Seniausi komentarai
EičJey
| Kovo 21 d. 17:55
iXsas
| Kovo 21 d. 17:38

O kaip, nieks nekalba, kad MB specialiai sugadino LH bolida, kad nelaimetu? VB NB.1 dabar komandoj?

Aš prisimenu bene 2014 metais Hamiltonas turėjo keletą etapų iš eilės su problemomis (Dar viena ir problemų prisimenu buvo sugedę stabdžiai bene Vokietijos kvalifikacijoje ir nuvažiavo į sieną), tai visi rėkė, kad mersai (vokiečiai) vokietį Rosbergą palaiko :D Po to kažkaip labai greitai apsivertė viskas ;s
iXsas
| Kovo 21 d. 17:38
O kaip, nieks nekalba, kad MB specialiai sugadino LH bolida, kad nelaimetu? VB NB.1 dabar komandoj?
EičJey
| Kovo 21 d. 17:02
A85
| Kovo 21 d. 16:49

Nors komandos vadovas Toto Wolffas ir buvo uždraudęs kovoti dėl vieno papildomo taško, tiek Lewisas Hamiltonas, tiek V. Bottas lenktynių pabaigoje užfiksavo savo geriausius rezultatus. Suomis buvo greičiausias, tad jam atiteko vienas papildomas taškas.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/mercedes-paaiskino-kodel-australijoje-antrajam-sustojimui-nepakviete-v-botto-n39197

Wolffo citatoje nieko nerašo apie uždraudimą. Tai arba f-1.lt neišvertė viso straipsnio, arba interpretavo savaip.
A85
| Kovo 21 d. 16:49
EičJey
| Kovo 21 d. 16:31

Kur tau jie uždraudė tą ratą imti? Sakė, kad komanda veiksmų nesiims ir į pitus iš garantuotos pirmos vietos nesiųs.

Nors komandos vadovas Toto Wolffas ir buvo uždraudęs kovoti dėl vieno papildomo taško, tiek Lewisas Hamiltonas, tiek V. Bottas lenktynių pabaigoje užfiksavo savo geriausius rezultatus. Suomis buvo greičiausias, tad jam atiteko vienas papildomas taškas.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/mercedes-paaiskino-kodel-australijoje-antrajam-sustojimui-nepakviete-v-botto-n39197
EičJey
| Kovo 21 d. 16:31
A85
| Kovo 21 d. 10:10

Nu, čia vartymasis iš gaidžio, man rods. Pirma – uždraudė imt greitą ratą. Tiek VB, tiek LH gale lenktynių dėl to greičiausio rato vis dėl to varžėsi. Antra – VB norėjo naujų padangų, nes galėjo. LH gal irgi būtų norėjęs, bet neturėjo pakankamos persvaros prieš varžovą, kad galėtų prašyti naujų padangų. Tos rizikos suprantamos bet man kyla tokia abejonė, kad bent jau Melburne Mercedes netikėjo ar nenorėjo atiduot VB to taško. Su šviežiom padangom VB būtų tokį ratą įvežęs, kad oho. Ferrari, ten panašu, kad jei tikrai kažkas su varikliu negerai, tai gal ir nerizikavo, nes dėl 1 taško užkalt variklį nėra optimalu. Bet Mercedes, panašu, kad tokių problemų neturėjo. Na, bet kita vertus, jeigu VB būtų praganęs 1 vietą, tai Mercedes būtų fantastiškai nuskalbti internetų, kad vėl VB sodina ir atėmė 1 vietą. Žodžiu, daug čia pjūvių galima matyt, bet į Toto galvą aš neįlysiu, ką jis mano.

Kur tau jie uždraudė tą ratą imti? Sakė, kad komanda veiksmų nesiims ir į pitus iš garantuotos pirmos vietos nesiųs.
Pit Crew
| Kovo 21 d. 12:05
A85
| Kovo 21 d. 10:10

Nu, čia vartymasis iš gaidžio, man rods. Pirma – uždraudė imt greitą ratą. Tiek VB, tiek LH gale lenktynių dėl to greičiausio rato vis dėl to varžėsi. Antra – VB norėjo naujų padangų, nes galėjo. LH gal irgi būtų norėjęs, bet neturėjo pakankamos persvaros prieš varžovą, kad galėtų prašyti naujų padangų. Tos rizikos suprantamos bet man kyla tokia abejonė, kad bent jau Melburne Mercedes netikėjo ar nenorėjo atiduot VB to taško. Su šviežiom padangom VB būtų tokį ratą įvežęs, kad oho. Ferrari, ten panašu, kad jei tikrai kažkas su varikliu negerai, tai gal ir nerizikavo, nes dėl 1 taško užkalt variklį nėra optimalu. Bet Mercedes, panašu, kad tokių problemų neturėjo. Na, bet kita vertus, jeigu VB būtų praganęs 1 vietą, tai Mercedes būtų fantastiškai nuskalbti internetų, kad vėl VB sodina ir atėmė 1 vietą. Žodžiu, daug čia pjūvių galima matyt, bet į Toto galvą aš neįlysiu, ką jis mano.

Viską ten Mercedes padarė idealiai. Be jokios rizikos gavo tą papildomą tašką. Anyway, dar tokios persvaros nuo kitų komandų seniai neteko matyti... Vien Hamiltonas su vienomis seniausiomis padangomis antrą greičiausią ratą padarė.
A85
| Kovo 21 d. 10:10
Nu, čia vartymasis iš gaidžio, man rods. Pirma – uždraudė imt greitą ratą. Tiek VB, tiek LH gale lenktynių dėl to greičiausio rato vis dėl to varžėsi. Antra – VB norėjo naujų padangų, nes galėjo. LH gal irgi būtų norėjęs, bet neturėjo pakankamos persvaros prieš varžovą, kad galėtų prašyti naujų padangų. Tos rizikos suprantamos bet man kyla tokia abejonė, kad bent jau Melburne Mercedes netikėjo ar nenorėjo atiduot VB to taško. Su šviežiom padangom VB būtų tokį ratą įvežęs, kad oho. Ferrari, ten panašu, kad jei tikrai kažkas su varikliu negerai, tai gal ir nerizikavo, nes dėl 1 taško užkalt variklį nėra optimalu. Bet Mercedes, panašu, kad tokių problemų neturėjo. Na, bet kita vertus, jeigu VB būtų praganęs 1 vietą, tai Mercedes būtų fantastiškai nuskalbti internetų, kad vėl VB sodina ir atėmė 1 vietą. Žodžiu, daug čia pjūvių galima matyt, bet į Toto galvą aš neįlysiu, ką jis mano.
Rimvydas Rozenas_2
| Kovo 21 d. 09:01
Tai aišku kad rizika-netyč rato neprisuks ar dar kas ir op-25
YZF
| Kovo 21 d. 08:01
Matome kaip ddt bando isvartyti zodzius, o greiciausiai tiesiog nesupranta apie ka kalba :) Komandoms visi taskai svarbus. Visada. Bet who cares about komandas? Man labiau rupi mano ispudziai o ne komandu gerove. #sunku #suprasti
ddt
| Kovo 21 d. 06:59
Ai, čia Vowles kalbėjo, na tai tuo labiau tamsuolis :)
ddt
| Kovo 21 d. 06:58
Toto, tu vis tiek nesupranti, kaip ir Brown'as. Lietuvių komentatoriams tas 21 taškas yra š pyragėlis, ant kurio jie kiekvieną kartą nusispjauna, jei kas pradeda apie jį kalbėt. Jie žino geriau.