Seniausi komentarai
F666
| Birželio 19 d. 09:40
deivec
| Birželio 17 d. 17:51

tu galvoji F1 tik technine dalis ? ne vienas jau rimtas zmogus yra parases savo knygose...kad F1 norint pasiekti rezultatu reikia zaisti ir politinius zaidimus...taigi veto teise (vienintele tokia komanda) arkliu neprideda, bet ojojojoj kokia svarbi privilegija

na, ir kiek kartu ferrai ja pasinaudojo?
tribeca
| Birželio 18 d. 11:48
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:33

Is kur ta fiksacija su padangom - pirmiausia keitesi ir smarkiai aero dalis - is kur tas isitikinimas, kad senos padangos isgelbetup

Jie nenori kad kitokios padangos juos isgelbetu, jie nori kad kitokios padangos nuskandintu Mercedes.
CBRV
| Birželio 18 d. 09:21
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:40

tik priminsiu, kad Barcelonoje visi zinojo, kad Mercedes suklydo su DF konceptu ir kad reikes menesiu pasivyti kitus.

ir kiek menesiu praejo kol pasivijo? Nes jau pirmame etape buvo ryskiai visus aplenke:)(tam irgi reikia laiko)
Klepsidra
| Birželio 18 d. 00:28
maxpower
| Birželio 17 d. 23:50

Su senom padangom greičiausiai Mersai ir turėtų bėdų tai manau Ferrari ir RBR labiau išloštų nei praloštų

Toks ispudis, kad pernai ne Mercedes laimejo?
maxpower
| Birželio 17 d. 23:50
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:21

Mano zodzius pakartojo Isola kitoj naujienoj - nieks negarantuoja, kad su senom padangom nebutu bedu - labiau panasu i dejavima del dejavimo

Su senom padangom greičiausiai Mersai ir turėtų bėdų tai manau Ferrari ir RBR labiau išloštų nei praloštų
kart
| Birželio 17 d. 23:50
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:19

Taip - neneigsiu. Bet as portaluose ir per TV analiziu neskebiu. Noreciau, kad pasisakytu visi Sky, Motorsport ir pan analizuotojai, kas cia ivyko

Analizuotojai analizuoja del contento. Lyg butu kazkas naujo.
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:21
fasten
| Birželio 17 d. 18:58

F1 nėra ta sritis kur pakeiti elementą x ir gauni stebuklą. Straipsnių nemažai, o mantra viena - kaprizingas darbinis siumetiniu padangų temperaturinis darbinis langas. HAAS verkia, RBR ir ferma netgi norėjo inicijuoti pernykščių padangų grąžinimą. Teigiama, kad mclarenai ir MB bene daugiausiai išlošė iš plono padangos "darbinio sluoksnio", kurio dėka neliko perkaitimo.
Visgi reikia sutikti, kad visko nurašyti vien tik padangoms negalima.

Mano zodzius pakartojo Isola kitoj naujienoj - nieks negarantuoja, kad su senom padangom nebutu bedu - labiau panasu i dejavima del dejavimo
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:19
kart
| Birželio 17 d. 21:44

Tik priminsiu, jog tu prognozavai, kad siemet Renault des i vieta RBR'us su Honda.

Taip - neneigsiu. Bet as portaluose ir per TV analiziu neskebiu. Noreciau, kad pasisakytu visi Sky, Motorsport ir pan analizuotojai, kas cia ivyko
kart
| Birželio 17 d. 21:44
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:40

tik priminsiu, kad Barcelonoje visi zinojo, kad Mercedes suklydo su DF konceptu ir kad reikes menesiu pasivyti kitus.

Tik priminsiu, jog tu prognozavai, kad siemet Renault des i vieta RBR'us su Honda.
fasten
| Birželio 17 d. 18:58
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:33

Is kur ta fiksacija su padangom - pirmiausia keitesi ir smarkiai aero dalis - is kur tas isitikinimas, kad senos padangos isgelbetup

F1 nėra ta sritis kur pakeiti elementą x ir gauni stebuklą. Straipsnių nemažai, o mantra viena - kaprizingas darbinis siumetiniu padangų temperaturinis darbinis langas. HAAS verkia, RBR ir ferma netgi norėjo inicijuoti pernykščių padangų grąžinimą. Teigiama, kad mclarenai ir MB bene daugiausiai išlošė iš plono padangos "darbinio sluoksnio", kurio dėka neliko perkaitimo.
Visgi reikia sutikti, kad visko nurašyti vien tik padangoms negalima.
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:34
Camicasee
| Birželio 17 d. 17:55

RedBull nėra gamintojai, neturi nuosavo variklio, manau su Ferrari varikliu jie būtų lygūs Mersam ar bent jau lenktų Ferrari.

