Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Fanevaras
IP: b8cb773 | 12/10 21:16 Atsakyti
Milas7
12/09 08:44

Lenkimai dar dar, nors ir banzai stiliaus, bet vysnia buvo stabdymas greitoj tiesiojoj, kai norejo praleist. Cirkas. Jau vien uz tai turejo riebia bauda plot, o ne 10 sek. Akivaizdesnio tycinio noro ismust oponenta nerasi. Keista, kad Hamis astriau nepakomentavo. Matyt po Abu Dabio issakys viska. Matant, ka kalba Josas, akuvaizdu, kad buliu visa aplinka dirba ant to, kad sugalvot kokia nekalta situacija, kaip Hami ismust. Kai pagalvoji, tiek bandymu Maxas turejo, neitiketina, kaip Hamis pasieke finisa. Bent jau sparnas tikrai turejo ne karta nulekt. Karma is the bitch :D

na jei preleisti, tai pasitrauki is lenktynines trajektorijos ir siek tiek suletini greiti, bet kirsti staigiai lenktynineje trajektorijoje...juk kiekvienas vairuojam ir zinom ka reiskia kai kas nors tiesiam kelyje stabdo netiketai, juk beda garantuota...visi mato, kad ,,karalius nuogas", bet bijo tiesiai sviesiai pasakyti...
Jacques
IP: f321461 | 12/09 20:01 Atsakyti
mirka3
12/09 12:26

Jo, sutinku, logikos šiam sezone nėra. Kam reiktų MB sezono pirmoje pusėje leisti varžovui palaiminėti, jei gali nuo pat sezono pradžios visus apvažinėt ratu ir F1 žiūrimumą paversti drugelių kolekcionierių žiūrimumo renginiu, nes kiek jau metų niekas nesikeičia ir viskas aišku be jokių perspektyvų keistis. Žiauriai nelogiška. Taip kaip nelogiška būtų Ham. dėti kiekvienam etape naują variklį su 5 starto pozicijų bauda bei leisti žiūrovams žiūrėti kas etapą, kaip didvyriškai Ham startuoja ir aplenkia ratu. Kiek ilgai tokio produkto pavyktų parduoti į eterį? Komentatoriams beliktų fiksuoti niekada nebuvusius F1 rekordus. Ar tu žiūrėtum F1 dar po 10 metų, jei nugalėtojas nesikeis, o lyderis apvažinės visus ratu? Bet juk tame nėra logikos.

Tavo paaiskinimas logiskas, bet vistiek galai nesueina. Kodel mersai tik siame sezone sugalvojo, kad ai gal reikia sezono pradzioje pasidavineti, kad ziurovams butu įdomiau, o paskui patys ziuresime ar kaip nors islosime tiek daug Red Bull sezono pradzioje atidave.
mirka3
IP: cdc89c5 | 12/09 12:26 Atsakyti
Jacques
12/09 02:24

Kažkokia nesamone parasei, jeigu mersai butu tureje is ko ta kraneli atsukti, butu nuo sezono pradzios atsuke. Kam taip rizikuoti kai dar netycia del sekmingai preisininkams susikloscius aplinkybemis gali prapilti titula. Logikos daug nera.

Jo, sutinku, logikos šiam sezone nėra. Kam reiktų MB sezono pirmoje pusėje leisti varžovui palaiminėti, jei gali nuo pat sezono pradžios visus apvažinėt ratu ir F1 žiūrimumą paversti drugelių kolekcionierių žiūrimumo renginiu, nes kiek jau metų niekas nesikeičia ir viskas aišku be jokių perspektyvų keistis. Žiauriai nelogiška. Taip kaip nelogiška būtų Ham. dėti kiekvienam etape naują variklį su 5 starto pozicijų bauda bei leisti žiūrovams žiūrėti kas etapą, kaip didvyriškai Ham startuoja ir aplenkia ratu. Kiek ilgai tokio produkto pavyktų parduoti į eterį? Komentatoriams beliktų fiksuoti niekada nebuvusius F1 rekordus. Ar tu žiūrėtum F1 dar po 10 metų, jei nugalėtojas nesikeis, o lyderis apvažinės visus ratu? Bet juk tame nėra logikos.
HOX
IP: 8878638 | 12/09 11:48 Atsakyti
Jacques
12/08 21:52

Tai joks jis ne lenktynininkas, o gatviu chuliganelis, tie irgi taip pat be taisykliu lenktyniauja.
Man dar įdomu pasidarė ka jis rūko, kad šitaip šneka.

islepintas vaikelis, ji gi championu vadina nuo 16os metu. Marko ir Jossas uzpakali nuvalo, pamaitina ir ant ranku nesioja :D o FIA visa ta judesiuka palaiko, realiai turejo buti DSQ race uz nesportini elgesi, uz du blokus ir brake testa, cia tiek nesportinis tiek pavojingas elgesys trasoje, taip pat pavojingas gryzimas uz trasos ribu 1 posukyje kai uzkirto hamiltona o Oconas sugebejo pralysti i 1 vieta.
Pamparam
IP: d8d38b4 | 12/09 08:52 Atsakyti
Manau FIA rezisieriai padare klaida, kad nedave Maxui 25sek. baudos uz stabdyma, nes tokiu atveju jis privaletu laimeti Abu Dhabi ir nebutu tokiu cirku, kai is principo vis taike Hami ismust. Dabar jam tereikia tai efektyviau pakartot.
Milas7
IP: d8d38b4 | 12/09 08:44 Atsakyti
Fanevaras
12/08 19:57

kokia paprasta logika, lenki banzai nestabdydamas vidine trajektorija ir kerti posuki automatiskai, automatiskai isstumi varzova i ta pati posuki ir varai tolyn aplenkes ji legaliai, nes jis ale irgi isvaziavo uz trasos...juokas per asaras, kaip leidzia taip kalbeti lenktynininkui...

Lenkimai dar dar, nors ir banzai stiliaus, bet vysnia buvo stabdymas greitoj tiesiojoj, kai norejo praleist. Cirkas. Jau vien uz tai turejo riebia bauda plot, o ne 10 sek. Akivaizdesnio tycinio noro ismust oponenta nerasi. Keista, kad Hamis astriau nepakomentavo. Matyt po Abu Dabio issakys viska. Matant, ka kalba Josas, akuvaizdu, kad buliu visa aplinka dirba ant to, kad sugalvot kokia nekalta situacija, kaip Hami ismust. Kai pagalvoji, tiek bandymu Maxas turejo, neitiketina, kaip Hamis pasieke finisa. Bent jau sparnas tikrai turejo ne karta nulekt. Karma is the bitch :D
Jonis
IP: 097cb19 | 12/09 08:44 Atsakyti
Milas7
12/09 08:38

Tai DSQ Maxui sueitu, vistiek taptu cempu.

Kaip MSC 1997 suejo?
Milas7
IP: d8d38b4 | 12/09 08:38 Atsakyti
Tai DSQ Maxui sueitu, vistiek taptu cempu.
iXsas
IP: aa9b651 | 12/09 07:44 Atsakyti
Aš esu tas, kurį baudžia.... ir ne be reikalo (pamiršo Maxas pridėti).
builys
IP: 981347c | 12/09 05:29 Atsakyti
Gera foto prie šio straipsnio... ir tuo viskas pasakyta.
Jacques
IP: 95969f0 | 12/09 02:24 Atsakyti
mirka3
12/08 22:38

Labai nepyk ant manęs, mano televizorius blogai rodo, nes aš matau kaip vienas pilotas, startavęs iš galo, apvažiuoja visus kaip F2 techniką be jokio pasipriešinimo ir finišuoja finiše su tuščiu varžovų fonu. Suprantu, kad ką pasako Marko yra daug didesnė tiesa nei kad mano kaip eilinio žiūrovo pamąstymai, argi logiška būtų suabejoti Marko žodiu apie RB pranašumą sekančiose lenktynėse? Galiu tik padėkoti gavęs neatremiamų argumentų ar pastabų, kaip pvz. "visada gale sezono metu atsilikinėjantis pagreitėja". O dėl 9 pergalių - kai žinai kad kai reiks galėsi atsukt kranelį ir nuvažiuot, tai dėl "sezono intrigos" gali biškį leist važovui. Tačiau kai jau ateina laikas laimėti, gali koks Toto ir įsižeisti, jei varžovas, kuriam tu sezono metu dėl sirgalių žiūrimumo leisdavai palaiminėt (kaip kad moteriai leistum ranką nulenkt), sugalvoja ir užsimano titulo bei pradeda kabinėtis prie technikos legalumo :D

Kažkokia nesamone parasei, jeigu mersai butu tureje is ko ta kraneli atsukti, butu nuo sezono pradzios atsuke. Kam taip rizikuoti kai dar netycia del sekmingai preisininkams susikloscius aplinkybemis gali prapilti titula. Logikos daug nera.
mirka3
IP: cdc89c5 | 12/08 22:38 Atsakyti
tik...
12/08 10:47

mirka3 buk geras pradek ziureti f1 per televizoriu ,nes sekti galutini rezultata neuztenka .tai as padesiu 9 lenktynes maxas nugalejo kaip ?visada gale sezono atsilikinejintis pagreirteja tai normalu ,mersai pagreitejo o redbul su maxu nesusikrove tasku ,del maxo nepatirimo

Labai nepyk ant manęs, mano televizorius blogai rodo, nes aš matau kaip vienas pilotas, startavęs iš galo, apvažiuoja visus kaip F2 techniką be jokio pasipriešinimo ir finišuoja finiše su tuščiu varžovų fonu. Suprantu, kad ką pasako Marko yra daug didesnė tiesa nei kad mano kaip eilinio žiūrovo pamąstymai, argi logiška būtų suabejoti Marko žodiu apie RB pranašumą sekančiose lenktynėse? Galiu tik padėkoti gavęs neatremiamų argumentų ar pastabų, kaip pvz. "visada gale sezono metu atsilikinėjantis pagreitėja". O dėl 9 pergalių - kai žinai kad kai reiks galėsi atsukt kranelį ir nuvažiuot, tai dėl "sezono intrigos" gali biškį leist važovui. Tačiau kai jau ateina laikas laimėti, gali koks Toto ir įsižeisti, jei varžovas, kuriam tu sezono metu dėl sirgalių žiūrimumo leisdavai palaiminėt (kaip kad moteriai leistum ranką nulenkt), sugalvoja ir užsimano titulo bei pradeda kabinėtis prie technikos legalumo :D
M. Verstapenas
IP: b984cc8 | 12/08 22:13 Atsakyti
Aš esu maniakas F1 trasose ir jei ne Hamiltono atsargumas jau būčiau jį išmušęs 5 kartus ir galėčiau vadintis čempionu! Koks aš nelaimėlis ir mane visi baudžia!!!
Jacques
IP: 9ea7b5c | 12/08 21:52 Atsakyti
Fanevaras
12/08 19:57

kokia paprasta logika, lenki banzai nestabdydamas vidine trajektorija ir kerti posuki automatiskai, automatiskai isstumi varzova i ta pati posuki ir varai tolyn aplenkes ji legaliai, nes jis ale irgi isvaziavo uz trasos...juokas per asaras, kaip leidzia taip kalbeti lenktynininkui...

Tai joks jis ne lenktynininkas, o gatviu chuliganelis, tie irgi taip pat be taisykliu lenktyniauja.
Man dar įdomu pasidarė ka jis rūko, kad šitaip šneka.
Simonas
IP: f7ac80a | 12/08 20:04 Atsakyti
VerKstapenas...
Fanevaras
IP: 6242f06 | 12/08 19:57 Atsakyti
kokia paprasta logika, lenki banzai nestabdydamas vidine trajektorija ir kerti posuki automatiskai, automatiskai isstumi varzova i ta pati posuki ir varai tolyn aplenkes ji legaliai, nes jis ale irgi isvaziavo uz trasos...juokas per asaras, kaip leidzia taip kalbeti lenktynininkui...
Tik....
IP: e68898d | 12/08 19:36 Atsakyti
mirka3
12/08 10:27

Tai nelogiška. Bet žiūrėti eilę metų ta patį nugalėtoją, o atsiradus intrigai pradėti piktintis, kad nėra praleidžiamas be pasipriešinimo bėgiais važiuojantis daugkartinis čempionas, sorry. Schumis buvo labai už DRS, t.y. už apvažiavimus, o ne lenkimus. Tuo tarpu dabar turim jau kitą lygį. Tikri F1 fanai nenori matyti piloto 15x, važiuojančio bėgiais ir visi jį praleidžia be jokio bandymo pasipriešinti. Šiais metais po MB kranelių atsukimo realiai mes matome ne dviejų konkurencingų varžovų kovą, o 8x važiavimą bėgiais kito lygio technika ir jo varžovą, kuris bando bent kažką net beviltiškoje situacijoje. F1 fanai už tai jį palaiko, o tie kas nori 15x su praleidimais, piktinasi. Nico neturėjo laimėti, tai klaida - Nico suprato, kad klaidos yra ištaisomos, todėl išėjo pakelta galva savo noru.

Geriau begiais nei grioviais
Zaibys
IP: 097cb19 | 12/08 16:57 Atsakyti
Prasivardziuot nereikia, bet siaip jo, momentas idomus. Tarkim sekmadieni MV padaro kazka tokio kaip LH Silverstone. Realiai, sukeisk lenktynes vietom, arba isivaizduok kad Abu Dabis sezono pradzioj, o kokia nors USA dabar, ir gaunas tas ant to. Bet manau kad visgi duotu DSQ.
iXsas
IP: aa9b651 | 12/08 16:40 Atsakyti
Helmutas jau atsiprašinėja...
HAMIS
IP: aa92310 | 12/08 14:59 Atsakyti
Faktas
12/08 09:51

Tikiuosi, kad 2022 reglamentas iš tiesų leis bent 3 pilotams kovoti dėl čempo. Tuomet dėl tokių kontraversiškų (bet akivaizdžių) kraštapeniškų veiksmų teisėjai galės mažiau kištis į lenktynių eigą - jeigu išmuši vieną priešininką ir nebaigsi lenktynių, trečias predententas išsiverš į priekį. Gaunasi pats nubaudei save. O šios dienos situacijoje MV išmušęs Hamiltoną gaus titulą. Pasižiūrėjus į istorinius įvykius, Maksas tikrai norės būti linksniuojamas tarp tų pavardžių - kad pasielgė kaip legendiniai lenktynininkai.
Galvą dedu, kad būnant tokioje situacijoje kai Hamiltonas spaudžia ir tuoj tuoj aplenks, Maksas mėgins nusinešti juos abu.
Vienintelis dalykas jam tik gali sutrukdyti - jis turėtų labai pasistengti, kad išsineštų Hamiltoną taip, kad tas tikrai nebaigtų lenktynių. O toks manevras gali būti pernelyg akivaizdus. Tikiuosi, kad teisėjai, įvertinę viską iš visų kampų priims teisingą sprendimą ir neleis laimėti čempionato išmušinėjant, o ne lenktyniaujant (ir mokant pralaimėti). Vis gi atsekti tyčinius veiksmus šiais laikais kur kas paprasčiau, nei tai buvo prieš 20-30 metų. Vis gi tikiuosi, kad LH, kaip ir anksčiau, sugebės išvengti Makso banzai veiksmų ir finišuos abu. Bet jeigu bus kova ratas į ratą, tuomet mes dar pamatysime Makso kamikadziškų veiksmų. Būtų kvaila tuo abejoti.

kaip mane gali nusinešti, jei aš būsiu toli toli priekyje, a??

TOP naujienos

F-1.lt pulsas