Lenktynės naujoje Majamio miesto trasoje, JAV, bus surengtos pirmą kartą.
2022 m. kvalifikacijos nugalėtojas: C. Leclercas.
2021 m. greičiausias lenktynių ratas:
Trasos rekordas:
Lenktynių distancija: 308,326 km
Trasos ilgis: 5,412 km
Ratų skaičius lenktynėse: 57
Pirmą kartą surengtos varžybos: 2022 m.
Tiesioginę „Formulė-1“ lenktynių transliaciją galite stebėti nuo 22:30 val.
Klausimas ne ką jis veiks su hardais po restart, o kiek pozicijų praras stodamas. Nes jei būtų bent 3 pozicijas praradęs tai stot neverta tikrai. Kažką apie tai ir kalbėjo per radiją. Be to, lenkimai tokioj trasoj visada rizikingi. O atstumu tikslių ir kiek praras bei kas aplink stoja keistis padangas pilotas lenktynių metu (net ir vsc metu) tikrai nespėja sumąstyt.
Apie Lando, tai inžinieriai turi n+k info apie orą metrų tikslumu. Tada dauguma suprato kad lietus stiprės. Lando matė, kad dabar gali išsilaikyti, stiprėjimo jis nenumatė, o inžinierių bei strategų darbas ir yra tokius dalykus numatyt. Kitaip net nereikia jų darbo vietų, jei galvot, kad klausyt piloto visada reikia
Kas del Norriso tai jau n+k kartu istikinom, kad ju tie radarai pieno riebuma rodo, tikslaus stiprejimo/lengvejimo jie sekundziu tikslumu negali numatyt ka cia toks parametras, jie net tikslaus lietaus laiko negali numatyt, (kuo ir siandien istikinom) nieks tada nezinojo stipres ar ne, butu Lando atsilaikes ta ~1rata, butu didvyris, jis pasake inzinieriui, kad atsilaikys ir inzinierius neturejo priezasciu juo netiket, nes butent Lando vairuoja.
Negalejo, bet turejo numanyt, kad restarte su 20 H nebus kas veikt, juolab mazu butu spejes minimalizuot praradimus su softais. Del Norriso taip nezinojo, bet to nezinojo ir inzinierius (kada tikskliai stipres ar lengves ypac kai buvo like ~1ratas) norrisas sake atsilaikys tai kodel neturejo klausyt piloto sioj situacijoj? :)
Apie Lando, tai inžinieriai turi n+k info apie orą metrų tikslumu. Tada dauguma suprato kad lietus stiprės. Lando matė, kad dabar gali išsilaikyti, stiprėjimo jis nenumatė, o inžinierių bei strategų darbas ir yra tokius dalykus numatyt. Kitaip net nereikia jų darbo vietų, jei galvot, kad klausyt piloto visada reikia
Nesuprantu Mercedesų, idiotai su Hamiltonu, kodėl nevažiavo pasikeisti padangų per SC?
Perezui tereikejo islaukti, neskubeti ir butu pasiemes ta Sainza
ar vel sintetinis laimes. neturi skilo ant vairavimo, bet vis pasisseka ant svetimos nugaros nujot iki pirmos vietos
Negalėjo Hamis žinot kiek pozicijų praras stodamas ir kas aplink stoja. Lygiai taip pat, kaip Lando pernai negalėjo žinot ar stiprės ir kiek stiprės lietus.
Negalėjo Hamis žinot kiek pozicijų praras stodamas ir kas aplink stoja. Lygiai taip pat, kaip Lando pernai negalėjo žinot ar stiprės ir kiek stiprės lietus.