti. Mano durna galva jei jau nori balsuoti nepatingėk užsiregistruoti ir tapęs bendruomenės dalimi balsuok į sveikata.

O kam taip daryti? Aktualu kažkam čia tie pliusai? Kol neparodei, kad galima, tol niekam nebuvo įdomu.
Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 21:22 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/13 20:57

Tokio dalyko taisyklėse nėra, bet precedentas, kad tokiose avarijose nieko nebaudžia jau yra senas, todėl dabar nubaudus Leclerc krūva lenktyninkų galėtų pykt, kad nebuvo kiti nubausti anksčiau

Na, man visgi atrodo, kad svarbu yra daryti kaip teisingai. Ir jei paaiškins, kad visgi poziciją lengvai keičia, manau turėtų suprasti. Bent kaip šnekėjom, kad ir kokį įspėjimą ar ką gali duoti, kad atkreipt dėmesį. Gal esmės daug nekeis, bet atkreips ;)
Ir nežinau ar dėl to pradėtų labai linksniuoti pasikeitusią praktiką ankstesniuose sprendimuose.
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 07/13 21:10 Atsakyti
kart
07/13 15:31

Čia apie tavo like'us kalba, kur vakar ir šiandien iš oro per tokį trumpą laiko tarpą susirinkai.

Čia ir durniui aišku iš kur ir taip bus kol neregistruotiems skaitytojams bus leidžiama balsuoti. Mano durna galva jei jau nori balsuoti nepatingėk užsiregistruoti ir tapęs bendruomenės dalimi balsuok į sveikata.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 07/13 20:57 Atsakyti
ddt
07/13 20:03

Bet kuriuo atveju bausdami HAM nubaudė ir komandą. Tai viskas čia tebėra toje pačioje logikoje, ir lieka klausimas: tai kaip su taisyklėmis? Jose yra išimtis "tai pačiai komandai" ar ne? Jei nėra, tai - kodėl lekleras liko nenubaustas?

Tokio dalyko taisyklėse nėra, bet precedentas, kad tokiose avarijose nieko nebaudžia jau yra senas, todėl dabar nubaudus Leclerc krūva lenktyninkų galėtų pykt, kad nebuvo kiti nubausti anksčiau
Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 20:12 Atsakyti
* Matau jau padarė rikiavimo funkciją viršuj, tai nebeaktualu ką bavau rašęs, pataisiau. Ar nebus, kad tiesiog vienus pataisymus (tarkim duomenų bazėje?) įkėlė greičiau už vartotojo sąsajos pataisymus? *
mariusis
IP: 7ad5add | 07/13 20:08 Atsakyti
Jonaitis
07/13 17:14

Nu tai arrivederci ;)

Specialiai dabar liksiu, kad tai butthurt’as užeitų mano komentarą pamačius :)
Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 20:05 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/13 19:55

Komandos viduj turbūt nubaudžia už tokius dalykus :D na, bet kokių baudos taškų pagal idėję galėtų duot, nes jų kaip ir esmė atskirt pavojingus lenktyninkus

Ne, tai faktas, kad ir komandos viduje baudžia. Bet tada vos ne gali pradėti galvoti, kad gal teisėjai išvis tegul nebaudžia kaltų, tegul komandos nubaudžia viduj ir sutvardo, kad daugiau taip nedarytų :))

Bet taip, kad simboliškai tašką. O jei pasikartoja, kad gal ir daugiau. Arba įspėt bent. Dabar tikrai be nieko, net nagrinėjimo, atrodo keistai. Vos ne pasišnekės užkuosiuose :))
ddt
IP: e609101 | 07/13 20:03 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/13 19:30

Tai bausdami lenktynininką kartu baudžia ir komandą. Gaunasi, kad komanda dėl lenktynininko klaidos ne tik 2 mašinas prarado, bet dar ir baudos susilaukė

Bet kuriuo atveju bausdami HAM nubaudė ir komandą. Tai viskas čia tebėra toje pačioje logikoje, ir lieka klausimas: tai kaip su taisyklėmis? Jose yra išimtis "tai pačiai komandai" ar ne? Jei nėra, tai - kodėl lekleras liko nenubaustas?
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 07/13 19:55 Atsakyti
Skirmantas_M
07/13 19:51

Bet lenktynininkas skaityk lieka nenubaustas už savo neatsargų elgesį. Daugiau turbūt apie tai. Kad nusibaudė ir iškrito, tai nusibaudė, bet manau galėtų atkreipti dėmesį ir teisėjai į tokį elgesį. Bent mano tokia nuomonė.

Komandos viduj turbūt nubaudžia už tokius dalykus :D na, bet kokių baudos taškų pagal idėję galėtų duot, nes jų kaip ir esmė atskirt pavojingus lenktyninkus
Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 19:51 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/13 19:30

Tai bausdami lenktynininką kartu baudžia ir komandą. Gaunasi, kad komanda dėl lenktynininko klaidos ne tik 2 mašinas prarado, bet dar ir baudos susilaukė

Bet lenktynininkas skaityk lieka nenubaustas už savo neatsargų elgesį. Daugiau turbūt apie tai. Kad nusibaudė ir iškrito, tai nusibaudė, bet manau galėtų atkreipti dėmesį ir teisėjai į tokį elgesį. Bent mano tokia nuomonė.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 07/13 19:30 Atsakyti
ddt
07/13 18:28

Klausimas yra principinis: taisyklėse yra, ar nėra pasakyta, kad baudos gali būti netaikomos kai klausimas liečia vienos komandos lenktynininkus? Jei nėra, tai kodėl "nebuvo reikalo"? Jei SV vietoje būtų koks Albon'as - Lecleras lygiai taip būtų save nubaudęs, bet už žalą kitam lektynininkui, nesvarbu, savo komandos ar kitos - reikia bausti.

Tai bausdami lenktynininką kartu baudžia ir komandą. Gaunasi, kad komanda dėl lenktynininko klaidos ne tik 2 mašinas prarado, bet dar ir baudos susilaukė
ddt
IP: e609101 | 07/13 18:28 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/13 15:58

Nu blyn, aš bent jau nepamenu tokio atvejo, kad per avariją būtų nukentėję tik tos pačios komandos lenktynininkai, abu pasitrauktų iš lenktynių ir kažkuris iš jų dar gautų baudą. Paprasčiausiai per žiauru būtų komandai po tokių nuostolių dar gaut baudą ant kažkurio lenktynininko.

Klausimas yra principinis: taisyklėse yra, ar nėra pasakyta, kad baudos gali būti netaikomos kai klausimas liečia vienos komandos lenktynininkus? Jei nėra, tai kodėl "nebuvo reikalo"? Jei SV vietoje būtų koks Albon'as - Lecleras lygiai taip būtų save nubaudęs, bet už žalą kitam lektynininkui, nesvarbu, savo komandos ar kitos - reikia bausti.
Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 17:22 Atsakyti
mariusis
07/13 16:23

Taip, nes pastoviai spaudi iš populiariausio į naujausi/seniausi komentarai ir puslapis refresh. Žodžiu reiks kokį mėnesiuką pamiršti šitą mėšlo vežimą :)

Na, jei bus nepatogu, o nepatogu yra, tiesiog ir dalis žmonių atkris, gal net ir tu kaip sakai. O naujų tokią keistenybę pamatę irgi neateis. Tai vargu ar net su daugiau paspaudimų sumažėjęs srautas sudengs. Būtų kvaila taip daryti sąmoningai ;)
Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 17:19 Atsakyti
Tech
07/13 16:50

o reziume, tai cia bus atsiskaitymas uz pernai Brazilija 1:1 :D

Hahaha, nu va ir svarbu atsiskaitė, bus ramu :))
Jonaitis
IP: ec13005 | 07/13 17:14 Atsakyti
mariusis
07/13 16:23

Taip, nes pastoviai spaudi iš populiariausio į naujausi/seniausi komentarai ir puslapis refresh. Žodžiu reiks kokį mėnesiuką pamiršti šitą mėšlo vežimą :)

Nu tai arrivederci ;)
Tech
IP: bfb2e24 | 07/13 16:50 Atsakyti
Skirmantas_M
07/13 16:46

Jei komandoje nesveika konkurencija, kitą kartą lenktynininkas gali ir specialiai išmušti kad kitas nepirmautų. Tuomet turbūt reikėtų tirti ir bausti. Ir kad tokie atvejai neatrodytų dviprasmiškai tada, nes vienu nebaudžia, o kitu tiria ar baudžia, tai irgi tuomet atrodo, kad tiesiog reikia tirti ir galimai bausti.
Ir kartu, manau, vis tiek nepalikti tiesiog spręstis pačiam iš savo klaidos, bet kadangi ir kitam neatsakingai padarė didelę žalą, kad gautų dar ir kažkokią papildomą bausmę atkreipti dėmesiui, kad ne OK. Manau kaip ir Tech sako, kokius porą profilaktiškai :) Net ir dabar neteisinga atrodo kai vienas padaro, o nukenčia ir nubaudžiami iškritę yra vienodai.

o reziume, tai cia bus atsiskaitymas uz pernai Brazilija 1:1 :D
Skirmantas_M
IP: 624409c | 07/13 16:46 Atsakyti
kart
07/13 14:44

Baudų negavo, bet svarstė iš karto. Dabar irgi, manau, kad baudų galėjo ir negauti, nes pats kaltininkas nukentėjo. Bet esmė, kad incidentas net nesvarstytas ir niekur nematau paaiškinta, kodėl.

Jei komandoje nesveika konkurencija, kitą kartą lenktynininkas gali ir specialiai išmušti kad kitas nepirmautų. Tuomet turbūt reikėtų tirti ir bausti. Ir kad tokie atvejai neatrodytų dviprasmiškai tada, nes vienu nebaudžia, o kitu tiria ar baudžia, tai irgi tuomet atrodo, kad tiesiog reikia tirti ir galimai bausti.
Ir kartu, manau, vis tiek nepalikti tiesiog spręstis pačiam iš savo klaidos, bet kadangi ir kitam neatsakingai padarė didelę žalą, kad gautų dar ir kažkokią papildomą bausmę atkreipti dėmesiui, kad ne OK. Manau kaip ir Tech sako, kokius porą profilaktiškai :) Net ir dabar neteisinga atrodo kai vienas padaro, o nukenčia ir nubaudžiami iškritę yra vienodai.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas