“Red Bull” lenktynininkas Maxas Verstappenas mano, kad FIA pasielgė neteisingai, išeidusi naują techninę direktyvą, nukreiptą sumažinti bolido išilginį šokinėjimą, kadangi kelios komandos negali susitvarkyti su šia problema.
Lenktynių Baku metu šių komandų bolidai ne tik kur kas smarkiau šokinėjo, kurį federacija savo pranešime pavadino “aerodinaminiais svyravimais”, bet ir nuolat bolido dugnu brėžė per asfaltą, ypač per jo nelygumus. Daugiausiai apie tai kalbėjo “Mercedes” sportininkai, jiems prie vairo buvo ypač nekomfortiška.
Po dialogo su pilotais, kurie jautė skausmus važiuodami ir po pokalbių su medikais prieš Kanados GP federacija informavo komandas apie naują techninę direktyvą, pažadėdama nustatyti “priimtiną vertikalių mašinos svyravimų lygį”, nors formulė, kaip tai bus skaičiuojama, iki šiol nėra nustatyta.
Maxas Verstappenas tai sukritikavo.
“Mano nuomone, gaila, kad taisyklės vėl keičiamos sezonui beveik įpusėjus, - “Red Bull” pilotą cituoja leidinys “Racer”. - Esmė net ne tame, kad mūsų komandą tai palies smarkiau nei kitas. Bet negali taip būti, kad kai viena komanda garsiai pradeda skųstis ir dėl jos staiga keičiamos taisyklės.
Manau, kad dauguma komandų puikiai tvarkosi su savo uždaviniais ir nesusiduria su svyravimo reiškiniu – vadinasi, su juo galima susitvarkyti. Jei jūs padidinsite prošvaisą, tokių problemų nebus, bet taip jūs prarasite kažkiek greičio. Jei jūs negalite normaliai suprojektuoti bolido atsižvelgdami į šį reiškinį, tai dėl to esate kalti patys, o ne taisyklės.
Žinoma, visos trasos skirtingos, bet nemanau, kad reikia keisti taisykles viduryje sezono, juolab, kad yra komandų, kurios rodo, kad važiuoti galima normaliai ir su tuo turėti mažai problemų”.
“Haas” komandos vadovas Guentheris Steineris taip pat nesutinka su FIA sprendimu, kadangi mano, kad nauja direktyva gali pakeisti jėgų išsidėstymą peletone.
“Iš tikrųjų, ištirti mašinų šokinėjimo reiškinį reika. Kai kurie bolidai nuo to kenčia itin stipriai, - sakė G. Steineris.- Bet sprendimas yra – paprasčiausiai reikia padidinti prošvaisą. Bet tada sumažės greitis, o kas nori važiuoti lėčiau? Tai panašu į situaciją, kuri buvo prieš kažkiek metų, kai viduryje sezono mums teko pereiti prie kitokių padangų. Dabar vyksta kažkas panašaus.
Kai jūs ką nors smarkiai koreguojate, jūs galite iš esmės pakeisti komandų pajėgumo balansą. Ar tai sąžininga? Ne. Jei kalba eina apie tokį faktorių kaip saugumas, tai su tuo reikia išsiaiškinti – jei tampa per daug pavojinga – padidinkite prošvaisą.
Kai dėl matavimų, susijusių su tuo, kad situacija tampa pavojinga, reikia surasti kažkokią ribą, išsiaiškinti, ar komanda neviršyja šio slenksčio... Net nežinau, kokios baudžiamosios priemonės už tai turi būti skirtos”.
Komanda: | Haas F1 Team | 2022 sezono taškai: | 15 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | VF-21 |
Komanda: | Red Bull Racing | 2022 sezono taškai: | 304 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2022 sezono taškai: | 188 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Saule, o tu skaitai kazka apart antrasciu? Negi rimtai jumis taip lengva uzmanipuliuot? 10 balu tada RB marketingui.
Pakeitimai nutaikyti konkreciai pries Mersus ir Ferrari, kurie nuo siol NEBEGALES vaziuoti tokio pat zemumo vaziuokle kaip Alpine/Red Bull. Netures pasirinkimo, kuri turejo iki dabar - greitis ar patogumas. Tie kurie nevirsijo ribu svyravimo ir iki siol - RB/Alpine - vsziuos kaip vaziave.
Ka nustaciau?:Dd Viesai prieinama informacija is visu etapu yra kiek kas svyravo, red bull tilpo i remus visusoe etapuose isskyrus viena, mersai su ferrari nei vienam netilpo. Nieko kito nepakeite tik matuos kiek svyruoji ir jei per daug - black orange veliava ir turi taisyt vidury lenktyniu arba DSQ. Ko cia nesuprasti? Ir kokie ekspertai nesiima vertinti? Absoliuciai visi f1tv analitikai ta pati sake. Aisku red bull (marketingo kompanija is saves) su tokiais komentarais kaip sitie Maxo i eteri paleistais kvailelius apkvailina, kad ale ne del pakeitimu nuo siol dominuosim. Ta pati ir pries praeito sezono pakeitimus kalbejo is karto, nors zinojo, kad konkreciai pried MB nutaokyta. Partymode ferrariu kai uzdraude tik tylejo, tada pakeitimai vidury sezono buvo priimtini:D
Saule, o tu skaitai kazka apart antrasciu? Negi rimtai jumis taip lengva uzmanipuliuot? 10 balu tada RB marketingui.
Pakeitimai nutaikyti konkreciai pries Mersus ir Ferrari, kurie nuo siol NEBEGALES vaziuoti tokio pat zemumo vaziuokle kaip Alpine/Red Bull. Netures pasirinkimo, kuri turejo iki dabar - greitis ar patogumas. Tie kurie nevirsijo ribu svyravimo ir iki siol - RB/Alpine - vsziuos kaip vaziave.
Pirma atsakyk į klausimą, kieno vieši mirinėjimai privertė FIA imtis veiksmų? Jei RB savo pavyzdžiu visiems įrodė, kad pagal esamas taisykles bolidas gali nesvyruoti, tai gal kitiems reiktų ieškoti tų sprendimų, o ne verkti, kad mol taisyklės žaloja sportininkus.
Ka nustaciau?:Dd Viesai prieinama informacija is visu etapu yra kiek kas svyravo, red bull tilpo i remus visusoe etapuose isskyrus viena, mersai su ferrari nei vienam netilpo. Nieko kito nepakeite tik matuos kiek svyruoji ir jei per daug - black orange veliava ir turi taisyt vidury lenktyniu arba DSQ. Ko cia nesuprasti? Ir kokie ekspertai nesiima vertinti? Absoliuciai visi f1tv analitikai ta pati sake. Aisku red bull (marketingo kompanija is saves) su tokiais komentarais kaip sitie Maxo i eteri paleistais kvailelius apkvailina, kad ale ne del pakeitimu nuo siol dominuosim. Ta pati ir pries praeito sezono pakeitimus kalbejo is karto, nors zinojo, kad konkreciai pried MB nutaokyta. Partymode ferrariu kai uzdraude tik tylejo, tada pakeitimai vidury sezono buvo priimtini:D
Pakeitimai nutaikyti konkreciai pries Mersus ir Ferrari, kurie nuo siol NEBEGALES vaziuoti tokio pat zemumo vaziuokle kaip Alpine/Red Bull. Netures pasirinkimo, kuri turejo iki dabar - greitis ar patogumas. Tie kurie nevirsijo ribu svyravimo ir iki siol - RB/Alpine - vsziuos kaip vaziave.
cia tu taip nustatei? net rimti expertai kolkas nesiima vertinti kol niekas neaisku, tai saunuolis. sovei ekspertize rimta