Seniausi komentarai
Rimvydas Rozenas_2
| Liepos 24 d. 21:35
Isijungiu senu f1 gonkiu pažiuret-žodžiu ner-dabartiniam asui tikrai ne kiekvienam,kokios avarijos budavo.gražu žiuret,jokio žiauraus dominavimo...
eustachijus
| Liepos 24 d. 20:20
Fekkalli
| Liepos 24 d. 19:50

Galia ir svoris dabar yra riboti. Cia esminis pointas. Karbonas sveria beveik nieko. Tais laikais apie toki nieks dar girdejes nebuvo.
Is gausybes cilindru tie tuonyksciai arkliai visai neispudingi. Dabar chebra is per pus maziau kausu ta pati atsuka. Ir atsuktu su resursu jei reiktu.
Nezinau, man cia kaip lyginti belorusa su john deer.

So fw? kas iš to karbono,elektros ir kitų nesąmonių jei vis tiek +200kg turi? Ir kaip Braunas sakė jų sumažint neina dėl tų pačių technologijų ,elektros rekuperacijų ir tt... F1 toks svorio skirtumas ,tai diena ir naktis.Todėl senoliai turėjo riebų pliusą valdyme ir tt.. Motoras apie ,kurį šnekama 1,5litro 4 kaušų 1500ag... Tiesa resursas nebuvo 4motorai į čempionatą kaip dabar,buvo 4 į savaitgalį :D Nebuvo ribojimų taip,tai čia gerai ,kad dabar ribojimus uždėjo? :D
Aš *** mokėčiau pinigus ir nemažus,kad galėčiau pažiūrėt dabar kaip su panašiais senoviniais kovotų,būtų reginys daug kartų įdomesnis už dabartines sintetikas ;) ar bent jau nuimtų ribojimus būtų kitas vaizdas.... Nu bet yra kaip yra,F1 eina autodylerių marketingo keliu ir kitaip nebus.Net F1 savininkai bejėgiai prieš mersus,ferus ir kitus...
Ištobulėjo f1 ką ir bešnekėt iki to,kad ir bezdžionė pavairuot gali,turit pilną teisę tuom džiaugtis... lol
Fekkalli
| Liepos 24 d. 19:50
eustachijus
| Liepos 24 d. 19:42

Nelabai grabas technologijų prasme... Galios trečdaliu daugiau buvo,svorio trečdaliu mažiau. Čia tokie parametrai,kad siaubą varo vien pagalvojus.Man panašu į B grupės ralio mašinas ,kurios buvo kovinės lyginant su dabartinėmis... Viską pasako citata:
Galiniai ratai prasisukdavo važiuojant tiesiąją šešta pavara 175-180 mylių per valandą greičiu... Sunku tai nupasakoti žodžiais. Kiekviename posūkyje bolidas tiesiogine to žodžio prasme bandydavo tave nužudyti.

O instruktažus kaip matom sėkmingai praeina visi kas netingi ir pavairuoja F1 visi moterys tame tarpe. Technologijos taip ištobulėjo,kad lengva vairuot tuos bolidus dabar...Aišku varyt aukščiausiame lygyje ir gaudyt sekundės dalis kas kita,bet čia jau niuansai.

Galia ir svoris dabar yra riboti. Cia esminis pointas. Karbonas sveria beveik nieko. Tais laikais apie toki nieks dar girdejes nebuvo.
Is gausybes cilindru tie tuonyksciai arkliai visai neispudingi. Dabar chebra is per pus maziau kausu ta pati atsuka. Ir atsuktu su resursu jei reiktu.
Nezinau, man cia kaip lyginti belorusa su john deer.
eustachijus
| Liepos 24 d. 19:42
Fekkalli
| Liepos 24 d. 19:25

Tai as del to net nesiginciju. As sakau kad kas is tu arkliu ir svorio jei bolidas buvo zenkliai letesnis. Ypac posukiuose. Kad ji buvo sunkiau pilotuot irgi nesiginciju. Bet ne del to kad jis buvo kosmiskai greitas, o del to kad buvo grabas technologiju prasme.
For the record - del to sikimo i kelnes, tai senoji karta dar neisedus jas susiktu kiaurai, vien paziureje i kokpita. Is vietos irgi turbut neisvaziuotu nei vienas be instruktazo.

