Seniausi komentarai
pergalingas
| Balandžio 18 d. 14:07
Praeitu metu vengrija. Hamiltonas atsilieka nuo vetelio bendroj iskaitoj, botas finishuoja 3, hamiltonas 4. Skirtumas 2 sekundes. Kodel hamiltonas neprase jo praleist i prieki, kad sumazintu deficita?
Ferrari 3 etape siu metu pirmauja, vetelis be droj iskatoj, raikonenas aukojamas del nieko.
TIK KVAILYS SULYGINT GALI FERRARI IR MERCEDES POZIURI.
2014-2017 mercedes pilotai turi vienodas galimybes kovoti del titulo. Niekas neapsimetineja fair play team. 2015 laimi hamiltonas, 2016 rosbergas. Mercedes turi dominuojati bolida.
Ferrari 2000-2004 turi dominuojanti bolida, be jokios priezasties, barichelo sustoja finisho tiesiojoj ir praleidzia schumacheri i prieki.
mercedes nuo pat pir o sezono pasake, jei sezonui ipusejus vienas pilotas kovos del titulo, kitas netures sansu, mes apsvarsysime komandine taktika. Pasakyta padaryta. 2017 ipusejus sezonui bottas realiu sansu laimeti neturejo, pats pripazino savo silpnasias vietas, denge hamiltona. Kokios problemos? Raikonenas nori kovoti, niekas jam neleidzia... kur cia kas mato panasumu? Ne vieno panasumo. Bottas 2017 iskovoja 3 pergales, raikonenas per 4 sezonus ne vienos. Progu buvo ne viena, bet reikia praleisti veteli. Panasumu tarp sidabro ir raudonio nulis. Gali cia klounais visus vadint, ir dar ka nori daryt, ferrari elgiasi vieninteliai kaip klounai...del to ir graudu ziuret. As nesergu ne uz viena pilota kaip vemiu, vemiau, vemsiu. Man svarbu geros lenktynes o su ferrari politika, tokiu nebuvo ir nebus. Nes viskas surezisuota ir netikra...
Veni, Vidi, Vici
| Balandžio 18 d. 13:26
mariusis
| Balandžio 17 d. 22:59

Ramiakas atboinike, nu kur aš po kiekviena tema apie ferrari loju? Laukiu citatų, nes jei ne, loji tu ir ramiai tada. O pergalingas viską teisingai parašė, aš šiaip iš neturėjimo ką veikt specialiai parašiau, pažiūrėti kaip raudonieji lysti iš kampų pradės užteisybę. Na ir pradėjo lysti spagečių mėgėjai.

Ką tau cituot pudeli, pats juk parašei žiamiau, kad "SPECIALIAI" palot atėjai - lysk į būda, tema uždaroma.
mariusis
| Balandžio 17 d. 22:59
Veni, Vidi, Vici
| Balandžio 17 d. 07:41

Čia pergalingam ir Marusiui skirta. Kas dėl marusio, tai išvis zmogus nuskriaustas kažkoks. Nemėgsti tai nemėgsti to Ferarrio, kam gaišti laiką ir po kiėkviena tema apie Ferr loti kaip ciucikui, atjobintas gyvenimo - ne kitaip.

Ramiakas atboinike, nu kur aš po kiekviena tema apie ferrari loju? Laukiu citatų, nes jei ne, loji tu ir ramiai tada. O pergalingas viską teisingai parašė, aš šiaip iš neturėjimo ką veikt specialiai parašiau, pažiūrėti kaip raudonieji lysti iš kampų pradės užteisybę. Na ir pradėjo lysti spagečių mėgėjai.
mariusis
| Balandžio 17 d. 22:53
kart
| Balandžio 16 d. 23:14

Ne visi tvarte uzauge, kad suprastu tavo "juokelius".

Bet uostyt matau patinka :)
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 16:47
O ir Mercedes nuo 2014 galėjo sau leisti vaidinti fair play dramą teatre tik todėl, kad turėjo nerealų, iš pradžių ICEo ir ERSo, vėliau tik ERSo pranašumą...dabar atrodo viskas gone...tai pažiūrėsim kokia kitokia komanda Mercedes. O dėl Red bull nežinau, dabar jie sau gali leist pilotams kovot, parinkt vienodas strategijas, nes nekovoja su topais...o kaip buvo pamiršot?
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 16:41
Veni, Vidi, Vici
| Balandžio 17 d. 16:28

Klausyk kloune, taigi čia moralizavai kokie Ferrari blogi, o MB jau "kita komanda". Tai kai botas su nudrožtais koliošais Vetteli stabdo, yai viskas ok - mersai komanda! O kai Raikis stabdo Botta tai jau negali žiūrėt? Ašaroji kaip čia baisu viskas. Mersam svarbiausia komanda, o Ferrams tai jau ne? Persiskaityk dar karta savo "kliedesius" ir eik prigulsi, bo nusišneki totaliai.

Viską čia išdėstei ką ir aš sakiau tik grubiai....kam to reikia - ferrari pagrindinis tikslas WDC ir to viskas pasakyta...jei kažkam patinka kuris nors lenktyninikas, jis turi būti ne ferrario nr2, nes toks NIEKADA NELAIMĖS
Veni, Vidi, Vici
| Balandžio 17 d. 16:28
pergalingas
| Balandžio 17 d. 13:54

As ir nelyginau, ponulis po mano komentaro pradejo lygint kas buferis kas ne... as tik nusivyles likau , kad 2pilotas visiskai yra smukdomas. O kas nr1 kas nr2 ir vaikui aisku. Tik labai graudu ziuret kaip is savo klaidu nepasimokoma. Plius jie svajoja apie konstruktorius.... tai ir liks tik svajones deja... o siaip erzina, kai po tavo komentarais zmones aiskina jog tu neteisybe kalbi... tik tiek...

Klausyk kloune, taigi čia moralizavai kokie Ferrari blogi, o MB jau "kita komanda". Tai kai botas su nudrožtais koliošais Vetteli stabdo, yai viskas ok - mersai komanda! O kai Raikis stabdo Botta tai jau negali žiūrėt? Ašaroji kaip čia baisu viskas. Mersam svarbiausia komanda, o Ferrams tai jau ne? Persiskaityk dar karta savo "kliedesius" ir eik prigulsi, bo nusišneki totaliai.
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 15:29
pritariu
pergalingas
| Balandžio 17 d. 15:04
Ai zdz, gal baigiam snd, nes man dar pikta po sekmadienio. Taip grybaut, tokiai patyrusiai komandai, atrodo kad pirma sezona vaziuoja. Del kazkokio botto db prarado tiek tsku ir dar sugadino kimiui lenktynes kai butu 2,3 atvaziave islaike ir asmenine ir kostruktorius. Taip nepasinaudot tokiom progom, kai mersai buksuoja, as nzn...
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 14:49
pergalingas
| Balandžio 17 d. 14:32

Butent, nepakviete trukdyti botui, bet cia ir yra susimovimas. Nes realiai del titulo kovos vetelis ir hamiltonas. Koks skirtumas tas bottas. Cia nereikia buti gudruciu jog suprastum kodel nekvviete jo i boksus. As kalbu kad tolimoje perspektyvoje reikejo ziuret hamiltono taskus o ne botto. As ta norejau pasakyt. Ferrari taktika yra kvaila ir neapskaiciuota. Mercedes daug protingiau zaidzia. Jie pIims ir konstruktorius ir greiciausiai asmenine... o kimis baigs sezona 4 arba 5 kai realiai gali kovot del top 3.

OK pilnai tave suprantu ir pritariu...ferrari taktika nėra "kvaila ir neapskaičiuota", ji tiesiog konservatyvi....Ji nėra agresyvi, o ir kokius 18 ar 19 metų tokia nebuvo (na nuo tada kai MS prieš MH kovėsi)...ai gal 2007 dar, kai RAI prieš HAM ir ALO...tuo tarpu Redbullis jo Kinijon (nors jie visada dažniausiai su taktika neapsigauna) gerai ir greitai sureagavo.... O dėl konservatyvios taktikos tai jo .... gali ir pralošt ferrari (2010 metai super pavyzdys, kai konservatyviai gaudydami ir kopijuodami Weberį praleido VET, na kaip maždaug šių metų Bahreinas)
pergalingas
| Balandžio 17 d. 14:32
Butent, nepakviete trukdyti botui, bet cia ir yra susimovimas. Nes realiai del titulo kovos vetelis ir hamiltonas. Koks skirtumas tas bottas. Cia nereikia buti gudruciu jog suprastum kodel nekvviete jo i boksus. As kalbu kad tolimoje perspektyvoje reikejo ziuret hamiltono taskus o ne botto. As ta norejau pasakyt. Ferrari taktika yra kvaila ir neapskaiciuota. Mercedes daug protingiau zaidzia. Jie pIims ir konstruktorius ir greiciausiai asmenine... o kimis baigs sezona 4 arba 5 kai realiai gali kovot del top 3.
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 14:29
Norėjau pasakyt, kad RAI nesmukdo specialiai, jį naudoja kaip galinės sferos šaulį.....jis bet kokiu atveju (net ir tuo atveju kai jo pačio lenktynės visiškai sušikamos) reikalingas tik kaip skydas
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 14:26
pergalingas
| Balandžio 17 d. 14:24

Ka reiskia nera smukdomas. Kaip tu paaiskinsi situacija kai puse lenktyniu su nudevetom padangom vaziuoja ir po boksu islenda 6? Jei jau dirba pilotui nr1, tai ne logiskiau butu kad atvaziuotu auksciau hamiltono ir atimtu kelis taskelius is merso? Mes apie 2 skirtigus dalykus kalbam. Ir taip visi suprantam kas vyksta, nereikia ieskot slieku dykumoj

RAI nepakvietimas į boksus nesusijęs su taškelių atiminėjimu....jo nepakvietė BOT trukdyti jei ką
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 14:25
OK peace....malonu kalbėt su normaliais žmonėm
pergalingas
| Balandžio 17 d. 14:24
Ka reiskia nera smukdomas. Kaip tu paaiskinsi situacija kai puse lenktyniu su nudevetom padangom vaziuoja ir po boksu islenda 6? Jei jau dirba pilotui nr1, tai ne logiskiau butu kad atvaziuotu auksciau hamiltono ir atimtu kelis taskelius is merso? Mes apie 2 skirtigus dalykus kalbam. Ir taip visi suprantam kas vyksta, nereikia ieskot slieku dykumoj
pergalingas
| Balandžio 17 d. 14:22
As nesakiau kad pagrindis tikslas konstruktoriai, as sakiau kad nuolat sneka jog kovos del konstruktoriu, praeitais metais ta pati snekejo, kai jau net viltie nebuvo laimet
pergalingas
| Balandžio 17 d. 14:21
Ne apie tave ir kalbejau
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 14:14
Ir aš ne "ponulis"...
Vytispagonia
| Balandžio 17 d. 14:13
pergalingas
| Balandžio 17 d. 13:54

As ir nelyginau, ponulis po mano komentaro pradejo lygint kas buferis kas ne... as tik nusivyles likau , kad 2pilotas visiskai yra smukdomas. O kas nr1 kas nr2 ir vaikui aisku. Tik labai graudu ziuret kaip is savo klaidu nepasimokoma. Plius jie svajoja apie konstruktorius.... tai ir liks tik svajones deja... o siaip erzina, kai po tavo komentarais zmones aiskina jog tu neteisybe kalbi... tik tiek...

Pas ferrari nėra ir niekada nebuvo piloto Nr.2 :)))) tas Nr.2 tai ne pilotas....ir jis (tas galinės sferos šaulys) nėra smukdomas, jis dirba pilotui jei ką (kaip manot, kodėl RAI nepakvietė į boksus?)...Nenoriu ginčytis, bet kada ferrari deklaravo, kad jų pagrindinis tikslas WCC, o ne WDC?
pergalingas
| Balandžio 17 d. 13:54
As ir nelyginau, ponulis po mano komentaro pradejo lygint kas buferis kas ne... as tik nusivyles likau , kad 2pilotas visiskai yra smukdomas. O kas nr1 kas nr2 ir vaikui aisku. Tik labai graudu ziuret kaip is savo klaidu nepasimokoma. Plius jie svajoja apie konstruktorius.... tai ir liks tik svajones deja... o siaip erzina, kai po tavo komentarais zmones aiskina jog tu neteisybe kalbi... tik tiek...