Martinas Brundle: Vetteliui labai pasisekė

Martinas Brundle: Vetteliui labai pasisekė
logo 2017 Birželio 27 d. 13:42, Ferrari

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, „Sky Sport“ ekspertas ir komentatorius Martinas Brundle papasakojo apie savo incidento tarp Vettelio ir Hamiltono vertinimą...

Jei lenktynės Baku būtų kino filmas, tai scenarijus galėtų būti specialiai sugalvotas – pirmajame posūkyje vis nesusidūrė du „Ferrari“ pilotai, antrajame susidūrė Raikkonenas ir Bottas, o 20 rate „Force India“ pilotai negalėjo išvengti incidento, galbūt jiems kainavusio pergalės šiose lenktynėse.

Po to du pretendentai į pasaulio čempiono titulą susidūrė paskui saugos automobilį, beje, antras susidūrimas buvo išprovokuotas specialiai.

Niekur taisyklėse neparašyta, kiek toli lenktynių lyderis gali paleisti saugos automobilį prieš restartą kol jis išleis „į laisvę“ 900 AG varikio galią. Pilotas apie tai sprendžia pats.

Hamiltonas ruošėsi restartui ir neįsibėgėjo išvažiuodamas iš posūkio, o Vettelis atsitrenkė į jį iš galo, sugadinęs priekinį sparną sau ir galinį difuzorių Hamiltonui.

Apie ką Sebastianas galvojo tuo apmaudo momentu, kai po smūgio jis susilygino su Lewisu ir trenkėsi jam į šoną? Tuo momentu lengvai galėjo nukentėti abi mašinos, jis suprato, kad už tai gaus baudą, bet jo saugumo saugiklis jau buvo perdegęs – kaip ir prieš metus Meksikoje, kai jis necenzūrine leksika apibūdino lenktynių direktorių Charlie Whitingą.

Dabar Vettelis jau turi 9 baudos taškus. Jei jis jų surinks dvylika, jį nušalins vienerioms lenktynėms, nors du baudos taškai greitai sudegs – tai bus etape Silverstoune. Kita vertus, varžovai supranta, kad dėl to jis tapo pažeidžiamu rimtos kovos  metu.

Iš visų baudų, kurias gali skirti teisėjai, jie pasirinkom pačią griežčiausią, išskyrus juodą vėliavą – 10 sek. „stop/go“ baudą, dėl ko Vettelis prarado apie 30 sek. ir 13 taškų, kurie skiria pirmą vietą nuo ketvirtos.

Jei Vettelis būtų „įštampavęs“ Hamiltoną į sieną arba rimtai būtų apgadinęs brito mašiną, jis būtų diskvalifikuotas, o šiaip tebuvo lengvas pliaukštelėjimas į veidą.

Žmonės lygina šią situacija su konfliktu kelyje, kaip jie pasielgtų panašioje situacijoje, bet šis įvykis neturi nieko bendro su incidentais kelyje. Keliuose uždrausta važinėti 300 km/h keliu, atakuoti kitus eismo dalyvius staigiai stabdant, gintis nuo lenkimo manevrų ir susidūrinėti.

Kalba eina apie pasaulio čempionatą, apie kovą dėl pačio geriausio pasaulyje lenktynininko titulo didelės konkurencijos sąlygomis. „Formulėje-1“ nėra angelų. Ir mes nenorime jų čia matyti.

Vettelis klaidingai pagalvojo, kad Hamiltonas jam surengė „stabdžių testą“. Jis stengėsi važiuoti maksimaliai arti Lewiso prieš restartą todėl, kad praėjusiuose restartuose nusileido britui. Jo reakcija buvo iracionali ir gąsdinanti, bet kartais taip atsitinka, kada labai konkurencingi žmonės gauna didelę dozę adrenalino.

Aš manau, kad teisėjai pasielgė teisingai. Aš taip pat būčiau neparodęs Vetteliui juodos vėliavos, nes jis savo veiksmais neatėmė galimybės tęsti kovą. Apskirtai, Sebastianui labai pasisekė, kad jis finišavo ketvirtas ir padidino savo pranašumą asmeninėje įskaitoje.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794