Nelabai grabas technologijų prasme... Galios trečdaliu daugiau buvo,svorio trečdaliu mažiau. Čia tokie parametrai,kad siaubą varo vien pagalvojus.Man panašu į B grupės ralio mašinas ,kurios buvo kovinės lyginant su dabartinėmis... Viską pasako citata:
Galiniai ratai prasisukdavo važiuojant tiesiąją šešta pavara 175-180 mylių per valandą greičiu... Sunku tai nupasakoti žodžiais. Kiekviename posūkyje bolidas tiesiogine to žodžio prasme bandydavo tave nužudyti.

O instruktažus kaip matom sėkmingai praeina visi kas netingi ir pavairuoja F1 visi moterys tame tarpe. Technologijos taip ištobulėjo,kad lengva vairuot tuos bolidus dabar...Aišku varyt aukščiausiame lygyje ir gaudyt sekundės dalis kas kita,bet čia jau niuansai.
Fekkalli
| Liepos 24 d. 19:25
eustachijus
| Liepos 24 d. 18:27

Tai dabar silveryje lekia ant posūkių greičiau nei 200mph? Abejoju. O dėl kitko... dabar yra daug geresni stabdžiai ,padangos,vien iš to greitis padideja ženkliai ir užtenka geresnės važiuoklės vidutiniuose bei lėtuose posūkiuose. Ag,masės santykis senolių pusėje sakyk ką nori

Tai as del to net nesiginciju. As sakau kad kas is tu arkliu ir svorio jei bolidas buvo zenkliai letesnis. Ypac posukiuose. Kad ji buvo sunkiau pilotuot irgi nesiginciju. Bet ne del to kad jis buvo kosmiskai greitas, o del to kad buvo grabas technologiju prasme.
For the record - del to sikimo i kelnes, tai senoji karta dar neisedus jas susiktu kiaurai, vien paziureje i kokpita. Is vietos irgi turbut neisvaziuotu nei vienas be instruktazo.
eustachijus
| Liepos 24 d. 18:27
Fekkalli
| Liepos 24 d. 09:15

Teisingai! Greiciau vaziavo greitus posukius ir greiciau vaziavo tiesiojoj. Bet ratu laikai gerokai prastesni.
Eustachijus at his best.

Tai dabar silveryje lekia ant posūkių greičiau nei 200mph? Abejoju. O dėl kitko... dabar yra daug geresni stabdžiai ,padangos,vien iš to greitis padideja ženkliai ir užtenka geresnės važiuoklės vidutiniuose bei lėtuose posūkiuose. Ag,masės santykis senolių pusėje sakyk ką nori
eustachijus
| Liepos 24 d. 18:21
Krito visas f1 kolektyvas žemiau plintuso,nors ir taip aukštai nebuvo :D
eustachijus
| Liepos 24 d. 18:20
mariusis
| Liepos 24 d. 18:08

Tai sėdėjo ir ne tik hamiltonas ir nei vienas neapsišiko ;)

Parodoj? :D sėdėt yra viena,o spaust su ant ribos ir lenktyniaut su kitais—visai kas kita. Nu ***.ar jūs durni ar apsimetat jau 30 komentų,o apie tai.kaip seniai nieko.nesupranta :D
mariusis
| Liepos 24 d. 18:08
eustachijus
| Liepos 24 d. 18:04

Seni bolidai pagal parametrus absoliučiai kitokie ir jei hamiltonas į tokį dabar atsisėstų—apsišiktų.

Tai sėdėjo ir ne tik hamiltonas ir nei vienas neapsišiko ;)
eustachijus
| Liepos 24 d. 18:04
Seni bolidai pagal parametrus absoliučiai kitokie ir jei hamiltonas į tokį dabar atsisėstų—apsišiktų.
A85
| Liepos 24 d. 16:15
Gambini
| Liepos 24 d. 13:41

Siaip N. M. kalba apie pojucius pilotuojant bolida, o ne tai kad va tada mes buvome geresni ir t.t. Faktas, kad siu laiku f1 yra kitokia, taciau piloto faktorius man atrodo sumazejes (vien ko vertas momentas kai siemet, nepamenu kuris ten palyginti zalias pilotas, isides i MB bolida bandymuose parode geriausia laika). Ir pagaliau patiems f1 biznio dalyviams pradeda tas po truputi atsilti, todel tikiuosi permainos bus i gera. Taip turbut imant vidurki, dabartiniai pilotai profesionalus, gerai fiziskai pasiruose ir t.t. bet ziurint i geriausius pilotus, tai visais laikais jie buvo kazkuo isskirtiniai. Kas man dar patiko, kad anksciau tiesiog reikejo turet daugeliu atveju didelius ballsus. Siais laikais kai kuriu lenktyniu lyjant lietui net nebebutu. Pilotu neleistu ir patys turbut nenoretu vaziuot.

Dideli ballsai nelygu greitis ;) Gali pas Haas pilotus pasiklaust ;) Vairavimo pojūčiai nelaimi čempionatų. Tai yra bonusas vairuotojui, kad jis pasitikėdamas bolidu gali iš jo išspaust daugiau, bet gali ir su prastai kelią perduodančiu bolidu laimėt čempus (kiek atsimenu, Williams aktyvios pakabos bolidai buvo visiškai buki vairuotojui). Sutinku, kad jie buvo labiau raw, bet, vėlgi, Williams aktyvi pakaba, tai tiek ir to natūralumo :)

Dėl lenktynių lyjant lietui, tai labai daug jų ir ankščiau nebūtų vykę, jei pilotai turėtų svertus prieš lenktynių organizatorius (kalbėjo tiek Lauda, tiek Stewart, tiek kiti), bet kadangi draiveriai buvo važiuojanti mėsa, niekas jų norų per daug nepaisė. Dabar, po truputį įsigalint humanizmo epochai, nelabai yra didelis noras lenktynių savaitgalį baigt su maišais morguose.

Dėl naujokų rodomo greičio bandymuose. Bandymai. Va, ir viskas.

O dėl pokyčių ateityje, tai man patinka Kimi mintis mažint kišimąsi į lenktyniavimą iš boksų, tiek daugiau paliekant vietos pilotui pačiam kontroliuot bolidą, tiek mažinant telemetrijos gyvą perdavimą. Nors F1 visada ir buvo inžinierių čempionatas, nes su kevalo niekad, nieko neparodysi. Nebent lyja. Bet ir tai, kevalas yra kevalas.
Senelis
| Liepos 24 d. 15:16
Bandau įsivaizduoti, ką Hamiltonas su Veteliu kalbės apie šių laikų F1-ną, po kokių 30-ies metų, lygindami su 2050-jų technika...turbūt didžiuosis, kokius žvėris pilotavo? :)
YZF
| Liepos 24 d. 15:00
Life
| Liepos 24 d. 11:44

J. Clarksonas paaiškina, kas negerai su dabartine F-1.

https://www.youtube.com/watch?v=QdalHDSQRDk

Tai kas negerai? Kad neleidzia dauzytis vienas i kita kaip buliu kautynese? Va tai tau patarimas.
Black_Death
| Liepos 24 d. 14:59
Niekam neidomu, niekam nereikia inzinieriu kovos is boksu. Lenktyninkas net pats nesprendzia kada padangas keistis. Tai naxier jo reik, rengiam virtualu ciampionata!
Gambini
| Liepos 24 d. 13:41
A85
| Liepos 24 d. 09:49

Nu, tai čia galim prieit iš vis iki to, kad dabar tai kiekvienas gudrus gyvent, o reikėtų akmens amžiuj, tai kaip tada? Tada tai buvo tikras gyvenimas!

Nigel gyvena savo auksiniuose laikuose ir mandras palazdavot. Bet kuris dabartinis F1 pilotas gali įlist į gerb. prelegento bolidą ir jį pilotuot, o, va, kad Nigel įsimontuotų, reiktų bolido monokoką keliasdešimt cemų praplatint :D

Aplamai, kiekvienai bolidų kartai yra idealus pilotas. Ir su metais lenktynininkai vis labiau profesionalėjo. Galit Michael Schumacher padėkot, kuris tikriausiai vienas pirmųjų metodiškai pradėjo treniruotis ir kol kiti pachmą išprakaituodavo, anas net prakaito lašiuką retai išspausdavo lenktynių metu.

Aplamai, dabar yra tikriausiai stipriausia pilotų rikiuotė ever, bet, ne, išlenda Nigel ir pradeda burbėt, kad tikra mašina tai Žigulys buvo (ar Morris Marina, ar koks ten UK prastos mašinos atitikmuo tiem laikam buvo). Reikėtų jam pakaitaliot visokius nustatymus ant vairo ir tuo pačiu vairuot, tai pasakytų, kad kompiuterių jis nesupranta ir čia nesąmonė.

Kiekvienas F1 bolidas yra tikras F1 bolidas. Ir geriausias tas, kuris sugeba daugiausiai iš esamos formulės išspaust. Ar čia dar reiktų Nigel paklaust kaip jam sektųsi 1950 metų skarbonkes pilotuot?

Siaip N. M. kalba apie pojucius pilotuojant bolida, o ne tai kad va tada mes buvome geresni ir t.t. Faktas, kad siu laiku f1 yra kitokia, taciau piloto faktorius man atrodo sumazejes (vien ko vertas momentas kai siemet, nepamenu kuris ten palyginti zalias pilotas, isides i MB bolida bandymuose parode geriausia laika). Ir pagaliau patiems f1 biznio dalyviams pradeda tas po truputi atsilti, todel tikiuosi permainos bus i gera. Taip turbut imant vidurki, dabartiniai pilotai profesionalus, gerai fiziskai pasiruose ir t.t. bet ziurint i geriausius pilotus, tai visais laikais jie buvo kazkuo isskirtiniai. Kas man dar patiko, kad anksciau tiesiog reikejo turet daugeliu atveju didelius ballsus. Siais laikais kai kuriu lenktyniu lyjant lietui net nebebutu. Pilotu neleistu ir patys turbut nenoretu vaziuot.
Life
| Liepos 24 d. 11:44
J. Clarksonas paaiškina, kas negerai su dabartine F-1.

https://www.youtube.com/watch?v=QdalHDSQRDk
A85
| Liepos 24 d. 11:44
Kestutis Ramanauskas
| Liepos 24 d. 11:18

siaip tai teisingai pastebeta.Jeigu reiktu rinkti geriausia pilota-rinkciau butent is senu laiku.Nes tada REALIAI 95% priklause nuo piloto talento,nebuvo beveik jokiu "navarotu" ir t.t. Tai ne siandien-pilotai kokpite "supakuoti kaip leles" ir tik uz vairo laikosi,o is tikruju vairuoja wifi is boksu.Net jokio talento neturedamas busi pasaulio cempionu,jei papulsi i tinkama komanda

Kaip jūs man atsibostant su tuo talento neturėjimu ir bolidais, kurie patys važiuoja.

Praeitais metais Ferrari lyg ir turėjo greičiausią bolidą didžiąją sezono dalį, bet sugebėjo pralošt. Tai sekant šita logika, su tuo Ferrari bet kas galėjo laimėt, bet nei 4x SV, nei 1x KR to titulo nepaėmė, bet Sirotkin, vat, būtų paėmęs, teip? Tai turi šoferis ar neturi įtakos? Apsispręskit vieną kart. Arba Brawn GP. JB sugebėjo 7 pergales ir titulą pasiimt, o Rubens vos 2 pergalės ir jokio titulo. Arba RBR: SV 4 titulai, MV - 0, nors aną nuo titulo skyrė vienos lenktynės.
RBR
| Liepos 24 d. 11:24
Visais laikais ko gero ir bolidai, ir patys pilotai skirtingi buvo. Bet kai dabartiniai patys kalba, kad jiems sunkiau su kartingu ar f2 buvo sunkiau važiuoti tai yra kažkas negerai. Seniau atsisėdęs į f1 bolida pilotas būdavo sužavėtas. Tiek jis skirdavosi nuo kitų klasių bolidu. Ir nesuvaldydavo jų dėl tokių skirtumų. O dabar jei klaida padaro naujokas, tai tik dėl to, kad norėjo išspausti maximuma🙂
Kestutis Ramanauskas
| Liepos 24 d. 11:18
siaip tai teisingai pastebeta.Jeigu reiktu rinkti geriausia pilota-rinkciau butent is senu laiku.Nes tada REALIAI 95% priklause nuo piloto talento,nebuvo beveik jokiu "navarotu" ir t.t. Tai ne siandien-pilotai kokpite "supakuoti kaip leles" ir tik uz vairo laikosi,o is tikruju vairuoja wifi is boksu.Net jokio talento neturedamas busi pasaulio cempionu,jei papulsi i tinkama komanda
krlz
| Liepos 24 d. 11:05
Kai visi mes pasensim, sakysim, kad va mano laikais tai buvo ohoho, ne kaip dabar. Tada, tiesiog buvom jaunesni ir jaučiasi tam nostalgija. Taip gyvena ir Nigel'as su savo praeitim ir nostalgija jai ;)

F-1.lt pulsas