Meksikoje antrąją pergalę iš eilės iškovojo L. Hamiltonas (98)

Meksikoje antrąją pergalę iš eilės iškovojo L. Hamiltonas
logo 2016 Spalio 30 d. 22:49, Daimler
Lewisas Hamiltonas triumfavo šiandien Meksikoje vykusiose F-1 lenktynėse.
Čempionato lyderiu toliau išliekantis Nico Rosbergas nuo nugalėtojo atsiliko 8,3 sek. ir finišo liniją kirto antras. Trečias lenktynes baigė Maxas Verstappenas, bet pritaikius 5 sek. baudą, sportininkas buvo nustumtas į penktą vietą. Tad paskutinė prizinė vieta atiteko Sebastianui Vetteliui.
50-ame lenktynių rate N. Rosbergas padarė nedidelę klaidą ir vos neprarado pozicijos paskui jį važiavusiam M. Verstappenui.
Po kurio laiko olandą pasivijo minėtasis S. Vettelis. 68-ame lenktynių rate M. Verstappenas pirmame posūkyje užblokavo priekinius ratus ir išslydo už trasos ribų. Kirtęs posūkį sportininkas grįžo į trasą trečioje vietoje.
M. Verstappenas finišo liniją kirto už „Mercedes“ pilotų. Bet pasibaigus lenktynėms teisėjai olandui skyrė 5 sek. baudą. Ją pritaikius, M. Verstappenas buvo nustumtas į penktą vietą. Tad trečioji vieta atiteko S. Vetteliui, o ketvirtoji – kitam „Red Bull“ ekipos pilotui Danieliui Ricciardo. Tiesa, teisėjai dar gali skirti baudą pačiam S. Vetteliui už veiksmus ginantis nuo D. Ricciardo atakos lenktynių pabaigoje.
Rikiuotės priekyje rimtesnės kovos sirgaliai nepamatė. L. Hamiltonas po starto sėkmingai išsilaikė pirmoje vietoje. Tuo tarpu rizikuoti nenorėjęs N. Rosbergas sėkmingai pasiekė finišą antroje vietoje.
[table]
|Lenktynininkas|Komanda|Atsiliko
---:|---|---|---
1|Lewisas Hamiltonas|Mercedes|1h40:31.402
2|Nico Rosbergas|Mercedes|+8.354
3|Sebastianas Vettelis|Ferrari|+17.313
4|Danielis Ricciardo|Red Bull-Renault|+20.858
5|Maxas Verstappenas|Red Bull-Renault|+21.323
6|Kimi Raikkonenas|Ferrari|+49.376
7|Nico Hulkenbergas|Force India-Mercedes|+58.891
8|Valtteri Bottas|Williams-Mercedes|+1:05.612
9|Felipe Massa|Williams-Mercedes|+1:16.206
10|Sergio Perezas|Force India-Mercedes|+1:16.798
11|Marcusas Ericssonas|Sauber-Ferrari|+1 ratas
12|Jensonas Buttonas|McLaren-Honda|+1 ratas
13|Fernando Alonso|McLaren-Honda|+1 ratas
14|Jolyonas Palmeris|Renault|+1 ratas
15|Felipe Nasras|Sauber-Ferrari|+1 ratas
16|Carlosas Sainzas|Toro Rosso-Ferrari|+1 ratas
17|Kevinas Magnussenas|Renault|+1 ratas
18|Daniilas Kvyatas|Toro Rosso-Ferrari|+1 ratas
19|Estebanas Gutierrezas|Haas-Ferrari|+1 ratas
20|Romainas Grosjeanas|Haas-Ferrari|+1 ratas
21|Estebanas Oconas|Manor-Mercedes|+2 ratai
-|Pascalis Wehrleinas|Manor-Mercedes|-
[/table]

Komentarai (98)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
boracijus logo rėmėjas
| 10/31 12:43 Atsakyti
Aciu, rubinho. YZF, nebus :)
rubinho
| 10/31 12:18 Atsakyti
YZF
| 10/31 11:19 Atsakyti
boracijus> kazkokias keistas citatas metai, paimtas is konteksto..ka reiskia "Please do not put words into my mouth" ? Ar tik nebus taip kad NR uzsimine kad LH turetu buti nubaustas o poto zurnalystai ji uzspaude ir jis va ismete sita citata kad "ai ne, viskas ok, nesipyksiu su LH, nebauskit jo"
boracijus logo rėmėjas
| 10/31 10:27 Atsakyti
Na ir Rosbergo zodziai: "..Asked if he thought Hamilton should have been penalised, ESPN quotes Rosberg as having said: “Definitely not. Please do not put words into my mouth. That was not very fair of you.

