Seniausi komentarai
A85
| Kovo 25 d. 22:26
Klepsidra
| Kovo 25 d. 18:42

pageres - juk vistiek Williams lygio klounai

Smagu, kad pripažįsti. Tai dar ne viskas prarasta su tavim ;)
Norge
| Kovo 25 d. 21:15
Rimvydas Rozenas_2
| Kovo 25 d. 20:48

pinigai už istorija?-briedas
1komanda negali dominuot ilgiau nei 2m.-apsurdas
Išdalynt teisingai-teisinga.
Gasdint-negerai

cia tas pinigai uz istorija yra ne visai vykes uzvadinimas. is tikruju tai pinigai uz populiaruma, fanu armija ir t.t. kitaip sakant uz marketingine verte. tik pavadinta uz istorinius pasiekimus, nes skamba solidziau. is esmes nieks to ir neneigia, kad ant ferari daug tos f1 laikosi, tik nesutaria kiek visgi uz tai turetu gauti
Rimvydas Rozenas_2
| Kovo 25 d. 20:48
pinigai už istorija?-briedas
1komanda negali dominuot ilgiau nei 2m.-apsurdas
Išdalynt teisingai-teisinga.
Gasdint-negerai
Klepsidra
| Kovo 25 d. 18:47
A85
| Kovo 25 d. 18:39

Tai ta tvarka per amžius amžinuosius tokia buvo. Klausimas daugiau dėl to, kad Column 1 išmokos būtų didesnės visiems, o Column 2 mažesnės ir mažesni intervalai. Ir, kad Column 1 gautų visi dalyviai, ne tik top 10. Bet čia niekur oficialiai to neskelbiama, nors žurnalistai vistiek iš kažkur atkapsto, matyt, kad turi ryšių komandose.

Va, kaip dabar yra: https://www.racefans.net/2018/08/01/formula-1-teams-prize-money-payments-2018-revealed/

per amzius nuo 2012
Klepsidra
| Kovo 25 d. 18:42
A85
| Kovo 25 d. 17:43

OK, įtikinai – be McLaren F1 sugrius.

pageres - juk vistiek Williams lygio klounai
Klepsidra
| Kovo 25 d. 18:41
iXsas
| Kovo 25 d. 18:15

Kai McLaren buvo pirmi, nesiūlė keisti pinigų mokėjimo tvarkos. Bet gal ir būtų logikos pinigus išdalinti tolygiau. Tarkim visos komandos gauna kažkokią bazinę sumą, plius priedai pagal nuopelnus (taškus, istorija ir t.t.).

aisku, nepagalvojai, kad kai McLaren buvo pirmi ta tvarka pirmiausia buvo kitokia?
A85
| Kovo 25 d. 18:39
iXsas
| Kovo 25 d. 18:15

Kai McLaren buvo pirmi, nesiūlė keisti pinigų mokėjimo tvarkos. Bet gal ir būtų logikos pinigus išdalinti tolygiau. Tarkim visos komandos gauna kažkokią bazinę sumą, plius priedai pagal nuopelnus (taškus, istorija ir t.t.).

Tai ta tvarka per amžius amžinuosius tokia buvo. Klausimas daugiau dėl to, kad Column 1 išmokos būtų didesnės visiems, o Column 2 mažesnės ir mažesni intervalai. Ir, kad Column 1 gautų visi dalyviai, ne tik top 10. Bet čia niekur oficialiai to neskelbiama, nors žurnalistai vistiek iš kažkur atkapsto, matyt, kad turi ryšių komandose.

Va, kaip dabar yra: https://www.racefans.net/2018/08/01/formula-1-teams-prize-money-payments-2018-revealed/
iXsas
| Kovo 25 d. 18:15
Kai McLaren buvo pirmi, nesiūlė keisti pinigų mokėjimo tvarkos. Bet gal ir būtų logikos pinigus išdalinti tolygiau. Tarkim visos komandos gauna kažkokią bazinę sumą, plius priedai pagal nuopelnus (taškus, istorija ir t.t.).
A85
| Kovo 25 d. 17:43
Klepsidra
| Kovo 25 d. 16:20

Mat kaip - netinka McLaren akcininkai. Ferrari akcininkai tinka? Kokios yra Williams gretos? McLaren neuzstrigo kaip Williams praeitame tukstantmetyje bandydami kazka irodyti ir besipriesindami bet kokiems pokyciams. Tikrai sunku statyti McLaren i tas pacias gretas su komanda, pardavinejancia vietas boliduose.

