M. Verstappenas Monake ilgą laiką naudojo netinkamus variklio nustatymus (2)

M. Verstappenas Monake ilgą laiką naudojo netinkamus variklio nustatymus
logo Gegužės 27 d. 23:31, Pirelli

Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas, persekiodamas Lewisą Hamiltoną Monake vykusiose lenktynėse, didžiąją jų dalį naudojo netinkamus variklio sūkių nustatymus.

Įvažiuojant į techninio aptarnavimo zoną, kur turėjo atlikti pirmą ir paskutinį sustojimą, olandui buvo liepta perjungti „Sūkiai 12“ režimą. Išvažiuojant pilotui buvo liepta perjungti į „Sūkiai 6“ režimą. Bet pilotas to nepadarė ir pats tai suprato, bet tuo metu jau buvo per vėlu.

Perjungęs į nurodytą režimą sportininkas būtų sugrąžinęs lenktynėms skirtus variklio nustatymus. Bet išvažiavus į trasą, perjungti tokių režimų nebegalima. Tai galima padaryti tik dar kartą sustojus.

„Kai išvažiuoji į trasą, lieki su tais nustatymais, kuriuos esi pasirinkęs. O mes atlikome tik vieną sustojimą“, - pasakojo M. Verstappenas.

„Dažniausiai aš visada grįžtu prie įprastų nustatymų. Bet po sustojimo man nepavyko išvengti susidūrimo, teko žvalgytis į veidrodėlius. Komanda tai pat buvo nustebusi. Ekipos nariai vis tikrino ar nieko nesugadinau. Dažniausiai jie man primena apie tai, ką turiu padaryti. Bet tai mano darbas, tad aš turėjau tai padaryti. Tas chaotiškas scenarijus mane išblaškė.“

Antroje lenktynių dalyje pilotas taip pat buvo susidūręs su pavarų dėžės sinchronizacijos problema. Vis dėlto buvo nustatyta, kad iš tikrųjų bėdų kilo su vienu iš jutiklių, kurias pavyko išspręsti.

Komentarai (2)


Klepsidra
| Gegužės 28 d. 11:25
kalba eina ne apie galia, o drive'ability - torko kreive. bent jau originaliam interviu
deivec
| Gegužės 28 d. 08:49
tai vis delto Monake reikalinga variklio galia ? :D RBR persigalvojo ? ne aero Monake dirba ? :D
×

F-1.lt pulsas