Antrosios treniruotės pradžiai asfaltas galutinai išdžiūvo po rytinio lietaus. Pilotai išvažiavo su „slick“ tipo padangomis, norėdami kompensuoti rytą prarastą laiką – programa buvo pakankamai pilna įvykių.
„Williams“ išsprendė problemą su hidraulika, kuri sutrukdė Massai per pirmą treniruotę, Raikkoneno bolide tarp sesijų pakeitė mašinos dugną ir uždėjo naująją jo versiją.
9-tąją minutę techninio aptarnavimo juostoje užsidegė Pierro Gasly bolidas, kuris sugrįžo į boksus po pirmojo rato – mechanikai operatyviai numalšino ugnį ir greitai pilotas išvažiavo vėl.
Valtteri Bottas išlėkė į žvyrą 11 posūkyje, bandydamas aplenkti Massą, kiek vėliau 8 posūkyje apsuko Hamiltoną – abu pilotai sugrįžo į boksus. 29 minutę Perezas išlėkė 11 posūkyje be pasekmių mašinai.
Strollas dėl stabdžių problemų numušė ribojantį stulpelį įvažiavime į techninio aptarnavimo juostą. Ericssonas išlėkė į žolę 9 posūkyje be rimtų pasekmių mašinai.
Likus 20 minučių iki sesijos pabaigos treniruotė buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Romainas Grosjeanas rimtai sudaužė savo bolidą sprogus galinei dešinei padangai 14 posūkyje. Pilotas savarankiškai išlipo iš sudaužytos mašinos ir buvo nusiųstas į medicinos centrą patikrinimui. Laimei, apsieta be pasekmių.
Avarijos priežastimi tapo sulūžusios drenažo grotelės – Charlie Whitingas su palyda nuvyko į incidento vietą, po to pasirodė ir remontininkų brigada. Antroji treniruotė tuo ir užsibaigė.
Protokole pirmavo Sebastianas Vettelis su absoliučiai geriausiu trasos rekordu – 1:31.261 sek.
„Ferrari“ ekipos pilotai dominavo antroje treniruotėje, o iškart už jų rikiavosi „Red Bull“ duetas.
Jei S. Vettelio greičiausias ratas nestebina, tai „Mercedes“ pasirodymas turėtų versti Toto Wolffą sunerimti. L. Hamiltonas ir V. Bottas užėmė vos 6 ir 7 vietas, o į priekį praleido net F. Alonso.
Aišku viena: S. Vettelis ir toliau turi išlaikyti tokį tempą norėdamas sugrįžti į kovą dėl titulo, o L. Hamiltonui per savaitgalį teks rimtai pasitempti.
Apie trasą
„Sepang International Circuit“ – 5543 metrai. Lenktynių distancija – 56 ratai – 310,408 km. 15 posūkių. Aerodinamika reguliuojama vidutinei prispaudžiamai jėgai. Maksimalus greitis 330 km/h su DRS ir 320 km/h – be jos.
Su pilnai nuspaustu akseleratoriaus pedalu sportininkai įveikia apie 70 proc. rato – tai vienas iš aukščiausių rodiklių per visą sezoną. Aštuonios stabdymo zonos, stabdžių dėvėjimasis – vidutinis. Stabdymai užima 15 proc. laiko rate. Techninio aptarnavimo juostos ilgis – 425 metrai, sustojimui atlikti reikia 22 sek., o tai yra sąlyginai nedaug.
Antrosios sesijos rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
1. S. Vettelis |
Ferrari |
1:31.261 |
- |
23 |
2. K. Raikkonenas |
Ferrari |
1:31.865 |
0.604 |
19 |
3. D. Ricciardo |
Red Bull |
1:32.099 |
0.838 |
19 |
4. M. Verstappenas |
Red Bull |
1:32.109 |
0.848 |
11 |
5. F. Alonso |
McLaren |
1:32.564 |
1.303 |
14 |
6. L. Hamiltonas |
Mercedes |
1:32.677 |
1.416 |
15 |
7. V. Bottas |
Mercedes |
1:32.720 |
1.459 |
21 |
8. S. Perezas |
Force India |
1:32.862 |
1.601 |
20 |
9. N. Hulkenbergas |
Renault |
1:33.060 |
1.799 |
24 |
10. E. Oconas |
Force India |
1:33.096 |
1.835 |
24 |
11. J. Palmeris |
Renault |
1:33.381 |
2.120 |
26 |
12. F. Massa |
Williams |
1:33.394 |
2.133 |
20 |
13. S. Vandoorne |
McLaren |
1:33.673 |
2.412 |
15 |
14. L. Strollas |
Williams |
1:33.818 |
2.557 |
16 |
15. P. Gasly |
Toro Rosso |
1:34.043 |
2.782 |
22 |
16. C. Sainzas |
Toro Rosso |
1:34.104 |
2.843 |
19 |
17. R. Grosjeanas |
Haas |
1:34.118 |
2.857 |
18 |
18. K. Magnussenas |
Haas |
1:34.343 |
3.082 |
17 |
19. P. Wehrleinas |
1:35.246 |
3.985 |
29 |
|
20. M. Ericssonas |
Sauber |
1:35.697 |
4.436 |
27 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |