„Mercedes“ taip pat nori „dukterinės komandos“ (15)

„Mercedes“ taip pat nori „dukterinės komandos“
logo 2018 Sausio 03 d. 06:00, Daimler

„Red Bull“ turi „Toro Rosso“, o „Ferrari“ – „Haas“ ir „Sauber“, kur galima išbandyti naujus jaunus pilotus ir turėti papildomą balsą priimant bendrus sprendimus, o taip pat apeiti kai kuriuos reglamento apribojimus, pavyzdžiui, dėl leistino darbo laiko ribojimų aerodinaminiame vamzdyje. „Mercedes“ taip pat svarsto galimybę bendradarbiauti su kita komanda.

„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas: „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne ir komandos vadovas Maurizio Arrivabene pasielgė gana toliaregiškai. Bendradarbiavimas su „Haas“ padėjo tiek amerikiečių komandai, tiek ir italų. Ir su „Sauber“ jie veikia skaičiuodami į ateitį, juk šiai komandai vadovauja Fredericas Vasseuras, puikiai žinantis šį verslą. Šis aljansas gali būti potencialiai pavojingas mums.

Mes irgi svarstome apie tokį bendradarbiavimo modelį, nors tai nėra paprasta – bendradarbiavimas su kita komanda negali prieštarauti mūsų pačių interesams. Mes ne vieninteliai, kas dirba šia kryptimi, mes kalbame visų pirma apie savo interesus, bet kol kas nieko nenuspręsta“.


Komentarai (15)
A85 logo rėmėjas
| 01/04 10:28 Atsakyti
Klepsidra
01/03 20:20

Ferrari ir Mercedes situacija skirtinga - viena turi n nevykusiu brandu, kuriuose reikia labai promotinti (Sauber - Alfa, Haas, kalbama - Maserati), kita neturi, tai gali siulyti tik pigius motorus, nes pinigais remti nera kaip is esmes. Manor, panasu, buvo geriausias Toto sansas, bet nuplauke. Is dabartiniu likusiu Force India ir taip tariamai gauna nuolaidas motorams del Ocono. Jei butu kortos paejusios, visos top komandos butu turejusios po silpnesni partneri - Mercedes turejo Manor, Ferrari - Haas, Red Bull - STR ir McLaren - Sauber. Bet Sauber pabego nuo Hondos sekmingu motoru ir Ferrari pasinaudojo sansu, o Manor istorija irgi pasibaige

Aš kalbu apie principą - ne Toro Rosso variantas, kai komanda perka kitą komandą, o sąlyginai mažytis rėmimas įgyjant de facto antrą komandą, kai visa rizika tenka iš komandos savininkui, bet lenktynininkus pasirenki tu. Administracinės naštos nėra, o savo lenktynininkus gali developint.
Norge logo rėmėjas
| 01/03 21:45 Atsakyti
Klepsidra - jei jau uzsiminem vel apie honda, tai va, gal jau skaitei iseinantis is posto hasegawa pazere dar perlu :))) nu zmones susipyke su galva ir ne kitaip
https://ru.motorsport.com/f1/news/honda-osoznala-neobkhodimost-postroit-khoroshij-motor-v-nachale-goda-992531/?s=1
parte
| 01/03 21:43 Atsakyti
Kazkaip labai abejoju italjanu toliaregiskumu, del jau cia mineto pinigu stygiaus, komandos pacios siulo variantus varikliu gamintojams (skaityt mergiotes ant gatves )). Mersai uzriete nosis su savo super motoru ir ne tik, kol kiti "tvarke" visus dealus.
Norge logo rėmėjas
| 01/03 21:40 Atsakyti
Klepsidra
01/03 20:20

Ferrari ir Mercedes situacija skirtinga - viena turi n nevykusiu brandu, kuriuose reikia labai promotinti (Sauber - Alfa, Haas, kalbama - Maserati), kita neturi, tai gali siulyti tik pigius motorus, nes pinigais remti nera kaip is esmes. Manor, panasu, buvo geriausias Toto sansas, bet nuplauke. Is dabartiniu likusiu Force India ir taip tariamai gauna nuolaidas motorams del Ocono. Jei butu kortos paejusios, visos top komandos butu turejusios po silpnesni partneri - Mercedes turejo Manor, Ferrari - Haas, Red Bull - STR ir McLaren - Sauber. Bet Sauber pabego nuo Hondos sekmingu motoru ir Ferrari pasinaudojo sansu, o Manor istorija irgi pasibaige

Sauber - prie paejusiu kortu galejo tapti silpnesniu Mclaren partneriu? :))) Cia buvo kokiu gandu ar tiesiog prielaida is fantastikos srities? nelabai suprantu kas is viso siejo ir sieja sias dvi komandas? Kad sauber vede derybas su honda del varikliu tiekimo...tai kuo cia deti mclaren?
Norge logo rėmėjas
| 01/03 21:35 Atsakyti
Klepsidra
01/03 20:13

isivaizduoju, kad viska lemia pinigu kiekis ir susitarimai. Williams turi geriausia motora is klientu - netinka, gales imti prastesni. Taip ir isivaizduoju. Sirotkinai performance'ui netrukdo, netrukdys ir prastesnis motoras

nesakau, kad tai neimanoma, bet labai jau nerealiai atrodo situacija, kai mersai turetu 3 skirtingas pagal pajeguma jegainiu versijas :)
Klepsidra
| 01/03 20:20 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/03 19:50

Klepsidra > Toto aiškiai pasakė, kad jį domina Sauber variantas - primeti biškį pinigų ir gauni vietas savo pilotams silpnoj komandoj. Problema, kad tokių komandų dabar nebeliko jau. Tik Force India ir Williams. Abiem su finansais ne tobulai, bet kažin ar Mercedes norės mokėti daugiau, nei dabar abi komandos gauna iš pilotų.

Ferrari ir Mercedes situacija skirtinga - viena turi n nevykusiu brandu, kuriuose reikia labai promotinti (Sauber - Alfa, Haas, kalbama - Maserati), kita neturi, tai gali siulyti tik pigius motorus, nes pinigais remti nera kaip is esmes. Manor, panasu, buvo geriausias Toto sansas, bet nuplauke. Is dabartiniu likusiu Force India ir taip tariamai gauna nuolaidas motorams del Ocono. Jei butu kortos paejusios, visos top komandos butu turejusios po silpnesni partneri - Mercedes turejo Manor, Ferrari - Haas, Red Bull - STR ir McLaren - Sauber. Bet Sauber pabego nuo Hondos sekmingu motoru ir Ferrari pasinaudojo sansu, o Manor istorija irgi pasibaige
Klepsidra
| 01/03 20:13 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
01/03 18:43

Klepsidra - kaip tu tai isivaizduoji, kad mersai vienai "klientei" fors india duoda geresni motora, o kitai - williams - prastesni? tai wiliams is karto iseis pas ferari arba reno. mano nuomone su motorais imanoma tik taip kaip dabar - sau gera, klientam - dezej. Arba visiems toki pati - kaip dabar neva reno daro (bet tai tik laiko klausimas kol reno gamykline del podiumu nekovoja).

isivaizduoju, kad viska lemia pinigu kiekis ir susitarimai. Williams turi geriausia motora is klientu - netinka, gales imti prastesni. Taip ir isivaizduoju. Sirotkinai performance'ui netrukdo, netrukdys ir prastesnis motoras
A85 logo rėmėjas
| 01/03 19:50 Atsakyti
Klepsidra > Toto aiškiai pasakė, kad jį domina Sauber variantas - primeti biškį pinigų ir gauni vietas savo pilotams silpnoj komandoj. Problema, kad tokių komandų dabar nebeliko jau. Tik Force India ir Williams. Abiem su finansais ne tobulai, bet kažin ar Mercedes norės mokėti daugiau, nei dabar abi komandos gauna iš pilotų.
Paulius Barysas
| 01/03 19:17 Atsakyti
Na kiek zinau Daimler koncerne be Mercedes yra dar SMART
Norge logo rėmėjas
| 01/03 18:43 Atsakyti
Klepsidra - kaip tu tai isivaizduoji, kad mersai vienai "klientei" fors india duoda geresni motora, o kitai - williams - prastesni? tai wiliams is karto iseis pas ferari arba reno. mano nuomone su motorais imanoma tik taip kaip dabar - sau gera, klientam - dezej. Arba visiems toki pati - kaip dabar neva reno daro (bet tai tik laiko klausimas kol reno gamykline del podiumu nekovoja).
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas