Monza - egzaminas varikliams

Monza - egzaminas varikliams
logo 2002 Rugsėjo 12 d. 08:18, .
Po to, kai Hockenheime buvo atlikti radikalūs pakeitimai, Monza liko vienintelė trasa, kurią pilnai apibūdina vienintelis žodis - greitis.
Monza yra tikrai išbandymas varikliams - net keturiose trasos vietose bolidai lekia didesniu nei 335 km/h greičiu. Tokius didelius greičius bolidai pasieka prieš Rettifilo, Roggia, Ascari bei Parabolica posūkius. Pilotams viso per lenktynes reikia įveikti 53 ratus, o tai reiškia, kad daugiau nei du šimtus kartų per lenktynes bolidai išvysto maksimalų greitį.
Yra paskaičiuota, kad visu pajėgumu varikliai dirba maždaug 65% viso rato įveikimo laiko. Vienas pagrindinių inžinierių užduočių yra tinkamai sureguliuoti maksimalų apsukų skaičių.
Dėka to, kad Monzoje bolidams pritaikomi mažo prispaudimo nustatymai, bolidas nėra apkarstytas sparnais, todėl varikliai gauna pakankamai oro aušimui, tačiau variklio mechaninėms detalėms tenka milžiniškos apkrovos.
Praeitą savaitę Monzoje dauguma komandų atlikinėjo įvairius bandymus. Nors buvo užfiksuota nemažai techninių variklių gedimų, komandų atstovai teigia, kad daugumos tokių problemų priežastys yra rastos ir lenktynių metu tai neturėtų kartotis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983