Antrosios treniruotės pradžiai asfaltas galutinai išdžiūvo po rytinio lietaus. Pilotai išvažiavo su „slick“ tipo padangomis, norėdami kompensuoti rytą prarastą laiką – programa buvo pakankamai pilna įvykių.
„Williams“ išsprendė problemą su hidraulika, kuri sutrukdė Massai per pirmą treniruotę, Raikkoneno bolide tarp sesijų pakeitė mašinos dugną ir uždėjo naująją jo versiją.
9-tąją minutę techninio aptarnavimo juostoje užsidegė Pierro Gasly bolidas, kuris sugrįžo į boksus po pirmojo rato – mechanikai operatyviai numalšino ugnį ir greitai pilotas išvažiavo vėl.
Valtteri Bottas išlėkė į žvyrą 11 posūkyje, bandydamas aplenkti Massą, kiek vėliau 8 posūkyje apsuko Hamiltoną – abu pilotai sugrįžo į boksus. 29 minutę Perezas išlėkė 11 posūkyje be pasekmių mašinai.
Strollas dėl stabdžių problemų numušė ribojantį stulpelį įvažiavime į techninio aptarnavimo juostą. Ericssonas išlėkė į žolę 9 posūkyje be rimtų pasekmių mašinai.
Likus 20 minučių iki sesijos pabaigos treniruotė buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Romainas Grosjeanas rimtai sudaužė savo bolidą sprogus galinei dešinei padangai 14 posūkyje. Pilotas savarankiškai išlipo iš sudaužytos mašinos ir buvo nusiųstas į medicinos centrą patikrinimui. Laimei, apsieta be pasekmių.
Avarijos priežastimi tapo sulūžusios drenažo grotelės – Charlie Whitingas su palyda nuvyko į incidento vietą, po to pasirodė ir remontininkų brigada. Antroji treniruotė tuo ir užsibaigė.
Protokole pirmavo Sebastianas Vettelis su absoliučiai geriausiu trasos rekordu – 1:31.261 sek.
„Ferrari“ ekipos pilotai dominavo antroje treniruotėje, o iškart už jų rikiavosi „Red Bull“ duetas.
Jei S. Vettelio greičiausias ratas nestebina, tai „Mercedes“ pasirodymas turėtų versti Toto Wolffą sunerimti. L. Hamiltonas ir V. Bottas užėmė vos 6 ir 7 vietas, o į priekį praleido net F. Alonso.
Aišku viena: S. Vettelis ir toliau turi išlaikyti tokį tempą norėdamas sugrįžti į kovą dėl titulo, o L. Hamiltonui per savaitgalį teks rimtai pasitempti.
Apie trasą
„Sepang International Circuit“ – 5543 metrai. Lenktynių distancija – 56 ratai – 310,408 km. 15 posūkių. Aerodinamika reguliuojama vidutinei prispaudžiamai jėgai. Maksimalus greitis 330 km/h su DRS ir 320 km/h – be jos.
Su pilnai nuspaustu akseleratoriaus pedalu sportininkai įveikia apie 70 proc. rato – tai vienas iš aukščiausių rodiklių per visą sezoną. Aštuonios stabdymo zonos, stabdžių dėvėjimasis – vidutinis. Stabdymai užima 15 proc. laiko rate. Techninio aptarnavimo juostos ilgis – 425 metrai, sustojimui atlikti reikia 22 sek., o tai yra sąlyginai nedaug.
Antrosios sesijos rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
1. S. Vettelis |
Ferrari |
1:31.261 |
- |
23 |
2. K. Raikkonenas |
Ferrari |
1:31.865 |
0.604 |
19 |
3. D. Ricciardo |
Red Bull |
1:32.099 |
0.838 |
19 |
4. M. Verstappenas |
Red Bull |
1:32.109 |
0.848 |
11 |
5. F. Alonso |
McLaren |
1:32.564 |
1.303 |
14 |
6. L. Hamiltonas |
Mercedes |
1:32.677 |
1.416 |
15 |
7. V. Bottas |
Mercedes |
1:32.720 |
1.459 |
21 |
8. S. Perezas |
Force India |
1:32.862 |
1.601 |
20 |
9. N. Hulkenbergas |
Renault |
1:33.060 |
1.799 |
24 |
10. E. Oconas |
Force India |
1:33.096 |
1.835 |
24 |
11. J. Palmeris |
Renault |
1:33.381 |
2.120 |
26 |
12. F. Massa |
Williams |
1:33.394 |
2.133 |
20 |
13. S. Vandoorne |
McLaren |
1:33.673 |
2.412 |
15 |
14. L. Strollas |
Williams |
1:33.818 |
2.557 |
16 |
15. P. Gasly |
Toro Rosso |
1:34.043 |
2.782 |
22 |
16. C. Sainzas |
Toro Rosso |
1:34.104 |
2.843 |
19 |
17. R. Grosjeanas |
Haas |
1:34.118 |
2.857 |
18 |
18. K. Magnussenas |
Haas |
1:34.343 |
3.082 |
17 |
19. P. Wehrleinas |
1:35.246 |
3.985 |
29 |
|
20. M. Ericssonas |
Sauber |
1:35.697 |
4.436 |
27 |
Ir tu manai, kad nauji sąvininkai, ketčo gerbėjai iš Amerikos leis intrigai čempionate baigtis likus 5 varžybom iki galo? Fetelis pasimovė Singapūre, tai dabar reiks kitokias priemones taikyt... Tad nesitikėk, kad čempionato baigtis paaiškėtų anksčiau nei priešpaskutinės lenktynės...
Ir tu manai, kad nauji sąvininkai, ketčo gerbėjai iš Amerikos leis intrigai čempionate baigtis likus 5 varžybom iki galo? Fetelis pasimovė Singapūre, tai dabar reiks kitokias priemones taikyt... Tad nesitikėk, kad čempionato baigtis paaiškėtų anksčiau nei priešpaskutinės lenktynės...
Bet esmė tame, kad Mersams nebūdinga treniruotėse vilktis taip žemai. Panašu, kad jie dar tik ieško savo geriausių nustatymų. Įdomu bus pamatyti, kaip atrodys rytoj. Jeigu sumažins atsilikimą bent iki
"kiek vėliau 8 posūkyje apsuko Hamiltoną". Nemačiau treniruočių, gal kas gali pasakyt, kas ten apsuko Hamiltoną? :D
O šiaip, tai nesuprantu aplamai, kodėl kažkas šitą trasą vadina Mersų trasa. Net visiško dominavimo metais 2015, 2016 nesugebėjo greičiausiai atvažiuoti nei vienas mersas. O dar šį sezoną visai neseniai apžvalgininkai įvardino kaip Ferrari palankią trasą.
budinga, nebudinga - naivu tiketis, kad tempas siendien toks, koks buvo preitais metais.
Gal lietaus setupus bande? Nors realiai jokios naudos is to