rbz
IP: cce5a16 | 03/16 20:54 Atsakyti
Onutė
03/09 12:20

Labai įdomu, kaip sumažės tarša, jei bus imami mokesčiai?
Gyvenimo lygis neatitinka naujų automobilių kainas, o kompensacijos juokingos.
Leiskit žmonėm pasidžiaugt automobiliais, jei jie technišksi tvarkingi. Pensininkam, jaunom šeimom, ir visiem automobilis tai didžiulė parama.
Prisimenam sovietmetį . O varge, varge.......

Tarša sumažės, nes neturintys pinigų - neturės automobilio.
TomTom
IP: d1cf999 | 03/09 20:07 Atsakyti
Onutė
03/09 12:20

Labai įdomu, kaip sumažės tarša, jei bus imami mokesčiai?
Gyvenimo lygis neatitinka naujų automobilių kainas, o kompensacijos juokingos.
Leiskit žmonėm pasidžiaugt automobiliais, jei jie technišksi tvarkingi. Pensininkam, jaunom šeimom, ir visiem automobilis tai didžiulė parama.
Prisimenam sovietmetį . O varge, varge.......

Nu kaip kaip, vat lietuviui galima ir kartoninej dezej gyvent, bet masina pas ji turi but bemsas su bent jau 2.5l varikliu. Vat ives toki mokesti, maziau pirks tokias masinas, nes pinigu mokesciam gaila, pirks mazesnio litrazo, maziau kuro degins, reiskia maziau ir ters.
Uzdek Onute pvz mokesti 500eur per metus vien uz tai kad masina turi (pvz prabangos mokestis), ir ziurek, bent 25% auto bus is karto atiduotos i lauzyna arba parduotos. Ot kaip tarsa sumazes! Ministrai sau gales premijas issirasyt ir sodybas prie ezeru prisiskirt uz nuopelnus tavo sveikatai ;)
Onutė
IP: 3192030 | 03/09 12:20 Atsakyti
Labai įdomu, kaip sumažės tarša, jei bus imami mokesčiai?
Gyvenimo lygis neatitinka naujų automobilių kainas, o kompensacijos juokingos.
Leiskit žmonėm pasidžiaugt automobiliais, jei jie technišksi tvarkingi. Pensininkam, jaunom šeimom, ir visiem automobilis tai didžiulė parama.
Prisimenam sovietmetį . O varge, varge.......
Šoferis
IP: b54405a | 03/09 11:44 Atsakyti
Erkè
03/08 17:29

Reikia dar ir mašinu Korozijos... mokesti ivesti. Būtinai.

Dar vienas mokestis dėl pasenusio dizaino
TomTom
IP: d1cf999 | 03/08 22:27 Atsakyti
Aha
03/07 14:37

O aš ir nesakau, kad cdi motorai blogi šiandieniniame kontekste. Aš tik sakau kad nei vienas cdi-nas, net ir su super puper duper sintetiniais tepalais, nenuvažiuos tiek kiek važiuodavo "agurko" dyzeliai. Patikėk manim, su automobilių, žemės ūkio technikos ir pramoninių jėgos agregatų gamintojais esu tampriai susijęs nuo 1990 metų ir nuo to laiko mačiau visą šitos pramonės raidą, Esu asmeniškai bendravęs su daugelio gamintojų inžinieriais ir nei vienas nepasakė, kad šiandien konstruojant naujus agregatus kam nors rūpėtų jų ilgaamžiškumas. Svarbiausia, kad be problemų atlaikytų garantinį periodą ir būtų ekologiškai "švarūs". Šiandien konstruojant naują jėgos agregatą apie 80% R&D išlaidų sudaro tyrimai ekologijos kryptimi, nes to reikalauja įstatymai. Likę 20%. yra pastangos kaip atpiginti galutinio produkto savikainą ir gauti kuo didesnį pelną. Visa kita visiškai dzin. Būtent dėl šių priežasčių inžinieriai priversti diegti kartais net absurdiškus sprendimus ir technologijas kurios mažina tiek produkto ilgaamžiškumą, tiek patikimumą.
Na bet mes čia nuvažiavom į lankas tad baigiam :)

Tai ir auto to pilna - visoki egr, dpf filtrai ir t.t. ir pan. Jie irgi jokio patogumo neprideda, priesingai, bet jo, uzteks :) vistiek viskas yra taip kaip yra. Ir matomai nebesikeis.
ROLANDAS
IP: a2e7f06 | 03/08 20:37 Atsakyti
PATIKRINO MUS SU PIRMU TARSOS MOKESČIŲ, ŽMONĖS TYLI, TAI VADINAS GALI MELŽTI KIEKVIENAS METAIS ,KOKS SEKANTIS BUS MOKESTIS??
Erkè
IP: 25e581b | 03/08 17:29 Atsakyti
Reikia dar ir mašinu Korozijos... mokesti ivesti. Būtinai.
Marius
IP: ff9f852 | 03/08 14:59 Atsakyti
Na ką... Per vadinamą "pandemiją" valdžiažmogiai ir visi kiti prisikišo kišenes ir nuo kitų metų paprastiems žmogeliams naujų mokesčių bus prigalvota. Žmonės čia tik kruopelė šis "taršos mokestis". Ateityje bus ne vienas.
Vk
IP: 5989d0c | 03/08 14:51 Atsakyti
Žmonės reikia kuo skubiau keisti valdžią nes jie jau visiškai išprotėjo,nebeišmano, kaip dar kenkt savo šaliai ...krizė Lietuvoj ,žmonės pinigų neturi o jie galvoja, kaip dar čia pagilinus tą pačią krizę ir pabloginus pragyvenimą.
Diskusijos su visuomene
IP: 6e6530b | 03/08 12:47 Atsakyti
Dienos topas
Jūmoras
IP: 569d30b | 03/08 06:46 Atsakyti
Kokį čia fejerverką tarp mašinų paleido ponas Gentvilas?
Aha
IP: 1e202a8 | 03/07 14:37 Atsakyti
TomTom
03/07 01:07

Nu ok, sakykim ten marketingas filmavosi. Bet 320cdi sitie motorai yra labai geri. Ir jeigu normaliai priziurimas niekas ten negenda. Jeigu nesirupinsi tai taip, "juodoji mirtis" ji uzkims. Bet jei nesirupinsi tai bet koki varikli uzmusi.
Tiesiog sakau kad visi labai megsta du modelius atgal vadint "paskutinuoju tikru mersu". Ir tai keiciasi su kiekvienu desimtmeciu. Cia panasiai kaip kaimyno zole visada zalesne, tai ir masinos anksciau buvo geresnes. Nors pasigilinus bendras trendas aisku yra "link geriau, patikimiau, saugiau". Aisku yra isimciu, bet bendras automobiilizmo trendas eina tik geryn visom prasmem. Manau sutiksi. Kaip ir as sutiksiu su tuo, kad anksciau zigulius "ant kiemo" galedavai susiremontuot, o dabar be kompo, spec programos servisines ziurek nelabai ka ir padarysi..

O aš ir nesakau, kad cdi motorai blogi šiandieniniame kontekste. Aš tik sakau kad nei vienas cdi-nas, net ir su super puper duper sintetiniais tepalais, nenuvažiuos tiek kiek važiuodavo "agurko" dyzeliai. Patikėk manim, su automobilių, žemės ūkio technikos ir pramoninių jėgos agregatų gamintojais esu tampriai susijęs nuo 1990 metų ir nuo to laiko mačiau visą šitos pramonės raidą, Esu asmeniškai bendravęs su daugelio gamintojų inžinieriais ir nei vienas nepasakė, kad šiandien konstruojant naujus agregatus kam nors rūpėtų jų ilgaamžiškumas. Svarbiausia, kad be problemų atlaikytų garantinį periodą ir būtų ekologiškai "švarūs". Šiandien konstruojant naują jėgos agregatą apie 80% R&D išlaidų sudaro tyrimai ekologijos kryptimi, nes to reikalauja įstatymai. Likę 20%. yra pastangos kaip atpiginti galutinio produkto savikainą ir gauti kuo didesnį pelną. Visa kita visiškai dzin. Būtent dėl šių priežasčių inžinieriai priversti diegti kartais net absurdiškus sprendimus ir technologijas kurios mažina tiek produkto ilgaamžiškumą, tiek patikimumą.
Na bet mes čia nuvažiavom į lankas tad baigiam :)
TomTom
IP: d1cf999 | 03/07 01:07 Atsakyti
Aha
03/06 21:57

Hmmm, tai kad tas "100,000 miles at world record speed" yra senas (2005 metai) ir pakankamai nuvalkiotas marketinginis pokštas ir nieko daugiau
Beje dar youtube nebuvo kai toks šiandien jau neegzituojantis automobilių gamintojas SAAB, jei neklystu kažkur apie 2002 metus ar kiek anksčiau darė lygiai tokias pačias marketingines akcijas su senu SAAB 93 modeliu kuriame stovėjo 2,2 litro opelio dyzelis. Taip kad mersas po trijų metų tik identiškai nukopijavo tą patį marketinginį pokštą ir tai visiškai neįrodo variklio gerumo, nes Opelio variklis puikiai susitvarkė su šita užduotimi, nors realiame gyvenime tie seni Opel DTR-ai šveliniai tariant nieko gero......

Nu ok, sakykim ten marketingas filmavosi. Bet 320cdi sitie motorai yra labai geri. Ir jeigu normaliai priziurimas niekas ten negenda. Jeigu nesirupinsi tai taip, "juodoji mirtis" ji uzkims. Bet jei nesirupinsi tai bet koki varikli uzmusi.
Tiesiog sakau kad visi labai megsta du modelius atgal vadint "paskutinuoju tikru mersu". Ir tai keiciasi su kiekvienu desimtmeciu. Cia panasiai kaip kaimyno zole visada zalesne, tai ir masinos anksciau buvo geresnes. Nors pasigilinus bendras trendas aisku yra "link geriau, patikimiau, saugiau". Aisku yra isimciu, bet bendras automobiilizmo trendas eina tik geryn visom prasmem. Manau sutiksi. Kaip ir as sutiksiu su tuo, kad anksciau zigulius "ant kiemo" galedavai susiremontuot, o dabar be kompo, spec programos servisines ziurek nelabai ka ir padarysi..
Aha
IP: 1e202a8 | 03/06 21:57 Atsakyti
TomTom
03/06 17:22

Gerai sakai, "agurkai" taxi buvo. Bet W124 irgi pilna taksi po 800-900tukst km kurie paskui buvo parduodami i musu salis su atsuktom ridom iki minimumo ir viskas su jais buvo gerai. W210, keturakis, jeigu ne rudys tai vienas geriausiu mersu - vaziuokle be priekaistu, varikliai, tiek dyzeliai, tiek benzinai patvarus ir nereikalaujantys dideliu rimtu darbu. Tepala, filtrus, zvakes ir pan keisk laiku ir vaziuosi o vaziuosi. W211 dyzelis, E320 CDI - vienas geriausiu ir patikimiausiu varikliu apskritai. Kas antras lietuvis vazineja :) Jei manai kitaip tai paziurek youtubej E320 CDI 100,000 miles at world record speed - uzsistate chebra distronika ant 230 ir myne. Visada dugna (manau agurkas butu po 1000km nusproges). Pasikeisdavo vairuotoja, tepala kaip priklauso, paskui isrinko varikli - nieko jame blogo nerado. Taip kad zinai, ta "pirma meile" matyt visiem liks nerudijanti.
Kaip matai ta pati zmones kalbejo apie 70-80-90-2000 mersus, 99% kad ta pati po 10-20 metu kalbes ir apie W212 e klase (taksi lygiai taip pat suka kilometrus kaip ir jo senelis/prosenelis), ir apie siai dienai naujausia.
O zinau apie siuos variklius, ir kitus, del to, kad uzsiiminejau kuris laikas auto daliu, varikliu, greiciu deziu ir t.t. prekyba uzsieniui. Keturakio variklis 2.2cdi pvz ir busus musu tautieciu po visa Europa tampo, ir dar ilgai tampys ;)

