„Mercedes“ nespėjo įspėti V. Botto

„Mercedes“ nespėjo įspėti V. Botto
logo 2018 Gegužės 06 d. 11:31, Daimler

Valtteri Bottas pirmavo Azerbaidžano GP lenktynėse, bet pasitraukė iš distancijos likus nedaug iki finišo dėl sprogusio galinio dešinio rato. „Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew‘as Shovlinas papasakojo, kad komanda pernelyg vėlai pamatė nuolaužas ant trasos, kurios sugadino padangą ir nespėjo įspėti Botto.

Andrew‘as Shovlinas: „Mes neįspėjome jo todėl, kad iš pradžių nematėme nuolaužų. Mes jas pastebėjome tik tada, kai jis praktiškai užvažiavo ant jų. Mes pamatėme, kad jis artėja prie jų, kai iki užvažiavimo buvo likusi pusė sekundės ar sekundė – mums paprasčiausiai pritrūko laiko įspėti Valtteri apie nuolaužas trasoje. Jei mes jas būtumėme matę, tai įspėtumėme jį, kaip tai darome kitais atvejais.

Mes visuomet pasakome pilotams, kokios trasos pusės geriau laikytis, kad jie išvengtų nuolaužų. Gaila, bet šį kartą jau buvo per vėlu. Gaila, kad tai atsitiko su Valtteri – jis puikiai pilotavo visą savaitgalį ir šauniai važiavo lenktynėse.

Shovlinas taip pat paaiškino, kodėl komanda neskubėjo atlikti Botto sustojimo ir tarsi laukė saugos automobilio: „Baku labai didelė saugos automobilio pasirodymo tikimybė ir mes tikėjomės, kad jis išvažiuos. Kai Vettelis užvažiavo į boksus, jis iškrito iš „saugos automobilio lango“, todėl jei mes atliktumėme savo sustojimą realaus ar virtualaus  saugos automobilio fazėje, tai prarastumėme mažiau laiko ir pradėtumėme pirmauti lenktynėse.

„Ferrari“ tikėjosi, kad to neįvyks, bet skirtingi strategijos variantai – vienas iš faktorių, kurių galima imtis. Iš tikrųjų, labai sunku kontroliuoti lenktynių eigą, todėl iš vienos pusės, tu stengiesi išvengti „pakirtimo“, o iš kitos – turi paisyti saugos automobilio pasirodymo tikimybės – vienu metu negali padaryti ir to, ir to. Būtent tokiais momentais atsiranda šansai tiems, kas užima antrą vietą.

Jei trasoje nebūtų pasirodęs saugos automobilis, mes sustojimą būtumėme atlikę likus maždaug 10 ratų iki finišo, uždėdami Valtteri ultraminkštąsias padangas. Superminkštosios ne taip stipriai degradavo, todėl mes trasoje galėjome pasilikti tiek , kiek norėjome. Per 10 ratų mes turėtumėme pakankamai laiko, kad pavytumėme Sebastianą ir pakovotumėme su juo dėl pergalės“.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983