Malaizijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2 (33)

Malaizijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2
logo 2017 Rugsėjo 29 d. 12:09, Williams/LAT photographic

Antrosios treniruotės pradžiai asfaltas galutinai išdžiÅ«vo po rytinio lietaus. Pilotai išvažiavo su „slick“ tipo padangomis, norėdami kompensuoti rytą prarastą laiką – programa buvo pakankamai pilna įvykių.

„Williams“ išsprendė problemą su hidraulika, kuri sutrukdė Massai per pirmą treniruotę, Raikkoneno bolide tarp sesijų pakeitė mašinos dugną ir uždėjo naująją jo versiją.

9-tąją minutę techninio aptarnavimo juostoje užsidegė Pierro Gasly bolidas, kuris sugrįžo į boksus po pirmojo rato – mechanikai operatyviai numalšino ugnį ir greitai pilotas išvažiavo vėl.

Valtteri Bottas išlėkė į žvyrą 11 posÅ«kyje, bandydamas aplenkti Massą, kiek vėliau 8 posÅ«kyje apsuko Hamiltoną – abu pilotai sugrįžo į boksus. 29 minutę Perezas išlėkė 11 posÅ«kyje be pasekmių mašinai.

Strollas dėl stabdžių problemų numušÄ— ribojantį stulpelį įvažiavime į techninio aptarnavimo juostą. Ericssonas išlėkė į žolę 9 posÅ«kyje be rimtų pasekmių mašinai.

Likus 20 minučių iki sesijos pabaigos treniruotė buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Romainas Grosjeanas rimtai sudaužė savo bolidą sprogus galinei dešinei padangai 14 posÅ«kyje. Pilotas savarankiškai išlipo iš sudaužytos mašinos ir buvo nusiųstas į medicinos centrą patikrinimui. Laimei, apsieta be pasekmių.

Avarijos priežastimi tapo sulūžusios drenažo grotelės – Charlie Whitingas su palyda nuvyko į incidento vietą, po to pasirodė ir remontininkų brigada. Antroji treniruotė tuo ir užsibaigė.

Protokole pirmavo Sebastianas Vettelis su absoliučiai geriausiu trasos rekordu – 1:31.261 sek.

„Ferrari“ ekipos pilotai dominavo antroje treniruotėje, o iškart už jų rikiavosi „Red Bull“ duetas.

Jei S. Vettelio greičiausias ratas nestebina, tai „Mercedes“ pasirodymas turėtų versti Toto Wolffą sunerimti. L. Hamiltonas ir V. Bottas užėmė vos 6 ir 7 vietas, o į priekį praleido net F. Alonso.

Aišku viena: S. Vettelis ir toliau turi išlaikyti tokį tempą norėdamas sugrįžti į kovą dėl titulo, o L. Hamiltonui per savaitgalį teks rimtai pasitempti.

Apie trasą

„Sepang International Circuit“ – 5543 metrai. Lenktynių distancija – 56 ratai – 310,408 km. 15 posÅ«kių. Aerodinamika reguliuojama vidutinei prispaudžiamai jėgai. Maksimalus greitis 330 km/h su DRS ir 320 km/h – be jos.

Su pilnai nuspaustu akseleratoriaus pedalu sportininkai įveikia apie 70 proc. rato – tai vienas iš aukšÄiausių rodiklių per visą sezoną. Aštuonios stabdymo zonos, stabdžių dėvėjimasis – vidutinis. Stabdymai užima 15 proc. laiko rate. Techninio aptarnavimo juostos ilgis – 425 metrai, sustojimui atlikti reikia 22 sek., o tai yra sąlyginai nedaug.

Antrosios sesijos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

1. S. Vettelis

Ferrari

1:31.261

-

23

2. K. Raikkonenas

Ferrari

1:31.865

0.604

19

3. D. Ricciardo

Red Bull

1:32.099

0.838

19

4. M. Verstappenas

Red Bull

1:32.109

0.848

11

5. F. Alonso

McLaren

1:32.564

1.303

14

6. L. Hamiltonas

Mercedes

1:32.677

1.416

15

7. V. Bottas

Mercedes

1:32.720

1.459

21

8. S. Perezas

Force India

1:32.862

1.601

20

9. N. Hulkenbergas

Renault

1:33.060

1.799

24

10. E. Oconas

Force India

1:33.096

1.835

24

11. J. Palmeris

Renault

1:33.381

2.120

26

12. F. Massa

Williams

1:33.394

2.133

20

13. S. Vandoorne

McLaren

1:33.673

2.412

15

14. L. Strollas

Williams

1:33.818

2.557

16

15. P. Gasly

Toro Rosso

1:34.043

2.782

22

16. C. Sainzas

Toro Rosso

1:34.104

2.843

19

17. R. Grosjeanas

Haas

1:34.118

2.857

18

18. K. Magnussenas

Haas

1:34.343

3.082

17

19. P. Wehrleinas

Sauber

1:35.246

3.985

29

20. M. Ericssonas

Sauber

1:35.697

4.436

27

 


Komentarai (33)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
kart
| 09/29 19:33 Atsakyti
1_Protingas
09/29 17:47

Ir tu manai, kad nauji sąvininkai, ketčo gerbėjai iš Amerikos leis intrigai čempionate baigtis likus 5 varžybom iki galo? Fetelis pasimovė Singapūre, tai dabar reiks kitokias priemones taikyt... Tad nesitikėk, kad čempionato baigtis paaiškėtų anksčiau nei priešpaskutinės lenktynės...