“First of all, Lewis did a better job this weekend. Since you did put words in my mouth, I will tag on to where you left off, which is that he went into the corner first and came out first, so that’s OK."
boracijus logo rėmėjas
| 10/31 10:09 Atsakyti
YZF, nei garantuotai, nei ka. Tiesiog skiri visa savo laika irodyti, kad LH gavo pranasuma, buvo prastumtas ir pan.
Jokiu punktu tau niekas nerodys ir nesvaik cia su tokiais prasymais. Visi cia komentuojantys, tame tarpe ir as, sakome tik savo nuomones, paremtas absoliuciai nulinemis ziniomis, o tik emocijomis.
Taip pat musu nuomones formuoja uzsienio f1 zurnalistai, kurie sako, cituoju:
"..So a penalty for the rebellious teenager but none for the triple Champion and man hanging on in the title fight – clear fodder for the conspiracy theorists.

The only mitigating factor towards Hamilton is that the stewards do allow more leeway on the first two laps of grands prix, as they’re cognisant that the field gets bunched up during the chaotic opening stages of racing.

Nonetheless, Verstappen’s infraction cost him a place on the rostrum. Instead it was Sebastian Vettel on the third step, who celebrated a mini-Ferrari resurgence amid Red Bull’s recent form.

But despite celebrating on the podium after finishing fourth on the road he was handed a time penalty, demoting him to fifth and elevating Ricciardo to third who finished fifth on the road.

Fair, maybe. Confusing, yes. Absurd, definitely. Fans deserve better..."
kast1f
| 10/31 10:05 Atsakyti
O aš galvoju, kad Hamiltonas nespecialiai ten išlėkė, stipriai blokavo ratą, per didelis greitis buvo, faktas kad jei būtų dar stabdęs būtų dar labiau blokavęsis jis... tai ir nukirto.
Dar tiksliau viską parašė Boracijus. Visur taisyklės yra taisyklės, bet pirmuose ratuose dažnai būna nemažai atlaidumo.
Rosbergas stabdė anksti, ir huvo aiškiai už Hamiltono nugaros. Ir viskas.
O Rosbergą išniuksavo Verstapenas. Tai čia atskira diskusija.
Kiborgas
| 10/31 09:57 Atsakyti
Taisyklės yra taisyklės, kad ir kokios netikusios jos būtų, tačiau visiems reikia taikyti vienodai. Tačiau dabar to nuoseklumo visiškai nėra. Dėl HAM pirmo rato. Kaip tai neįgavo pranašumo? Gavo net dvigubą pranašumą. 1. Per vėlai stabdė, atitrūko nuo persekiotojų, taip nepaliko jokių šansų jį lenkti posūkyje. 2. Vėlyvo stabdymo klaidą pavertė savo pranašumu, nes kirtęs posūkį dar padidino pranašumą prieš kitus. Prisidedu prie teigiančių, kad jei už trasos ribų būtų žvyras tokių nuolatinių banzai cirkų ir daugelio pilotų nematytume
YZF
| 10/31 09:54 Atsakyti
kast1f,boracijus> parodykit taisykliu punkta, kuris sako kad per pirmus pora ratu galima kirsti kampus drasiai ir saugiai ir uz tai nebus baudziama. Ka jus cia snekat? Visai galvos apsisuko jau? Jeigu LH nebutu nusprendes kirsti trasos, ir butu bandes sugrizti i trasa, jis garantuotai butu grizes i trasa uz Rosbergo ir uz Verstapeno. Ir tada jau lenktyniu baigtis galejo buti visiskai kita. Siais metais nugaletojas labai daznai sprendziasi pirmuosiuose ratuose, ypac tarp MB pilotu. Bet matau kad LH gali daryti ka nori, isstumineti/ismusineti kita pilota pirmuose posukiuose, pats kirsti puse trasos pirmuose ratuose, ir viskas ciki - vaziuojam link pergales. Nu taip, kaip sake Bernis, geriau butu kad LH laimetu.
boracijus logo rėmėjas
| 10/31 09:42 Atsakyti
YZF, atsakau, Tau: pirmuose dvejuose ratuose teisejai i tokius dalykus ziuri daug atlaidziau (turiu omeny LH pasivazinejima po zole). Taip pat, pries pasivazinejima, NR buvo per korpusa ar kelis atsilikes uz LH, todel tikrai keista girdeti, kai sakai, kad LH igijo kazkoki tais pranasuma (sutinku, vizualiai ir koki 0.5sec turbut igijo, bet tai nebuvo kazka lemiantis pranasumas).
kast1f
| 10/31 09:38 Atsakyti
YZF, matau tiesiog dėl to, kad pirmas lenktynių posūkis, ir dėl to niekas nenori iškarto kažkam gadint lenktynių. Gi sakau, ir futbole niekas neduoda penalty per pirmas minutes. O juolab man atrodo, kad Rosbergas nebuvo grėsmingoje atakoje, pats stabdė anksti ir pan, kai Vettelis jau konkrečiai kesinosi į vietą podiume. Nu ir dar manau dasideda, kad išlaikyti intrigą čempionate. Bet nu nėra kažkoks čia kosmosas HAM atveju.
×

TOP naujienos