Seniausi komentarai
Black_Death
| Lapkričio 16 d. 16:31
Nera tikslo vystytis siai diskusijai. Abu esat vienodai teisus.
Kas del JL, Pensija nustebino, bet jis neturi kur eiti, ar turetu sansu likti gondon po sio sezono, kai jau pries sezona buvo svarstytas ar palikti JL. Stonerys niekam nereikalingas, Jorke pasimirs jau iki ziemos bandymu
Naivus Kvailys
| Lapkričio 16 d. 10:46
Beje, del tu paminetu Crutchlow ir Marquezo. Tie patys zurnalistai, atsiprasau, blogeriai, sake, kad jei sezono metu Marcas patirs sunkia trauma, Hondai bus visiska sikna, nes tik Marcas gali su ta Honda vaziuoti maksimaliu tempu. Kai pernai Jorge spaudos konferencijos metu sake, kad Honda jam tiks labiau nei Ducati, kiti purte galvas. Tas pats Crutchlow sake, kad Jorge susidurs su nemalonia realybe ir nepavaziuos su ta Honda, tad jo laukia sunkus metai. Bet cia tik Honda lenktynininko vemalai, jis gi nieko nezinojo apie Jorge psichologines problemas prasidejusias pries kelis metus.
Naivus Kvailys
| Lapkričio 16 d. 10:09
YZF
| Lapkričio 16 d. 08:55

Pas tave yra kazkoks trukis informacijos apdorojime. As tau gal sesta karta sakau, kad Lorenzo "problemos" prasidejo dar 2016 metais, o tu kisi pavienius krashus per paskutinius metus. Jis turejo daugybe etapu 2017 ir 2018m kuomet bukle jo buvo daugiau negu pakankama kad atvaziuoti top 3. Bet atvaziuodavo kazkodel top 12.

Crutchlow avarijas daro kas antrame etape, bet tai nesustabdo jo noro ir motyvacijos ir toliau siekti pergales. Markezas sia ziema turejo operacija, siais metais vel tapo chempionu. MotoGP pasaulyje avarijos yra normalus reiskinys ir neziurint i tai visi mina kiek gali. Tai kad lorenzas turejo rankos kaulo itrukima, kuris galiausiai sugijo iki tiek, kad gali vel vaziuoti, nera pasiteisinimas 2 sekundziu atsilikimui. Operacijas jie daro ir save tvarko nuolatos, bet pasirodymui tai neturi tureti itakos. O lorenzas 3 metus vaziavo tragiskai, kaip chempionui kovojusiam ir iveikusiam Markeza.

Kai ateina amzius ir pradedi leciau vaziuoti, tada po truputi atsiranda "psichologines problemos" ir dingineja motyvacija. O kai poto eilini syki ivyksta avarija ir koks nors kaulo luzis, tada ta motyvacija dar labiau krenta ir sugebejimai pasidaro nuliniai. Ir kai galvoji jog esi geriausias, bet sugebejimu nebeliko, tada belieka pasitraukti ir zinoma tiek sau tiek kitiems pasakyti jog cia va kaltos visos tos avarijos. Kai istikruju viskas prasidejo daug anksciau.

As matau tu nelabai gaudaisi motogp pasaulyje, bet kazka kazkur skaitineji ir is nuotrupu dar kazkokias isvadas. Arba naiviai tiki blogeriais, kurie yra eiliniai sudentai su itin zemu IQ. Ar tik ne tu iki pamelynavimo gincyjaisi, kad Petronas Yamaha yra lygiai toks pats motas kaip gamykline, nors tiesiojoje jie atsilikdavo 15km/h, o galiausiai Tailande pati Yamaha pranese kad pakele jiems sukius +500rpm. Bet blogeris zurnalystas kazkur nuveme kad cia 'toks pats motas' tai reikia aklai tiketi ir is trupiniu bandyti sukurti istorija.

Kas tie blogeriai, kurie tave taip traumavo? Ko vis kisi cia juos? Isgirdai info apie variklius, reiskia info patikima, nes ja pateike zmones dirbantys MotoGP. Bet jei as pateikiu tu paciu zmoniu info, tai jau yra blogeriu vemalai. Prasei info apie kritimus ir traumas, gavai. Sekmes kovoje su tomis problemomis, kurias sukele blogeriai.
YZF
| Lapkričio 16 d. 08:55
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 22:59

Eilinio apuoko, ne kokio blogerio, naujienos is griovio:
2018 antra puse.
Aragonas. was found to have suffered a dislocated big toe and compound fracture in the second metatarsal of his right foot.
Lorenzo has skipped the past two MotoGP races in Thailand and Japan after he fractured his left wrist in a heavy shunt during practice for the Buriram round.
2019-01-20 Jorge Lorenzo will undergo surgery on Monday 21st January after he sustained a fracture to the left scaphoid.
2019 pirmas etapas. Jorge's optimism was cutdown following a nasty high-side at the start of FP3. Says he was still feeling the effects in his shoulder during qualifying and the race.
“I was very limited because of the crash, it was a big impact everywhere but especially my shoulder which limited my confidence and limited my condition on the bike and from then on"
“We are okay, we are going to be better, much better in some weeks when we are much fitter. Hopefully it is the last injury.“
Tiesiog priminimui:
Lorenzo’s offs in Qatar mark up his latest injury in a long line of painful crashes for the Spaniard. The 31-year-old hasn’t competed injury-free since last year’s San Marino round – over six months ago – having picked up a broken toe in his first-corner high-side at the start of last season’s Aragon race.
Lorenzo was then ruled out of action for the following four rounds after a nasty off during Thailand practice before returning for his final Ducati outing last November in Valencia.
Hoping to regain a full bill of health over the winter, the three-time MotoGP world champion endured a setback when he broke the scaphoid bone in his left wrist in late January which forced him out of the Sepang pre-season test.

Pas tave yra kazkoks trukis informacijos apdorojime. As tau gal sesta karta sakau, kad Lorenzo "problemos" prasidejo dar 2016 metais, o tu kisi pavienius krashus per paskutinius metus. Jis turejo daugybe etapu 2017 ir 2018m kuomet bukle jo buvo daugiau negu pakankama kad atvaziuoti top 3. Bet atvaziuodavo kazkodel top 12.

Crutchlow avarijas daro kas antrame etape, bet tai nesustabdo jo noro ir motyvacijos ir toliau siekti pergales. Markezas sia ziema turejo operacija, siais metais vel tapo chempionu. MotoGP pasaulyje avarijos yra normalus reiskinys ir neziurint i tai visi mina kiek gali. Tai kad lorenzas turejo rankos kaulo itrukima, kuris galiausiai sugijo iki tiek, kad gali vel vaziuoti, nera pasiteisinimas 2 sekundziu atsilikimui. Operacijas jie daro ir save tvarko nuolatos, bet pasirodymui tai neturi tureti itakos. O lorenzas 3 metus vaziavo tragiskai, kaip chempionui kovojusiam ir iveikusiam Markeza.

Kai ateina amzius ir pradedi leciau vaziuoti, tada po truputi atsiranda "psichologines problemos" ir dingineja motyvacija. O kai poto eilini syki ivyksta avarija ir koks nors kaulo luzis, tada ta motyvacija dar labiau krenta ir sugebejimai pasidaro nuliniai. Ir kai galvoji jog esi geriausias, bet sugebejimu nebeliko, tada belieka pasitraukti ir zinoma tiek sau tiek kitiems pasakyti jog cia va kaltos visos tos avarijos. Kai istikruju viskas prasidejo daug anksciau.

As matau tu nelabai gaudaisi motogp pasaulyje, bet kazka kazkur skaitineji ir is nuotrupu dar kazkokias isvadas. Arba naiviai tiki blogeriais, kurie yra eiliniai sudentai su itin zemu IQ. Ar tik ne tu iki pamelynavimo gincyjaisi, kad Petronas Yamaha yra lygiai toks pats motas kaip gamykline, nors tiesiojoje jie atsilikdavo 15km/h, o galiausiai Tailande pati Yamaha pranese kad pakele jiems sukius +500rpm. Bet blogeris zurnalystas kazkur nuveme kad cia 'toks pats motas' tai reikia aklai tiketi ir is trupiniu bandyti sukurti istorija.
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 22:59
YZF
| Lapkričio 15 d. 22:02

Tu nefantazuok, o pateik faktus: kiek kartu Jorge turejo traumas ir kada jis jas turejo. Tiksliai ir aiskiai. Tada pats suprasi kaip eilini syki feilini. "Zmones". "Raso". Tu galva turi ant peciu ar esi eilinis apuokas islindes is griovio? Su Ducati jis vare be jokiu traumu ir buvo niekur, lyginant su kitu Ducati t.y. Doviu (o ne su Honda).

Su Honda sezono pradzioje jis neturejo jokiu traumu, kurios galetu jam fiziskai trukdyti sukti gazo rankena ar spausti stabdi. Bet laikai buvo vistiek tragiski. Su Yamaha jis jau pradejo gaudineti nuo Vales, pries 4 metus, dar iki visu situ "traumu". Ir visa tai nera mano pasakojimai, o viesa informacija, kuri visiems buvo prieinama ir visi apie tai kalbejo. Nekisk, kaip eilinis luzeris, pasaku, kad "zmones kalba apie nesibaigiancias traumas". Kazkoks blogeris kazka parase o tu aklai perpasakoji. Paimk skaicius ir pasiziurek kas ivyko anksciau negu siu metu Birzelis.

Eilinio apuoko, ne kokio blogerio, naujienos is griovio:
2018 antra puse.
Aragonas. was found to have suffered a dislocated big toe and compound fracture in the second metatarsal of his right foot.
Lorenzo has skipped the past two MotoGP races in Thailand and Japan after he fractured his left wrist in a heavy shunt during practice for the Buriram round.
2019-01-20 Jorge Lorenzo will undergo surgery on Monday 21st January after he sustained a fracture to the left scaphoid.
2019 pirmas etapas. Jorge's optimism was cutdown following a nasty high-side at the start of FP3. Says he was still feeling the effects in his shoulder during qualifying and the race.
“I was very limited because of the crash, it was a big impact everywhere but especially my shoulder which limited my confidence and limited my condition on the bike and from then on"
“We are okay, we are going to be better, much better in some weeks when we are much fitter. Hopefully it is the last injury.“
Tiesiog priminimui:
Lorenzo’s offs in Qatar mark up his latest injury in a long line of painful crashes for the Spaniard. The 31-year-old hasn’t competed injury-free since last year’s San Marino round – over six months ago – having picked up a broken toe in his first-corner high-side at the start of last season’s Aragon race.
Lorenzo was then ruled out of action for the following four rounds after a nasty off during Thailand practice before returning for his final Ducati outing last November in Valencia.
Hoping to regain a full bill of health over the winter, the three-time MotoGP world champion endured a setback when he broke the scaphoid bone in his left wrist in late January which forced him out of the Sepang pre-season test.
YZF
| Lapkričio 15 d. 22:02
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 18:55

Protingasis, gal apsieikim be tu nesamiu kur jis butu vaziaves jei nebutu traumuotas. Tu tikrai to nezinai. Nei tu su juo dirbai nei zinai apie jo motivacija pries tris metus. Neprieme jis to sprendimo pagalvojes apie tai kas buvo pries tris metus. Ir su Ducati jis stebuklingai nenugalejo, nes tokiame sporte nei spirtininkai stebuklingai netampa motyvuoti, nei technika staiga tampa super gera. Net ir budamas super duper sveikas ir motyvuotas nebutu jis siemet pasiekes labai geru rezultatu. Zmones, dirbantys MotoGP, kalba apie Jorge traumu serija, jam netikusia technika. Bet stai ateina klaviaturos riteris ir sako, kad jie nesamones sneka, ypac Jorge, nes jis dar pries tris metus tapo protiskai neigalus.

Tu nefantazuok, o pateik faktus: kiek kartu Jorge turejo traumas ir kada jis jas turejo. Tiksliai ir aiskiai. Tada pats suprasi kaip eilini syki feilini. "Zmones". "Raso". Tu galva turi ant peciu ar esi eilinis apuokas islindes is griovio? Su Ducati jis vare be jokiu traumu ir buvo niekur, lyginant su kitu Ducati t.y. Doviu (o ne su Honda).

Su Honda sezono pradzioje jis neturejo jokiu traumu, kurios galetu jam fiziskai trukdyti sukti gazo rankena ar spausti stabdi. Bet laikai buvo vistiek tragiski. Su Yamaha jis jau pradejo gaudineti nuo Vales, pries 4 metus, dar iki visu situ "traumu". Ir visa tai nera mano pasakojimai, o viesa informacija, kuri visiems buvo prieinama ir visi apie tai kalbejo. Nekisk, kaip eilinis luzeris, pasaku, kad "zmones kalba apie nesibaigiancias traumas". Kazkoks blogeris kazka parase o tu aklai perpasakoji. Paimk skaicius ir pasiziurek kas ivyko anksciau negu siu metu Birzelis.
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 18:55
YZF
| Lapkričio 15 d. 17:55

Pernai metu vasara nebuvo pries tris metus. Ir nebuvo jis sio sezono pradzioje traumuotas tiek kad vaziuotu 13 vietoje. Kvailai rasineji nesamones ir tiek.

Protingasis, gal apsieikim be tu nesamiu kur jis butu vaziaves jei nebutu traumuotas. Tu tikrai to nezinai. Nei tu su juo dirbai nei zinai apie jo motivacija pries tris metus. Neprieme jis to sprendimo pagalvojes apie tai kas buvo pries tris metus. Ir su Ducati jis stebuklingai nenugalejo, nes tokiame sporte nei spirtininkai stebuklingai netampa motyvuoti, nei technika staiga tampa super gera. Net ir budamas super duper sveikas ir motyvuotas nebutu jis siemet pasiekes labai geru rezultatu. Zmones, dirbantys MotoGP, kalba apie Jorge traumu serija, jam netikusia technika. Bet stai ateina klaviaturos riteris ir sako, kad jie nesamones sneka, ypac Jorge, nes jis dar pries tris metus tapo protiskai neigalus.
YZF
| Lapkričio 15 d. 17:55
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 15:06

Susilauzyk kojas, rankas ir nugara, gal atsiras daugiau motyvacijos. Traumuotas jis nuo pernai metu. vasaros traumos/kritimai sudejo visus taskus ant i.

Pernai metu vasara nebuvo pries tris metus. Ir nebuvo jis sio sezono pradzioje traumuotas tiek kad vaziuotu 13 vietoje. Kvailai rasineji nesamones ir tiek.
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 15:06
YZF
| Lapkričio 15 d. 14:07

Skaitom dar karta: motyvacija (a.k.a "psichologines problemos") pas ji pradejo slubuoti pries 3 metus, perejus i Ducati. Netgi sakyciau dar ankdciau - paskutiniame Yamahos sezone, ypac jo antroje puseje. Siu metu vasaros avarijos nieko su tuo bendro neturi. Cia tik pasiteisinimas arba pretekstas pasipasakojimui.

Susilauzyk kojas, rankas ir nugara, gal atsiras daugiau motyvacijos. Traumuotas jis nuo pernai metu. vasaros traumos/kritimai sudejo visus taskus ant i.
YZF
| Lapkričio 15 d. 14:07
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 12:18

Atidziai skaitantys zino del ko jis ta motivacija prarado.

Skaitom dar karta: motyvacija (a.k.a "psichologines problemos") pas ji pradejo slubuoti pries 3 metus, perejus i Ducati. Netgi sakyciau dar ankdciau - paskutiniame Yamahos sezone, ypac jo antroje puseje. Siu metu vasaros avarijos nieko su tuo bendro neturi. Cia tik pasiteisinimas arba pretekstas pasipasakojimui.
Black_Death
| Lapkričio 15 d. 14:01
YZF
| Lapkričio 15 d. 12:12

Kokie dar crashai, kai jis pirma sezono puse (iki tos 'avarijos') lygiai taip pat vilkosi ~12-13 vietose. Ir su Ducati buvo tas pats pirmaji sezona.

Taip važiavo, bet ne pavažiavo.
crash, patikslinu norėjau pasakyti kliūrkų.
offtopic: nesinorėjo būti su populiarumo banga, ir buvau prieš Vale, bet Ducati antras sezonas, atvėrė akis talentas yra talentas, nustojau pūsti prieš vėją ir tapau daktarinis :))
Naivus Kvailys
| Lapkričio 15 d. 12:18
YZF
| Lapkričio 15 d. 12:08

Pats puikiai ir pacitavai. Butent kad prarado motivacija (cia tie kas moka skaityti viska ir atidziai). Vaziavo 2sec per rata leciau ne todel kad skaudejo koja o todel kad baigesi motyvacija ir plius amzius prisidejo ir viso gero.

Atidziai skaitantys zino del ko jis ta motivacija prarado.
YZF
| Lapkričio 15 d. 12:12
Black_Death
| Lapkričio 15 d. 11:50

nesakau nieko. tik pamastymui... kiek ir kaip dažnai lenktyninkai suvažiuoja pilną sezoną geroje kondicijoje be traumų??? Nežinau, sutinku kad gal būt turėjo fizinių apribojimų, bet ne 3x važiuojančiam gamyklinėj gondoj, be chrachu atvažiuoti pvz 17 iš 18 finišavusių, ir priekį jo taip pat "sukabinti" su vinimis + mocas mažiau valinantis...
mano asmeninė nuomonė: nesuprantu tokio blogo pasirodymo su honda, laiku ir vietoj pencija, galėjo metus ir anksčiau.

Kokie dar crashai, kai jis pirma sezono puse (iki tos 'avarijos') lygiai taip pat vilkosi ~12-13 vietose. Ir su Ducati buvo tas pats pirmaji sezona.
YZF
| Lapkričio 15 d. 12:08
Naivus Kvailys
| Lapkričio 14 d. 23:26

Zinoma, kad neprieko ;)

“Then when I was starting to see some light at the end of the tunnel I had a nasty crash in the Montmelo tests, then some days later I crashed again at Assen. I have to admit that when I was rolling through the gravel and when I stood up I thought to myself, ok Jorge, is this really worth it, after what I’ve achieved? I’m done with it; I don’t want to race anymore. But then I got home and decided to give it a try again. But the truth is from that moment the hill became so high for me that I wasn’t able to find the motivation to keep trying to climb this mountain. That was the first time in 14 years of racing that I’d felt scared; the first time I’d thought: what am I doing?”

Pats puikiai ir pacitavai. Butent kad prarado motivacija (cia tie kas moka skaityti viska ir atidziai). Vaziavo 2sec per rata leciau ne todel kad skaudejo koja o todel kad baigesi motyvacija ir plius amzius prisidejo ir viso gero.
Black_Death
| Lapkričio 15 d. 11:50
Naivus Kvailys
| Lapkričio 14 d. 23:26

Zinoma, kad neprieko ;)

“Then when I was starting to see some light at the end of the tunnel I had a nasty crash in the Montmelo tests, then some days later I crashed again at Assen. I have to admit that when I was rolling through the gravel and when I stood up I thought to myself, ok Jorge, is this really worth it, after what I’ve achieved? I’m done with it; I don’t want to race anymore. But then I got home and decided to give it a try again. But the truth is from that moment the hill became so high for me that I wasn’t able to find the motivation to keep trying to climb this mountain. That was the first time in 14 years of racing that I’d felt scared; the first time I’d thought: what am I doing?”

nesakau nieko. tik pamastymui... kiek ir kaip dažnai lenktyninkai suvažiuoja pilną sezoną geroje kondicijoje be traumų??? Nežinau, sutinku kad gal būt turėjo fizinių apribojimų, bet ne 3x važiuojančiam gamyklinėj gondoj, be chrachu atvažiuoti pvz 17 iš 18 finišavusių, ir priekį jo taip pat "sukabinti" su vinimis + mocas mažiau valinantis...
mano asmeninė nuomonė: nesuprantu tokio blogo pasirodymo su honda, laiku ir vietoj pencija, galėjo metus ir anksčiau.
Naivus Kvailys
| Lapkričio 14 d. 23:26
YZF
| Lapkričio 14 d. 22:41

Kritimai neprieko, pats sake kad pasveikes nuo tu avariju ir iki ju buvo dugne vistiek. Ir su ducati buvo dugne tik kazkokiu magisku budu pora lenktyniu suvaziuodavo 'ant motyvacijos' o dauguma gale. Vienu zodziu, panasu kad tiesiog psichologiskai ishsiseme ir uzgeso.

Zinoma, kad neprieko ;)

“Then when I was starting to see some light at the end of the tunnel I had a nasty crash in the Montmelo tests, then some days later I crashed again at Assen. I have to admit that when I was rolling through the gravel and when I stood up I thought to myself, ok Jorge, is this really worth it, after what I’ve achieved? I’m done with it; I don’t want to race anymore. But then I got home and decided to give it a try again. But the truth is from that moment the hill became so high for me that I wasn’t able to find the motivation to keep trying to climb this mountain. That was the first time in 14 years of racing that I’d felt scared; the first time I’d thought: what am I doing?”
YZF
| Lapkričio 14 d. 22:41
Camicasee
| Lapkričio 14 d. 22:15

Nzn kazkaip labai keistai su juo, na nepatiko man jis kaip Vales fanui, bet tokio kosmarisko sezono net ir vertinant, kad buvo gavęs traumu sunku net bligiausiam scenarijuje įsivaizduoti... Vienas laimi ciampa, kitas su tuo pačiu mocu net į dešimtuką visą sezoną nepataiko... Kažkaip labai liūdnai baigė karjerą, nors galima suprasti, is kito sezono bandymų pokyčių moce nesimatė kiek ejo komentarų pirmuose bandymuose, tai su honda ne kazka, o eit į kitą teamą paprastuoju būdu nutraukiant kontraktą būtų tiesiog per brangu. Matyt vienintelis būdas buvo sakyt, kad baigiu karjerą ir skiriames gražiuoju,abiem pusėms bus geriau... Na, bet cia bomba... Tikejaus, kad kažkokiu būdu bandys keist komanda ar bandyt reabilituotis kitą met jei neišeitų, bet apie pabaigą kažkaip nepagalvojau...

Kritimai neprieko, pats sake kad pasveikes nuo tu avariju ir iki ju buvo dugne vistiek. Ir su ducati buvo dugne tik kazkokiu magisku budu pora lenktyniu suvaziuodavo 'ant motyvacijos' o dauguma gale. Vienu zodziu, panasu kad tiesiog psichologiskai ishsiseme ir uzgeso.
Camicasee
| Lapkričio 14 d. 22:15
Nzn kazkaip labai keistai su juo, na nepatiko man jis kaip Vales fanui, bet tokio kosmarisko sezono net ir vertinant, kad buvo gavęs traumu sunku net bligiausiam scenarijuje įsivaizduoti... Vienas laimi ciampa, kitas su tuo pačiu mocu net į dešimtuką visą sezoną nepataiko... Kažkaip labai liūdnai baigė karjerą, nors galima suprasti, is kito sezono bandymų pokyčių moce nesimatė kiek ejo komentarų pirmuose bandymuose, tai su honda ne kazka, o eit į kitą teamą paprastuoju būdu nutraukiant kontraktą būtų tiesiog per brangu. Matyt vienintelis būdas buvo sakyt, kad baigiu karjerą ir skiriames gražiuoju,abiem pusėms bus geriau... Na, bet cia bomba... Tikejaus, kad kažkokiu būdu bandys keist komanda ar bandyt reabilituotis kitą met jei neišeitų, bet apie pabaigą kažkaip nepagalvojau...
Klepsidra
| Lapkričio 14 d. 22:14
Kazin ar kritimai, po kuriu ir neatsigavo yra amzius
YZF
| Lapkričio 14 d. 21:53
Nu va, to galima buvo tiketis. Kaip sakant - greitai paseno. O pamenu kokiais 2010-2012 metais labai isdidziai visi rossi heiteriai dziaugiasi koks geriausias ever yra Lorenzo. Tik perzenge 30 metu ir amba, mirtis - nebepavaziuoja. O Vale budamas 40-ties dar kapojasi peletono priekyje. Nu ka, sekantis Markezas? Anam dar kokie 5 metai ir tas pats likimas.

F-1.lt pulsas