„Mercedes“: mūsų strategija nesuveikė

„Mercedes“: mūsų strategija nesuveikė
logo 2019 Birželio 13 d. 13:05, Daimler

„Mercedes“ komandos vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrewas Shovlinas papasakojo, kad Kanados GP metu per pirmąją lenktynių atkarpą Lewiso Hamiltono mašina perkaisdavo, todėl jis negalėjo važiuoti įkandin Sebastiano Vettelio. Sustojimo boksuose metu mechanikai nuo jo bolido nuėmė kai kuriuos elementus, o tai pagerino situaciją ir leido pasaulio čempionui artimai atakuoti varžovą, kuris vėliau padarė klaidą, kainavusią jam pergalę šiose varžybose.

Andrewas Shovlinas: „Mes turėjome problemą pirmoje atkarpoje, kai Lewisas važiavo Sebastiano tempu, bet negalėjo prie jo priartėti atakos atstumu dėl mašinos perkaitimo – Lewisui teko važiuoti kažkiek nutolus ir atleisti akseleratoriaus pedalą, nes reikėjo aušinti bolidą.

Kai Vettelis nuvažiavo į boksus, mes liepėme Hamiltonui atakuoti, bet tuo momentu jo bolido padangos jau buvo susidėvėjusios  - žiūrovai galėjo pastebėti, kad du paskutiniai jo ratai nebuvo greitesni už prieš tai buvusius. Būtent dėl to mums nepavyko aplenkti Sebastiano atlikus sustojimą vėliau.

Priežastis, kodėl mes išlaikėme Lewisą trasoje ilgiau, paprasta – jei būtų išvažiavęs saugos automobilis, mes įgautumėm pranašumą dėl trumpesnio sustojimo.

Antroje atkarpoje Lewisas buvo kur kas greitesnis. Tai susiję su tuo, jog sustojimo boksuose metu mes pakeitėme jo aušinimo sistemos konfigūraciją – Lewisas pradėjo važiuoti greičiau ir agresyviau atakavo Vettelį. Jei mes būtumėm žinoję, kad aušinimo sistemos konfigūracijos pakeitimai duos tokį greičio skirtumą, tai mes būtumėm pabandę atlikti „pakirtimą“, stodami anksčiau už varžovą.

Mes galėjome atlikti sustojimą ratu anksčiau. Išvažiuojant iš serviso zonos galėjo susidaryti spūstis, bet toks sprendimas galėjo suveikti. Net jei ir nesuveiktų, Lewisas būtų važiavęs su įšildytomis padangomis, tuo tarpu kai Sebastianas būtų su šaltomis ir Lewisas būtų turėjęs šansą jį aplenkti tame rate. Bet mes padarėme tai, ką padarėme ir tai nesuveikė. Kitą kartą mes pasistengsime veikti kitaip“.

Hamiltono komandos draugas Valtteri Bottas taip pat turėjo problemų su mašinos aušinimu, kaip ir Lewiso atveju, po sustojimo suomis pradėjo važiuoti greičiau, kai mechanikai nuo jo mašinos nuėmė papildomus elementus.

„Mes truputį neįvertinome problemos su perkaitimu, norėdami surasti optimaliausius nustatymus kvalifikacijai,- pridūrė A. Shovlinas. -  Tačiau tokie nustatymai privedė prie to, kad mes įstrigome bolidų spūstyje. Mes neplanavome, kad taip žemai atsidursime starte“.

Shovlinas taip pat papasakojo apie Hamiltono mašinos problemą, kurią teko šalinti prieš pat startą: „Po kvalifikacijos mes nuėmėme nuo mašinos dugną ir ant grindų pamatėme truputį alyvos, o tai bylojo apie jos nutekėjimą. Be to, telemetrijoje mes matėme, kad nukrito slėgis hidraulinėje sistemoje“.

Kai sekmadienį komanda vėl gavo teisę prisiliesti prie bolido, pasirodė, kad nuteka alyva iš hidraulinės sistemos įvado ir problemai pašalinti yra būtina nuimti visą vidaus degimo variklį norint pakeisti sustreikavusią hidraulinės sistemos dalį.

„Rizika buvo kitokia, - tęsė A. Shovlinas. – Jei po bandomojo variklio paleidimo mes išaiškintumėm kitą problemą ir mums vėl tektų išmontuoti jėgos agregatą, mums neužtektų laiko. Gali būti, kad tada mes net nestartuotumėm šiose lenktynėse“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983