Siaip metais Red Bull patys pripazista, kad neturi labai gero aero
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:33
fasten
| Birželio 17 d. 16:47

Jėgų balansa gal kiek pakoreguotu pernykštės padangos. RBR šiemet net ir su Honda stiprūs, nes realiai lagina antras pilotas. Biudžetas gal ir nėra didžiausias, bet tikiu, kad hondos motorai jiems arba nekainuoja arba žymiai pigesni nei reno.

Is kur ta fiksacija su padangom - pirmiausia keitesi ir smarkiai aero dalis - is kur tas isitikinimas, kad senos padangos isgelbetup
Camicasee
| Birželio 17 d. 17:55
Pit Crew
| Birželio 17 d. 13:18

O ką su tokiais resursais RBR padaro?;(

RedBull nėra gamintojai, neturi nuosavo variklio, manau su Ferrari varikliu jie būtų lygūs Mersam ar bent jau lenktų Ferrari.
deivec
| Birželio 17 d. 17:51
F666
| Birželio 17 d. 15:29

ir kiek ferrams tas veto arkliu prideda?

tu galvoji F1 tik technine dalis ? ne vienas jau rimtas zmogus yra parases savo knygose...kad F1 norint pasiekti rezultatu reikia zaisti ir politinius zaidimus...taigi veto teise (vienintele tokia komanda) arkliu neprideda, bet ojojojoj kokia svarbi privilegija
YuZeFas
| Birželio 17 d. 17:34
Duočiau trejetą už gramatiką. O esmė- vėl sena daina apie padangas.
fasten
| Birželio 17 d. 16:47
Jėgų balansa gal kiek pakoreguotu pernykštės padangos. RBR šiemet net ir su Honda stiprūs, nes realiai lagina antras pilotas. Biudžetas gal ir nėra didžiausias, bet tikiu, kad hondos motorai jiems arba nekainuoja arba žymiai pigesni nei reno.
Ezo
| Birželio 17 d. 16:26
Rokas1
| Birželio 17 d. 14:01

Atsžvelgiant į tai, kad RBR biudžeas berods apie 100mln mažesnis už Ferrari (nepamenu tiklsiai skaičių dabar) ir kad jie neturi tokių privilegijų kaip pvz veto teisė, RBR rezultatai atrodo pakankamai neblogi. Aišku, šiemet pasikvietę Gasly jie stipriai prašovė, bet bendrai kol kas atrodo labai arti Ferrarių.

Kazi jei RBR gautu ta papildoma 100ml ir turetu patys susirinkt motora, kur butu?
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:40
tik priminsiu, kad Barcelonoje visi zinojo, kad Mercedes suklydo su DF konceptu ir kad reikes menesiu pasivyti kitus.
F666
| Birželio 17 d. 15:29
Rokas1
| Birželio 17 d. 14:01

Atsžvelgiant į tai, kad RBR biudžeas berods apie 100mln mažesnis už Ferrari (nepamenu tiklsiai skaičių dabar) ir kad jie neturi tokių privilegijų kaip pvz veto teisė, RBR rezultatai atrodo pakankamai neblogi. Aišku, šiemet pasikvietę Gasly jie stipriai prašovė, bet bendrai kol kas atrodo labai arti Ferrarių.

ir kiek ferrams tas veto arkliu prideda?
Rokas1
| Birželio 17 d. 14:01
Pit Crew
| Birželio 17 d. 13:18

O ką su tokiais resursais RBR padaro?;(

Atsžvelgiant į tai, kad RBR biudžeas berods apie 100mln mažesnis už Ferrari (nepamenu tiklsiai skaičių dabar) ir kad jie neturi tokių privilegijų kaip pvz veto teisė, RBR rezultatai atrodo pakankamai neblogi. Aišku, šiemet pasikvietę Gasly jie stipriai prašovė, bet bendrai kol kas atrodo labai arti Ferrarių.

F-1.lt pulsas