Nors sergu uz Ferrari ir tokiom nenaturaliom konkurencinem salygom nepritariu, bet realiai suvokiu, kad jeigu kitais metais niekas nesikeis, tai Formulei1 ateis sunki laikai. O, kad kitais metais niekas nepasikeis esu beveik 100% isitikines. Bo Ferrari konkurentai rimtai kalba, kad ruoshiasi konstruoti kitoki bolida ish pagrindu, o ne tobulinti shiumetini. O tai reikshtu, kad kitais metais jie tures patikimumo ir kitokio sh...problemu. O be to Ferrariai ant lauru tikrai nesnaus. Kazka daryti tikrai reikia nors laikinai. Va sumasciau toki dalyka. Kad nestabdyti komandu technini progresa, nesudaryti nepakeliamu nashtu biedniokams ir netaikyti apribojimu tik vienai komandai ar net vienam lenktynininkui, bo nauji siulymai tuom ir kvepia, kartu su nenaturalia konkurencija Ferrari viduje, kas igalins juos ir toliau pirmauti kitu komandu atzvilgiu neapkraunant saves per dideliais svoriais (viena karta vienas laimi, kita karta kitas, o jei v idealie tai kuris nelaimi atvaziuoja antras). Siulyciau FIA'ai kad ish tashkuose finishavusiu lenktynininku kitame etape jie ish ju kvalifikacijos pozicijos butu pastumti per tiek poziciju zemiau kiek surinko tashku. Tai apsunkintu lyderiu lenktynes ir neatimant shansu laimeti, padetu vidutiniokam uzimti geresnes kvalifikacijos vietas, paivairintu komandines taktikas, padarytu idomesniais startus ir galu gale atsirastu daugiau lenkimu kas padarytu shiuolaikine Formule daug idomesne. Ir tai neverstu lenktynininku nelaimeti lenktyniu, bo campu tampi tik surinkes daugiausiai tashku ir laimejus tau niekas neivers bulviu maisho del ko tu privalesi beveik savo noru pralaimeti lenktynes, kad tik jo atsikratyti. Va mano siulymas butu toks. O dabar laukiu kritikos:)