„Mercedes“ pilotų santykiai suprastėjo po Ispanijos GP (26)

„Mercedes“ pilotų santykiai suprastėjo po Ispanijos GP
logo 2014 Gegužės 26 d. 21:27, Daimler
Nesutarimai tarp „Mercedes“ pilotų Lewiso Hamiltono ir Nico Rosbergo prasidėjo ne nuo Monako GP, o nuo Ispanijos GP.
Tai nutiko po to, kai siekdamas iškovoti pergalę Barselonos trasoje britas nesilaikė komandos protokolo ir paskutiniuose ratuose pakeitė variklio nustatymus, taip padidindamas jo galią.
Tuomet N. Rosbergas liko nusivylęs komandos draugo veiksmais, kurie atėmė šansą rimčiau pasipriešinti ir galbūt iškovoti pergalę. Vis dėlto už savo veiksmus L. Hamiltonas po varžybų vokiečio atsiprašė.
Kiek kitokia kryptimi situacija pasisuko Monako trasoje, kur kvalifikacijoje pirmavęs N. Rosbergas padarė klaidą ir pasuko atsarginiu keliu. Dėl šio įvykio viename iš trasos sektorių buvo mojuojamos geltonos vėliavos. Tai reiškė, kad nei vienas sportininkas, tame tarpe ir L. Hamiltonas, nebegalėjo pagerinti rezultato ir įsiveržti į priekį.
„Viskas buvo kiek kitaip Barselonoje“, – pasakojo vienas iš „Mercedes“ ekipos vadovų Toto Wolffas.
„Nico įsižeidė dėl to kas nutiko ir mano manymu tai yra normalu. Kiekvienas vadovaujasi sava realybe, tikėjimu. Tai lyg ginčytis su kažkuo. Tu manai, kad esi teisus, tuo pačiu kitas asmuo mano, kad jis yra teisus. Nebūna visada vien tik juoda ir balta. Kartais būna ir pilkos spalvos.“
Po lenktynių Monake L. Hamiltonas prasitarė, kad N. Rosbergas Bahreine vykusiose lenktynėse taip pat nesilaikė protokolo ir pakeitė variklio nustatymus tam, kad iš jo atimtų pirmąją vietą.
T. Wolffo teigimu, tokie pilotų veiksmai privertė komandą įsikišti. Anot austro, dabar nei vienas sportininkas varžybų metu negali keisti variklio nustatymų.
„Tai daugiau nepasikartos. Manau jie bandė išsaiškinti kiek toli jie gali peržengti nubrėžtą liniją ir kokios bus pasėkmės. Bet ar tai nėra normalu? Mes susitvarkysime su esama situacija kaip tai padarėme anksčiau. Kai matysime, jog viskas krypsta „Mercedes“ dvasiai nepalankia linkme, mes imsimės veiksmų.“

Komentarai (26)


danonkis
| 2014 Gegužės 27 d. 16:00
Čia ir taip buvo aišku kad bus pikčiai terp pilotu kas tau nores buti pastovai antras niekas
LewisNr1
| 2014 Gegužės 27 d. 09:32
Žiauru skaityti tokias nesąmones, tiesiog žiauru. Žmogus sugebantis iš nieko padaryti tokią mėsmalę, kad net baisu. Ir nepatingėjo parašyti tiek nieko verto "šūdo", vardan to, kad vieną iš sportininkų, savo širdyje, laikyti arogantišku. Pačiam nejuokinga ir negraudu, po tokių teorijų? Žinai, vaizduotė pas tave ištobulinta, nežinau ar aš taip sugebėčiau, tačiau jei jau nesunku, tai pamesk man Sebo ir Fernando straipsnius, su jų atsiprašymais. Įjungsiu visą vaizduotę, pasistengsiu, net patį Hamiltoną apkaltinti dėl visų iki šiol kilusių, Sebo, ar Fernando klaidų. P.S. Paminėjau šiuos pilotus, nes manau, kad šie tris, šiuo metu yra geriausi rikiuotėje. O jei rimtai, tai skaičiau ta postą ne iki pat galo, bet 3/4 perskaičiau, man tai pasirodė iš vienos pusės kaip "smarkiai įžeisto berniuko nuomonė", arba "nevykęs anekdotas". Beje paskaičius paskutinį sakinį, susigraudinau pilnai, gaila, kad mūsų mažai žemelei, reikia nešioti tokius ... (Į daugtaškį leisiu kiekvienam įsirašyti sau mėgstamą apibūdinimą)
F-27
| 2014 Gegužės 27 d. 07:19
šiaip mercedes ekipai palankiau turėti čempą vokietį......
Misiulis
| 2014 Gegužės 27 d. 02:47
O LH dėl tipo tų "verkimų" visad lyginau su SV, tai man jie abu mažiausiai verkiantys iš lyderių, o dažniausiai į save kritiškai žiūrintys, kaip kad imant SV, jis ankstesnius etapus niekuo nesiteisino viešumoj dėl savo lėtumo, tik ramiai konstatavo, kad buvo lėtesnis už RIC (bahreine pvz).
Misiulis
| 2014 Gegužės 27 d. 02:42
nu načiord, dar tokių pievų nesu matęs. Jeigu žmogus prisipažįsta, kad suklydo reguliuodamas bolidą ir paskui detalizuoja, to pasekmes, tai kažkas interpretuoja tai kaip kaltės permetimą bolido galo slydimui. Sėkmės su tokia logika gyvenime, tau jos (sėkmės) tikrai prireiks.
PSI_
| 2014 Gegužės 27 d. 02:14
sugrizau zvilgtelt, ar labai tiesa uzpakali drasko ir... teks paskaityt straipsnius..., beja,
LaForm>kai kurie tiesiog per daug megsta sokolada, kad galetu pamegti ledus... ;)
ir
aciu uz nuorodas luisaipirmasis.
o cia tiesiog istraukos is tavo paminetu straipsniu: "Iš pradžių L. Hamiltonas dėl avarijos netiesiogiai kaltino savo varžovą, tačiau vėliau „Twitter“ socialiniame tinkle prisiėmė atsakomybę dėl susidūrimo." cia turbut po to, kai jau nebebuvo daugiau kur detis is gedos ir nepamatuotu kaltinimu? LOL
„Massa ir Maldonado, su didžiausia pagarba atsiprašau, jei jus įžeidžiau. Abu jūs fantastiški lenktynininkai, kuriuos aukštai vertinu“, – idiotais išvadintų pilotų atsiprašė pilotas." wow! normaliokas, - cia mazai kas suabejotu, kad juodzmogio vadybininkas parase LOL2
"http://www.f-1.lt/l-ham...sekmes-n19686" - cia is viso, atleiskite, "briedas+pasiaiskinimu "mix'as": " į varžovų esą pavojingą važiavimą dėmesį kreipęs britas vėliau pripažino per vėlai išvažiavęs į trasą" - pabreziu - varzovu pavojingas vaziavimas; ... "... Priešais važiavęs bolidas buvo gana arti ir turėjau susidaryti tarpą iki jo. Du vaikinai už manęs skubėjo pradėti savo ratus, jie mane aplenkė, kai stabdžiau prieš paskutinį posūkį. Daugiau nelabai yra ką pasakyti“ ...jo... vienas vaziavo per arti, kiti vaikinai skubejo pradeti ratus ir, o dieve!!!, ji aplenke!!!! ... nes kaltas... pokukis!!!, kuris ten buvo LOL3
dar ne viskas - ten pat: „Tai buvo ne komandos sprendimas. Kaip jau sakiau, tai buvo mano klaida, turėjau išvažiuot į trasą anksčiau, tačiau keičiau sparnus (jų pasukimo kampą – red. past.), dėl ko išvažiavau vėliau. Taigi, tai buvo mano klaida“ taip taip taip, "tai mano klaida", taciau ir vel - as juk keiciau sparnus, - ir vis tik kieno ta klaida, jei jis nekaltas, nes sparnus keite?? turbuut sparnu??? o gal "vaikinu" o gal per mazo tarpo? ... ... LOL4
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-sutinku-su-bausme-n19822 - cia atrodytu jau visiskai jis save kaltina, jeigu ne: "L. Hamiltonas neatrodė užtikrintas „McLaren“ konkurencingumu ir prieš darant bet kokias išvadas apie pajėgumą paragino palaukti rytojaus", „Neatrodo, kad esame patys greičiausi“, – konstatavo sportininkas", „Nieko nėra neįmanoma, laukia labai ilogs lenktynės, turime DRS, tad lenkti bus įmanoma. Reikia palaukti rytojaus, kai sužinosime, ar esame greiti.“, „Nesvarbu, kurioje pozicijoje kvalifikuosimės, mes būsime trejomis žemiau, o tai labai labai apsunkins mano lenktynes“, – apgailestavo „McLaren“ pilotas." ... cia kas vel kaltas poteksteje?? - McL nepakankamas konkurencingumas, ar tai kad McL nera greiciausi, ar tai, kad bus zemesneje 3 pozicijomis vietoje, kad tai labai apsunkins ne, ne McL, bet jau 'jo' lenktynes LOL5.
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-suklydau-reguliuodamas-bolida-n22195 .... taip, jis suklydo reguliuodamas bolida, taciau kalta... prasta diena: "Pasitaikė prasta diena“, – konstatavo britas, dar turintis teorinių vilčių kovoti dėl šių metų „Formulės-1“ pasaulio čempiono titulo." ir dar ne viskas - yra ir daugiau kaltu - priekis, galas, blogas reguliavimas ir blogi pakeitimai: "„Jei neklystu, antrosiose treniruotėse turėjome šiokią tokią problemą su bolido reguliavimu – labai slydo priekis. Todėl prieš trečiąsias atlikome šiek tiek pakeitimų, perkeldami balansą į priekį, tačiau pradėjo slysti galas.“ ir tai dar ne viskas - jis gi dare kas imanoma, bet....: "nors aš iš visų jėgų stengdavausi pasukti bolidą, jis tiesiog nesuko geriau nei prieš tai.“ LOL6
ir dar: "„Kas žino, ko galima tikėtis (lenktynėse) su tokiu greičiu. Niekada nežinai, kas bus lenktynėse. Vakar tempas važiuojant ilgas atkarpas buvo neblogas, bet (prastai sureguliuotas) bolidas... Turėsiu su juo problemų, tačiau stengsiuosi iš visų jėgų.“ vai vai vai... greitis, sureguliavimas, bolidas nekonkurencingas, bla bla bla eilini karta, ir tipo "as kaltas", bet tiek aplinkybiu, kurios ... na kaip ir isteisina mane ir parodo, kad nesu kaltas...?
(beja, cia isiterpsiu, suvaziavus tokias kvalifikacijas kaip pernai ir tiek prigrybavus gp, ka jau cia besiaiskint? kiek kartu besiaiskint? cia tokiu komandu pilotai kaip Marussia ar Caterham galetu tokiais dalykais skustis, bet jie niekam neidomus...xe...
skaitom toliau :)
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-slydau-kaip-ant-ledo-n10936 - o va cia, turbut, ir prasideda chrestomatine juodzmogio pasiaiskinimu epopeja LOL7: suklydo ivaziuodamas i boksus... "tokio" lygio draiveris? oops..., taciau ir vel paklauskim jo, kas kaltas??? pasirodo: „Išlipęs iš bolido jaučiausi susikrimtęs, nes tai buvo pirmoji mano klaida šiemet." nzn, gal ir pirmoji, - nepamenu, bet gal tegul apie tai kalba kiti? ... ir vis tik: padangu bukles ivertint negalejo, nes veidrodeliai buvo nesvarus LOL8; beja, jis nezinojo ar lis LOL9!!! kiti, tai, be abejo zinojo ;) ... "Padangų būklė darėsi vis prastesnė ir prastesnė, buvo galima beveik matyti kiaurai protektorių. Kai važiavau į boksus, slydau kaip ant ledo, nieko nebegalėjau padaryti“, – pasakojo L. Hamiltonas." wow! - pasirodo, kad mate! mate net protektoriu kiaurai! gal tai ivertines galejo neslyst kaip karve ant ledo? :/ ... , taciau ir vel komentaras/pasiaiskinimas/ paaiskinimas, kad nekaltas: „Mano veidrodėliai buvo visiškai purvini, negalėjau per juos nieko matyti. Nemačiau savo padangų, tik jaučiau, kad su jomis viskas baigta“, – kalbėjo lenktynininkas." ... be komentaru ...xe... juo labiau, kad McL komanda cia liko kalta nes "Paprastai kalbant, mes jo nepakvietėme jo. Kai dabar jau žinome, kaip viskas susiklostė, galime pasakyti, jog išlaikėme jį trasoje ratu per ilgai...." - va ir tikrasis kaltininkas! dar vienas! eilinis!.... , taciau juodas zmogus juk "prisipazino", kad kaltas jis - garbe jam! ... ir uzuojauta, nes vienu ratu daugiau pravaziaves taip sudroze padangas, kad jaute, bet nemate, slydo, bet nieko padaryt negalejo, bla bla bla... LOL10.
... taigi net nereikejo ieskoti mano nuomonei palankesniu straipsniu archyve, - dar karta aciu tam paciam luisuipirmajam ...xe...
P>S>:pazadu, kad cia del to juodzmogio detalizuoju paskutini karta - jis nevertas mano laiko ...xe...
moderator La Form
| 2014 Gegužės 27 d. 00:54
LewisNr1>>> Jau Jūsų jautrumas, tai sunkiai žodžiais nusakomas. Belieka tik nusiraminus dar kartą mano komentarą perskaityti.
P.S. Sveikinu, įrodei, kad PSI_ tuščiai šneka.
LewisNr1
| 2014 Gegužės 27 d. 00:17
La Form >> Kaip "moderatorius", su tokiais žodžiais kaip "visados" galėtum užsičiaupti. Va tau mažytė dalis iš tavo "moderuojamo" puslapio. Net labai nesileidau į archyvus, greitom permečiau antraštes ir turinį. Ir čia tik iš jūsų niekam tikusio portalo.
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-slydau-kaip-ant-ledo-n10936
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-suklydau-reguliuodamas-bolida-n22195
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-sutinku-su-bausme-n19822
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-prisieme-kalte-del-nesekmes-n19686
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-prisieme-kalte-del-avarijos-n19422
http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-atsiprase-izeistu-varzovu-n18838
moderator La Form
| 2014 Gegužės 26 d. 23:45
PSI_>>> Archyve naujienų yra, tad manau bus nesunku pagrįsti savo nuomonę, kad Hamiltonas visada kaltino kitus ir niekada nepripažino savo kaltės.
PSI_
| 2014 Gegužės 26 d. 23:35
Efu> nzn apie ka placiau nori, - o ir neturiu laiko daug rasyt, gal geriau tamsta mane i realybe savo komentarais sugrazink, jeigu jau esu toks atitrukes :D
×