Tech
IP: bfb2e24 | 08/10 15:17 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/10 15:09

Tai ir atsakykim į klausimą, ar normalu, kad 5 pagal pajėgumą pilotas rikiuotėje, važiuoja antro dešimtuko viduryje? Tikrai, nenormalu,o su tuo pačiu bolidu (kaip tu teigi) kad 3-4 pilotas pagal pajėgumą rikiuotėje (Leclerc), važiuoja pirmam penketuke? Manau nei vienas mes nežinom daug dar dalykų komandos viduje :)
Atsakant į ankstesnį tavo komentarą: taip, komanda turi būti suinteresuota sukurti abiem pilotams tinkamą bolidą. Idealiu atveju, abiems, kad tiek vienam, tiek kitam tiktų. Dažnu atveju, yra dominuojantis pilotas, kuriam skiriama daug dėmesio ir detalių bolido kūrime, jog galėtų atvežti WC. Tad prisitaikyti turėtų abi pusės, o pas Ferrari manau, jog šiuo momentu, nėra apibusiu prisitaikymo nė pro kur.
Plius, svarbu paminėti, jog niekas neneigia, kad Leclerc yra greitas, niekas neneigia, kad tik atėjęs tikrai važiavo gerai ir kai kur krovė Vetteliui. Bet reikia suprast, kad ir Vettelis dar užpernai tikrai neblogai su Ferrari važiavo, net ir pernai pirmą pusė atrodė neblogai, o va matyt kai prasidėjo kalbos apie kontraktą, kai sugalvojo Binotto padaryti Leclerc Nr 1, o Vettelis gal su tuo nesutiko, ir prasidėjo visos šitos nesąmonės, dėl kurių atrodo kalčiausias Vettel, nors to nėra.

del pajegumu. tai yra normalu siuo atveju, kad Fetelis vaziuoja apie 10 tuko riba. kodel? nes Ferrari siuo metu nera 2 komanda pagal greiti. jie yra 3-6 priklausomai nuo trasos ir aplinkybiu. jie turi eile konkurentu tokiu kaip Renault MclaREN, RP, kur yra 8 pilotai (iskaitant pacius Ferrari pilotus) konkuruojantys tarpusavyje, kur i kova dar isitraukia 9-as Albonas. tai ka turim, - skirumai nera dideli , o konkurencija didele. podiumo 3 vietos Ham, Bot , VER. toliau 4-12 vietos yra mesmale, kur daznai jau lemia tos 0,1-0,3 s ateinancios is piloto, taip pat svarbus Q, lenkimai, startavimas, klaidos. tai normalu, kad Lec isspaudzia daugiau ir laikosi apie 4 vieta, o Fetelis darydamas kalidas ir nesugebedamas rasti tu desimtuju krenta zemiau rikiuote net ir uz 10-tuko ribos
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 08/10 15:09 Atsakyti
Tech
08/10 14:22

kad Top5 tai taip. butent 5 . po Hamiltono ,Verstapeno, Leclerco ir Ricciardo
tiesa - kitais metais bus jau tik TOP6 nes Alonso sugryzta :D

Tai ir atsakykim į klausimą, ar normalu, kad 5 pagal pajėgumą pilotas rikiuotėje, važiuoja antro dešimtuko viduryje? Tikrai, nenormalu,o su tuo pačiu bolidu (kaip tu teigi) kad 3-4 pilotas pagal pajėgumą rikiuotėje (Leclerc), važiuoja pirmam penketuke? Manau nei vienas mes nežinom daug dar dalykų komandos viduje :)
Atsakant į ankstesnį tavo komentarą: taip, komanda turi būti suinteresuota sukurti abiem pilotams tinkamą bolidą. Idealiu atveju, abiems, kad tiek vienam, tiek kitam tiktų. Dažnu atveju, yra dominuojantis pilotas, kuriam skiriama daug dėmesio ir detalių bolido kūrime, jog galėtų atvežti WC. Tad prisitaikyti turėtų abi pusės, o pas Ferrari manau, jog šiuo momentu, nėra apibusiu prisitaikymo nė pro kur.
Plius, svarbu paminėti, jog niekas neneigia, kad Leclerc yra greitas, niekas neneigia, kad tik atėjęs tikrai važiavo gerai ir kai kur krovė Vetteliui. Bet reikia suprast, kad ir Vettelis dar užpernai tikrai neblogai su Ferrari važiavo, net ir pernai pirmą pusė atrodė neblogai, o va matyt kai prasidėjo kalbos apie kontraktą, kai sugalvojo Binotto padaryti Leclerc Nr 1, o Vettelis gal su tuo nesutiko, ir prasidėjo visos šitos nesąmonės, dėl kurių atrodo kalčiausias Vettel, nors to nėra.
Tech
IP: bfb2e24 | 08/10 14:22 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/10 14:18

Galima daug diskutuoti šia tema, kas kaip kodėl, kas kada kur buvo greitesnis ar lėtesnis.
bet Vettel vistiek yra Top5 pilotas rikiuotėje, kad ir ką mes bediskutuotume.

kad Top5 tai taip. butent 5 . po Hamiltono ,Verstapeno, Leclerco ir Ricciardo
tiesa - kitais metais bus jau tik TOP6 nes Alonso sugryzta :D
ddd
IP: 064ee39 | 08/10 14:20 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/10 14:12

ale marko ir pagrinde savo verkima - sake red bull dominavimo laikais fia visais budais bande stabdyti progresa. o cempionas verkauja del visiems vienodu padangu, kuriu jis nesugebejo pamanagint.

ne tik verkauja, bet ir kitus kaltina sukčiavimu kaip visada...
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 08/10 14:18 Atsakyti
Tech
08/10 12:26

o kaip manai, jeigu komanda neturi bolido, kokio nori pilotas, na nesigauna padaryt tokio kokio jis pagal savo stiliu nori? . tai kas turi prisitaikyt, pilotas ar ne? ar isvis tada pagal sia logika turetu nebevaziuot? juolab kai kitas pilotas su tuo paciu vaziuoja visai gerai pagal esamas aplinkybes. kitas klausimas, Fetelis komandoje yra nuo 2015 metu. Leclercas atejo 2019 i nauja komanda ir pradejo geriau vaziuot nei senbuvis. ar jis jokio zodzio neturejo bolido kryptyje visus tuos 5 metus, jeigu naujokui lipo bolidas geriau? akmuo sioj vietoj yra i piloto darza, kad esi nekonkurencingas su esama technika. dar vienas dalykas, dabar jau prasideda teisinimai, kad Fetelis jau iseina ir jis niekam neidomus, mazai demesio skiriam jo bilidui. o kai buvo pernai? Leclercas irgi atejo kaip antraeilis pilotas, kuriam ir taktikos prastesnes buvo ir Binotto buvo aiskiai pasakes - pirmuma teiksim Feteliui. bet visvien dar kaip ir budamas lyderis pasikrove. automatiskai dabar Leclercas yra Nr1 ir tas atotrukis yra savaime suprantama dar didesnis, nes skiriasi roles komandoje. ir finale klausimo tesinys , "Fetelis komandai nebeidomus todel rezultastai dar prastesni" , bet tai butent kodel Feteliui tai yra paskutinis sezonas Ferraryje?

Galima daug diskutuoti šia tema, kas kaip kodėl, kas kada kur buvo greitesnis ar lėtesnis.
bet Vettel vistiek yra Top5 pilotas rikiuotėje, kad ir ką mes bediskutuotume.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 08/10 14:12 Atsakyti
Zilvinas Van
08/10 11:58

Tokia jau ta šiuolaikinė formulė. Anava Marko nepraleidžia progos paverkti dėl Mercedes pranašumo. Tik pamiršo, kad taisyklės vienodos visiems.

ale marko ir pagrinde savo verkima - sake red bull dominavimo laikais fia visais budais bande stabdyti progresa. o cempionas verkauja del visiems vienodu padangu, kuriu jis nesugebejo pamanagint.
Rasak
IP: 8c6f269 | 08/10 13:21 Atsakyti
Tech
08/10 09:27

matomai dantis nevalai, nei ryte nei vakare, nes kai tik pasirodai f1.lt taip viskas prasmirsta aplink...

