Naujausi FIA siulymai

2002 Spalio 11 d. 09:31

Hi,

Gal adminai neuzpyks, kad kartojasi naujienu tema, bet neislaike nervai juodai perskaicius Bernio ir Maxo nesamones :(
Idomu buti padiskutuoti:kaip jus siulytumete keisti dabartines taisykles, ivesti apribojimas ir pan. Ir ar is vis to reikia?

2002 Spalio 11 d. 09:51

Ka galiu pasakyt:

kazkada jau buvo panasios taisykle kai kurios pvz:
imti geriausius laikus is penktadienio ir sestadienio kvalifikaciju - buvao jau tai jei pamenat - kokie pliusai ir minusai.. pliusai, kad komandos stengsis parodyt gerus rezultatus ir penktadieni ir sestadieni.... minusai, jei sestadieni lis lietus, niekas trasoje nepasirodys - na gali buti isimciu....

del papildomu kilogramu tai yra tikra nesamone, del variklio, pavaru deziu ir padangu naudojimo per kelias varzybas tai visiskas absurdas - su tikciau nebent per viena savaitgali....
visa kita taip pat man nepatinka...

pasiulymas butu konkretus.... pakeisti galu gale skaiciavimo sistema - skirti taskus uz treniruociu rezultatus, uz kvalifikacijos rezultatus, uz greiciausius ratus per varzybas, per varzybas skirti tasku nuo 1 iki 10 ar 15 vietos.... kas gaunasi (pliusai minusai)...
pliusai kad tasku pasiskirstymas racionalesnis - gali buti, kad iki paskutiniųjų GP varzybu bus dar tikrai daug kas neaisku ir pvz del pirmos vietos pasaulio cempionate galetu rungtis net pvz 10 pilotu.... minusai - jei butu toks didelis dominavimas vienos komandos kaip Ferrari siais metai - atitrukimas nuo kitos komandos gali buti labai labaaaiiiii didelis....
bet kitos iseities tikrai nematau...

Aciu uz demesi

2002 Spalio 11 d. 11:44

Geriausiai butu duoti visiems pilotas vienodus bolidus, ir nereiketu jokiu papildomu svoriu deti be reikalo

2002 Spalio 13 d. 14:46

nezinau, man irgi tas svoris tai absoliutus absurdas. kitas variantas - vienodi bolidai. bet cia velgi absurdas. NIEKADA f-1 nebus vienodu bolidu. kas nors vistiek sugalvos prikist kur nors nagus (prisiminkim epizoda kai viena benetonai berods buvo pasitvarke degalu pylimo yranga).
be to, jei visos komandos naudos vienodus bolidus, apskritai reikes pertvarkyt komandas. nebereikes bandymu, nebereikes vejo tuneliu, visos sukurtos infrastrukturos ir t.t. ir pan.

bet as dabar galvoju toki varianta - reiketu galbut ziuret technini reglamenta. tarkim tokie variantai:
1. pridet padangai dar viena grioveli. tokiu budu sumazes greitis, naturalu ir lyderiu atotrukis.
2. mazinti sparnu plokstumu skaiciu. tokiu budu sumazetu aerodinaminis efektyvumas, daugetu lenkimu.
3. pakelti bolidu dugnus auksciau. velgi mazeja greitis.

2002 Spalio 13 d. 17:52

ms-zek f3000

2002 Spalio 13 d. 18:07

100% pritariu MS

2002 Spalio 13 d. 18:38

visai nepritariu MS ir Evka'i.
official> bet juktada greitis visu bolidu sumazetu vienodai ir tada vel tas pats iseitu.
vienintelis pakeitimas , kuriam as pritarciau tai kazkaip mazinti finansinius skirtumus, nes tik nuo basliu skaiciaus komandoj priklauso rezultatai (nu tik nesupraskit to tiesmukiskai_

2002 Spalio 13 d. 18:45

Nors sergu uz Ferrari ir tokiom nenaturaliom konkurencinem salygom nepritariu, bet realiai suvokiu, kad jeigu kitais metais niekas nesikeis, tai Formulei1 ateis sunki laikai. O, kad kitais metais niekas nepasikeis esu beveik 100% isitikines. Bo Ferrari konkurentai rimtai kalba, kad ruoshiasi konstruoti kitoki bolida ish pagrindu, o ne tobulinti shiumetini. O tai reikshtu, kad kitais metais jie tures patikimumo ir kitokio sh...problemu. O be to Ferrariai ant lauru tikrai nesnaus. Kazka daryti tikrai reikia nors laikinai. Va sumasciau toki dalyka. Kad nestabdyti komandu technini progresa, nesudaryti nepakeliamu nashtu biedniokams ir netaikyti apribojimu tik vienai komandai ar net vienam lenktynininkui, bo nauji siulymai tuom ir kvepia, kartu su nenaturalia konkurencija Ferrari viduje, kas igalins juos ir toliau pirmauti kitu komandu atzvilgiu neapkraunant saves per dideliais svoriais (viena karta vienas laimi, kita karta kitas, o jei v idealie tai kuris nelaimi atvaziuoja antras). Siulyciau FIA'ai kad ish tashkuose finishavusiu lenktynininku kitame etape jie ish ju kvalifikacijos pozicijos butu pastumti per tiek poziciju zemiau kiek surinko tashku. Tai apsunkintu lyderiu lenktynes ir neatimant shansu laimeti, padetu vidutiniokam uzimti geresnes kvalifikacijos vietas, paivairintu komandines taktikas, padarytu idomesniais startus ir galu gale atsirastu daugiau lenkimu kas padarytu shiuolaikine Formule daug idomesne. Ir tai neverstu lenktynininku nelaimeti lenktyniu, bo campu tampi tik surinkes daugiausiai tashku ir laimejus tau niekas neivers bulviu maisho del ko tu privalesi beveik savo noru pralaimeti lenktynes, kad tik jo atsikratyti. Va mano siulymas butu toks. O dabar laukiu kritikos:)

2002 Spalio 13 d. 19:28

Duce> Labai labai pritariu tavo nuomonei! Tikrai daug idomiau butu! O tai pasunkinti bolidus, net juokinga...

F-1.lt pulsas