:DD nejuokink
Fekkali
| 09/29 19:22 Atsakyti
1_Protingas
09/29 17:47

Ir tu manai, kad nauji sąvininkai, ketčo gerbėjai iš Amerikos leis intrigai čempionate baigtis likus 5 varžybom iki galo? Fetelis pasimovė Singapūre, tai dabar reiks kitokias priemones taikyt... Tad nesitikėk, kad čempionato baigtis paaiškėtų anksčiau nei priešpaskutinės lenktynės...

kokias? nu davai paburk nesamoniu mum visiem cia
1_Protingas
| 09/29 17:47 Atsakyti
kart
09/29 14:29

Bet esmė tame, kad Mersams nebūdinga treniruotėse vilktis taip žemai. Panašu, kad jie dar tik ieško savo geriausių nustatymų. Įdomu bus pamatyti, kaip atrodys rytoj. Jeigu sumažins atsilikimą bent iki

Ir tu manai, kad nauji sąvininkai, ketčo gerbėjai iš Amerikos leis intrigai čempionate baigtis likus 5 varžybom iki galo? Fetelis pasimovė Singapūre, tai dabar reiks kitokias priemones taikyt... Tad nesitikėk, kad čempionato baigtis paaiškėtų anksčiau nei priešpaskutinės lenktynės...
Pit Crew
| 09/29 16:54 Atsakyti
Aiwux
09/29 16:11

"kiek vėliau 8 posūkyje apsuko Hamiltoną". Nemačiau treniruočių, gal kas gali pasakyt, kas ten apsuko Hamiltoną? :D

Turbūt Verstapenas ten jį apsuko.
Aiwux
| 09/29 16:11 Atsakyti
"kiek vėliau 8 posūkyje apsuko Hamiltoną". Nemačiau treniruočių, gal kas gali pasakyt, kas ten apsuko Hamiltoną? :D
grooovy
| 09/29 15:49 Atsakyti
kart
09/29 14:53

O šiaip, tai nesuprantu aplamai, kodėl kažkas šitą trasą vadina Mersų trasa. Net visiško dominavimo metais 2015, 2016 nesugebėjo greičiausiai atvažiuoti nei vienas mersas. O dar šį sezoną visai neseniai apžvalgininkai įvardino kaip Ferrari palankią trasą.

Gal todėl, kad Petronas yra Malaizijos firma ir jos didžioji dauguma palaiko Mercedes
kart
| 09/29 14:53 Atsakyti
O šiaip, tai nesuprantu aplamai, kodėl kažkas šitą trasą vadina Mersų trasa. Net visiško dominavimo metais 2015, 2016 nesugebėjo greičiausiai atvažiuoti nei vienas mersas. O dar šį sezoną visai neseniai apžvalgininkai įvardino kaip Ferrari palankią trasą.
kart
| 09/29 14:47 Atsakyti
Tech
09/29 14:32

budinga, nebudinga - naivu tiketis, kad tempas siendien toks, koks buvo preitais metais.

Kažkodėl nucutino mano komentaro dalį, kur rašiau, kad jeigu rytoj bent atvažiuos iki 1s lėčiau, tai vadinas, kad galima tikėtis visko. Bet yra bet. Mersų potencialas tiesiosiose, kurio gali nepavykti išnaudoti, nes kaip ir minėjau dauguma posūkių, po tiesiųjų yra aštrūs, kur Mersam reikia stipriai prisistabdyti/pradėti ankščiau stabdyti. Ferrari, Bulliu, McLaren įvažiavimas į posūkius turbūt yra geriausias F1. Manau neatsitiktinai Alonso yra prieš MB. Aišku kaip lyderiai atsisuks, pastarajam pritruks greičio ir liks už nugaros, bet dabar ne apie tai.
LiesaVarškė
| 09/29 14:47 Atsakyti
Skamba labai paranojiškai, bet toks įspūdis, kad dirbtinai kuriama intriga, kad suteikti Veteliui šansą. Nes jeigu ferariai staiga nusigrybautu, tai nebūtų nieko keisto, bet kai mersai tiek atsilikinėja, tai tik sąmokslo teorija ir belieka kurti :D
pleimind
| 09/29 14:45 Atsakyti
LewisDNF
09/29 14:39

Gal lietaus setupus bande? Nors realiai jokios naudos is to

Su lietaus setuput turėtų prarast laika tiesiojoj, bet ne apsisukinėt posūkiuose
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas