Meksikos GP: penktadienio treniruotės Nr. 2 (17)

Meksikos GP: penktadienio treniruotės Nr. 2
logo 2016 Spalio 28 d. 23:38, Ferrari
Antrose F-1 treniruotėse, kurios vyko Meksikos trasoje, geriausią rezultatą užfiksavo „Ferrari“ ekipos pilotas Sebastianas Vettelis. Antroje ir trečioje vietose liko „Mercedes“ atstovai – Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas.
S. Vettelis su super minkštomis padangomis vieną trasos ratą įveikė per 1 min. 19,790 sek. ir vos 0,004 sek. pranoko antroje vietoje likusį L. Hamiltoną, kuris laiką užfiksavo taip pat su super minkštos sudėties padangomis.
Trečioje vietoje liko čempionato lyderis N. Rosbergas. Vokietis nuo S. Vettelio atsiliko beveik puse sekundės ir tik 0,034 sek. pranoko antrąjį „Ferrari“ ekipos pilotą Kimį Raikkoneną.
Šeštoje vietoje treniruotes užbaigė „Force India“ lenktynininkas Nico Hulkenbergas. Vokietis buvo vienintelis sportininkas, kuris pateko į greičiausiųjų dešimtuką užfiksavęs laiką su minkštos sudėties padangomis. Sportininkas nuo S. Vettelio atsiliko daugiau nei puse sekundės ir įsiterpė tarp dviejų „Red Bull“ lenktynininkų – Danielio Ricciardo ir Maxo Verstappeno.
Į pirmąjį dešimtuką taip pat pavyko prasibrauti Carlosui Sainzui ir Fernando Alonso. Abu sportininkai geriausius savo laikus užfiksavo naudodami super minkštos sudėties padangas.
[gallery id=1220 rand=rand]
[table]
|Lenktynininkas|Komanda|Laikas|Ratai
---:|---|---|---|---:
1|Sebastianas Vettelis|Ferrari|1:19.790|47
2|Lewisas Hamiltonas|Mercedes|+0.004|37
3|Nico Rosbergas|Mercedes|+0.435|46
4|Kimi Raikkonenas|Ferrari|+0.469|37
5|Danielis Ricciardo|Red Bull-Renault|+0.658|43
6|Nico Hulkenbergas|Force India-Mercedes|+0.784|43
7|Maxas Verstappenas|Red Bull-Renault|+0.829|42
8|Valtteri Bottas|Williams-Mercedes|+0.839|41
9|Carlosas Sainzas|Toro Rosso-Ferrari|+1.184|46
10|Fernando Alonso|McLaren-Honda|+1.213|25
11|Daniilas Kvyatas|Toro Rosso-Ferrari|+1.403|39
12|Jensonas Buttonas|McLaren-Honda|+1.408|39
13|Felipe Massa|Williams-Mercedes|+1.536|45
14|Kevinas Magnussenas|Renault|+1.652|39
15|Sergio Perezas|Force India-Mercedes|+1.789|41
16|Jolyonas Palmeris|Renault|+1.995|44
17|Pascalis Wehrleinas|Manor-Mercedes|+2.190|42
18|Marcusas Ericssonas|Sauber-Ferrari|+2.207|42
19|Felipe Nasras|Sauber-Ferrari|+2.247|43
20|Romainas Grosjeanas|Haas-Ferrari|+2.315|14
21|Estebanas Oconas|Manor-Mercedes|+2.508|44
22|Estebanas Gutierrezas|Haas-Ferrari|+2.618|33
[/table]

Komentarai (17)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Arnius
| 10/29 19:09 Atsakyti
tech>nu taip,gal ir maziau(ir vel per marytes plauka),bet tai nieko nekeicia,net jei ir pridetum tuos 25 tsk,visvien nico butu prieky ir as nelabai suprantu,ka tu tuom nori pasakyti,jei ne tai,kad rosbergas nevertas to titulo(tikiuosi cempiono),ir davai nepradek savo matematikos zinias demonstruoti
HnrS
| 10/29 16:25 Atsakyti
Blogas startas nereiškia, kad techninis gedimas.. Bent jau kai paskutinį kart žiūrėjau taip buvo.. Startaves iš galo Lewisas tai žemoje vietoje atsivilkdavo dėl avarijų susidariusių dėl grūsčių starto metu (Kinija pvz.), tai negalėdavo pakovoti prieš Nico ir po 7+ taškus rinko vokietis be kovos. 3 lenktynės ir jau 21 taškas be kovos susideda. Nesakau, kad Hamiltonas visas tas lenktynes, kur problemų turėjo, būtų laimėjęs, bet jei atmestume visas Mercedes technines problemas.. Hamiltonas būtų daug arčiau, jei ne priekyje ir ne tokiu pat skirtumu kokiu dabar yra Nico.
Tech
| 10/29 15:07 Atsakyti
Arniau, kalbejom ne apie tai vertas ar nevertas cempiono titulo, o atsakiau tau i teigini, kad "nico turejo daugiau tech problemu"
Arnius
| 10/29 13:31 Atsakyti
tech>tik 1 dnf daugiau,tai nekazkas,zinant dabartine tsk. skirtuma,o startavimas is galo su mersu,ypac sez pradzioj,tai irgi nerodiklis,kaip ir incidentas barselonoj(kur 50 ant 50 kas kaltas ar kas butu pirmas,nors zinant pergaliu santyki tarp nico ir hamio ir,tai,kad vokietis buvo priekyje trasoj kur lenkti lb sunku,tai manau rosbergas ir ten butu buves pirmas),paskui starte prarastos pozicijos,kaip sake wolfas,nico ju turejo daugiau ir dar jo iskirtimai starte,kai rosbergas nusirisdavo i gala...karoce,tik nereikia cia vartyti,kad jis nevertas cempiono titulo ar panasiai,gal hamis ir greitesnis per marytes plauka,bet cia tik 1 is daugelio faktoriu,kuris formuleje nera lemiamas
Gutis Kaka
| 10/29 12:25 Atsakyti
Nuo kada Å¡iemet Red Bull-Renault???
Klepsidra
| 10/29 11:36 Atsakyti
Gedimai yra lenktyniu dalis. Rosbergas blogiau ar geriau nuo Hamiltono gedimu vaziuoti nepradejo. Hamiltonas nuo siol bus kaip Rossi - amzinas cempionas, kuris jei nelaimi - tai nebent del gedimu ir viso pasaulio, susimokiusio pries ji.
Tech
| 10/29 11:22 Atsakyti
Arniau, siemet matomai GP2 ziuri , ne F-1? Hamiltonas 2 DNF, + 3 gedimai Q, kuomet startuoja is rikiuotes galo . tuo tarpu Rosbergas 1 DNF, paties kalte issinesdamas dar ir Hamiltona is trasos Ispanijoj, bei nei vieno gedimo Q, kuomet blogiausia starto pozicija berods is 6 vietos Austrijoj. tai idomu, kur tu tuos "gedimus" radai.
Klepsidra
| 10/29 09:00 Atsakyti
Ne sintetinis yra Vettelis arba Hamiltonas - priklausomai nuo metu, derliaus ir kiek kartu i rasantiji zaibas trenke
HK
| 10/29 07:40 Atsakyti
Tai kas pagal jus ne sintetinis cempionas? Su tokiu požiūriu čia viskas sintetika.
mariusis
| 10/29 01:44 Atsakyti
Arnius>o kiek kartu rosbiui paruko bolidas ir buvo pritaikyta baudų dėl elementų keitimo? Jei ne tokie gedimai, kokie buvo hamiui, rosbis jau kalbetų ne apie pergales, kurios tik ale jam ir terupi, o kamputyje susigūžęs sau patiliukais kalbėtų, kad ir vėl šiais metais netapo čempu.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas