LiaM>>> galetum ir pats issakyt ka galvoji jei jau posta rasai.
Per tiek metu, nors ir su ivairiais taisykliu apribojimais, bet mes pamatem ka gali atmosferinis variklis Formuleje 1. Karts nuo karto koks nors F-1 shulas viesai pasisako, kad norima "priarteti" prie iprastu automobiliu, o dabartiniai gatviniai auto dauguma turi "sraige" arba kompresoriu, arba ir ta ir ta... As uz tai, kad sugriztu turbo (arba kompresoriai, arba viskas kartu) i F-1. Sitam puslapi, kur yra balsavimas del varikliu, prabalsavau uz 1.6 turbo. Gal autosporto karalienei 4 cilindriukai ir juokinga, bet su siuolaikinem technologijom (o ir prisimenant praejusia turbo era) galima pasiekti ispudingus skaiciukus. Aisku, gaila atmosferiku- jie turi savu pliusu ir smagumu, bet man atrodo laikui begant jie isnyks ir is autosporto, ir is kasdieniu auto, liks tik britvose, nors ir i tas jau sraigutes deda.
Kas del KERS, pritariu > kad ji butu bent jau kol kas be apribojimu, nes apribojimai stabdo tobulinimus, o potencialas yra, tad ir tobulinti yra kur. O kad KERS reikalinga F-1 tai faktas, nes reikia gi reklamuoti "zaliasias" technologijas.
O jei i F-1 vel griztu CVT (ir netik bandymu lygmenyje) tai isvis butu idomu- is principo is jos butu galima isspaust labai daug- bet cia mano asmenine nuomone.