Monake pirmąją sezono pergalę iškovojo L. Hamiltonas (77)

Monake pirmąją sezono pergalę iškovojo L. Hamiltonas
logo 2016 Gegužės 29 d. 16:58, Pirelli
Dramatiškose Monako „Grand Prix“ lenktynėse pirmąją šio sezono pergalę iškovojo Lewisas Hamiltonas iš „Mercedes“ komandos.
Tai buvo jau 44-oji brito pergalė karjeroje. Paskutinį kartą L. Hamiltonas šventė pergalę praėjusiais metais JAV GP.
Triskart pasaulio čempionas pasinaudojo palankesne taktika bei varžovų nesėkmėmis ir sugebėjo daugiau nei pusę lenktynių už savęs išlaikyti Danielį Ricciardo.
„Red Bull“ komandos atstovas finišavo antras, nors turėjo puikią galimybę pasirodyti ir geriau. Australui nepasisekė techninėje aptarnavimo zonoje, kai užsukęs pasikeisti ratų rado dar nepasiruošusius mechanikus.
Čia D. Ricciardo užtruko gerokai ilgiau nei įprastai ir prarado lyderio poziciją L. Hamiltonui. Vėliau australas kelis kartus bandė aplenkti varžovą, tačiau nesėkmingai.
Ilgą laiką džiūstančioje trasoje vykusiose varžybose puikią trečiąją vietą iškovojo Sergio Perezas iš „Force India“ ekipos. Tai trečiasis meksikiečio podiumas per pastaruosius trejus metus.
Varžybos prasidėjo sportininkams važiuojant paskui saugos automobilį. Septintajame rate šis pasitraukė ir pilotai galėjo pradėti lenktyniauti.
Visi lenktynininkai naudojo lietaus padangas, tačiau netrukus vienas po kito pradėjo keistis jas į tarpines „Pirelli“ padangas.
[gallery id=1192 rand=rand]
Ilgiausiai su lietaus padangomis važiavo L. Hamiltonas. Jis buvo gerokai lėtesnis už kitus, tačiau važiuodamas sausa trajektorija sugebėjo išlaikyti už savęs D. Ricciardo.
Pravažiavus trečdalį distancijos, tiek L. Hamiltonas, tiek ir D. Ricciardo gavo sausai trasai skirtas padangas.
Ketvirtoji vieta atiteko „Ferrari“ ekipos pilotui Sebastianui Vetteliui.
Penktas finišo liniją kirto bei geriausią savo rezultatą per pastaruosius dvejus metus pakartojo „McLaren“ komandos atstovas Fernando Alonso.
Šeštas Monako GP varžybose liko Nico Hulkenbergas su „Force India“ bolidu, sugebėjęs pranokti septintoje vietoje likusį čempionato lyderį Nico Rosbergą („Mercedes“).
Aštuntą rezultatą užfiksavo „Toro Rosso“ ekipai atstovaujantis Carlosas Sainzas, devintąją vietą užėmė Jensonas Buttonas iš „McLaren“, o paskutinį skiriamą tašką nugvelbė Felipe Massa su „Williams“.
Visgi ne visiems lenktynėse sekėsi: pirmasis savo pasirodymą baigė Jolyonas Palmeris, nesuvaldęs „Renault“ bolido ir atsitrenkęs į trasos barjerus.
Toks pats likimas nutiko ir Kimi Raikkonenui iš „Ferrari“ bei Daniilui Kvyatui su „Toro Rosso“ bolidu.
Barjerų stiprumą išbandė ir Kevinas Magnussenas („Renault“) su Maxu Verstappenu („Toro Rosso“). Jaunasis olandas avariją patyrė ir per kvalifikaciją.
Tuo metu „Sauber“ komandos sportininkai sugebėjo susidurti, nors buvo paprašyti užleisti vienas kitam vietą dėl greičio skirtumo.
Bendroje įskaitoje lyderiu išliko N. Rosbergas su 106 taškais. Į antrąją vietą pakilo L. Hamiltonas (82 taškai), o trečias žengia D. Ricciardo (66 taškai).
Kitas „Formulės-1“ pasaulio čempionato etapas vyks birželio 12 d. Kanadoje.
[rezultatai id=6 dalis=race]

Komentarai (77)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
FX-
| 05/31 20:34 Atsakyti
Spėliok toliau ir burk iš kavos tirščių rusiškų posakių žinove :D
Vytiocha1
| 05/31 13:21 Atsakyti
Tik du pastebejimai.Ar manai ka Rosbis vaziuoja cepioniskai.Ka pasako apie Liuses pergale dar ir antra pagalba RBR su padangom is patvorio.Tai smagiai sulakste snieguole.Yra tks ruiskas posakis-....... mus kazkas apvoge.Alioooo svajokli.
FX-
| 05/31 13:09 Atsakyti
Vytiocha, o tu pats tikrai žiūrėjei lenktynes? Tau neatrodo, kad RIC bandant parodyti, kad jis su tempu gali daryti ką nori gaudavo adekvatų atsakymą iš HAM, kad jis irgi gali su tempu pažaisti. Dar kartą pažiūrėk best lap times, kad daugiau nekiltų minčių rašyti komentarus ne į temą. RIC turėjo dar kažkiek šansų kai HAM užsidėjo Ultra Softus, o trasoje dar buvo pakankamai daug šlapių ruožų, trasai labiau pradžiuvus RIC jau nieko negalėjo padaryti nebent po finišo parodyti pasipiktinimo išraišką. Tu kalbi kas būtų jei būtų, nebesvaik, nes nežinia kas būtų jei per Q3 HAM nebūtų turėjęs problemų, nežinia kas būtų jei ROS nebūtų taip ilgai laikęs HAM. Susitaikyk, HAM su Mercedes lenktynes suvažiavo geriau nei RIC su Redbull.
Vytiocha1
| 05/31 12:37 Atsakyti
FX-ar bent lenktynes ziurejai.Sitas savaitgalis vieni vartai butu buve.DR gal 4-5 kartus dare ka norejo su tempu savo-zaide kaip kate su pele.Del 7sek.Ar svarbu kokiu skirtumu busi antras 0.5sek ar 5sek. .Jei ne nuotikiai su padangom is patvorio finise Liuse nebutu net vamzdzio pauostyt gaves.Kapis jus analitikai.
FX-
| 05/31 12:14 Atsakyti
Aš paskaitau kai kada Klepsidros sapaliones ir taip linksma pasidaro. Praktika yra tokia, kad LH laimėjo, įvežė greičiausią ratą ir RIC už jo finišavo atsilikęs +7.252s, jei važiuoji panašiu ar geresniu laiku, dažniausiai negauni 7+ sekundes ant finišo. O apie padangų graininimą papasakok savo bobutei pasižiūrėjęs kelintame rate su mirusiais U-Softais Hamiltonas įbeldė tą laiką. Kai sakai, kad matchindavo tik dėl to, kad LH taupė padangas, jei nebūtų buvę padangų taupymo RIC būtų gavęs ant finišo kokias 20-30s.
mafaz
| 05/30 23:03 Atsakyti
mariusis> ir ka ten skaityt? eiliniai pezalai. Beabejo dviem bandymais gal geresni sansa butu turejes, bet kaip sakiau geram soferiui ir vieno uztenka :) O cia net NR neaplenke :D
mariusis
| 05/30 19:55 Atsakyti
Klepsidra>o nepagalvojai, kad vytis būtų tekę kur kas ilgiau? Teorija teorijom, laukiam Aleno apžvalgos, tas gal pasakys, kas būtų buvę jei būtų buvę, bet aš tos nuomonės, NR ankstesnis praleidimas LH būtų buvęs tikrai geriau. Gal būtų iškart kabojęs ant šiknos DR, tas nervuotis, provokuoti klaidas, dar žiūrėk aplenktas padaręs klaidą, ar įsimūrijęs į sieną, visko galėjo būti, tas pats galioja ir LH. Reiks kada pakartojimą pažiūrėti, kiek ratų vilkosi ten už NR visi, kol LH praleido.
Blair
| 05/30 18:48 Atsakyti
Tautvydas Malinauskas> haha:))
Klepsidra
| 05/30 17:25 Atsakyti
mariusis> kalbi teorija, kai praktika rodo kitaip: LH vijosi smarkiai DR kelis ratus praleistas - gal po 0.7 per rata - po to vijimasis pasibaige mazdaug gal 0.2 per rata t.y HAM butu buves arciau DR, bet ir viskas, jei butu praleistas. kadangi RIC isvaziavo po pirmo sustojimo pries Rosberga, vienintelis dalykas, koks butu ivykes - RIC butu reikeje ilgiau vytis HAM nes jis butu toliau priekyje buves - bet siaip ar taip RIC greit pavijo ir kabojo ant siknos - t.y. nieks nepasikeite - ROS uzlaikymas nieko nekainavo. O del velesniu ivykiu - RIC buvo greitesnis/toks pat greitas iki tol, kol jam padangos pradejo graininti - t.y. mazdaug iki 10-15 ratu iki pabaigos - visus Hamiltono tempo padidinimus jisai matchindavo.
mariusis
| 05/30 16:38 Atsakyti
mafaz> pasiskaitom, bus aiškiau http://www.f-1.lt/l-hamiltonas-galejome-kovoti-del-pole-pozicijos-n31627
Klepsidra>Rementis tuom, kad LH prasiėjus į priekį praleidus NR, jis artėjo prie DR. Nežymiai, bet artėjo. O įvertinus, tai, kad už NR LH važiavo kiek ten ratų, primink jei gali???? O jei pirmuos ratuos būtų buvęs praleistas, nebūtų atsilikęs virš 10 sek. ir jei taktika tokia pat, sutaupytas vienas sustojimas - plius 25 sec. apie tą kalbu. Nebuvo tas DR toks kosmiškai greitas, kaip čia sapnuojat, ką parodė vakar LH, kai jį praleido NR, ratus šatmapavo tirkai gerai, o kai tik DR priartėdavo rezervo visad būdavo paspausti, tad.
×

TOP naujienos