Hmmm, tai kad tas "100,000 miles at world record speed" yra senas (2005 metai) ir pakankamai nuvalkiotas marketinginis pokštas ir nieko daugiau
Beje dar youtube nebuvo kai toks šiandien jau neegzituojantis automobilių gamintojas SAAB, jei neklystu kažkur apie 2002 metus ar kiek anksčiau darė lygiai tokias pačias marketingines akcijas su senu SAAB 93 modeliu kuriame stovėjo 2,2 litro opelio dyzelis. Taip kad mersas po trijų metų tik identiškai nukopijavo tą patį marketinginį pokštą ir tai visiškai neįrodo variklio gerumo, nes Opelio variklis puikiai susitvarkė su šita užduotimi, nors realiame gyvenime tie seni Opel DTR-ai šveliniai tariant nieko gero......
TomTom
IP: d1cf999 | 03/06 17:22 Atsakyti
Aha
03/04 21:55

Merso plaktukai (dyzeliai W123 kėbule). Vokietijoje taksistai milijoną, o gerai priziūrimi (je ne turkas už vairo) ir pusantro milijono km sukdavo iš viso be jokių remontų, o juk tais laikais nebuvo jokių super duper puper sintetinių tepalų ir viso kito marketinginio briedo. Tai gal gali įvardinti kuris šiandieninis variklis naudojamas šiandieniniuose lengvuose automobiliuose gali be remontų tiek pratempti? Beje to pačio W123 važiuoklės laikydavo ne ką mažiau. Ten kėbulas anksčiau išsiskėsdavo nuo rūdžių nei ką nors jam remontuoti reikėdavo.

Gerai sakai, "agurkai" taxi buvo. Bet W124 irgi pilna taksi po 800-900tukst km kurie paskui buvo parduodami i musu salis su atsuktom ridom iki minimumo ir viskas su jais buvo gerai. W210, keturakis, jeigu ne rudys tai vienas geriausiu mersu - vaziuokle be priekaistu, varikliai, tiek dyzeliai, tiek benzinai patvarus ir nereikalaujantys dideliu rimtu darbu. Tepala, filtrus, zvakes ir pan keisk laiku ir vaziuosi o vaziuosi. W211 dyzelis, E320 CDI - vienas geriausiu ir patikimiausiu varikliu apskritai. Kas antras lietuvis vazineja :) Jei manai kitaip tai paziurek youtubej E320 CDI 100,000 miles at world record speed - uzsistate chebra distronika ant 230 ir myne. Visada dugna (manau agurkas butu po 1000km nusproges). Pasikeisdavo vairuotoja, tepala kaip priklauso, paskui isrinko varikli - nieko jame blogo nerado. Taip kad zinai, ta "pirma meile" matyt visiem liks nerudijanti.
Kaip matai ta pati zmones kalbejo apie 70-80-90-2000 mersus, 99% kad ta pati po 10-20 metu kalbes ir apie W212 e klase (taksi lygiai taip pat suka kilometrus kaip ir jo senelis/prosenelis), ir apie siai dienai naujausia.
O zinau apie siuos variklius, ir kitus, del to, kad uzsiiminejau kuris laikas auto daliu, varikliu, greiciu deziu ir t.t. prekyba uzsieniui. Keturakio variklis 2.2cdi pvz ir busus musu tautieciu po visa Europa tampo, ir dar ilgai tampys ;)
:/
IP: 9fe9338 | 03/05 18:21 Atsakyti
:/
IP: 9fe9338 | 03/05 18:18 Atsakyti
keista
03/05 13:41

Kokie čia rekordai? Bent jau Lietuvoje 2020 žiema +6 laipsniai vidurkio buvo, ši daugmaž normali. Šiaurės vakarų Europoje vasarį šį iki +20 šilo. Vasarą ir nepamenu kažkokių šalčių...gal apie kokią Afriką, Ameriką kalbi bet irgi neteko girdėt apie rekordus

Paprasti šalčio rekordai, kokių šį šimtmetį nebuvo. Tiek ir JAV nemažai valstijų, Kanadoj, kituose žemynuose. Teksase iš viso žmonės net šildymo namuose nebuvo įsirengę, o kai davė sniego ir šalčio daug kam teko palikti namus. O grįžę rado sutrūkusiais nuo ledo vamzdžiais ir t.t. Sek žinias.
keista
IP: ac8d4a3 | 03/05 13:41 Atsakyti
:/
03/03 11:41

Visam pasaulyje 2020 ir 2021 mušami šalčio rekordai, bet atšilistai vis dar stumia savo ideologiją ir propagandą.

Kokie čia rekordai? Bent jau Lietuvoje 2020 žiema +6 laipsniai vidurkio buvo, ši daugmaž normali. Šiaurės vakarų Europoje vasarį šį iki +20 šilo. Vasarą ir nepamenu kažkokių šalčių...gal apie kokią Afriką, Ameriką kalbi bet irgi neteko girdėt apie rekordus
Aha
IP: 1e202a8 | 03/04 21:55 Atsakyti
TomTom
03/04 18:15

Kurie nauji modeliai cia tokie byrantys? Ir kurie senesni, paprastesni modeliai buvo tokie patvarus? Man siaip idomu butu suzinot. Nes kiek galvoju apie senesniu - visi rusiski kurie pas mus vazinejo, italiski is vis patyliu (iki ~2005m gamybos), prancuziski gyvenantys savo gyvenima atskira nuo vairuotojo, apie Skodas ir polskus Fiatus ner net ka kalbet, agliski tragedija ir t.t. Gal tik japoniski buvo patvaresni ir vokiski (bet ir tai ne visi). Bet siais laikais japoniski ir toliau patvariausiai atrodo, vokiski - kai kurios markes liko taip pat, kai kurios krito (man pvz bmw baisiai krito, VAG grupe is esmes irgi su savo varikliu fejerverkais). Italiski dabar jau visai normalus, galima net ir Alfa sekmingai turet, angliski irgi ok, prancuziski irgi pasikele. Tai nelabai zinau kas cia siais laikais genda taip. Teisybe ta, kad tapo labiau komplikuoti, bet ir technologijos patvarumui nuejo i prieki.

Merso plaktukai (dyzeliai W123 kėbule). Vokietijoje taksistai milijoną, o gerai priziūrimi (je ne turkas už vairo) ir pusantro milijono km sukdavo iš viso be jokių remontų, o juk tais laikais nebuvo jokių super duper puper sintetinių tepalų ir viso kito marketinginio briedo. Tai gal gali įvardinti kuris šiandieninis variklis naudojamas šiandieniniuose lengvuose automobiliuose gali be remontų tiek pratempti? Beje to pačio W123 važiuoklės laikydavo ne ką mažiau. Ten kėbulas anksčiau išsiskėsdavo nuo rūdžių nei ką nors jam remontuoti reikėdavo.
TomTom
IP: d1cf999 | 03/04 18:15 Atsakyti
HOX
03/04 12:41

as pvz nenoriu naujos masinos nes jos visos prikimstos nauju tech kurios byra. abejoju ar as labai daug prisidesiu prie zalios gamtos pastoviai remontuodamas nauja automobili. kai senas ir maziau daliu turi ir vaziuokle paprasta ir t,.t

Kurie nauji modeliai cia tokie byrantys? Ir kurie senesni, paprastesni modeliai buvo tokie patvarus? Man siaip idomu butu suzinot. Nes kiek galvoju apie senesniu - visi rusiski kurie pas mus vazinejo, italiski is vis patyliu (iki ~2005m gamybos), prancuziski gyvenantys savo gyvenima atskira nuo vairuotojo, apie Skodas ir polskus Fiatus ner net ka kalbet, agliski tragedija ir t.t. Gal tik japoniski buvo patvaresni ir vokiski (bet ir tai ne visi). Bet siais laikais japoniski ir toliau patvariausiai atrodo, vokiski - kai kurios markes liko taip pat, kai kurios krito (man pvz bmw baisiai krito, VAG grupe is esmes irgi su savo varikliu fejerverkais). Italiski dabar jau visai normalus, galima net ir Alfa sekmingai turet, angliski irgi ok, prancuziski irgi pasikele. Tai nelabai zinau kas cia siais laikais genda taip. Teisybe ta, kad tapo labiau komplikuoti, bet ir technologijos patvarumui nuejo i prieki.

TOP naujienos