Kad valau... O pasmirsta dėl tavo komentavimų...
Rasak
IP: 8c6f269 | 08/10 13:21 Atsakyti
Tech
08/10 09:27

matomai dantis nevalai, nei ryte nei vakare, nes kai tik pasirodai f1.lt taip viskas prasmirsta aplink...

Kad valau... O pasmirsta dėl tavo komentavimų...
Tech
IP: bfb2e24 | 08/10 12:26 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/10 10:53

Sveiki, šiek tiek pavėluotai, bet pasidalinsiu savo įžvalgom ir nuomone.
Nustokit jūs tą Vettel smeigti: ne jam šitas bolidas yra, ne tokia kryptimi jis kuriamas, jog tiktų jo vairavimo stilių. Šį sezoną apskritai viskas yra tik Leclercui. Ir tą parodo rezultatai. Tad tikėtis, kad Vettelis važiuos taip pat greitai kaip Leclerc yra daugiau negu naivu. Visi kas domisi daugiau, žino, kad Vetteliui reikia gero sukibimo galiniai ašiai, kurios dėka net esant understeer'ui jis susitvarkyti gali, o su šiuo bolidu to nėra, ir jau pernai to nebuvo. Kad Leclercas gali nuvažiuoti su šita Pirelli guma 1 stop jau iš karto pasako, kad neturi tas bolidas downforce, o tai visiškai ne Vettel vairavimo stiliui. Dėl to ir sukasi jis vis su tuo galu savo. Nei jam su galva kažkas negerai, nei jis yra prastas lektynininkas. Jis iš visos rikiuotės tikrai dar yra pirmam dešimtuke pagal skill'ą minimum, o mano nuomone, Top5, tad nustokit vapsėt ir dergtis.
Labai patiko Hamiltono komentaras po lenktynių, toks atviras, detalus, o ne standartinis blabla. Labai įdomiai pateikė info su tuo padangų slėgiu, ko net Sky komentatoriai nepaminėjo lenktynių metu (arba praklausiau). Manau tai iš tiesų bus paaiškinimas, kodėl Mercedes taip nukentėjo. O čia gan irgi nesudėtinga. Mercedes turi labai daug downforce ypač vidutinio greičio posūkiuose. Didelis padangų slėgis ką daro, didina trintį ir sąlytį su asfaltu būtent vidurinės padangos dalies.
Su Bottu kas gavosi, tai nieko ypatingo. Kadangi jis buvo pirmesnis, jis ir turėjo pirmumą sprendimams pagal vidines taisykles, tai taip ir gavosi, kad jo nenorėjo nutolinti nuo Maxo, o su Hamiltonu metė kauliukus, nes nelabai ką buvo prarasti, tai ant P2 atsipirko, bet daugiau ne.
Tiesiog nuostabiai RBR dirbo su Hard padangomis, ant kiek pace jie turėjo, net jeigu stojo su Mediumais keletui ratų tiesiog kvalifikaciniu rėžimu nusmaugti ir gale vėl užsidėt Hardus, jog užtektų mėsos iki lenktynių pabaigos..
Albonas eilinį kartą parodo, koks skirtumas tarp jo ir Verstapeno arba toje komandoje kažkas negerai.
Hulkenbergu kažkaip nepasisekė. Mažai jam skirdavo dėmesio transliacijos metu, bet važiavo P4 stabiliai, kol stojo pitstopui dar vienam ir susikirto viskas.
Overall, lenktynės įdomios buvo vien dėl to, kad RBR kažką pabandė kitaip ir tas jiems atsipirko.

o kaip manai, jeigu komanda neturi bolido, kokio nori pilotas, na nesigauna padaryt tokio kokio jis pagal savo stiliu nori? . tai kas turi prisitaikyt, pilotas ar ne? ar isvis tada pagal sia logika turetu nebevaziuot? juolab kai kitas pilotas su tuo paciu vaziuoja visai gerai pagal esamas aplinkybes. kitas klausimas, Fetelis komandoje yra nuo 2015 metu. Leclercas atejo 2019 i nauja komanda ir pradejo geriau vaziuot nei senbuvis. ar jis jokio zodzio neturejo bolido kryptyje visus tuos 5 metus, jeigu naujokui lipo bolidas geriau? akmuo sioj vietoj yra i piloto darza, kad esi nekonkurencingas su esama technika. dar vienas dalykas, dabar jau prasideda teisinimai, kad Fetelis jau iseina ir jis niekam neidomus, mazai demesio skiriam jo bilidui. o kai buvo pernai? Leclercas irgi atejo kaip antraeilis pilotas, kuriam ir taktikos prastesnes buvo ir Binotto buvo aiskiai pasakes - pirmuma teiksim Feteliui. bet visvien dar kaip ir budamas lyderis pasikrove. automatiskai dabar Leclercas yra Nr1 ir tas atotrukis yra savaime suprantama dar didesnis, nes skiriasi roles komandoje. ir finale klausimo tesinys , "Fetelis komandai nebeidomus todel rezultastai dar prastesni" , bet tai butent kodel Feteliui tai yra paskutinis sezonas Ferraryje?
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 08/10 11:58 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/09 20:26

ziuriu, barselonai prognozuoja +28 tai vel bus smagus etapas. hamiltonas jau issiverke kokie "balionai" yra pireli padangos ir kaip viskas blogai. tik pamirso, kad jos vienodos visiems. slykstus tipelis.

Tokia jau ta šiuolaikinė formulė. Anava Marko nepraleidžia progos paverkti dėl Mercedes pranašumo. Tik pamiršo, kad taisyklės vienodos visiems.
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 08/10 11:54 Atsakyti
dne000
08/09 18:32

Visiškai ne apie tai eina kalba. Jei 6 kart pasaulio čempionas negali be komandos pagalbos nieko trasoj daryt tai yra žiauru. Bottas tikriausiai šiaip sau šampę palikęs išėjo ;)

O apie ką eina kalba? Kuo pasireiškė komandos pagalba? Bottas paleido Vestapena ir turėjo plius 1.5" jei ne daugiau nuo Hamiltono. Atkreipiu dėmesį, kad kol ėjo pirmas, pirmas ir stojo. Aišku, galima buvo ir jam dar kartą naujas gumas mauti, bet tada Hamiltono būtų pralenktas boksuose ir net klausimas ar atvažiuotų trečias.
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 08/10 11:23 Atsakyti
Fekkalli
08/10 11:07

O kodel albon vs verstapen nelygu leclerc vs vettel?

Fekalli, iš tiesų geras klausimas jeigu atvirai. Tikrai neįsivaizduoju. Kitaip tariant, neturiu jokios minties, jog būtų įmanoma kažką kapstyti ir aiškintis, kas yra negerai su Albon. Ferrari situacija yra kitokia nei RBR. RBR turi fiksuotą sudėtį pilotų, RBR bando kapotis dėl P2 konstruktoriuose, ir nenuleidžia rankų dėl P1. Tad jie turi būti suinteresuoti, kad abu bolidai "Send it" darytų. Tuo tarpu šiame sezone, jau aišku, kad Ferrari koncentruojasi kitam sezonui :-D As usual, to be honest, bet taip yra. Nežinau kas ir kiek turi pasikeisti, bet konstruktoriai jiems šiemet FIASKO visiškas, dar manau ir koncetruojasi jie ant Leclerc + nesutarimai su Vettel daugiau negu akivaizdūs. Nėra prasmės jiems dabar statyti viską ant Vettelio, kuris vežtų geriau nei Leclerc, nes tada apskritai bus daug "???", kaip išmestas pilotas, nebijokim šio žodžio, važiuoja geriau negu tas, kuris yra preference šiam momentui.
Galvoju, jog Alboną pakirto tie incidentai, kur jis turėjo lipti ant podiumo, tiek Brazilijoje, tiek Spielberge. Nes dabartinis Albonas važiuoja prasčiau negu praeito sezono Albonas IMO.
Fekkalli
IP: 3fff924 | 08/10 11:07 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/10 10:53

