Naujo formato variklis

2010 Spalio 07 d. 20:25

Sveiki! Turbut reciausiai pasisakomas forumas- techninis forumas. Taigi gaivinam!
Varikliu formatu pasikeitimo terminas po truputi arteja. Meskit zurnalistu, specialistu is viso pasaulio pasisakymu internetines nuorodas cia, ir, zinoma, savo pagristas nuomones ar pamastymus del naujo varikliu formato...

2010 Spalio 07 d. 21:51

nu tai destyk? ka nors gero pasakyk ar sukritikuok?

2010 Spalio 19 d. 20:20

jei mazinti varikli tai tik iki kokiu 2.0 l V6 su turbina, ir jokiu apribojimu el. varikliui ir akumuliatoriams, nes tokiu budu bus isvistytas hibridiniu automobiliu elektriniu varikliu ir akumuliatoriu potencialas, kuri galima bus panaudoti iprastuose automobiliuse. jei variklis 2.0 su turbina isvystytu apie 500 AG, ir elektrinis 200Ag butu puikus derinis

2010 Spalio 23 d. 11:40

LiaM>>> galetum ir pats issakyt ka galvoji jei jau posta rasai.
Per tiek metu, nors ir su ivairiais taisykliu apribojimais, bet mes pamatem ka gali atmosferinis variklis Formuleje 1. Karts nuo karto koks nors F-1 shulas viesai pasisako, kad norima "priarteti" prie iprastu automobiliu, o dabartiniai gatviniai auto dauguma turi "sraige" arba kompresoriu, arba ir ta ir ta... As uz tai, kad sugriztu turbo (arba kompresoriai, arba viskas kartu) i F-1. Sitam puslapi, kur yra balsavimas del varikliu, prabalsavau uz 1.6 turbo. Gal autosporto karalienei 4 cilindriukai ir juokinga, bet su siuolaikinem technologijom (o ir prisimenant praejusia turbo era) galima pasiekti ispudingus skaiciukus. Aisku, gaila atmosferiku- jie turi savu pliusu ir smagumu, bet man atrodo laikui begant jie isnyks ir is autosporto, ir is kasdieniu auto, liks tik britvose, nors ir i tas jau sraigutes deda.
Kas del KERS, pritariu > kad ji butu bent jau kol kas be apribojimu, nes apribojimai stabdo tobulinimus, o potencialas yra, tad ir tobulinti yra kur. O kad KERS reikalinga F-1 tai faktas, nes reikia gi reklamuoti "zaliasias" technologijas.
O jei i F-1 vel griztu CVT (ir netik bandymu lygmenyje) tai isvis butu idomu- is principo is jos butu galima isspaust labai daug- bet cia mano asmenine nuomone.

2010 Spalio 23 d. 14:06

man kaip ziurovui tai nera jokio skirtumo, koks bus variklis, bet noreciau, kad nebutu draudziamas tobulinimas ir varikliu kiekis per sezona...

2010 Spalio 23 d. 14:14

As tai siulyciau leisti dvieju tipu variklius, dabartini v8 2.4l ir L4 1.6l turbo, nustacius kuro tiekimo ribotuvus, kad galia butu panasi. Veliau turbininiu varikliu turetojams leisti po truputi tobulinti variklius ir naudoti brangius patobulinimus bolide (sudetingesnius kers ir pan.), o atmosferinems didinti kuro normas po truputi (kad neatsiliktu nuo turbo), leisti tik nebrangius pakeitimus. Taip f-1 lenktynese atsirastu ivairumas ir ganetinai pigiai galetu dalivauti privatininkai. Ka manote apie si pasiulyma?

2010 Spalio 23 d. 14:15

2010 Spalio 23 d. 20:02

Gražiausia idėja variklių priartinimo prie kasdienybės yra vieno apribojimo idėja - kuro bako dydžio. Tada tikrai būtų stebuklingų pasiekimų ekonomijoje ir galioje, tačiau tai suvalgytų neįtikėtinai daug finansinių resursų.

2011 Vasario 26 d. 16:35

reiktu i formules bolidus montuot elektrinius arba bent hibridinius variklius

2011 Vasario 26 d. 16:36

reiktu i formules bolidus montuot elektrinius arba bent hibridinius variklius

2011 Vasario 26 d. 21:48

arba ne

2011 Vasario 26 d. 22:48

Svarbu kad garsas liktu..

2011 Gegužės 22 d. 11:50

Nesamone truputi daro.2.0 l 4 cilindru variklio su turbina manau neuztenka f1.neliks nei greicio neigarso nei ferrari.padarytu v6 tai dar bentkiek gerai...

2011 Gegužės 24 d. 21:28

Jei nores -greitis liks, ir dar koks. Buvo tokia turbo era formuleje 1 jei ka.. 1.5 turbo.. eros pabaigoj galia motoru budavo 1000-1500 arkliu. aisku kitos taisykles buvo. kvalifikacijai galima buvo naudot net atskira varikli, ir aplamai varikliu skaicius nebuvo ribojamas per sezona. Didziausia beda budavo turbo lagas, bet su siuolaikinem technologijom to trukumo nebus manau. taip kad uzpust varikli galima kiek nori beveik, todel aisku fia ives maksimalu slegi reguliuojama voztuvu kalibruotu kaip indycare budavo.
Net toks diedule kaip bergeris sake, kad vairuot f1 turbo, turejai turet didelius kiausius (hokenhaime senajame su maksimaliu sparnu atakos kampu su 1300hp bolidu buvo paemes 360 ar 370kmh) taip kad neverkit del busimo nauju motoru greicio, kad ir apribotu.

2011 Gegužės 29 d. 11:18

as noreciau daugiau arkliu, bet maziau kuro sanaudu, norisi daugiau galios boliduose, beja kas tas CVT ?

TOP naujienos

F-1.lt pulsas