Seniausi komentarai
kart
| Liepos 19 d. 13:20
Telemetrijus
| Liepos 19 d. 06:41

Jei IF draudimo komanda bus analogiška Aston Martin RBR - aš už.

Įdomu, kodėl jos dabar neateina :)))
Telemetrijus
| Liepos 19 d. 06:41
kart
| Liepos 18 d. 22:54

Visa savo istorija F1 yra gamintoju sportas. Pradekim motorus unifikuoti, tai ateityje galesim sirgti uz visokias "If" draudimo ar Swedbanko komandas, nes gamintoju paprasciausia nebeliks.

Jei IF draudimo komanda bus analogiška Aston Martin RBR - aš už.
kart
| Liepos 19 d. 01:45
SliMMaz
| Liepos 18 d. 23:05

Na del "Visa savo istorija F1 yra gamintoju sportas" tai galima uzgincyt, ypac kai iki 80's F-1 buvo vos 2-3 gamintojai o toliau rikiuoteje, vien privatininkai kaip Williams, Mclaren, Tolleman, Matra, Hackett, Penske, March ir t.t. :)

Matai, as kiek su gilesne mintim parasiau. Motoru unifikavimas reiskia viena tiekeja. Esant vienam tiekejui nera atskaitos tasko. Esant keliems tiekejams yra konkurencija ir atskaitos taskas. Jei Mersai turi 900ag, Ferrari 850ag reiskia, kad kazkur yra vietos tobuleti ir ieskoma rezervu.
Ta ir turejau omenyje rasydamas apie gamintoju komandas ir kiek jos dave visai F1 konkuruodamos technikoje.
fnatic
| Liepos 19 d. 00:07
Kalbant apie mašinų grožį tai bolidai normaliausiai paskutinį kartą atrodė apie 2006 metus - sportiški ir greiti: https://cdn-1.motorsport.com/static/img/amp/200000/200000/209000/209700/209727/s6_28179/f1-the-new-mclaren-mercedes-mp4-21-livery-2006-the-mclaren-mercedes-mp4-21-with-its-new-an.jpg Paskui per daug tų papildomų aerodinaminių elementų atsirado, sparnelių, lankų, ratų gaubtų ir pan (https://img.favcars.com/bmw/formula-1/wallpapers_bmw_formula-1_2008_2_b.jpg), o paskui 2009 padarė tragediją, kuri tęsiasi iki šiol - nuo ančiasnapių iki pimpaliukų priekiniame sparne: (https://adamcooperf1.files.wordpress.com/2014/01/adam-cooper-caterham-2.jpg)

Taigi lauksim gražių, siauresnių, lengvesnių, aerodinamiškai paprastų ir patrauklių bolidų, kurie primins kažkiek 2006-ųjų metų laikus. Kitu atveju tęsis šita nuo 2009-ųjų negražių bolidų krizė...
SliMMaz
| Liepos 18 d. 23:09
Is esmes vos ne "garaziniu" sportas buvo, kai burys draugu, mechaniku galedavo per vasara kazka sukonsruot ir poto startuot, kaip ir buvo su Hesketh is dalies :)
SliMMaz
| Liepos 18 d. 23:05
kart
| Liepos 18 d. 22:54

Visa savo istorija F1 yra gamintoju sportas. Pradekim motorus unifikuoti, tai ateityje galesim sirgti uz visokias "If" draudimo ar Swedbanko komandas, nes gamintoju paprasciausia nebeliks.

Na del "Visa savo istorija F1 yra gamintoju sportas" tai galima uzgincyt, ypac kai iki 80's F-1 buvo vos 2-3 gamintojai o toliau rikiuoteje, vien privatininkai kaip Williams, Mclaren, Tolleman, Matra, Hackett, Penske, March ir t.t. :)
kart
| Liepos 18 d. 22:54
Telemetrijus
| Liepos 18 d. 22:35

Kosmetiniai pakeitimai. Ypač 3-cias punktas.
Kol nebus variklių ir kitų komponentų unifikacijos - tol turėsime F1 ir F1.5...

Visa savo istorija F1 yra gamintoju sportas. Pradekim motorus unifikuoti, tai ateityje galesim sirgti uz visokias "If" draudimo ar Swedbanko komandas, nes gamintoju paprasciausia nebeliks.
Telemetrijus
| Liepos 18 d. 22:35
Kosmetiniai pakeitimai. Ypač 3-cias punktas.
Kol nebus variklių ir kitų komponentų unifikacijos - tol turėsime F1 ir F1.5...
A85
| Liepos 18 d. 22:20
maxpower
| Liepos 18 d. 22:03

Ir kas gi tos tikros lenktynės? :)

Su slyvom miesto gatvėm ;)
maxpower
| Liepos 18 d. 22:09
maxpower
| Liepos 18 d. 22:03

Ir kas gi tos tikros lenktynės? :)

Dar norėčiau pridėt. Nenori fake strategijų tai iš esmės reikia viską keist. Nėra vieno padangų gamintojo, nėra privalomų sustojimų
maxpower
| Liepos 18 d. 22:03
leksas
| Liepos 18 d. 21:25

Ką tu išmanai apie f1? Jei nori cirko, tai eik į cirką, o aš noriu tikrų lenktynių be fake strategijų. Naujasis reglamentas atrodo labai gerai, tik tokie kaip tu to nesupranta, nes žiūrėti f1 pradėjo praeitais metais

Ir kas gi tos tikros lenktynės? :)
Jacques
| Liepos 18 d. 21:27
Man tai F1 turetu but technologiju virsune,o dabar daug ka standartizuos..
leksas
| Liepos 18 d. 21:25
maxpower
| Liepos 18 d. 17:51

Padangos labiau atsparios devejimuisi skamba dar nuobodesnėm lenktynėm. Ir taip dabar dauguma lenktynių galima baigt su vienu sustojimu. Šiaip naujas reglamentas atrodo blogai. Viskas standartizuojama tuoj pavirs į f-2 su didesniais biudžetais

Ką tu išmanai apie f1? Jei nori cirko, tai eik į cirką, o aš noriu tikrų lenktynių be fake strategijų. Naujasis reglamentas atrodo labai gerai, tik tokie kaip tu to nesupranta, nes žiūrėti f1 pradėjo praeitais metais
Black_Death
| Liepos 18 d. 18:16
maxpower
| Liepos 18 d. 17:51

Padangos labiau atsparios devejimuisi skamba dar nuobodesnėm lenktynėm. Ir taip dabar dauguma lenktynių galima baigt su vienu sustojimu. Šiaip naujas reglamentas atrodo blogai. Viskas standartizuojama tuoj pavirs į f-2 su didesniais biudžetais

Tokius pasiulymus pateike rinktine inzinieriu grupele, kurie nespeja laiku pateikti savo isvadas. Kuriems nusispjaut ko praso, ka siulo lenktynininkai... sitie inzinieriai net nesivargins nusispjauti i paprastu fanu nuomone.
Trumpai: taip pritariu tau. Pakeitimai skamba ‘tas pats b tik kitoj rankoj’
maxpower
| Liepos 18 d. 17:51
Padangos labiau atsparios devejimuisi skamba dar nuobodesnėm lenktynėm. Ir taip dabar dauguma lenktynių galima baigt su vienu sustojimu. Šiaip naujas reglamentas atrodo blogai. Viskas standartizuojama tuoj pavirs į f-2 su didesniais biudžetais
Rimvydas Rozenas_2
| Liepos 18 d. 16:46
Grįžkim i 60sius galgeriau
SliMMaz
| Liepos 18 d. 16:06
As dar sumazinciau aptarnaujanti personala sustojimu metu. F1 16 mechaniku per sustojima, Indycare tik 6!. Nesakau, kad ir F1'ene sumazint iki 6, bet iki kokiu 10 galima pabandyt. Daugiau gal "zmogiskojo faktoriaus" butu pit stopuose. Dabar kai sustojimas trunka tik 1.5-2.5sek tai nelabai idomu
kart
| Liepos 18 d. 15:35
O cia tai super ideja: "Mes svarstome galimybę apriboti telemetrijos duomenų perdavimą į boksus, norėdami pilotus palikti savarankiškesniais lenktynių metu."
kart
| Liepos 18 d. 15:33
"Mašinos išoriškai turi atrodyti gražiai." - bet kitoje temoje raso apie sparniukus virs ratu, kurie grozio tikrai neprideda, mano nuomone. Idomus tas inzinieriu skonis.
Vamzdiec
| Liepos 18 d. 15:06
Degalų papildymo sugrąžinimas leistų sumažinti degalų bakus, bet tai neigiamai atsilieptų varžybų vaizdingumui///
AR GALIMA aiskiau - kaip degalu papildymo sugrazinimas neigiamai atsilieps varzybu vaizdingumui?

F-1.lt pulsas