Mercedes vs Renault varikliu galia

2014 Vasario 20 d. 21:41

pagal Kamui, Renault stipriai atsilieka nuo Merdeces:

During testing, we meet some other cars and clearly we can see the Mercedes cars are much quicker in the straights, 20-30km/h more and it would mean different braking points, everything, if we had proper power.

Kad ir kokia butu varikliu tobulinimo stadija, bet 30 km/h greicio skirtumas yra labai daug!

2014 Vasario 20 d. 21:53

Kol kas taip, Renault atsilieka nemazai. Dar yra laiko, ziuresim kas bus.

2014 Vasario 20 d. 22:02

Kai visi viska bando, neaisku kokius ribotuvus varikliu gamintojai uzsidejo. Nereikia pamirsti kad Renault atsilieka pagal plana nuo butent MB ir greiciausiai maksimaliom apsukom tikrai dabar nevaziuoja, priesingai negu MB

2014 Vasario 20 d. 22:08

visos Kamui mintys cia: http://www.autosport.com/news/report.php/id/112590

anyway: Australijos GP savaitgalis bus labai idomus.

2014 Vasario 21 d. 00:59

Tai ne tik Renault, bet ir Ferrari atsilieka nuo Mercedes (pagal galinguma), tik gal ne taip smarkiai. Gal ant taupumo bandys islosti.

2014 Vasario 21 d. 08:28

Tai, o kaip buvo pries 5m? Irgi "vos 7pavara isbezdedavo". Buvo straipsniu, kad ten afigienai pagal HP atsilieka.. Kreipesi "patikimumo taisymui", o ten ziurek patvarkius patikimuma ir HP susilygino iki +2-5 nuo kitu. Cia sakau nebus tas varijantas kai uzklijuotos juostos ant kapoto prideda nuo 10 iki 15ag? o as galvojau tai trolinimo legenda...

2014 Vasario 21 d. 12:39

Slimmaz> yra tokia dimensija kaip laikas. Ilgainiui aisku prisivis pagal galinguma, bet iki sezono pradzios nemanau, kad spes tai padaryti.

2014 Vasario 21 d. 14:34

maniakas_GT>> tai, tame ir esme, kad po homologacijos jiems neturi net laikas padet, ka sukurei ta sukurei...

2014 Vasario 21 d. 15:43

o kuo pries tai buvusi homologacija skyresi? galima daryti pakeitimus del patikimumo, cost saving ir saugumo - zodziu priezasciu n+k, kuo seniau visi sekmingai ir naudojosi galiai didinti.

2014 Vasario 21 d. 16:52

Nepamirškit kad šiais metais ERS sistema daug galingesnė, ir skirtingai galingesnė nuo įvairių komandų, tad galbūt jie turi prastą ERS ?

2014 Vasario 24 d. 11:18

lenktynių režimu tas atsilikimas bus ne toks akivaizdus, kaip per Q, mažai renault kuro srebia, esu tikras tuo

2014 Vasario 24 d. 11:54

Mercedes turės ryškų pranašumą kvalfikacijoje važiuojant vieną greitą ratą, tačiau, kuomet lenktynėse bus ribotas kuro kiekis (100kg) lenktynėse daug svarbiau ekonomiškas ir galingas variklis

2014 Vasario 24 d. 13:19

Teko skaityt, kad viena versija, kad Bahreine Renault variklius naudojancios komandos vaziavo be taip vadinamos "elektronines" jegaines dalies problema, todel ir atsiranda skirtumai tarp top greiciu ir pan. T.y. variklio problema ne benzinu varomoje dalyje, o visoje energijos kaupimo sistemoje. Dar prisiminus Hornerio pamastymus apie klaida, jog kers buvo atiduota kurti ne gamintojui, o komandai, viskas atrodo tiketina.

2014 Vasario 25 d. 16:15

Sklinda kalbos, jog šiemet tiesiosiose top speedai bus žymiai didesni dėka prastesnės aerodinamikos ir galingesnių motorų. Asmeniškai man kur kas priimtinesnis variantas kuomet posūkiuose bolidai lėtesni, tačiau greitesnis tiesiosiose ir turi geresnę akseleraciją.
http://f1today.net/en/news/f1s-v6-cars-reach-much-higher-top-speeds

2014 Vasario 25 d. 17:43

Morrison'as>> Kadangi aerodinamika prastesnė, šiais metais ir posukiuose važiuos dėl to bolidai lėčiau, turbūt nusprendė tą praradimą greičio posukyje kompensuoti greičiu tiesiojoje :))

2014 Vasario 27 d. 18:33

Monza 360km/h. Like the good old days!!

2014 Vasario 28 d. 18:36

Renault prašo FIA atidėt variklių homologaciją 2-3 mėnesiams.Ryškiai prasta situacija ten pas juos :)

2014 Kovo 01 d. 18:58

Variklis homologuotas, nieko jie neprase - patys paneige

TOP naujienos

F-1.lt pulsas