Man tai visiškai neįdomu, ar ROS draskėsi, ar ne, greičiau bijojo DNF. Taip, kad Malaizija suvaidino labai svarbų vaidmenį HAM rezultatams... O mergaitė ROS iškart dėjo į krūmus...
Tau ryskiai su teksto suvokimu blogai :DDD Tai jisai raso, kad po Malaizijos NR nereikejo draskytis, ramiai atvaziavo antras ir pasieme titula. Galutinis rezultatas - NR laimejo titula
Man tai visiškai neįdomu, ar ROS draskėsi, ar ne, greičiau bijojo DNF. Taip, kad Malaizija suvaidino labai svarbų vaidmenį HAM rezultatams... O mergaitė ROS iškart dėjo į krūmus...
Kažkaip ne viską parašei. Galutinis rezultatas: HAM 10 / ROS 9 pergalės, HAM 380 / ROS 385 taškai. Tai, kaip Malaizijos etapas nesuvaidino savo rolės, kur HAM neteko 25 taškų (arba mašiau) dėl gedimo, o galutinėje įskaitoje skirtumas tik 5 taškai???
Tau ryskiai su teksto suvokimu blogai :DDD Tai jisai raso, kad po Malaizijos NR nereikejo draskytis, ramiai atvaziavo antras ir pasieme titula. Galutinis rezultatas - NR laimejo titula
Nebuvau aš menuly.
Galėčiau nusileist iki tavo fanatizmo lygio ir komentuot tam pačiam stiliui, pvz, apie "verkiančią mergiotę" - peržiūrėk šių metų visas lenktynes iš naujo, ir surask man bent vienas, kuriose Hamiltonas neverkė dėl padangų ;) Bet čia ne mano stilius, todėl paliekam šitą.
Rasele, paprasta statistika tai: iki Malaizijos etapo Rosbergas turėjo 8 pergales, o Hamiltonas 6. Po Malaizijos Rosbergas pasiėmė dar ir Japoniją. 9/6 Rosbergo naudai, jeigu reikia pagalbos skaičiuojant. Apie kokius milimetrus tada kalbam?
Kas vyksta tuo metu? Situacija ne kai Rosbergas gali laimėt čempionatą, bet kai jis jį gali tik pralaimėt. Angliškai skambėtų "title to win" ir "title to loose". Rosbergui tai jau ir buvo laimėtas, ir jis jo turėjo tik nepralaimėt per likusias lenktynes. Tą sėkmingai ir padarė. Ne pjaudamas max, bet suvažiuodamas stabiliai tiek, kad laimėt titulą ir viskas.
Jeigu ir toliau neaišku kodėl taip, o ne gazas dugnas iki sezono galo, trumpai paaiškinu: konkretus pvz - Maxas ir Oconas, Brazilija. Nežinau ką Maxas norėjo padaryt tose lenktynėse, tikriausiai Hamiltoną ratu aplenkt? Ir to visai nereikėjo. Vietoje to, kad suvažiuotų pirmas išlaikydamas saugią persvarą, neaišku dėl ko lėkė kai nenormalus, negalvojo apie visumą ir galutinį rezultatą, nes matai čia jis, ir čia jo. Pasėkmes matėm.
Rasa, ar dabar aiškiau?
Kažkaip ne viską parašei. Galutinis rezultatas: HAM 10 / ROS 9 pergalės, HAM 380 / ROS 385 taškai. Tai, kaip Malaizijos etapas nesuvaidino savo rolės, kur HAM neteko 25 taškų (arba mašiau) dėl gedimo, o galutinėje įskaitoje skirtumas tik 5 taškai???
Graži sąmokslo teorija. Tik NR pasitraukimas užklupo Daimler visiškai netikėtai. Tai čia nebent Toto 4D šachmatai buvo, kad tiek atsikratyt NR, tiek VB (kuris tuo metu vis dar buvo vadybinamas Toto) į Mercedes paaukštinant, nieko apie tai nežinant kitiems komandos akcininkams. Žinant F1 tai aš nieko neatsmesčiau, bet toks susitarimas galėjo būt tik tarp Toto ir Nico, ir nieko daugiau, nes jau būtų išlindę galai.
What? ir toto vaiksciojo ir laikrasciais duslintuva Hamio paslapcia uzkisinejo?
Iš Mėnulio iškritęs??? Kai eina mm kvaloj, lenktynėse ir netenki 25 taškų, turbūt, tai ir apsprendžia galimą matematinę skaičiuoklę? Ne? Tai, ką, nugalėjo ROS??? Save, kaip mergaitę, kuri iškart po netikėto pasisekimo "dėjo į krūmus"? Galbūt neveltui 7-ą titulą HAM užsitikrino Turkijoj, juk tiems patinka blondės... Verkšlenančios ir krūmuose...
Nebuvau aš menuly.
Galėčiau nusileist iki tavo fanatizmo lygio ir komentuot tam pačiam stiliui, pvz, apie "verkiančią mergiotę" - peržiūrėk šių metų visas lenktynes iš naujo, ir surask man bent vienas, kuriose Hamiltonas neverkė dėl padangų ;) Bet čia ne mano stilius, todėl paliekam šitą.
Rasele, paprasta statistika tai: iki Malaizijos etapo Rosbergas turėjo 8 pergales, o Hamiltonas 6. Po Malaizijos Rosbergas pasiėmė dar ir Japoniją. 9/6 Rosbergo naudai, jeigu reikia pagalbos skaičiuojant. Apie kokius milimetrus tada kalbam?
Kas vyksta tuo metu? Situacija ne kai Rosbergas gali laimėt čempionatą, bet kai jis jį gali tik pralaimėt. Angliškai skambėtų "title to win" ir "title to loose". Rosbergui tai jau ir buvo laimėtas, ir jis jo turėjo tik nepralaimėt per likusias lenktynes. Tą sėkmingai ir padarė. Ne pjaudamas max, bet suvažiuodamas stabiliai tiek, kad laimėt titulą ir viskas.
Jeigu ir toliau neaišku kodėl taip, o ne gazas dugnas iki sezono galo, trumpai paaiškinu: konkretus pvz - Maxas ir Oconas, Brazilija. Nežinau ką Maxas norėjo padaryt tose lenktynėse, tikriausiai Hamiltoną ratu aplenkt? Ir to visai nereikėjo. Vietoje to, kad suvažiuotų pirmas išlaikydamas saugią persvarą, neaišku dėl ko lėkė kai nenormalus, negalvojo apie visumą ir galutinį rezultatą, nes matai čia jis, ir čia jo. Pasėkmes matėm.
Rasa, ar dabar aiškiau?
Ros buvo pazadetas titulas, bet liepta dinkt poto :0 (samokslo teorija)
Graži sąmokslo teorija. Tik NR pasitraukimas užklupo Daimler visiškai netikėtai. Tai čia nebent Toto 4D šachmatai buvo, kad tiek atsikratyt NR, tiek VB (kuris tuo metu vis dar buvo vadybinamas Toto) į Mercedes paaukštinant, nieko apie tai nežinant kitiems komandos akcininkams. Žinant F1 tai aš nieko neatsmesčiau, bet toks susitarimas galėjo būt tik tarp Toto ir Nico, ir nieko daugiau, nes jau būtų išlindę galai.
Žiūriu, kad kai kurie LH fanai iki šiol nepripažįsta NR iškovoto titulo 2016 metais. LH toks pilotas kuriam po žiemos pertraukos reikia įsivažiuoti. Jei netikite pasižiūrėkite paskutinis kartas, kai LH laimėjo pirmą sezono etapą buvo 2015 metais. Kas liečia 2016 metus NR labai stipriai pradėjo sezoną ir jo pergalių serija nutrūko tik po avarijos su LH Ispanijoje. Tuo tarpu LH, kad iškovoti pirmą pergalę sezone reikėjo 6 etapų. Šitaip startuodamas NR įgavo kontrolę čempionate. Dabar jau ne Rosbergas turėjo vytis Hamiltoną, o Hamiltonas Rosbergą. Aišku sezono viduryje LH atsibudo ir pradėjo imt pergales taip artėdamas prie savo varžovo. NR labai padėjo ir tai, kad jis sugebėjo laimėti nemažai lenktynių po vasaros pertraukos Belgija, Italija, Singapūras. Kad ir tas pats Malaizijos GP kuriame LH nefinišavo tose lenktynėse NR irgi turėjo problemų, kai buvo apsuktas starto metu. Aišku nepaisant to NR vis tiek sugebėjo 15 taškų iškovoti. Vėliau NR laimėjo Japonijos GP po kurio jau buvo sukaupęs neblogą taškų persvarą. Čia manau buvo momentas, kai NR suprato, kad gali imti titulą. Todėl likusius GP važiavo atsargiau vengdamas nereikalingų incidentų. O tų incidentų galėjo būti daug užtenka 2016 m. Brazilijos GP atsiminti. NR viso sezono metu buvo susikaupęs ir buvo tas, kuris privetė LH stipriai pasitempti. F-1 pilotų įskaitą laimi tas pilotas, kuris surenka daugiausiai taškų, o ne pergalių. Kas surinko daugiau taškų manau visi žino. LH turėjo daugiau techninių problemų, bet nereikia pamiršti, kad niekas jam netrukdė atvažiuoti pirmam kai bolidas buvo veikiantis. Mano nuomone tais metais NR titulo norėjo daug labiau nei LH ir tai akivaizdžiai matėsi sezono starte.
Ros buvo pazadetas titulas, bet liepta dinkt poto :0 (samokslo teorija)
Žiūriu, kad kai kurie LH fanai iki šiol nepripažįsta NR iškovoto titulo 2016 metais. LH toks pilotas kuriam po žiemos pertraukos reikia įsivažiuoti. Jei netikite pasižiūrėkite paskutinis kartas, kai LH laimėjo pirmą sezono etapą buvo 2015 metais. Kas liečia 2016 metus NR labai stipriai pradėjo sezoną ir jo pergalių serija nutrūko tik po avarijos su LH Ispanijoje. Tuo tarpu LH, kad iškovoti pirmą pergalę sezone reikėjo 6 etapų. Šitaip startuodamas NR įgavo kontrolę čempionate. Dabar jau ne Rosbergas turėjo vytis Hamiltoną, o Hamiltonas Rosbergą. Aišku sezono viduryje LH atsibudo ir pradėjo imt pergales taip artėdamas prie savo varžovo. NR labai padėjo ir tai, kad jis sugebėjo laimėti nemažai lenktynių po vasaros pertraukos Belgija, Italija, Singapūras. Kad ir tas pats Malaizijos GP kuriame LH nefinišavo tose lenktynėse NR irgi turėjo problemų, kai buvo apsuktas starto metu. Aišku nepaisant to NR vis tiek sugebėjo 15 taškų iškovoti. Vėliau NR laimėjo Japonijos GP po kurio jau buvo sukaupęs neblogą taškų persvarą. Čia manau buvo momentas, kai NR suprato, kad gali imti titulą. Todėl likusius GP važiavo atsargiau vengdamas nereikalingų incidentų. O tų incidentų galėjo būti daug užtenka 2016 m. Brazilijos GP atsiminti. NR viso sezono metu buvo susikaupęs ir buvo tas, kuris privetė LH stipriai pasitempti. F-1 pilotų įskaitą laimi tas pilotas, kuris surenka daugiausiai taškų, o ne pergalių. Kas surinko daugiau taškų manau visi žino. LH turėjo daugiau techninių problemų, bet nereikia pamiršti, kad niekas jam netrukdė atvažiuoti pirmam kai bolidas buvo veikiantis. Mano nuomone tais metais NR titulo norėjo daug labiau nei LH ir tai akivaizdžiai matėsi sezono starte.
Super! Labai gražiai sudeliota viskas! Čia šitą temą galima uždaryt visiem laikam :)
Žiūriu, kad kai kurie LH fanai iki šiol nepripažįsta NR iškovoto titulo 2016 metais. LH toks pilotas kuriam po žiemos pertraukos reikia įsivažiuoti. Jei netikite pasižiūrėkite paskutinis kartas, kai LH laimėjo pirmą sezono etapą buvo 2015 metais. Kas liečia 2016 metus NR labai stipriai pradėjo sezoną ir jo pergalių serija nutrūko tik po avarijos su LH Ispanijoje. Tuo tarpu LH, kad iškovoti pirmą pergalę sezone reikėjo 6 etapų. Šitaip startuodamas NR įgavo kontrolę čempionate. Dabar jau ne Rosbergas turėjo vytis Hamiltoną, o Hamiltonas Rosbergą. Aišku sezono viduryje LH atsibudo ir pradėjo imt pergales taip artėdamas prie savo varžovo. NR labai padėjo ir tai, kad jis sugebėjo laimėti nemažai lenktynių po vasaros pertraukos Belgija, Italija, Singapūras. Kad ir tas pats Malaizijos GP kuriame LH nefinišavo tose lenktynėse NR irgi turėjo problemų, kai buvo apsuktas starto metu. Aišku nepaisant to NR vis tiek sugebėjo 15 taškų iškovoti. Vėliau NR laimėjo Japonijos GP po kurio jau buvo sukaupęs neblogą taškų persvarą. Čia manau buvo momentas, kai NR suprato, kad gali imti titulą. Todėl likusius GP važiavo atsargiau vengdamas nereikalingų incidentų. O tų incidentų galėjo būti daug užtenka 2016 m. Brazilijos GP atsiminti. NR viso sezono metu buvo susikaupęs ir buvo tas, kuris privetė LH stipriai pasitempti. F-1 pilotų įskaitą laimi tas pilotas, kuris surenka daugiausiai taškų, o ne pergalių. Kas surinko daugiau taškų manau visi žino. LH turėjo daugiau techninių problemų, bet nereikia pamiršti, kad niekas jam netrukdė atvažiuoti pirmam kai bolidas buvo veikiantis. Mano nuomone tais metais NR titulo norėjo daug labiau nei LH ir tai akivaizdžiai matėsi sezono starte.
Rasak, tavo statistika tik patvirtina, kad Rosbergas buvo stiprus konkurentas Hamiltonui ir pelnytai laimėjo vieną titulą iš trijų.
ROS buvo verkianti ir stumdoma mergaitė, kuriai reikiamu momentu nebuvo menkių, o HAM sugedo bolidas... O tada mergaitė visiškai pravirko ir pasislėpė krūmuose...
Butu variklis Malaizijoje nesugedes, butu mates Hamis paskutines 4 sezono pergales kaip savo ausis. Arba tiksliau, kaip pergale pries tai buvusiuose 5 etapuose. Taip, iki Malaizijos Rosbergas laimejo 4 pergales is 5, o Hamis 0 is 5. Nebutu gedimo, butu NR dar minimum pora pergaliu pasiemes ir champas vistiek eitu pas ji. O jus verkite toliau.
Tokie kaip Rasa prisimena Malaizija, bet kažkodėl nenori prisimint Monaco :)
Nu 2016 LH varykliai pavede daug kartu bet ta sezona ne rosbergas gerai vaziavo o LH gryba pjove ypac su startais ziauru buvo ir tokiom aplinkybem pralose tik 5 taskais ir kova buvo iki paskutinio rato
Tai turbut 2014 ir 2015 NR gryba pjove o ne LH gerai vaziavo
Nenugalėjai, o tiesiog pasisekė, kad lemiamu momentu sugedo HAM bolidas... O tada, kaip apsitrie*usi mergaitė, dėjai į krūmus... Štai ir visa tiesa.
Butu variklis Malaizijoje nesugedes, butu mates Hamis paskutines 4 sezono pergales kaip savo ausis. Arba tiksliau, kaip pergale pries tai buvusiuose 5 etapuose. Taip, iki Malaizijos Rosbergas laimejo 4 pergales is 5, o Hamis 0 is 5. Nebutu gedimo, butu NR dar minimum pora pergaliu pasiemes ir champas vistiek eitu pas ji. O jus verkite toliau.
N. Rosbergas: didžiuojuosi tuo, kad pavyko nugalėti L. Hamiltoną (31)
Folijos kepurę nuo 5g pasidarei jau?
Man tai visiškai neįdomu, ar ROS draskėsi, ar ne, greičiau bijojo DNF. Taip, kad Malaizija suvaidino labai svarbų vaidmenį HAM rezultatams... O mergaitė ROS iškart dėjo į krūmus...
Tau ryskiai su teksto suvokimu blogai :DDD Tai jisai raso, kad po Malaizijos NR nereikejo draskytis, ramiai atvaziavo antras ir pasieme titula. Galutinis rezultatas - NR laimejo titula
Kažkaip ne viską parašei. Galutinis rezultatas: HAM 10 / ROS 9 pergalės, HAM 380 / ROS 385 taškai. Tai, kaip Malaizijos etapas nesuvaidino savo rolės, kur HAM neteko 25 taškų (arba mašiau) dėl gedimo, o galutinėje įskaitoje skirtumas tik 5 taškai???
Nebuvau aš menuly.
Galėčiau nusileist iki tavo fanatizmo lygio ir komentuot tam pačiam stiliui, pvz, apie "verkiančią mergiotę" - peržiūrėk šių metų visas lenktynes iš naujo, ir surask man bent vienas, kuriose Hamiltonas neverkė dėl padangų ;) Bet čia ne mano stilius, todėl paliekam šitą.
Rasele, paprasta statistika tai: iki Malaizijos etapo Rosbergas turėjo 8 pergales, o Hamiltonas 6. Po Malaizijos Rosbergas pasiėmė dar ir Japoniją. 9/6 Rosbergo naudai, jeigu reikia pagalbos skaičiuojant. Apie kokius milimetrus tada kalbam?
Kas vyksta tuo metu? Situacija ne kai Rosbergas gali laimėt čempionatą, bet kai jis jį gali tik pralaimėt. Angliškai skambėtų "title to win" ir "title to loose". Rosbergui tai jau ir buvo laimėtas, ir jis jo turėjo tik nepralaimėt per likusias lenktynes. Tą sėkmingai ir padarė. Ne pjaudamas max, bet suvažiuodamas stabiliai tiek, kad laimėt titulą ir viskas.
Jeigu ir toliau neaišku kodėl taip, o ne gazas dugnas iki sezono galo, trumpai paaiškinu: konkretus pvz - Maxas ir Oconas, Brazilija. Nežinau ką Maxas norėjo padaryt tose lenktynėse, tikriausiai Hamiltoną ratu aplenkt? Ir to visai nereikėjo. Vietoje to, kad suvažiuotų pirmas išlaikydamas saugią persvarą, neaišku dėl ko lėkė kai nenormalus, negalvojo apie visumą ir galutinį rezultatą, nes matai čia jis, ir čia jo. Pasėkmes matėm.
Rasa, ar dabar aiškiau?
Graži sąmokslo teorija. Tik NR pasitraukimas užklupo Daimler visiškai netikėtai. Tai čia nebent Toto 4D šachmatai buvo, kad tiek atsikratyt NR, tiek VB (kuris tuo metu vis dar buvo vadybinamas Toto) į Mercedes paaukštinant, nieko apie tai nežinant kitiems komandos akcininkams. Žinant F1 tai aš nieko neatsmesčiau, bet toks susitarimas galėjo būt tik tarp Toto ir Nico, ir nieko daugiau, nes jau būtų išlindę galai.
Iš Mėnulio iškritęs??? Kai eina mm kvaloj, lenktynėse ir netenki 25 taškų, turbūt, tai ir apsprendžia galimą matematinę skaičiuoklę? Ne? Tai, ką, nugalėjo ROS??? Save, kaip mergaitę, kuri iškart po netikėto pasisekimo "dėjo į krūmus"? Galbūt neveltui 7-ą titulą HAM užsitikrino Turkijoj, juk tiems patinka blondės... Verkšlenančios ir krūmuose...
Galėčiau nusileist iki tavo fanatizmo lygio ir komentuot tam pačiam stiliui, pvz, apie "verkiančią mergiotę" - peržiūrėk šių metų visas lenktynes iš naujo, ir surask man bent vienas, kuriose Hamiltonas neverkė dėl padangų ;) Bet čia ne mano stilius, todėl paliekam šitą.
Rasele, paprasta statistika tai: iki Malaizijos etapo Rosbergas turėjo 8 pergales, o Hamiltonas 6. Po Malaizijos Rosbergas pasiėmė dar ir Japoniją. 9/6 Rosbergo naudai, jeigu reikia pagalbos skaičiuojant. Apie kokius milimetrus tada kalbam?
Kas vyksta tuo metu? Situacija ne kai Rosbergas gali laimėt čempionatą, bet kai jis jį gali tik pralaimėt. Angliškai skambėtų "title to win" ir "title to loose". Rosbergui tai jau ir buvo laimėtas, ir jis jo turėjo tik nepralaimėt per likusias lenktynes. Tą sėkmingai ir padarė. Ne pjaudamas max, bet suvažiuodamas stabiliai tiek, kad laimėt titulą ir viskas.
Jeigu ir toliau neaišku kodėl taip, o ne gazas dugnas iki sezono galo, trumpai paaiškinu: konkretus pvz - Maxas ir Oconas, Brazilija. Nežinau ką Maxas norėjo padaryt tose lenktynėse, tikriausiai Hamiltoną ratu aplenkt? Ir to visai nereikėjo. Vietoje to, kad suvažiuotų pirmas išlaikydamas saugią persvarą, neaišku dėl ko lėkė kai nenormalus, negalvojo apie visumą ir galutinį rezultatą, nes matai čia jis, ir čia jo. Pasėkmes matėm.
Rasa, ar dabar aiškiau?
Ros buvo pazadetas titulas, bet liepta dinkt poto :0 (samokslo teorija)
Žiūriu, kad kai kurie LH fanai iki šiol nepripažįsta NR iškovoto titulo 2016 metais. LH toks pilotas kuriam po žiemos pertraukos reikia įsivažiuoti. Jei netikite pasižiūrėkite paskutinis kartas, kai LH laimėjo pirmą sezono etapą buvo 2015 metais. Kas liečia 2016 metus NR labai stipriai pradėjo sezoną ir jo pergalių serija nutrūko tik po avarijos su LH Ispanijoje. Tuo tarpu LH, kad iškovoti pirmą pergalę sezone reikėjo 6 etapų. Šitaip startuodamas NR įgavo kontrolę čempionate. Dabar jau ne Rosbergas turėjo vytis Hamiltoną, o Hamiltonas Rosbergą. Aišku sezono viduryje LH atsibudo ir pradėjo imt pergales taip artėdamas prie savo varžovo. NR labai padėjo ir tai, kad jis sugebėjo laimėti nemažai lenktynių po vasaros pertraukos Belgija, Italija, Singapūras. Kad ir tas pats Malaizijos GP kuriame LH nefinišavo tose lenktynėse NR irgi turėjo problemų, kai buvo apsuktas starto metu. Aišku nepaisant to NR vis tiek sugebėjo 15 taškų iškovoti. Vėliau NR laimėjo Japonijos GP po kurio jau buvo sukaupęs neblogą taškų persvarą. Čia manau buvo momentas, kai NR suprato, kad gali imti titulą. Todėl likusius GP važiavo atsargiau vengdamas nereikalingų incidentų. O tų incidentų galėjo būti daug užtenka 2016 m. Brazilijos GP atsiminti. NR viso sezono metu buvo susikaupęs ir buvo tas, kuris privetė LH stipriai pasitempti. F-1 pilotų įskaitą laimi tas pilotas, kuris surenka daugiausiai taškų, o ne pergalių. Kas surinko daugiau taškų manau visi žino. LH turėjo daugiau techninių problemų, bet nereikia pamiršti, kad niekas jam netrukdė atvažiuoti pirmam kai bolidas buvo veikiantis. Mano nuomone tais metais NR titulo norėjo daug labiau nei LH ir tai akivaizdžiai matėsi sezono starte.