OK, įtikinai – be McLaren F1 sugrius.
Klepsidra
| Kovo 25 d. 16:20
A85
| Kovo 25 d. 16:03

As of February 2019, the Bahrain royal family's Mumtalakat investment company owns 56% of McLaren Group, Mansour Ojjeh (TAG Group) owns 14%, Michael Latifi owns 10% and minor shareholders owning the rest.

Man be RD McLaren prarado savo dvasią kaip anglų garažistai. Taip, vis dar nepriklausoma komanda, bet daugiau kaip Bahreino šeichų investicinis žaislas. Tai, man kažkaip statyt McLaren į tą pačią gretą kaip Ferrari ar Williams jau nėra sąžininga.

Mat kaip - netinka McLaren akcininkai. Ferrari akcininkai tinka? Kokios yra Williams gretos? McLaren neuzstrigo kaip Williams praeitame tukstantmetyje bandydami kazka irodyti ir besipriesindami bet kokiems pokyciams. Tikrai sunku statyti McLaren i tas pacias gretas su komanda, pardavinejancia vietas boliduose.
A85
| Kovo 25 d. 16:03
talianas
| Kovo 25 d. 15:55

Kiek pamenu Marlboro buvo rėmėjas, o ne savininkas. Kaip ir sakiau, čia subjektyvi nuomonė. O pagal įtaką, ko gero Mercedes išvis visų svarbiausia komanda, bet laikysiuosi nuomonės ir šią komandą laikysiu epizodinę, šita koja yra medinė koja. Mercedes neaugo kartu su formule, jie čia dėl reklamos, kai nustos imti pergales - pasitrauks. Visada atsiras sakančių, kad yra pingai, biznis ir nauda. Ir visada atsiras sakančių, kad be įdėjos nebūtų nė iš tolo dabartinių pasiekimų. Aš galiu įsivaizduoti formulėje dalyvaujančių 10 Mclaren komandų ar 10 Ferrari komandų (be kitų) ir būtų super šou, bet negaliu įsivaizduoti dalyvaujančių vien tik 10 Mercedes komandų, jiems tai būtų nereikalinga ir pasitrauktų. Čia truputi su filosofija atsakymas :)

As of February 2019, the Bahrain royal family's Mumtalakat investment company owns 56% of McLaren Group, Mansour Ojjeh (TAG Group) owns 14%, Michael Latifi owns 10% and minor shareholders owning the rest.

Man be RD McLaren prarado savo dvasią kaip anglų garažistai. Taip, vis dar nepriklausoma komanda, bet daugiau kaip Bahreino šeichų investicinis žaislas. Tai, man kažkaip statyt McLaren į tą pačią gretą kaip Ferrari ar Williams jau nėra sąžininga.
talianas
| Kovo 25 d. 15:55
A85
| Kovo 25 d. 15:08

McLaren, šiaip, buvo perimta iš originalių savininkų Ron Dennis ir Marlboro (Philip Morris) konsorciumo. Ir dabartinė McLaren yra trečia karta. Čia pagal bolidų modelius galima atsekt – Mxx – Bruce Mclaren Mclaren, MP4/xx – Marlboro Project 4 (Philip Morris + Ron Dennis Project 4, o vėliau Ron Dennis su kitais akcininkais) ir MCLxx – dabartinė valdžia. Tai, realiai, trys komandos epochos. Williams, gi, visą laiką tose pačiose Williams šeimos rankose, tad jų istorija ilgesnė. Na, čia kaip ir Ferrari – nors pati Ferrari ir priklausė skirtingiems akcininkams, bet F1 komanda visada priklausė Ferrari gamintojui.

O dėl svorio, tai McLaren tikrai dabar ne ta 80-00s McLaren, kuri kovojo dėl podiumų. Dabar nusirito iki komandos klientės statuso, kuri dar ir variklius gauna iš tiekėjo, kuris (Renault) įsipareigojęs dalyvaut iki 2024 metų. Tai nematau aš čia didelio jų šokinėjimo svorio. Nebent tai, kad Zak priklauso nemaža dalis angliakalbės žiniasklaidos rašančios apie autosportą ir per ten gali kažką pastūmt ant/už Liberty.

Bet kuriuo atveju – dabartinė formulė stovi ant Ferrari ir Mercedes ;) Eina gandai, kad koordinuoja veiksmus šitie du. RBR irgi svorį nemenką turi, nes jų rankose 2 komandos ir ta pati Honda. Žodžiu, McLaren auksiniai laikai seniai praeity. Ir neduok die, kad jie tuoj bus tokie pat juokingi kaip ir Williams ;)

Kiek pamenu Marlboro buvo rėmėjas, o ne savininkas. Kaip ir sakiau, čia subjektyvi nuomonė. O pagal įtaką, ko gero Mercedes išvis visų svarbiausia komanda, bet laikysiuosi nuomonės ir šią komandą laikysiu epizodinę, šita koja yra medinė koja. Mercedes neaugo kartu su formule, jie čia dėl reklamos, kai nustos imti pergales - pasitrauks. Visada atsiras sakančių, kad yra pingai, biznis ir nauda. Ir visada atsiras sakančių, kad be įdėjos nebūtų nė iš tolo dabartinių pasiekimų. Aš galiu įsivaizduoti formulėje dalyvaujančių 10 Mclaren komandų ar 10 Ferrari komandų (be kitų) ir būtų super šou, bet negaliu įsivaizduoti dalyvaujančių vien tik 10 Mercedes komandų, jiems tai būtų nereikalinga ir pasitrauktų. Čia truputi su filosofija atsakymas :)
Klepsidra
| Kovo 25 d. 15:51
A85
| Kovo 25 d. 15:08

McLaren, šiaip, buvo perimta iš originalių savininkų Ron Dennis ir Marlboro (Philip Morris) konsorciumo. Ir dabartinė McLaren yra trečia karta. Čia pagal bolidų modelius galima atsekt – Mxx – Bruce Mclaren Mclaren, MP4/xx – Marlboro Project 4 (Philip Morris + Ron Dennis Project 4, o vėliau Ron Dennis su kitais akcininkais) ir MCLxx – dabartinė valdžia. Tai, realiai, trys komandos epochos. Williams, gi, visą laiką tose pačiose Williams šeimos rankose, tad jų istorija ilgesnė. Na, čia kaip ir Ferrari – nors pati Ferrari ir priklausė skirtingiems akcininkams, bet F1 komanda visada priklausė Ferrari gamintojui.

O dėl svorio, tai McLaren tikrai dabar ne ta 80-00s McLaren, kuri kovojo dėl podiumų. Dabar nusirito iki komandos klientės statuso, kuri dar ir variklius gauna iš tiekėjo, kuris (Renault) įsipareigojęs dalyvaut iki 2024 metų. Tai nematau aš čia didelio jų šokinėjimo svorio. Nebent tai, kad Zak priklauso nemaža dalis angliakalbės žiniasklaidos rašančios apie autosportą ir per ten gali kažką pastūmt ant/už Liberty.

Bet kuriuo atveju – dabartinė formulė stovi ant Ferrari ir Mercedes ;) Eina gandai, kad koordinuoja veiksmus šitie du. RBR irgi svorį nemenką turi, nes jų rankose 2 komandos ir ta pati Honda. Žodžiu, McLaren auksiniai laikai seniai praeity. Ir neduok die, kad jie tuoj bus tokie pat juokingi kaip ir Williams ;)

Koks skirtumas, kas yra McLaren ar Ferrari akcininkai - esme, kad jie vaziavo ir vaziuoja F1. Svorio turi pakankamai derybose - bet kurios is komandu pasitraukimas bus finansine sikna Liberty, nes uz duru niekas nestovi (nebent jie nori atgaivinti Stefan GP projekta). Bet ko lyginimas su Williams yra good.
Klepsidra
| Kovo 25 d. 15:35
Razor88
| Kovo 25 d. 15:18

Tai viso gero...

