McLaren gudrauja?

2005 Rugsėjo 03 d. 21:41

Visa sezona galvoju apie viena dalyka.Is kur toks staigus McLaren greicio padidejimas.Ir kartu nepatikimumas.Varikliai genda vos ne kas antra savaitgali,su retom isimtim.Mintis tokia-Mercedes nekure variklio dviem savaitgaliam,o toliau tobulino sena,skirta 400-500km.Pranasumu mase.Nesu didziulis F1 varikliu specialistas,bet nenustebciau jei tas variklis galingesnis uz konkurentu bent 50-100ag.Juk jo resursas praktiskai du kart mazesnis,didesnes forsazo galimybes.Turint galingesni varikli,galima didint sparnu atakos kampus,didesni kampai,didesnis prispaudimas,tuo paciu 1-2s greitesni ratai uz konkurentu.Ir pagalvojus,turint toki greiti,tos 10 poziciju zemiau atrodo ne tokia jau didele bausme.Jas galima greitai atsilosti..
Tai tik teorija,pamastymas,bet mano manymu variantas imanomas.

2005 Rugsėjo 03 d. 22:05

Kodėl gi ne. Taisyklės to juk nedraudžia, ar ne? :) Tiesa, manau, kad jei jie taip ir darė, tai kažkokie pakeitimai patikimumo linkme buvo, nes kelis kartus varikliai yra atlaikę ir dvejas lenktynes be problemų :eek: Bet šiek tiek teisybės tamstos pamąstymuose visai gali būti.

2005 Rugsėjo 03 d. 22:06

Nu jei KR ryt laimės, vainikuosiu tavo teoriją kaip teisingą :) Neatkreipiau dėmesio į sparnus. Lyg ir buvo renault žemesni.

2005 Rugsėjo 03 d. 22:12

Ishpradziu beskaitant atrode teorija gan kvailoka, bet rimciau pamascius, tai visko gali buti.

2005 Rugsėjo 03 d. 22:48

carnifex>Taip,tie reti atvejai kai varikliai atlaikydavo,ir yra silpniausia teorijos dalis.Bet kaip sakoma,"cem ciort nesutet",gal atlaike,o gal skirtingom trasom skirtingi varikliai naudojami.Kur reikia galios-"trumpai grojantis" montuojamas,kur ta galia neaktuali-silpnesnis bet patikimesnis.Variantu mase,tokiam buriui inzinieriu juos paskaiciuot-juoku darbas,dela texniki;)
wialnias>Tai cia tik prielaidos,nebutinai teisingos:)

2005 Rugsėjo 04 d. 02:02

bet blym logiskos prielaidos. kai tokia persvara gali turet, tai tikrai tos 10 poziciju nieko nereiskia... todel jie tokie ir ramus, kai pakeicia varikli ir kalba apie pergale.

2005 Rugsėjo 04 d. 02:11

as po pirmu dvieju is eiles KR verykliu gedimu jau tokia teorija galvoj turejau,tik cia nerasiau nes galvojau durnium palaikys:D

2005 Rugsėjo 04 d. 02:53

Tai butu dar viena nedidele spraga taisyklese, kuria McLaren puikiai pasinaudotu. Bet tiesa ta, kad shis budas yra ganetinai rizikingas. Asiku, kai neturi ko prarasti, tai galbut ir galima rizikuot.
Kita vertus, ydomu tada kokia variklio modifikacija duoda JPM. Jo bolidas yra siektiek patikimesnis, bet galbut (galbut) ir letesnis. Galbut pilotas to ir nezino, bet komanda labai gudriai zaidzia, ir tuo paciu gauna nerealios informacijos...Zodziu variaciju galiu buti begales, kai i tai isigilini :)

2005 Rugsėjo 04 d. 09:12

Vytia> as dar sezono pradzioje sakiau- ar ne geriau naudoti patobulinta sena varikli, nei nauja atlaikanti du GP. Nenustebciau, jei tavo zodziai pasitvirtintu

2005 Rugsėjo 04 d. 09:32

su sita logika yra viena problema. 50 AG neduos 1 sekundės per ratą pranašumo AFAIK.

2005 Rugsėjo 04 d. 09:34

Idomiai Vytia parasei. Bet jei ir taip, tai McLarenai vistiek per daug sumokejo. Kad ir kaip ten bebutu, po tiekos gedimu nelabai tikiu, kad champu titula paims ish renault. Tiesa sezono pabaiga McLarenams kiek geresne, bet tai dar visko gali buti.

2005 Rugsėjo 04 d. 09:48

Nu tikrai pagrįsta čia teorija,nes sezono pradžioj rezultatai nežibėjo,o vėkiau matosi,kad kiekvienose lenktynėse gali laimėt.

2005 Rugsėjo 04 d. 10:04

jaudrius>Gal ir taip,bet dar maziau tiketina kad toki pranasuma gali duoti vien tobula aerodinamika,juk kitu komandu bolidus taip pat ne santechnikai projektuoja.Be to tas 50ag tik prielaida.Gali buti ir daugiau;)

2005 Rugsėjo 04 d. 10:04

>>>Nebesvaikit. McLaren pastaruosius metus, dar M.Hakkinenui vaziuojant f1 niekada nepasizimejo ypatingu patikimumu, juolab ka K.Raikkonenas laimejo 2-kart keisdamas varikli? abu kartus F.Alonso finisavo priekyje...

2005 Rugsėjo 04 d. 14:32

Kartais butu galima pristabdyti ta varikli ir ji patausoti, ir laimetu lenktynes 1 sekundes pranasumu, negu agregata degint visas lenktynes ir laimet 30 sekundziu:D

2005 Rugsėjo 04 d. 14:39

Manau kad tokiu veiksmu imasi visos komandos esant tokiai situacijai

2005 Rugsėjo 20 d. 22:51

Tiesa slypi kažkur anapus

2005 Rugsėjo 21 d. 15:25

Vytia > ne taip viskas sudėtinga - prieš pora metų visi vargo prisitaikydami prie vieno variklio vienam savaitgaliui taisyklės. Įsigaliojus naujai - 2 savaitgalių taisyklei tereikėjo tik didesnio patikimumo, o ne naujo variklio. Če ne toks didelis šuolis, kad reikėtų naują variklį kurti. Va anksčiau kai keisdaavo variklius kaip kojines, tai gal ir buvo sudėtinga pritaikyt vienam savaitgaliui.
Manau Maklaren pranašumas tame, kad pasistatė krūtą bazę, į kurią net Anglijos karalienei nebuvo gėda užeiti. Ir kol tarkim nepavejami ferariai pas popiežių bėgiojo ir palaiminimų ieškojo, Maklarenai išnaudojo matyt bazės teikiamas galimybes ir tobulino savo techniką. Va ir gavosi normalus bolidas. Maklarenai niekad neslėpė savo ambicijų ir neslėpė, kad nuo 2000 jų rezultatai visiškai netenkina vadovybės. klausimą reikėtų statyti ne kodėl toki greiti, o kodėl taip ilgai reikėjo to greičio laukti...

2005 Rugsėjo 21 d. 16:38

Jo, Anglijos karaliene vien savo apsilankymu 50 AG prideda. O popieziu, matote, tai neprideda... Ot velnias...

2005 Rugsėjo 21 d. 17:19

Treneris>Nu,mano galva popieziaus ir karalienes "svoriai" panasus,cia tik skonio reikalas,dideles itakos bolido kurimui turbut neturejo.:)
O jei rimtai,greiciausia viskas paprasta.Kiekviena komanda turi savo koncepsija,pagal kuria ir kuria bolida.Sakykim taip-sais metais McLaren linke aukoti patikimuma greicio vardan.Ju reikalas..

2005 Rugsėjo 30 d. 09:07

tai kad mcl siek tiek aukoja patikimuma vardan greicio seniai aisku ir RD ta ne karta yra sakes, bet nereikia susikoncentruoti vien tik ties varikliu, nes kad variklis toli grazu ne viskas rodo Jordan rezultatai, be to jau geriau tureti 0.2 s pranasuma ir startuot is 1 pozicijos nei 1 s pranasuma ir startuoti is vidurio

2005 Spalio 07 d. 20:01

Ferrari siemet nelaimejo pagerbdami popieziaus atminima. Laukiam kada karaliene uzsilenks ir klaunas taps karalium. Tada McL nei aerodinamika nei 50AG nepades ;)
Toyota rulins, nes visi myli imperatorius.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983