Žiūriu, kad kai kurie LH fanai iki šiol nepripažįsta NR iškovoto titulo 2016 metais. LH toks pilotas kuriam po žiemos pertraukos reikia įsivažiuoti. Jei netikite pasižiūrėkite paskutinis kartas, kai LH laimėjo pirmą sezono etapą buvo 2015 metais. Kas liečia 2016 metus NR labai stipriai pradėjo sezoną ir jo pergalių serija nutrūko tik po avarijos su LH Ispanijoje. Tuo tarpu LH, kad iškovoti pirmą pergalę sezone reikėjo 6 etapų. Šitaip startuodamas NR įgavo kontrolę čempionate. Dabar jau ne Rosbergas turėjo vytis Hamiltoną, o Hamiltonas Rosbergą. Aišku sezono viduryje LH atsibudo ir pradėjo imt pergales taip artėdamas prie savo varžovo. NR labai padėjo ir tai, kad jis sugebėjo laimėti nemažai lenktynių po vasaros pertraukos Belgija, Italija, Singapūras. Kad ir tas pats Malaizijos GP kuriame LH nefinišavo tose lenktynėse NR irgi turėjo problemų, kai buvo apsuktas starto metu. Aišku nepaisant to NR vis tiek sugebėjo 15 taškų iškovoti. Vėliau NR laimėjo Japonijos GP po kurio jau buvo sukaupęs neblogą taškų persvarą. Čia manau buvo momentas, kai NR suprato, kad gali imti titulą. Todėl likusius GP važiavo atsargiau vengdamas nereikalingų incidentų. O tų incidentų galėjo būti daug užtenka 2016 m. Brazilijos GP atsiminti. NR viso sezono metu buvo susikaupęs ir buvo tas, kuris privetė LH stipriai pasitempti. F-1 pilotų įskaitą laimi tas pilotas, kuris surenka daugiausiai taškų, o ne pergalių. Kas surinko daugiau taškų manau visi žino. LH turėjo daugiau techninių problemų, bet nereikia pamiršti, kad niekas jam netrukdė atvažiuoti pirmam kai bolidas buvo veikiantis. Mano nuomone tais metais NR titulo norėjo daug labiau nei LH ir tai akivaizdžiai matėsi sezono starte.
Kazin kaip butu jeigu Hamiltonas nebutu gaves Merso. Rosbergas butu buves kelis ar jeleta kartu cempionas??
Rasak, tavo statistika tik patvirtina, kad Rosbergas buvo stiprus konkurentas Hamiltonui ir pelnytai laimėjo vieną titulą iš trijų.
Butu variklis Malaizijoje nesugedes, butu mates Hamis paskutines 4 sezono pergales kaip savo ausis. Arba tiksliau, kaip pergale pries tai buvusiuose 5 etapuose. Taip, iki Malaizijos Rosbergas laimejo 4 pergales is 5, o Hamis 0 is 5. Nebutu gedimo, butu NR dar minimum pora pergaliu pasiemes ir champas vistiek eitu pas ji. O jus verkite toliau.
Nu 2016 LH varykliai pavede daug kartu bet ta sezona ne rosbergas gerai vaziavo o LH gryba pjove ypac su startais ziauru buvo ir tokiom aplinkybem pralose tik 5 taskais ir kova buvo iki paskutinio rato
Nenugalėjai, o tiesiog pasisekė, kad lemiamu momentu sugedo HAM bolidas... O tada, kaip apsitrie*usi mergaitė, dėjai į krūmus... Štai ir visa tiesa.