„Mercedes“ atskleidė naujos bolido koncepcijos detales

„Mercedes“ atskleidė naujos bolido koncepcijos detales
logo 2023 Kovo 23 d. 12:12, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd

Po Bahreino GP etapo „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas prisipažino, kad dabartinės būklės W14 bolidas nesugebės šiemet pretenduoti į pergales.

Dabar Braklio bazėje yra ruošiami esminiai automobilio perdarymai, kurie turi pasirodyti viename iš pavasarinių GP etapų. Pertvarkymai palies ne tik minimalistinius mašinos šoninius pontonus, kurie yra pernai metų W13 palikimas, bet ir daugelį kitų elementų.

„Mercedes“ paskelbė komandos technikos direktoriaus Mike'o Elliotto pasakojimą, kuris pranešė apie būsimojo automobilio detales.

„Po Bahreino mes buvome priversti pripažinti, kad esame visai ne tose pozicijose, kokios privalome būti, - kalbėjo inžinierius. - Taigi, reikia įvertinti visus tuos sprendimus, kuriuos turi dabartinė mašina ir išsiaiškinti, ką reikia padaryti kitaip. Mes siekiame padidinti greitį, nes šiuo metu atsilikimas nuo lyderių yra labai didelis.

Todėl mūsų specialistai visų pirma užsiima aerodinamikos klausimais. Mes žiūrime į mašinos kontūrus apskritai, į pontonų ir dugno geometriją – gal mes ką nors praleidome?

Taip pat analizuojame mechaninius bolido nustatymus – ką galima padaryti dar, kad bolidas važiuotų greičiau. Visą šią programą įgyvendinti reikia kuo skubiau, nes mums yra būtina sugrįžti į lyderių grupę.

Vienintelis būdas to pasiekti – pripažinti, kad kol kas nesugebėjome pasiekti reikiamo lygio ir įtemptai dirbti ir sugrįžti į pirmaujančias pozicijas“.

Technikos direktoriaus žodžiais, debiutinis etapas Sakhire buvo paskutinis lašas ir komanda nutarė radikaliai pakeisti mašiną.

„Bahreinas buvo mums paskutinis patikrinimas ir leido suprasti, kad esame nepakankamai konkurencingi, - sakė M. Elliottas. - Tai buvo didelis visos komandos nusivylimas.

Bet tu privalai tvarkytis su tokiais dalykais – ir greitai surasti atsakymus, ką reikia daryti toliau. Negatyvią energiją reikia nukreipti sprendimų paieškai.

Kaip mes galėsime pajudėti į priekį? Ką reikia daryti norint sugrįžti į kovą?

Bazėje mes išeikvojome daug jėgų ir energijos sprendimų paieškai. Mes jau pastebime, kad pirmieji pertvarkymai mašiną padarė kiek artimesnę lyginant su lyderiais. Mes tęsiame darbus. Ir labai malonu matyti ryžtingą visos komandos nusiteikimą“.

Kalbėdamas apie tai, kokių atnaujinimų galima tikėtis artėjančiame Australijos GP, Elliottas pažymėjo: „Dabar mums svarbiausia viską išsiaiškinti su dabartiniu bolidu. Praėjo tik du etapai, labai sunku daryti kokias nors išvadas.

Jei kalbėsime apie trasos charakteristikas, tai Australijoje viskas priklauso nuo bolido priekio darbo. Didžiąja prasme ji labiau panaši į Džedą nei į Bahreiną. Tikėsimės, kad mes pajudėsime bent žingsneliu į priekį mašinos reguliavimo prasme ir būsime stipresni, o taip pat surinksime daug duomenų, kurie padės mums ilgalaikėje perspektyvoje“.

Etapas Melburne įvyks kovo 31- balandžio 2 dienomis.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983