Iki
Razor88
| Kovo 25 d. 15:18
Tai viso gero...
A85
| Kovo 25 d. 15:08
talianas
| Kovo 25 d. 09:51

Seniai laikas grasinti. Tą nuo neatmenamų laikų daro Ferrari, Red Bull bando neatsilikti, o ir Mercedes vis primena. Dabartinėje formulėje negrasinti pasitraukimu yra žemas lygis ir tavęs niekas negirdi. Mano subjektyviu supratimu, formulė stovi ant dviejų kojų, viena ferrari, kita mclaren. Ir esu tikras, kad jei būtų normalios variklių taisyklės, Mclaren būtų savo variklį pasigaminusi. Kitos komandos epizodinės. Gal dar Williams galima išskirti. O, kad formulė pradeda panašeti į miltelinį alų, tas seniai aišku.

McLaren, šiaip, buvo perimta iš originalių savininkų Ron Dennis ir Marlboro (Philip Morris) konsorciumo. Ir dabartinė McLaren yra trečia karta. Čia pagal bolidų modelius galima atsekt – Mxx – Bruce Mclaren Mclaren, MP4/xx – Marlboro Project 4 (Philip Morris + Ron Dennis Project 4, o vėliau Ron Dennis su kitais akcininkais) ir MCLxx – dabartinė valdžia. Tai, realiai, trys komandos epochos. Williams, gi, visą laiką tose pačiose Williams šeimos rankose, tad jų istorija ilgesnė. Na, čia kaip ir Ferrari – nors pati Ferrari ir priklausė skirtingiems akcininkams, bet F1 komanda visada priklausė Ferrari gamintojui.

O dėl svorio, tai McLaren tikrai dabar ne ta 80-00s McLaren, kuri kovojo dėl podiumų. Dabar nusirito iki komandos klientės statuso, kuri dar ir variklius gauna iš tiekėjo, kuris (Renault) įsipareigojęs dalyvaut iki 2024 metų. Tai nematau aš čia didelio jų šokinėjimo svorio. Nebent tai, kad Zak priklauso nemaža dalis angliakalbės žiniasklaidos rašančios apie autosportą ir per ten gali kažką pastūmt ant/už Liberty.

Bet kuriuo atveju – dabartinė formulė stovi ant Ferrari ir Mercedes ;) Eina gandai, kad koordinuoja veiksmus šitie du. RBR irgi svorį nemenką turi, nes jų rankose 2 komandos ir ta pati Honda. Žodžiu, McLaren auksiniai laikai seniai praeity. Ir neduok die, kad jie tuoj bus tokie pat juokingi kaip ir Williams ;)
Telemetrijus
| Kovo 25 d. 12:51
Premijų dalinimas už "gražias akis" - senas vėžys, kuris privalo būti išrautas iš sistemos.
talianas
| Kovo 25 d. 09:51
Seniai laikas grasinti. Tą nuo neatmenamų laikų daro Ferrari, Red Bull bando neatsilikti, o ir Mercedes vis primena. Dabartinėje formulėje negrasinti pasitraukimu yra žemas lygis ir tavęs niekas negirdi. Mano subjektyviu supratimu, formulė stovi ant dviejų kojų, viena ferrari, kita mclaren. Ir esu tikras, kad jei būtų normalios variklių taisyklės, Mclaren būtų savo variklį pasigaminusi. Kitos komandos epizodinės. Gal dar Williams galima išskirti. O, kad formulė pradeda panašeti į miltelinį alų, tas seniai aišku.
A85
| Kovo 25 d. 09:23
Benas Kaz
| Kovo 25 d. 06:50

Pasakai teigini , kad isejimas jiems butu nenaudingas, o po to pats paneigi savo teigini. Tai ar butu nuostolingas isejimas mclaren is f1?...
Savo nuomone isreiksiu. Isejimas butu labiau nuostolingas f1. Visi zino , kad mclaren turi viena is didziausiu buri sirgaliu. Argi liberty reikia dar mazesnio ziurimumo..

Aš nežinau – nevartau McLaren finansinių popierių :) Kartais sunku suprasti kada šitie žmonės sprendimus priima šalta galva, o kada emocijų vedini.
tribeca
| Kovo 25 d. 07:03
Senos mielos grasinancios iseiti derybines snekos...