Sveiki, šiek tiek pavėluotai, bet pasidalinsiu savo įžvalgom ir nuomone.
Nustokit jūs tą Vettel smeigti: ne jam šitas bolidas yra, ne tokia kryptimi jis kuriamas, jog tiktų jo vairavimo stilių. Šį sezoną apskritai viskas yra tik Leclercui. Ir tą parodo rezultatai. Tad tikėtis, kad Vettelis važiuos taip pat greitai kaip Leclerc yra daugiau negu naivu. Visi kas domisi daugiau, žino, kad Vetteliui reikia gero sukibimo galiniai ašiai, kurios dėka net esant understeer'ui jis susitvarkyti gali, o su šiuo bolidu to nėra, ir jau pernai to nebuvo. Kad Leclercas gali nuvažiuoti su šita Pirelli guma 1 stop jau iš karto pasako, kad neturi tas bolidas downforce, o tai visiškai ne Vettel vairavimo stiliui. Dėl to ir sukasi jis vis su tuo galu savo. Nei jam su galva kažkas negerai, nei jis yra prastas lektynininkas. Jis iš visos rikiuotės tikrai dar yra pirmam dešimtuke pagal skill'ą minimum, o mano nuomone, Top5, tad nustokit vapsėt ir dergtis.
Labai patiko Hamiltono komentaras po lenktynių, toks atviras, detalus, o ne standartinis blabla. Labai įdomiai pateikė info su tuo padangų slėgiu, ko net Sky komentatoriai nepaminėjo lenktynių metu (arba praklausiau). Manau tai iš tiesų bus paaiškinimas, kodėl Mercedes taip nukentėjo. O čia gan irgi nesudėtinga. Mercedes turi labai daug downforce ypač vidutinio greičio posūkiuose. Didelis padangų slėgis ką daro, didina trintį ir sąlytį su asfaltu būtent vidurinės padangos dalies.
Su Bottu kas gavosi, tai nieko ypatingo. Kadangi jis buvo pirmesnis, jis ir turėjo pirmumą sprendimams pagal vidines taisykles, tai taip ir gavosi, kad jo nenorėjo nutolinti nuo Maxo, o su Hamiltonu metė kauliukus, nes nelabai ką buvo prarasti, tai ant P2 atsipirko, bet daugiau ne.
Tiesiog nuostabiai RBR dirbo su Hard padangomis, ant kiek pace jie turėjo, net jeigu stojo su Mediumais keletui ratų tiesiog kvalifikaciniu rėžimu nusmaugti ir gale vėl užsidėt Hardus, jog užtektų mėsos iki lenktynių pabaigos..
Albonas eilinį kartą parodo, koks skirtumas tarp jo ir Verstapeno arba toje komandoje kažkas negerai.
Hulkenbergu kažkaip nepasisekė. Mažai jam skirdavo dėmesio transliacijos metu, bet važiavo P4 stabiliai, kol stojo pitstopui dar vienam ir susikirto viskas.
Overall, lenktynės įdomios buvo vien dėl to, kad RBR kažką pabandė kitaip ir tas jiems atsipirko.

O kodel albon vs verstapen nelygu leclerc vs vettel?
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 08/10 10:53 Atsakyti
Sveiki, šiek tiek pavėluotai, bet pasidalinsiu savo įžvalgom ir nuomone.
Nustokit jūs tą Vettel smeigti: ne jam šitas bolidas yra, ne tokia kryptimi jis kuriamas, jog tiktų jo vairavimo stilių. Šį sezoną apskritai viskas yra tik Leclercui. Ir tą parodo rezultatai. Tad tikėtis, kad Vettelis važiuos taip pat greitai kaip Leclerc yra daugiau negu naivu. Visi kas domisi daugiau, žino, kad Vetteliui reikia gero sukibimo galiniai ašiai, kurios dėka net esant understeer'ui jis susitvarkyti gali, o su šiuo bolidu to nėra, ir jau pernai to nebuvo. Kad Leclercas gali nuvažiuoti su šita Pirelli guma 1 stop jau iš karto pasako, kad neturi tas bolidas downforce, o tai visiškai ne Vettel vairavimo stiliui. Dėl to ir sukasi jis vis su tuo galu savo. Nei jam su galva kažkas negerai, nei jis yra prastas lektynininkas. Jis iš visos rikiuotės tikrai dar yra pirmam dešimtuke pagal skill'ą minimum, o mano nuomone, Top5, tad nustokit vapsėt ir dergtis.
Labai patiko Hamiltono komentaras po lenktynių, toks atviras, detalus, o ne standartinis blabla. Labai įdomiai pateikė info su tuo padangų slėgiu, ko net Sky komentatoriai nepaminėjo lenktynių metu (arba praklausiau). Manau tai iš tiesų bus paaiškinimas, kodėl Mercedes taip nukentėjo. O čia gan irgi nesudėtinga. Mercedes turi labai daug downforce ypač vidutinio greičio posūkiuose. Didelis padangų slėgis ką daro, didina trintį ir sąlytį su asfaltu būtent vidurinės padangos dalies.
Su Bottu kas gavosi, tai nieko ypatingo. Kadangi jis buvo pirmesnis, jis ir turėjo pirmumą sprendimams pagal vidines taisykles, tai taip ir gavosi, kad jo nenorėjo nutolinti nuo Maxo, o su Hamiltonu metė kauliukus, nes nelabai ką buvo prarasti, tai ant P2 atsipirko, bet daugiau ne.
Tiesiog nuostabiai RBR dirbo su Hard padangomis, ant kiek pace jie turėjo, net jeigu stojo su Mediumais keletui ratų tiesiog kvalifikaciniu rėžimu nusmaugti ir gale vėl užsidėt Hardus, jog užtektų mėsos iki lenktynių pabaigos..
Albonas eilinį kartą parodo, koks skirtumas tarp jo ir Verstapeno arba toje komandoje kažkas negerai.
Hulkenbergu kažkaip nepasisekė. Mažai jam skirdavo dėmesio transliacijos metu, bet važiavo P4 stabiliai, kol stojo pitstopui dar vienam ir susikirto viskas.
Overall, lenktynės įdomios buvo vien dėl to, kad RBR kažką pabandė kitaip ir tas jiems atsipirko.
as1
IP: 064ee39 | 08/10 09:55 Atsakyti
Hamiltonas eilinį kartą apsiverkė ir kaltina kitus sukčiavimu... nu fui...
Tech
IP: bfb2e24 | 08/10 09:27 Atsakyti
Rasak
08/10 08:51

Jau darbe? Bent duše buvai? Ar dar smirdi prakaitu po vakar???

matomai dantis nevalai, nei ryte nei vakare, nes kai tik pasirodai f1.lt taip viskas prasmirsta aplink...
Rasak
IP: 8c6f269 | 08/10 08:51 Atsakyti
Tech
08/10 08:25

O, laba diena nemunringo kartingo cempione!!

Jau darbe? Bent duše buvai? Ar dar smirdi prakaitu po vakar???
Tech
IP: c4754c7 | 08/10 08:25 Atsakyti
Rasak
08/10 04:35

o kai tave aplenks boba (mašina, pinigais, nek. turtu... etc), ką darysi? Atsakymas - nespręsk už kitus, susidraugauk su esama situacija...

O, laba diena nemunringo kartingo cempione!!
Egiduxx
IP: 9584599 | 08/10 08:21 Atsakyti
Egiduxx
08/10 08:14

Bl likęs peletonas nesiskundžia vairavimo įgūdžių stoka, varo su tuo ką turi ir laimingi, bet va vetka, tai niekaip persilaužt negali.

Nusamdė nabagą ir kepa, ir kiša komanda bolidus priešingos filosifijos, nei veteliukui reikia. Jėzus Malija kaip glazu.
Egiduxx
IP: 9584599 | 08/10 08:14 Atsakyti
Bl likęs peletonas nesiskundžia vairavimo įgūdžių stoka, varo su tuo ką turi ir laimingi, bet va vetka, tai niekaip persilaužt negali.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas