ddt
IP: 21ec4ad | 11/23 07:20 Atsakyti
Life
11/23 00:49

Lenkimų buvo ir seniau, ir jie buvo idomesni ir vertingesni. Geriau vietoje DRS įvestų privalomus 3 sustojimus ir privalomus panaudoti 3 padangu misinius :)

O kas iš to dirbtinumo davė naudos praeityje? Kuro papildymas? Grioveliai padangose? Uždraustas padangų keitimas?
Life
IP: 5802629 | 11/23 00:49 Atsakyti
ddt
11/22 20:46

Traukinukai įdomūs tik jei pirmauja tavo mėgiamas lenktynininkas, ir ypač įdomūs, kai traukinuko gale užstrigęs tavo labiausiai nemėgiamas, nes žinai, kad ir su geriausiais "set of skills" jis vargu ar ką bepadarys :)

Lenkimų buvo ir seniau, ir jie buvo idomesni ir vertingesni. Geriau vietoje DRS įvestų privalomus 3 sustojimus ir privalomus panaudoti 3 padangu misinius :)
kart
IP: ff4c1cb | 11/22 21:53 Atsakyti
ddt
11/22 20:43

Pagal šitą teoriją, viskas priklauso nuo to, kokiame kontekste žiūrėsi į tą patį reiškinį (turbulenciją už bolido). Bet nematau kad vienas galėtų galėti gyventi atskirai nuo kito.

Galėtų. Slipstreamas niekur nedings ir prie naujo reglamento, o turbulenciją bus siekama sumažinti iš esmės atsisakant galinio difuzoriaus(ar tai jį supaprastinant iki primityvaus) ir etc.
ddt
IP: 21ec4ad | 11/22 20:46 Atsakyti
Life
11/22 18:32

Iki 2011 traukinukai buvo žymiai įdomiau nei dabartiniai apvažiavimai be jokios kovos. Ar jums paskutiniai iki drs sezonai 2005-2010 metais buvo mažiau įdomūs nei paskutiniai 2015-2020? Man asmeniškai senesni sezonai buvo įdomesni, nors lenkimų juose buvo mažiau. Ne tame juk įdomumas.

Traukinukai įdomūs tik jei pirmauja tavo mėgiamas lenktynininkas, ir ypač įdomūs, kai traukinuko gale užstrigęs tavo labiausiai nemėgiamas, nes žinai, kad ir su geriausiais "set of skills" jis vargu ar ką bepadarys :)
ddt
IP: 21ec4ad | 11/22 20:43 Atsakyti
Pagal šitą teoriją, viskas priklauso nuo to, kokiame kontekste žiūrėsi į tą patį reiškinį (turbulenciją už bolido). Bet nematau kad vienas galėtų galėti gyventi atskirai nuo kito.
kart
IP: ff4c1cb | 11/22 20:14 Atsakyti
ddt
11/22 19:14

O kuo skiriasi pagal tave oro maišas nuo nešvaraus oro (f1 kontekste)?

Tech^
IP: c4754c7 | 11/22 19:57 Atsakyti
Drs ir nereikia. Svarbiausia, kad bolidsi sudarytu gera oro maisa. Grazinti kuro papildyma. Ir dar siek tiek greiciau dylancias padangas medium ir hard, kad butu bent 3 pitstopai. Ir butu lenkimu pakankamai. Lenkimu. O ne apvaziavimu.
ddt
IP: 21ec4ad | 11/22 19:14 Atsakyti
kart
11/22 12:12

Kitą kartą prieš atrašinėdamas, paskaityk atidžiau straipsnio pavadinimą ir komentarą į kurį atrašinėju, tai nekils daugiau klausimų.

Ir posukiuose kenčia ne dėl oro maišo, o nešvaraus oro.

O kuo skiriasi pagal tave oro maišas nuo nešvaraus oro (f1 kontekste)?
Life
IP: 5802629 | 11/22 18:32 Atsakyti
bmw v8
11/22 11:10

Ši diskusija beprasmė, nes reglamentas jau pakeistas ir belieka tik sulaukti 2022m sezono, kad pamatyti kas pavyko 😉pritariu ddt, nes traukinukas blogiau už DRS 🙄

Iki 2011 traukinukai buvo žymiai įdomiau nei dabartiniai apvažiavimai be jokios kovos. Ar jums paskutiniai iki drs sezonai 2005-2010 metais buvo mažiau įdomūs nei paskutiniai 2015-2020? Man asmeniškai senesni sezonai buvo įdomesni, nors lenkimų juose buvo mažiau. Ne tame juk įdomumas.
Jonaitis23
IP: ac0326a | 11/22 13:35 Atsakyti
Leistu kura pildyti ir skirtingas taktikas rinktis - matytume ir lenkimus be DRS. Kitu sprendimu nelabai matau, net ir 22m reglamentas nepades
kart
IP: ff4c1cb | 11/22 12:12 Atsakyti
ddt
11/22 12:08

paties frazė "dingo prispaudžiamoji jėga posūkiuose" yra apie ką? Niekur ji nedingo. Visą laiką buvo. Ir jei tarkim dėl "oro maišų" sumažinimo bolidai galės vienas kitą sekti posūkiuose, tai lygiai taip pat reiškia, kad tiesiosiose jie nebegalės taip išnaudoti tą efektą, kaip iki šiol. Suma sumarum bus tas pats efektas. Posūkyje arčiau vienas kito, bet tiesiosiose greičių skirtumas sumažės. Rezultatas? Tas pats traukinys. Nežinau kodėl visi susifokusuoja ant fragmento, o ne ant bendro paveikslo.

Kitą kartą prieš atrašinėdamas, paskaityk atidžiau straipsnio pavadinimą ir komentarą į kurį atrašinėju, tai nekils daugiau klausimų.

Ir posukiuose kenčia ne dėl oro maišo, o nešvaraus oro.
ddt
IP: 21ec4ad | 11/22 12:08 Atsakyti
kart
11/22 11:58

Matau, nesupranti ir reikia atsikrai išaiškinti, jog kalba eina apie lenkimus ir paskui važiuojančius bolidus.

paties frazė "dingo prispaudžiamoji jėga posūkiuose" yra apie ką? Niekur ji nedingo. Visą laiką buvo. Ir jei tarkim dėl "oro maišų" sumažinimo bolidai galės vienas kitą sekti posūkiuose, tai lygiai taip pat reiškia, kad tiesiosiose jie nebegalės taip išnaudoti tą efektą, kaip iki šiol. Suma sumarum bus tas pats efektas. Posūkyje arčiau vienas kito, bet tiesiosiose greičių skirtumas sumažės. Rezultatas? Tas pats traukinys. Nežinau kodėl visi susifokusuoja ant fragmento, o ne ant bendro paveikslo.
kart
IP: ff4c1cb | 11/22 11:58 Atsakyti
ddt
11/22 10:54

Kaip tai dingo prispaudžiama jėga posūkiuose? Būtent ji ant tiek išaugo, kad dabar daugelį greitesnių ir greitų posūkių jie paprasčiausiai važiuoja nebeatleisdami akseleratoriaus - jiems nebereikia nieko galvoti. Apie ką ne kartą kalbėjo ir SKY komentatoriai šiemet, ir ypač dažnai per Turkijos etapą. Nes būtent Turkija parodė, kad tie, kurie sugeba rasti ribą slidžiose sąlygose (kur per posūkius max tempu ir nebepavažiuosi, jo reikia ieškoti), buvo greiti lenktynėse, jie galėjo greičiau išvažiuoti iš posūkių ar dar prie to mokėjo ir kontroliuoti padangų resursą, o kurie nesugeba - slegiami savo "set of skills" sudrožia padangas understeerindami ir, pavyzdžiui, dėl visko apkaltina (savaime?) sulūžusį priekinį sparną.

Matau, nesupranti ir reikia atsikrai išaiškinti, jog kalba eina apie lenkimus ir paskui važiuojančius bolidus.
bmw v8
IP: c157d10 | 11/22 11:10 Atsakyti
Ši diskusija beprasmė, nes reglamentas jau pakeistas ir belieka tik sulaukti 2022m sezono, kad pamatyti kas pavyko 😉pritariu ddt, nes traukinukas blogiau už DRS 🙄
ddt
IP: 21ec4ad | 11/22 10:57 Atsakyti
Haugas pamiršo, kokios nykios lenktynės būdavo, kai būdavo du atvejai: traukinukas už lėčiau važiuojančio iki pat lenktynių pabaigos, ir antra - kai komandos draugas tyčia pradeda komandinius žaidimus ir dirbtinai daro tą traukinuką, leisdamas komandos draugui-lyderiui nuvažiuoti į priekį. DRS šituos bajerius gan efektyviai eliminavo - dabar jau reikia spausti.
ddt
IP: 21ec4ad | 11/22 10:54 Atsakyti
kart
11/22 00:27

Oro maišai niekur nedingo. Dingo prispaudžiamoji jėga posūkiuose, todėl lenkimai praktiškai tapo neįmanomi be DRS. Neveltui su nauju reglamentu ir bus grįžtama prie žemės efekto aerodinamikos.

Kaip tai dingo prispaudžiama jėga posūkiuose? Būtent ji ant tiek išaugo, kad dabar daugelį greitesnių ir greitų posūkių jie paprasčiausiai važiuoja nebeatleisdami akseleratoriaus - jiems nebereikia nieko galvoti. Apie ką ne kartą kalbėjo ir SKY komentatoriai šiemet, ir ypač dažnai per Turkijos etapą. Nes būtent Turkija parodė, kad tie, kurie sugeba rasti ribą slidžiose sąlygose (kur per posūkius max tempu ir nebepavažiuosi, jo reikia ieškoti), buvo greiti lenktynėse, jie galėjo greičiau išvažiuoti iš posūkių ar dar prie to mokėjo ir kontroliuoti padangų resursą, o kurie nesugeba - slegiami savo "set of skills" sudrožia padangas understeerindami ir, pavyzdžiui, dėl visko apkaltina (savaime?) sulūžusį priekinį sparną.
Black_Death
IP: 09e8f83 | 11/22 09:45 Atsakyti
a9
11/21 23:09

Žmonėms, aiškinantiems kad lenkimas su DRS yra dirbtinas, galiu priminti, kad DRS atlieka vienintelę funkciją - "oro maišo" funkciją, t.y. oro pasipriešinimo sumažinimą. Anksčiau F-1 buvo atliekama šimtai lenkimų, pasinaudojant "oro maišu", tačiau tobulėjant aerodinamikai "oro maišai" dingo ir kad kompensuoti tą, buvo įvesta DRS. Lenkimas DRS pagalba yra tiek pat natūralus, kiek natūralūs buvo lenkimai, pasinaudojant "oro maišu". Nėra jokio skirtumo tarp DRS ir "oro maišo".

Kokioj planetoj nera jokio skirtumo tarp DRS ir "oro maišo"?
kart
IP: ff4c1cb | 11/22 00:27 Atsakyti
a9
11/21 23:09

Žmonėms, aiškinantiems kad lenkimas su DRS yra dirbtinas, galiu priminti, kad DRS atlieka vienintelę funkciją - "oro maišo" funkciją, t.y. oro pasipriešinimo sumažinimą. Anksčiau F-1 buvo atliekama šimtai lenkimų, pasinaudojant "oro maišu", tačiau tobulėjant aerodinamikai "oro maišai" dingo ir kad kompensuoti tą, buvo įvesta DRS. Lenkimas DRS pagalba yra tiek pat natūralus, kiek natūralūs buvo lenkimai, pasinaudojant "oro maišu". Nėra jokio skirtumo tarp DRS ir "oro maišo".

Oro maišai niekur nedingo. Dingo prispaudžiamoji jėga posūkiuose, todėl lenkimai praktiškai tapo neįmanomi be DRS. Neveltui su nauju reglamentu ir bus grįžtama prie žemės efekto aerodinamikos.
Santechnikas / lenktynininkas
IP: 77c1301 | 11/21 23:44 Atsakyti
a9
11/21 23:09

Žmonėms, aiškinantiems kad lenkimas su DRS yra dirbtinas, galiu priminti, kad DRS atlieka vienintelę funkciją - "oro maišo" funkciją, t.y. oro pasipriešinimo sumažinimą. Anksčiau F-1 buvo atliekama šimtai lenkimų, pasinaudojant "oro maišu", tačiau tobulėjant aerodinamikai "oro maišai" dingo ir kad kompensuoti tą, buvo įvesta DRS. Lenkimas DRS pagalba yra tiek pat natūralus, kiek natūralūs buvo lenkimai, pasinaudojant "oro maišu". Nėra jokio skirtumo tarp DRS ir "oro maišo".

Nu nezinau.. Man tai smarkiai skiriasi vakumas susidarantis uz greitai jusancio kuno nuo reguliuojamo irenginio (galinio sparno) veikiancio paspaudus mygtuka.
Skirmantas_M
IP: 3233154 | 11/21 23:15 Atsakyti
a9
11/21 23:09

Žmonėms, aiškinantiems kad lenkimas su DRS yra dirbtinas, galiu priminti, kad DRS atlieka vienintelę funkciją - "oro maišo" funkciją, t.y. oro pasipriešinimo sumažinimą. Anksčiau F-1 buvo atliekama šimtai lenkimų, pasinaudojant "oro maišu", tačiau tobulėjant aerodinamikai "oro maišai" dingo ir kad kompensuoti tą, buvo įvesta DRS. Lenkimas DRS pagalba yra tiek pat natūralus, kiek natūralūs buvo lenkimai, pasinaudojant "oro maišu". Nėra jokio skirtumo tarp DRS ir "oro maišo".

Na, skirtumo gal ir nėra, tik tiek, kad tada buvo natūraliai, o dabar sukurtas dirbtinai.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas