N. Rosbergas prisipažino Ispanijoje suklydęs (10)

N. Rosbergas prisipažino Ispanijoje suklydęs
logo 2016 Gegužės 26 d. 00:22, Daimler
Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas prisipažino, kad dėl jo kaltės Ispanijos GP lenktynių pradžioje bolide nebuvo įjungti reikiami variklio nustatymai.
Po starto Lewisas Hamiltonas bei jo komandos draugas N. Rosbergas kovojo dėl pirmos vietos. Atvažiuojant į ketvirtąjį posūkį britas bandė lenktį vokietį, tačiau pastarasis pasuko į dešinę ir nepaliko varžovui laisvos vietos. Atsidūręs už trasos ribų L. Hamiltonas nebesuvaldė bolido ir slysdamas kliudė priekyje važiavusį N. Rosbergą. Po susidūrimo abu sportininkai pasitraukė iš lenktynių.
Po lenktynių paaiškėjo, kad varžybų pradžioje N. Rosbergo bolide buvo įjungtas režimas, kurio metu hibridinė sistema pradėjo kaupti energiją. L. Hamiltonui tai leido priartėti prie varžovo. Supratęs kas nutiko, N. Rosbergas pakeitė nustatymus ir ėmė gintis. Tuo metu L. Hamiltonas jau bandė lenkti priekyje važiavusį varžovą. Viskas baigėsi kontaktu ir pilotų pasitraukimu iš lenktynių.
„Buvo įjungti kiti nustatymai. Tai buvo mano užduotis pasirūpinti, kad viskas būtų tvarkoje. Daugiau neturiu ką pasakyti“, – sakė N. Rosbergas.
„Niekas nepasikeitė. Viskas išlieka taip pat, kaip ir anksčiau. Turi galvoti apie tai, ką darai. Turime pasirūpinti, kad viskas būtų atlikta teisingai.“

Komentarai (10)


alien-zoo
| 2016 Gegužės 29 d. 02:18
aš galvojau, kad pilotas privalo palikti trasoje vietos kitam visada... jei Hamis atsidūrė už trasos, reiškia vietos nebuvo. Dar ne už tokius epiodus bautas nepalikės vietos lenktynininkas. Prisiminkim esus praeitoj trasoj, kur lygtais wiliams lenktynininkas kažką išsstūmė iš trasos. Ten nebuvo tokio greičio, bet bauda buvo.
HnrS
| 2016 Gegužės 26 d. 17:56
a9, Rosbe Ispanijoj „slip streamą“ pasigavo, nes iki posūkio labai toli. O šiaip nemanau, kad rėžimas, kuris kaupia energiją gali būti kiek nors „galingesnis“.
a9
| 2016 Gegužės 26 d. 15:32
Rosbergas prisipažino kad suklydo su nustatymais, bet tai nepanaikina Hamiltono klaidos dėl avantiūristinio lenkimo. Tai tik patvirtina, kad abu kalti. Tik man kyla klausimas, ar Rosbergas kartais nestartuoja visada su kitokiais variklio nustatymais, t.y. didesne galia starte ir sekančiu galios praradimo, negu Hamiltonas, nes kažkaip starte vis sugeba Hamiltoną aplenkti.
errnis
| 2016 Gegužės 26 d. 13:41
Pievos kam taip meluoti gal galetu f-1.lt pakomentuoti sita straipsni
Gutis Kaka
| 2016 Gegužės 26 d. 12:41
Kur straipsnyje parašyta, kad Rosbergas prisipažino, kad jis kaltas??? Gal kas nors, kur nors kitur skaitėte, kad jis prisipažino?
FX-
| 2016 Gegužės 26 d. 11:46
Dėl avarijos kaltas Hamiltonas, jis ignoravo taisyklių punktą kuris neleidžia kovoti su pilotu kuris tuo metu yra užsiėmęs bolido programavimu ir režimų keitimu...
masterpiece
| 2016 Gegužės 26 d. 10:38
Rimsveta> taip taip, "koke nesamonia".
deivec
| 2016 Gegužės 26 d. 08:11
YZF tikiuosi pasaulis matai ne viena balta ir juoda... kaltas hamiltonas :D
YZF
| 2016 Gegužės 26 d. 07:55
Taip, teisingai, del avarijos kaltas Hamiltonas. O Rosbergo klaida kad jungikli ne ten pasuko. Butu jungikli gerai pastates, butu turbut laimejes GP.
rimsveta
| 2016 Gegužės 26 d. 07:19
Na o Monake koke nesamone iskres.
×

F-1.lt pulsas