Maxas Verstappenas liko nepatenkintas „Red Bull“ komandos taktika, kai jam Baku buvo surengtas sustojimas, po kurio jis nesugebėjo laimėti lenktynių.
„AlphaTauri“ sportininkas Nyckas de Vriesas sustojo 5 posūkyje 10 Azerbaidžano GP rate, nes jam buvo sulaužyta priekinio kairiojo rato pakaba. Olandas mašiną sustabdė šeštojo posūkio saugumo zonoje – buvo aišku, kad lenktyniavimas turės būti stabdomas.
Nelaukdama, kas bus, „Red Bull“ įsakė pirmavusiam Maxui Verstappenui važiuoti į boksus. Niekas iš kitų pilotų tame rate nestojo. Galiausiai saugos automobilis buvo išleistas kaip tik tuo momentu, kai Maxas išvažinėjo iš techninio aptarnavimo zonos.
Dėl tokių „Red Bull“ taktinių veiksmų Verstappenas prarado daugiau laiko nei varžovai ir po visų sustojimų atsidūrė tik trečioje vietoje. Maxas lengvai susitvarkė su Charlesu Leclercu, bet nesugebėjo pasivyti komandos partnerio Sergio Perezo ir finišavo antras.
„Aš mačiau sustojusią de Vrieso mašiną, - pasakojo čempionato lyderis. - Bet pagalvojau, kad jis tik užblokavo ratus ir sugebės sugrįžti į trasą.
Bet vėliau supratau, kad to tikėtis nevertėjo – buvo matoma, kad vienas ratas pažeistas ir jam nepavyks nuvažiuoti iki boksų, net jei jis ir sugebėtų įsijungti atbulinę pavarą.
Mums reikės nuodugniai aptarti veiksmus tuo momentu, kodėl aš tuomet praradau pergalę.
Viskas buvo matoma per didelius ekranus, nors buvo sunku įžiūrėti, kaip viskas ten atrodė su rato tvirtinimu. Suprantama, kad komanda tuo momentu žinojo daugiau. Todėl negalima daryti tokių klaidų ir komandai reikia atidžiau rinkti taktiką, ypač pirmaujantiems sportininkams.