MotoGP. Tailande nugalėjęs M. Marquezas šeštą kartą tapo „MotoGP“ čempionu (14)

MotoGP. Tailande nugalėjęs M. Marquezas šeštą kartą tapo „MotoGP“ čempionu
logo Spalio 06 d. 11:32, HRC

Tailande vykusiose lenktynėse triumfavęs „Honda“ motociklininkas Marcas Marquezas anksčiau laiko užsitikrino šeštąjį „MotoGP“ čempiono titulą.

Po starto lyderio poziciją išsaugojo kvalifikacijos nugalėtojas Fabio Quartararo. Tuo tarpu M. Marquezas aplenkė Mavericką Vinalesą ir pakilo į antrą vietą.

Antrame lenktynių rate minėtasis M. Marquezas bandė lenkti lyderį, bet per plačiai įveikė trečiąjį posūkį, tad liko už varžovo.

F. Quartararo ir M. Marquezas su kiekvienu ratu tolo nuo varžovų. Trečioje vietoje važiavęs M. Vinalesas bandė palaikyti lyderių tempą, bet įveikus 10 ratų ispano atsilikimas jau buvo didesnis nei 3 sek.

M. Marquezas didžiąją lenktynių dalį važiavo iš paskos F. Quartararo. Ir tik paskutiniame varžybų rate ispanui pavyko aplenkti prancūzą. Tačiau pastarasis dar bandė susigrąžinti prarastą poziciją paskutiniame trasos posūkyje. Vis dėlto M. Marquezui pavyko į starto/finišo tiesiąją išvažiuoti pirmam ir iškovoti pergalę bei užsitikrinti čempiono titulą.

Kirtus finišo liniją pirmas dvi pozicijas užėmusius sportininkus skyrė tik 0,171 sek. O trečioje vietoje finišavęs M. Vinalesas atsiliko dar sekunde.

Greičiausias „Ducati“ atstovas Andrea Dovizioso varžybas baigė ketvirtas, daugiau nei 10 sek. atsilikęs nuo nugalėtojo. Italui paskutiniuose ratuose pavyko už savęs išlaikyti „Suzuki“ atstovą Alexą Rinsą.

Šeštoje pozicijoje lenktynes baigė F. Quartararo komandos draugas Franco Morbidelli. Tuo tarpu septintas finišavo Valentino Rossį greičiu pranokęs Joanas Miras.

Stipriausiųjų dešimtuką užbaigė antrasis „Ducati“ lenktynininkas Danilo Petrucci ir LCR komandos atstovas Takaaki Nakagami.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas
1 Marcas Marquezas Honda 39:36.223
2 Fabio Quartararo Petronas Yamaha +0.171
3 Maverickas Vinalesas Yamaha +1.380
4 Andrea Dovizioso Ducati +11.218
5 Alexas Rinsas Suzuki +11.449
6 Franco Morbidelli Petronas Yamaha +14.466
7 Joanas Miras Suzuki +18.729
8 Valentino Rossi Yamaha +19.162
9 Danilo Petrucci Ducati +23.425
10 Takaaki Nakagami LCR Honda +29.423
11 Francesco Bagnaia Pramac Ducati +30.103
12 Calas Crutchlow LCR Honda +33.216
13 Polas Espargaro KTM +35.667
14 Jackas Milleris Pramac Ducati +39.736
15 Andrea Iannone Aprilia +40.038
16 Miguelis Oliveira Tech3 KTM +40.136
17 Tito Rabatas Avintia Ducati +44.589
18 Jorge Lorenzo Honda +54.723
19 Karelas Abraham Avintia Ducati +56.012
20 Hafizhas Syahrinas Tech3 KTM +1:01.431
- Aleixas Espargaro Aprilia -
- Mika Kallio KTM -

Komentarai (14)


Black_Death
| Spalio 07 d. 13:24
Naivus Kvailys
| Spalio 07 d. 09:47

1000cc

Taip. Galvoje susivele mintys. Aciu uz pataisyma :)
db
| Spalio 07 d. 11:31
matant kitų Hondos pilotų pasirodymus belieka nukelti kepurę prieš MM. Best Ever.
Naivus Kvailys
| Spalio 07 d. 09:47
Black_Death
| Spalio 07 d. 08:40

Beja MM motogp yra jau 8 titulas, 500cc 6. Cia akmenukas moderams.

1000cc
Black_Death
| Spalio 07 d. 08:40
Beja MM motogp yra jau 8 titulas, 500cc 6. Cia akmenukas moderams.
Black_Death
| Spalio 07 d. 08:37
3000GT
| Spalio 06 d. 16:07

Įsijungiau šiek tiek po pertraukos Moto GP ir wow :) Nenuvilia. Vėl veiksmas ir vėl viskas sprendžiasi paskutinio rato paskutiniame posūkyje. Kaip ir šiemet Austrijoje kur buvo Dovis v. Markezas. Super gonkes.

Papriestarausiu lenktynes so so, dar gaidiski operatoriai rode tik rikiuotes smaigali, net repley nerode rikiuotes vidury pasikeitimo, na bet paskutinis ratas nuplove translecijos nekompitenguma. Saunuolis, greitai mokosi Quarteraro jau ismoko kad nesvarbu kad aplenke reik list paskutiniame posukyje. Abu stabde gala keldami abu atsuko rankenas prieki pakeldami, tokios kovos kaip uogos ant torto :)
Klepsidra
| Spalio 07 d. 02:33
The GOAT
parte
| Spalio 06 d. 18:47
Kazkokia anomalija, Quartararo turi kovot del 1os vietos su prisuktu motoru! O gamykli(y)ne nosis krapsto.
CBRV
| Spalio 06 d. 18:23
Exitas
| Spalio 06 d. 12:17

Man ir keista del JL si sezona, berods net 1men ejo atostogu, kad traumas issigydyt, bet gryzus jokio progreso, bet faktas, kad jis geras rider'is, ka jau irode yamahoi vaziuodamas su doctor'u.

Kad ir kaip nemegstu JL ( toks pats cempionas kaip Rosbergas formulej), bet jis dabar vaziuoja treniruociu rezimu, po gana rimtos stuburo traumos, ruosiasi kitam sezonui, kad forma visai nekristu.
3000GT
| Spalio 06 d. 16:07
Įsijungiau šiek tiek po pertraukos Moto GP ir wow :) Nenuvilia. Vėl veiksmas ir vėl viskas sprendžiasi paskutinio rato paskutiniame posūkyje. Kaip ir šiemet Austrijoje kur buvo Dovis v. Markezas. Super gonkes.
Varadero
| Spalio 06 d. 12:46
YZF
| Spalio 06 d. 12:08

Idomu tai kad kitos Hondos visiskai nepavaziuoja. Ir kas dedasi su Lorenzu irgi neaisku. Jis nera prastas lenktynininkas, bet motas visai nevaziuoja jo rankose. Man toks itarimas kad Honda paskutinius 5 metus kure mota 100% pagal MM vaziavimo stiliu (kuris yra kitoks negu kitu) ir todel jam viskas limpa gerai o kitiems visiskas pravalas.

Honda kurdama moto siu metu cempionatui koncentravosi i greicio deficito (pries Ducati) sumazinima. Kaip salutinis to poveikis Honda tapo nestabili stabdymo zonoje (iki tol visi si pranasuma ivardindavo kaip didziausia Honda pliusa) ir tapo labai sunkiai pasukamas posukiuose. T.y. Honda tapo tuo, ka kadaise liaudis vadino "kuvalda". Nei vienas rideris tokiu baiku nemegsta, bet Marquez sugebejo prisitaikyti stabdant ir muse visus pasvirimo rekordus posukiuose ne del to kad jam patinka, o del to kad tai vienintelis budas priversti Honda sukti i posuki. Nes jis Marquez- rideris kuris gali prisitaikyti prie skirtingu baiku, o ne laikosi isikibes savo "stiliaus". Visi kiti Honda raideriai bande ji kopijuoti bet failino. Kaip sake Crutchlow, kiekviena syki kai kuris nors is musu bandydavom atkartoti tai ka rode Marquez telemetrija stabdymo zonoje arba posukyje, greitai visi atsidurdavome zvyre. O Lorenzo toks motociklas isvis yra priesingybe jo stiliui, nes didziausia Lorenzo stiprybe visa laika skaitesi sugebejimas labai greitai iveikti posukius savo "svelniu" stiliumi. Tam reikia gana tiksliai stabdancio ir labai gerai posukiuose valdomo motociklo, koks nuo Rossi atejimo laiku buvo Yamaha. Priminsiu kad lemiamu tarpsezonio metu 3 svarbiausi Honda rideriai buvo operuojami ir/arba gydesi rimtas traumas tad is esmes Honda 2019 sezonui buvo kuriamas be ju feedback'o. Del Lorenzo ateities, balsai specialistu tarpe pasiskirsto apylygiai: viena puse mano, kad Honda turetu ji atleisti cia ir dabar kaip KTM Zarko, kiti mano, kad jei si tarpsezoni Honda kurtu nauja moto labiau isiklausydami i Lorenzo feedbacka, kitu metu Honda galetu buti daug geriau valdoma ir visiems Honda rideriams nuo to gyvenimas taptu lengvesnis
×

F-1.lt pulsas