M. Verstappenas kritikuoja naują FIA direktyvą (31)

M. Verstappenas kritikuoja naują FIA direktyvą
logo Birželio 17 d. 14:56, Red Bull Content Pool / Getty Images

“Red Bull” lenktynininkas Maxas Verstappenas mano, kad FIA pasielgė neteisingai, išeidusi naują techninę direktyvą, nukreiptą sumažinti bolido išilginį šokinėjimą, kadangi kelios komandos negali susitvarkyti su šia problema.

Lenktynių Baku metu šių komandų bolidai ne tik kur kas smarkiau šokinėjo, kurį federacija savo pranešime pavadino “aerodinaminiais svyravimais”, bet ir nuolat bolido dugnu brėžė per asfaltą, ypač per jo nelygumus. Daugiausiai apie tai kalbėjo “Mercedes” sportininkai, jiems prie vairo buvo ypač nekomfortiška.

Po dialogo su pilotais, kurie jautė skausmus važiuodami ir po pokalbių su medikais prieš Kanados GP federacija informavo komandas apie naują techninę direktyvą, pažadėdama nustatyti “priimtiną vertikalių mašinos svyravimų lygį”, nors formulė, kaip tai bus skaičiuojama, iki šiol nėra nustatyta.

Maxas Verstappenas tai sukritikavo.

“Mano nuomone, gaila, kad taisyklės vėl keičiamos sezonui beveik įpusėjus, - “Red Bull” pilotą cituoja leidinys “Racer”. - Esmė net ne tame, kad mūsų komandą tai palies smarkiau nei kitas. Bet negali taip būti, kad kai viena komanda garsiai pradeda skųstis ir dėl jos staiga keičiamos taisyklės.

Manau, kad dauguma komandų puikiai tvarkosi su savo uždaviniais ir nesusiduria su svyravimo reiškiniu – vadinasi, su juo galima susitvarkyti. Jei jūs padidinsite prošvaisą, tokių problemų nebus, bet taip jūs prarasite kažkiek greičio. Jei jūs negalite normaliai suprojektuoti bolido atsižvelgdami į šį reiškinį, tai dėl to esate kalti patys, o ne taisyklės.

Žinoma, visos trasos skirtingos, bet nemanau, kad reikia keisti taisykles viduryje sezono, juolab, kad yra komandų, kurios rodo, kad važiuoti galima normaliai ir su tuo turėti mažai problemų”.

“Haas” komandos vadovas Guentheris Steineris taip pat nesutinka su FIA sprendimu, kadangi mano, kad nauja direktyva gali pakeisti jėgų išsidėstymą peletone.

“Iš tikrųjų, ištirti mašinų šokinėjimo reiškinį reika. Kai kurie bolidai nuo to kenčia itin stipriai, - sakė G. Steineris.- Bet sprendimas yra – paprasčiausiai reikia padidinti prošvaisą. Bet tada sumažės greitis, o kas nori važiuoti lėčiau? Tai panašu į situaciją, kuri buvo prieš kažkiek metų, kai viduryje sezono mums teko pereiti prie kitokių padangų. Dabar vyksta kažkas panašaus.

Kai jūs ką nors smarkiai koreguojate, jūs galite iš esmės pakeisti komandų pajėgumo balansą. Ar tai sąžininga? Ne. Jei kalba eina apie tokį faktorių kaip saugumas, tai su tuo reikia išsiaiškinti – jei tampa per daug pavojinga – padidinkite prošvaisą.

Kai dėl matavimų, susijusių su tuo, kad situacija tampa pavojinga, reikia surasti kažkokią ribą, išsiaiškinti, ar komanda neviršyja šio slenksčio... Net nežinau, kokios baudžiamosios priemonės už tai turi būti skirtos”.

Haas F1 Team
Komanda: Haas F1 Team 2022 sezono taškai: 15
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: VF-21
Plačiau
Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2022 sezono taškai: 304
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau
Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2022 sezono taškai: 188
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau

Komentarai (31)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
teZas
IP: 268b08d | 06/18 16:18 Atsakyti
Nu tai skaityk straipsnį. Aš nesuvokiu, kaip įmanoma viską išvartyti kaip pagalbą Mersam... Toks jausmas kad RB fanai visiškai kita kalba šneka.
P
IP: 8bda03c | 06/18 16:05 Atsakyti
Hahak
06/18 09:42

Saule, o tu skaitai kazka apart antrasciu? Negi rimtai jumis taip lengva uzmanipuliuot? 10 balu tada RB marketingui.

Pakeitimai nutaikyti konkreciai pries Mersus ir Ferrari, kurie nuo siol NEBEGALES vaziuoti tokio pat zemumo vaziuokle kaip Alpine/Red Bull. Netures pasirinkimo, kuri turejo iki dabar - greitis ar patogumas. Tie kurie nevirsijo ribu svyravimo ir iki siol - RB/Alpine - vsziuos kaip vaziave.

Pakeitimai prieš MB kurie ir taip nepavaziuoja? Kam spardyt gulintį?
Aivaras1
IP: ab48eef | 06/18 12:11 Atsakyti
Hahak
06/18 09:17

Ka nustaciau?:Dd Viesai prieinama informacija is visu etapu yra kiek kas svyravo, red bull tilpo i remus visusoe etapuose isskyrus viena, mersai su ferrari nei vienam netilpo. Nieko kito nepakeite tik matuos kiek svyruoji ir jei per daug - black orange veliava ir turi taisyt vidury lenktyniu arba DSQ. Ko cia nesuprasti? Ir kokie ekspertai nesiima vertinti? Absoliuciai visi f1tv analitikai ta pati sake. Aisku red bull (marketingo kompanija is saves) su tokiais komentarais kaip sitie Maxo i eteri paleistais kvailelius apkvailina, kad ale ne del pakeitimu nuo siol dominuosim. Ta pati ir pries praeito sezono pakeitimus kalbejo is karto, nors zinojo, kad konkreciai pried MB nutaokyta. Partymode ferrariu kai uzdraude tik tylejo, tada pakeitimai vidury sezono buvo priimtini:D

siulau skaityti toliau ir gilintis giliau. su nauja direktyva atlaisvintos taisykles. mb jau tuo pasinaudojo ir sutvirtino dugna kuris del koncepcijos tabaluojasi. pasiskaityk ka leclerc vakar pasake. aplamai placiau ziurek, nereikia vien i red bull koncentruotis, kurie toli priekyje visom prasmem ir greiciausia si savaitgali galutinai uzdarys cempo klausima del leclerk baudos, kuri jau dabar aisku kad nepaskutine, nes turbinos taip ir nepakeite. tas pats kubica labai taikliai tuo klausimu pasisake - na niekas nekaltas, kad viena komanda neatliko namu darbu ir vidury sezono reikia juos gelbet kazkokiom direktyvom kurios dar neaisku kaip veiks.
Sun
IP: 31b2859 | 06/18 12:07 Atsakyti
Hahak
06/18 09:42

Saule, o tu skaitai kazka apart antrasciu? Negi rimtai jumis taip lengva uzmanipuliuot? 10 balu tada RB marketingui.

Pakeitimai nutaikyti konkreciai pries Mersus ir Ferrari, kurie nuo siol NEBEGALES vaziuoti tokio pat zemumo vaziuokle kaip Alpine/Red Bull. Netures pasirinkimo, kuri turejo iki dabar - greitis ar patogumas. Tie kurie nevirsijo ribu svyravimo ir iki siol - RB/Alpine - vsziuos kaip vaziave.

Menuli, kad siemet pakeitimai pries Mersus, tai visi supranta, nes publikai (be MB ir LH fanu) atsibodo ju dominavimas tiek metu. Antrastese, daznai straipsnio esme. Kiek suprantu dabar banga kelia butent Mersai su pilotu pagalba. Man tik keista, kad Mersai - tokia solidi komanda ir nesugebejo padaryt normalaus aerodinaminio stebuklo. Variklis tai geras... "Sun" tai yra toks Britanijos laikrastis ir ten daug apie F1... Paskaityk ir tu kartais, ir gana objektyvus.
Respek
IP: cdb1ae0 | 06/18 11:28 Atsakyti
kasmet visus is eiles skindzia redbuliai, praso pakeitimu, net grasina pasitruakimais (ferrari variklio arveju), bet dabar va jau pakeitimas vidury sezono - tragedija:D dvi klounu komandos mersai ir monsteriai
Td
IP: c253d9e | 06/18 11:23 Atsakyti
mirkam
06/18 09:47

Pirma atsakyk į klausimą, kieno vieši mirinėjimai privertė FIA imtis veiksmų? Jei RB savo pavyzdžiu visiems įrodė, kad pagal esamas taisykles bolidas gali nesvyruoti, tai gal kitiems reiktų ieškoti tų sprendimų, o ne verkti, kad mol taisyklės žaloja sportininkus.

Buvo keista is pradziu kodel cia Gasly taip garsiai reiskiasi paskutinem dienom prasydamas pakeitimu, galvojau gal pries RB sukilo :D Dabar viskas aisku, sugebejo vistiek pritempt pakeitimus RB naudai :D
mirkam
IP: 8dd17ba | 06/18 09:47 Atsakyti
Hahak
06/18 09:17

Ka nustaciau?:Dd Viesai prieinama informacija is visu etapu yra kiek kas svyravo, red bull tilpo i remus visusoe etapuose isskyrus viena, mersai su ferrari nei vienam netilpo. Nieko kito nepakeite tik matuos kiek svyruoji ir jei per daug - black orange veliava ir turi taisyt vidury lenktyniu arba DSQ. Ko cia nesuprasti? Ir kokie ekspertai nesiima vertinti? Absoliuciai visi f1tv analitikai ta pati sake. Aisku red bull (marketingo kompanija is saves) su tokiais komentarais kaip sitie Maxo i eteri paleistais kvailelius apkvailina, kad ale ne del pakeitimu nuo siol dominuosim. Ta pati ir pries praeito sezono pakeitimus kalbejo is karto, nors zinojo, kad konkreciai pried MB nutaokyta. Partymode ferrariu kai uzdraude tik tylejo, tada pakeitimai vidury sezono buvo priimtini:D

Pirma atsakyk į klausimą, kieno vieši mirinėjimai privertė FIA imtis veiksmų? Jei RB savo pavyzdžiu visiems įrodė, kad pagal esamas taisykles bolidas gali nesvyruoti, tai gal kitiems reiktų ieškoti tų sprendimų, o ne verkti, kad mol taisyklės žaloja sportininkus.
Hahak
IP: 1e95083 | 06/18 09:42 Atsakyti
Saule, o tu skaitai kazka apart antrasciu? Negi rimtai jumis taip lengva uzmanipuliuot? 10 balu tada RB marketingui.

Pakeitimai nutaikyti konkreciai pries Mersus ir Ferrari, kurie nuo siol NEBEGALES vaziuoti tokio pat zemumo vaziuokle kaip Alpine/Red Bull. Netures pasirinkimo, kuri turejo iki dabar - greitis ar patogumas. Tie kurie nevirsijo ribu svyravimo ir iki siol - RB/Alpine - vsziuos kaip vaziave.
Hahak
IP: 1e95083 | 06/18 09:17 Atsakyti
Aivaras1
06/17 22:42

cia tu taip nustatei? net rimti expertai kolkas nesiima vertinti kol niekas neaisku, tai saunuolis. sovei ekspertize rimta

Ka nustaciau?:Dd Viesai prieinama informacija is visu etapu yra kiek kas svyravo, red bull tilpo i remus visusoe etapuose isskyrus viena, mersai su ferrari nei vienam netilpo. Nieko kito nepakeite tik matuos kiek svyruoji ir jei per daug - black orange veliava ir turi taisyt vidury lenktyniu arba DSQ. Ko cia nesuprasti? Ir kokie ekspertai nesiima vertinti? Absoliuciai visi f1tv analitikai ta pati sake. Aisku red bull (marketingo kompanija is saves) su tokiais komentarais kaip sitie Maxo i eteri paleistais kvailelius apkvailina, kad ale ne del pakeitimu nuo siol dominuosim. Ta pati ir pries praeito sezono pakeitimus kalbejo is karto, nors zinojo, kad konkreciai pried MB nutaokyta. Partymode ferrariu kai uzdraude tik tylejo, tada pakeitimai vidury sezono buvo priimtini:D
Sun
IP: 31b2859 | 06/18 05:50 Atsakyti
Liepos 3 Silverstone vyks British Grand Prix, tai 2 savaites. Gal del to ir nori pakeitimu. Britai lenktynininkai galetu parodyti malonesni "performansa" britu sirgaliam. Kitu atveju Russell reiktu pirmam posukyje ismusti bent keturis konkurentus... kaip padare lenktyninikas Botas. Kiekvienai informacinei kalbai - kovai savas laikas... Bet kuriuo atveju pasimate tikrasis siandieninis LH lenktyninko resursas (pranc. ressource)... Jei Mersas atsigaus, gal Russell George tures praleist i prieki kolega?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas