McLaren priekinis sparnas

2003 Gegužės 26 d. 08:55

Vis dar neduoda ramybes McLaren isvaizda. Ar nepanasu, kad ju priekinis sparnas labai smarkiai pakeltas? Atrodo, kad ne tiek nosis nuleista, kiek pats sparnas aukstai. Gal kas pabandys speti, kodel taip yra? Kad svaresnis srautas eitu po masinos apacia? Apatines pakabos svirtys, kaip ir senajame, ant atramu imontuotos, tai galbut pakeltas sparnas butu logiska tokios strategijos seka? (ko nesuspejo igyvendinti Sauber konstruktoriai)

2003 Gegužės 26 d. 09:23

cia tik taip foto atrodo...

2003 Gegužės 26 d. 09:24

Man rodos tik toks ispudis suisdaro zvelgiant is priekio. Pirma del itin siauros nosies, antra del priekinio sparno banguotumo. Realiai tikriausiai jis yra netgi zemesnis nei MP4-17D. Nes kaip tik kuo zemesnis priekinis sparnas tuo mazesnis pasipriesinimo orui koeficientas. Nors galbut tai dar butu galima kompensuoti sonine juostom ir galinio sparno generuojama prispoaudziama jega. Galbut ( butent sito )priekinio sparno uzduotis - pagreitinti bolida posukiuose, t.y. ten kur jis yra leciausias. Antra vertus, jei priekinis sparnas bus gana aukstai, kam tada sukti galva ir projektuoti varikli su kuo zemesniu swvorio centru? Kaip ir nera prasmes...

2003 Gegužės 26 d. 09:28

Kiek lyginau 4/17D ir 4/18 is nuotrauku (tas pats posukis, ta pati bolido vieta posukyje, tas pats foto rakursas) tai atrodo, jog sparnas siek tiek apkeltas, nors ir nosis smarkokai nuleista zemyn.

2003 Gegužės 26 d. 10:48

Nu del svorio centro, tai manau sparnas tikrai daug nesveria, ir pakelimas svorio prasme stabilumo ar balanso 'nesugadina'. Bet kazkur skaiciau, kad priekine pakaba ant atramu leidzia oro srautui svariau teketi po masina, aplink sonus, ir link galinio difuzoriaus, kuris, kaip zinome, pagal efektyvuma nenusileidzia galiniam sparnui. Tai ar tik nebus taip, kad kai visi 'slifuoja' oro srauta virs masinos, Newey nusprende koncentruotis siek tiek zemiau, listi po apacia? :) Hm, tai reikstu, kad McLaren kitu nekopijuoja, ir tikrai randa neisnaudotu rezervu...
Nu cia mano asmenine teorija ;)

2003 Gegužės 26 d. 12:56

Nu nemanau, kad pvz. Ferari nezaidzia simuliatoriuje su po bolidu einanciais srautais. Nors.. jei McLaren skelbia, kad tai visisaki nauja koncepcija, is tikruju gali buti kad kitos komandos didelio demsio i tai nekreipe. Dabar be abejo kreips, ir manau ypatingai Williams, turedami advancinta Aero tuneli.

2003 Gegužės 27 d. 21:20

na insteruktoriai is oro nenuleisdineja ir nepakeldineja sparno, jei jis pakeistas vadinasi tam buvo svariu priezasciu. jei jis pakeltas, matyt naud. koeficientas didesnis suteikiant daugiau svaraus srauto apaciai ar nukreipdinejant i gala nei labiau spaudziant gala

2003 Gegužės 27 d. 21:21

*spaudziant prieky t.y. ;)

2003 Gegužės 28 d. 10:37

Kuo priekinis sparnas arciau trasos pavirsiaus, tuo jis efektyvesnis. Taciau bolidui akceleruojant ir stabdant jo nosis tai kyla, tai leidziasi - kinta sparno aukstis, kinta prispaudziamoji galia. Toks sparnas tampa "nestabilus", neigiamai itakoja vaziuokles balansa. Auksciau pakeltas sparnas yra "stabilesnis", taciau maziau efektyvus. Kur "aukso vidurys"? Priklauso nuo trasos, taciau ji nesunku nustatyti pazvelgus i ivairiu metu FIA reikalavimus ir sparno aukscius - sparnai beveik be isimciu budavo zemiausiame taske... TACIAU yra toks dalykas, kaip 'ground' efektas. Teoriskai jis uzdraustas, bet sklando gandai, kad Newey rado nauja praktini sprendima, nenusizengianti siu dienu taisyklems. 'Ground' efektui "reikia" oro po bolidu, kurio kieki galima padidinti pakelus priekini sparna...

2003 Gegužės 28 d. 10:50

K>
Dekui uz idomia nuomone. sakyk, gal turi koki linka, kur butu galima siuos gandus paskaitaliot? Gal technicalf1.com ?

2003 Gegužės 28 d. 11:06

Idomiai...Ot vyksta ziurovams nematomi zaidimai.

2003 Gegužės 29 d. 11:54

Taip atrodo todel kad visiskai nebeliko tarpo tarp nosies galo ir sparno, del to atsirado erdves nuleisti siek tiek nosies gala ir pakelsti sparna.

2003 Gegužės 29 d. 13:50

Idomus ir drastiski sprendimai! Visa masina labai pakeista! Suplonintas snukis ir priekinis sparnas iraitytas kaip... :) Idomu ar tai pasiteisins!?

F-1.lt pulsas