Nuo hibridinės „Formulės - 1“ eros pradžios „Mercedes“ buvo labai dominuojanti komanda. Per visus šiuos metus L. Hamiltonas buvo nugalėtas tik kartą - tuometinio savo komandos draugo N. Rosbergo 2016 metų sezone.
„Norint įveikti Lewisą, reikia viską padaryti 100%. Tai reikalauja visiško atsidavimo ir tobulybės. Tokią formą reikia išlaikyti visą sezoną. Man pavyko jį įveikti viename sezone ir aš tuo labai didžiuojuosi. Kuo daugiau pergalių jis pelno, tuo labiau suprantu, kaip sunku buvo jį nugalėti“, - pasakojo F-1 čempionas.
„Kelis kartus teko matyti jo įgūdžius iš labai arti ir galiu patvirtinti, kad tokiomis sudėtingomis sąlygomis, Hamiltonas yra tiesiog geriausias“, - komentavo N. Rosbergas, sakęs, kad mėgavosi Turkijos lenktynėse matytu vaizdu.
Tačiau N. Rosbergas nenori pasakyti to, kad L. Hamiltonas yra geriausias visų laikų F-1 lenktynininkas: „Be Michaelio ir Lewiso, yra ne vieną F-1 istorijos knygos puslapį savo išskirtine karjera „pažymėjęs“ A. Senna, J. M. Fangio ir daugelis kitų lenktynininkų... Tiesiog sunku pasakyti, kuris iš jų yra geriausias. Visi jie savaip unikalūs“, - baigdamas pridūrė Rosbergas.
Folijos kepurę nuo 5g pasidarei jau?
Man tai visiškai neįdomu, ar ROS draskėsi, ar ne, greičiau bijojo DNF. Taip, kad Malaizija suvaidino labai svarbų vaidmenį HAM rezultatams... O mergaitė ROS iškart dėjo į krūmus...
Tau ryskiai su teksto suvokimu blogai :DDD Tai jisai raso, kad po Malaizijos NR nereikejo draskytis, ramiai atvaziavo antras ir pasieme titula. Galutinis rezultatas - NR laimejo titula
Kažkaip ne viską parašei. Galutinis rezultatas: HAM 10 / ROS 9 pergalės, HAM 380 / ROS 385 taškai. Tai, kaip Malaizijos etapas nesuvaidino savo rolės, kur HAM neteko 25 taškų (arba mašiau) dėl gedimo, o galutinėje įskaitoje skirtumas tik 5 taškai???
Nebuvau aš menuly.
Galėčiau nusileist iki tavo fanatizmo lygio ir komentuot tam pačiam stiliui, pvz, apie "verkiančią mergiotę" - peržiūrėk šių metų visas lenktynes iš naujo, ir surask man bent vienas, kuriose Hamiltonas neverkė dėl padangų ;) Bet čia ne mano stilius, todėl paliekam šitą.
Rasele, paprasta statistika tai: iki Malaizijos etapo Rosbergas turėjo 8 pergales, o Hamiltonas 6. Po Malaizijos Rosbergas pasiėmė dar ir Japoniją. 9/6 Rosbergo naudai, jeigu reikia pagalbos skaičiuojant. Apie kokius milimetrus tada kalbam?
Kas vyksta tuo metu? Situacija ne kai Rosbergas gali laimėt čempionatą, bet kai jis jį gali tik pralaimėt. Angliškai skambėtų "title to win" ir "title to loose". Rosbergui tai jau ir buvo laimėtas, ir jis jo turėjo tik nepralaimėt per likusias lenktynes. Tą sėkmingai ir padarė. Ne pjaudamas max, bet suvažiuodamas stabiliai tiek, kad laimėt titulą ir viskas.
Jeigu ir toliau neaišku kodėl taip, o ne gazas dugnas iki sezono galo, trumpai paaiškinu: konkretus pvz - Maxas ir Oconas, Brazilija. Nežinau ką Maxas norėjo padaryt tose lenktynėse, tikriausiai Hamiltoną ratu aplenkt? Ir to visai nereikėjo. Vietoje to, kad suvažiuotų pirmas išlaikydamas saugią persvarą, neaišku dėl ko lėkė kai nenormalus, negalvojo apie visumą ir galutinį rezultatą, nes matai čia jis, ir čia jo. Pasėkmes matėm.
Rasa, ar dabar aiškiau?
Graži sąmokslo teorija. Tik NR pasitraukimas užklupo Daimler visiškai netikėtai. Tai čia nebent Toto 4D šachmatai buvo, kad tiek atsikratyt NR, tiek VB (kuris tuo metu vis dar buvo vadybinamas Toto) į Mercedes paaukštinant, nieko apie tai nežinant kitiems komandos akcininkams. Žinant F1 tai aš nieko neatsmesčiau, bet toks susitarimas galėjo būt tik tarp Toto ir Nico, ir nieko daugiau, nes jau būtų išlindę galai.
Iš Mėnulio iškritęs??? Kai eina mm kvaloj, lenktynėse ir netenki 25 taškų, turbūt, tai ir apsprendžia galimą matematinę skaičiuoklę? Ne? Tai, ką, nugalėjo ROS??? Save, kaip mergaitę, kuri iškart po netikėto pasisekimo "dėjo į krūmus"? Galbūt neveltui 7-ą titulą HAM užsitikrino Turkijoj, juk tiems patinka blondės... Verkšlenančios ir krūmuose...
Galėčiau nusileist iki tavo fanatizmo lygio ir komentuot tam pačiam stiliui, pvz, apie "verkiančią mergiotę" - peržiūrėk šių metų visas lenktynes iš naujo, ir surask man bent vienas, kuriose Hamiltonas neverkė dėl padangų ;) Bet čia ne mano stilius, todėl paliekam šitą.
Rasele, paprasta statistika tai: iki Malaizijos etapo Rosbergas turėjo 8 pergales, o Hamiltonas 6. Po Malaizijos Rosbergas pasiėmė dar ir Japoniją. 9/6 Rosbergo naudai, jeigu reikia pagalbos skaičiuojant. Apie kokius milimetrus tada kalbam?
Kas vyksta tuo metu? Situacija ne kai Rosbergas gali laimėt čempionatą, bet kai jis jį gali tik pralaimėt. Angliškai skambėtų "title to win" ir "title to loose". Rosbergui tai jau ir buvo laimėtas, ir jis jo turėjo tik nepralaimėt per likusias lenktynes. Tą sėkmingai ir padarė. Ne pjaudamas max, bet suvažiuodamas stabiliai tiek, kad laimėt titulą ir viskas.
Jeigu ir toliau neaišku kodėl taip, o ne gazas dugnas iki sezono galo, trumpai paaiškinu: konkretus pvz - Maxas ir Oconas, Brazilija. Nežinau ką Maxas norėjo padaryt tose lenktynėse, tikriausiai Hamiltoną ratu aplenkt? Ir to visai nereikėjo. Vietoje to, kad suvažiuotų pirmas išlaikydamas saugią persvarą, neaišku dėl ko lėkė kai nenormalus, negalvojo apie visumą ir galutinį rezultatą, nes matai čia jis, ir čia jo. Pasėkmes matėm.
Rasa, ar dabar aiškiau?
Ros buvo pazadetas titulas, bet liepta dinkt poto :0 (samokslo teorija)