Malaizijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2

Malaizijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2
logo 2017 Rugsėjo 29 d. 12:09, Williams/LAT photographic

Antrosios treniruotės pradžiai asfaltas galutinai išdžiūvo po rytinio lietaus. Pilotai išvažiavo su „slick“ tipo padangomis, norėdami kompensuoti rytą prarastą laiką – programa buvo pakankamai pilna įvykių.

„Williams“ išsprendė problemą su hidraulika, kuri sutrukdė Massai per pirmą treniruotę, Raikkoneno bolide tarp sesijų pakeitė mašinos dugną ir uždėjo naująją jo versiją.

9-tąją minutę techninio aptarnavimo juostoje užsidegė Pierro Gasly bolidas, kuris sugrįžo į boksus po pirmojo rato – mechanikai operatyviai numalšino ugnį ir greitai pilotas išvažiavo vėl.

Valtteri Bottas išlėkė į žvyrą 11 posūkyje, bandydamas aplenkti Massą, kiek vėliau 8 posūkyje apsuko Hamiltoną – abu pilotai sugrįžo į boksus. 29 minutę Perezas išlėkė 11 posūkyje be pasekmių mašinai.

Strollas dėl stabdžių problemų numušė ribojantį stulpelį įvažiavime į techninio aptarnavimo juostą. Ericssonas išlėkė į žolę 9 posūkyje be rimtų pasekmių mašinai.

Likus 20 minučių iki sesijos pabaigos treniruotė buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Romainas Grosjeanas rimtai sudaužė savo bolidą sprogus galinei dešinei padangai 14 posūkyje. Pilotas savarankiškai išlipo iš sudaužytos mašinos ir buvo nusiųstas į medicinos centrą patikrinimui. Laimei, apsieta be pasekmių.

Avarijos priežastimi tapo sulūžusios drenažo grotelės – Charlie Whitingas su palyda nuvyko į incidento vietą, po to pasirodė ir remontininkų brigada. Antroji treniruotė tuo ir užsibaigė.

Protokole pirmavo Sebastianas Vettelis su absoliučiai geriausiu trasos rekordu – 1:31.261 sek.

„Ferrari“ ekipos pilotai dominavo antroje treniruotėje, o iškart už jų rikiavosi „Red Bull“ duetas.

Jei S. Vettelio greičiausias ratas nestebina, tai „Mercedes“ pasirodymas turėtų versti Toto Wolffą sunerimti. L. Hamiltonas ir V. Bottas užėmė vos 6 ir 7 vietas, o į priekį praleido net F. Alonso.

Aišku viena: S. Vettelis ir toliau turi išlaikyti tokį tempą norėdamas sugrįžti į kovą dėl titulo, o L. Hamiltonui per savaitgalį teks rimtai pasitempti.

Apie trasą

„Sepang International Circuit“ – 5543 metrai. Lenktynių distancija – 56 ratai – 310,408 km. 15 posūkių. Aerodinamika reguliuojama vidutinei prispaudžiamai jėgai. Maksimalus greitis 330 km/h su DRS ir 320 km/h – be jos.

Su pilnai nuspaustu akseleratoriaus pedalu sportininkai įveikia apie 70 proc. rato – tai vienas iš aukščiausių rodiklių per visą sezoną. Aštuonios stabdymo zonos, stabdžių dėvėjimasis – vidutinis. Stabdymai užima 15 proc. laiko rate. Techninio aptarnavimo juostos ilgis – 425 metrai, sustojimui atlikti reikia 22 sek., o tai yra sąlyginai nedaug.

Antrosios sesijos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

1. S. Vettelis

Ferrari

1:31.261

-

23

2. K. Raikkonenas

Ferrari

1:31.865

0.604

19

3. D. Ricciardo

Red Bull

1:32.099

0.838

19

4. M. Verstappenas

Red Bull

1:32.109

0.848

11

5. F. Alonso

McLaren

1:32.564

1.303

14

6. L. Hamiltonas

Mercedes

1:32.677

1.416

15

7. V. Bottas

Mercedes

1:32.720

1.459

21

8. S. Perezas

Force India

1:32.862

1.601

20

9. N. Hulkenbergas

Renault

1:33.060

1.799

24

10. E. Oconas

Force India

1:33.096

1.835

24

11. J. Palmeris

Renault

1:33.381

2.120

26

12. F. Massa

Williams

1:33.394

2.133

20

13. S. Vandoorne

McLaren

1:33.673

2.412

15

14. L. Strollas

Williams

1:33.818

2.557

16

15. P. Gasly

Toro Rosso

1:34.043

2.782

22

16. C. Sainzas

Toro Rosso

1:34.104

2.843

19

17. R. Grosjeanas

Haas

1:34.118

2.857

18

18. K. Magnussenas

Haas

1:34.343

3.082

17

19. P. Wehrleinas

Sauber

1:35.246

3.985

29

20. M. Ericssonas

Sauber

1:35.697

4.436

27

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983