Antrose Majamio GP treniruotėse greičiausias buvo „Mercedes“ komandos atstovas George‘as Russellas, už savęs antroje ir trečioje vietose palikęs čempionato lyderį Charlesą Leclercą ir „Red Bull“ atstovą Sergio Perezą.
Važiavimai nesėkmingai susiklostė čempiono titulą ginančiam Maxui Verstappenui. „Red Bull“ komanda olando automobilyje pakeitė pavarų dėžę. O pasirodęs trasoje sportininkas susidūrė su hidraulikos gedimu. Lyg to būtų negana, grįžtant į techninio aptarnavimo zoną, užsidegė galiniai stabdžiai.
Priešingai nei M. Verstappenui, antrosios treniruotės puikiai klostėsi G. Russellui. Buvęs antras pirmuose važiavimuose, antruose britas vieną ratą įveikė per 1 min. 29,938 sek. ir buvo greičiausias tarp dalyvių. Sportininkas 0,106 sek. pranoko „Ferrari“ lyderį C. Leclercą.
Kitas italų komandos sportininkas Carlosas Sainzas, nestokojęs greičio važiavimų pradžioje, antrose treniruotėse iš eilės klydo trasoje. Tik priešingai nei pirmose, po pietų vykusiuose važiavimuose ispanas neišvengė smūgio į apsauginę sieną ir treniruotę baigė 11-as.
Du kartus trasoje apsisuko „Red Bull“ atstovas Sergio Perezas. Bet meksikietis išsaugojo bolidą sveiką ir užfiksavo trečią rezultatą.
Ketvirtoje vietoje liko antrasis „Mercedes“ sportininkas Lewisas Hamiltonas, o „Alpine“ pilotas Fernando Alonso užbaigė greičiausiųjų penketuką.
Be minėto S. Perezo, antrose treniruotėse trasoje taip pat apsisuko Kevinas Magnussenas ir Sebastianas Vettelis.
Važiavimai buvo sustabdyti du kartus. Pirmą kartą dėl minėtos C. Sainzo avarijos. O antrą, kai trasoje sustojo Nicholaso Latifi „Williams“ automobilis.
Pirmose treniruotėse klaidą padaręs ir smūgio į apsauginę sieną neišvengęs „Alfa Romeo“ lenktynininkas Valtteri Bottas antruose važiavimuose nedalyvavo.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
1. |
George'as Russellas |
1:29.938 |
17 |
|
2. |
Charlesas Leclercas |
1:30.044 |
+0.106s |
20 |
3. |
Sergio Perezas |
1:30.150 |
+0.212s |
18 |
4. |
Lewisas Hamiltonas |
1:30.179 |
+0.241s |
17 |
5. |
Fernando Alonso |
1:30.372 |
+0.434s |
19 |
6. |
Lando Norrisas |
1:30.535 |
+0.597s |
19 |
7. |
Pierre'as Gasly |
1:30.547 |
+0.609s |
19 |
8. |
Guanyu Zhou |
1:30.860 |
+0.922s |
23 |
9. |
Estebanas Oconas |
1:30.861 |
+0.923s |
19 |
10. |
Kevinas Magnussenas |
1:30.921 |
+0.983s |
18 |
11. |
Carlosas Sainzas |
1:30.964 |
+1.026s |
9 |
12. |
Danielis Ricciardo |
1:31.208 |
+1.270s |
22 |
13. |
Yuki Tsunoda |
1:31.260 |
+1.322s |
22 |
14. |
Sebastianas Vettelis |
1:31.393 |
+1.455s |
22 |
15. |
Mickas Schumacheris |
1:31.587 |
+1.649s |
20 |
16. |
Lance'as Strollas |
1:31.631 |
+1.693s |
22 |
17. |
Alexanderis Albonas |
1:31.710 |
+1.772s |
21 |
18. |
Nicholas Latifi |
1:32.913 |
+2.975s |
14 |
19. |
Maxas Verstappenas |
1 |
Man atrodo po 7 metų toliau į dešinę dedi, kuo toliau tuo labiau.
As tai kuo toliau tuo labiau...
As tai kuo toliau tuo labiau...
O tu po 7 metu su ta pacia merga lygiai taip aistringai varai? 😅
Kodėl 7 kart čempionas letesnis už "pacaną"? Kas čia yra? Kur tuos titulus pragerė?
Reik kofų eksperto žodį išklausyt juk :D
Sumazejo nes treniruotes juk rodo kad cia gali but ypac konkurencingi, ka tu pats nesupranti kada kofai sumazeja o kada kyla?
Kur zedabiejus gal kažką gali pakomentuot, kodėl MB kofas sumažėjo ? :D
O ko jam taškytis? Jis savo jau pasiekė. Dabar gali važiuoti savo malonumui. Bet tau to nesuprasti. Svarbiausia, kad tik ką nors neigiamo parašyti. Nesi jo fanas, tai ko rūpiniesi?
massos lygio sabutylnikas. boto ginklanešys,nes kvalose pastoviai nuo jo atsiraudavo