Naujoji Ferrari Ratu Konstrukcija

2006 Rugpjūčio 26 d. 15:46

Tai wat pastebejau Ferrai naujoves per tv ir radau naujiena saite.. Iskart pasidare idomu kaip visa tai veikia? Man tai kyla abejoniu del stabdziu ausinimo,juk rato vidine dalis uzdengiama ir oro patenka zymiai maziau. Kazkas pastebejo, kad kaip tik oras yra nukreipiamas ir taip padideja aerodinaminis efektyvumas. Na bet cia galima tik spelioti. Tai galbut atsiras ekspertu kurie galetu paaiskinti viska detaliau :)

2006 Rugpjūčio 26 d. 15:52

beje ir red bull komanda tokius pacius dalykus naudojo kaip ir ferrariai.

2006 Rugpjūčio 26 d. 15:59

nezinau kaip ten veikia, bet atrodo nykajp :)

2006 Rugpjūčio 26 d. 16:12

Pritariu,atroda nekaip

2006 Rugpjūčio 26 d. 17:30

O man visai patiko:) Dar ir priekiniams ta pati padarytu tai visai graziai atrodytu:) Nu bet cia ne isvaizdos esme, o efektyvumo!

2006 Rugpjūčio 26 d. 18:36

na man tai visai patiko kaip atrodo, naujoviskai ir tikrai neblogai. + jei efektyvu - galima Ferrariams tik paplot.

2006 Rugpjūčio 26 d. 20:26

nors tuos "padailinimus" graziau nudazyt galejo :)

2006 Rugpjūčio 26 d. 20:49

http://www.formula1.com/race/technical_analysis/764/323.html cia viskas parasyta, kaip, kas ir kodel :)

2006 Rugpjūčio 26 d. 21:00

Paploti cha cha cha NENUSIPEZEK!!!! Kaip Renault isrado mases amortikus tai ka jiems paploti nereikejo???? Tuojau kiti ivaldys sita sistema ,bet deja..... jinai pasirodis,kad visgi neatitinka vieno is punktu ;)Greiciausiai taip ivyktu jei nenugaletu kazkas kas turi nugaleti! ;)

2006 Rugpjūčio 26 d. 21:26

labas rytas. naujove? jau pusmetis kaip sitas dalykas naudojamas. imola: http://www.sportnetwork.net/mainadmin/img/851142319246.jpg & http://www.motorsport.com/photos/f1/2006/bah/f1-2006-bah-xp-0409.jpg

2006 Rugpjūčio 26 d. 21:59

cia ne tokie

2006 Rugpjūčio 26 d. 22:07

vdt, kita kart pazek i fotkes pries jas postindamas ;)

2006 Rugpjūčio 26 d. 22:23

"Ferrari first introduced these at Imola, to help extract the heat generated by the rear brakes... In Turkey the concept is pushed further, with a wider lip section reducing the size of the central air vent. This improves air extraction still further by decreasing turbulence generated by airflow close to the wheel. It also slightly improves aerodynamic efficiency in this area." Kas pamirso priminsiu kad Imolos GP vyko balandzio 23 d. Labai jau naujas isradimas :)
Beje, niekam nekyla juokiu abejoniu, kad tai slightly, taciau vis tiek pagerina aerodimamini efektyvuma. maFIA??? :)

2006 Rugpjūčio 26 d. 22:27

"aerodinamini" :)

2006 Rugpjūčio 27 d. 09:01

butent, kad pagerina aerodinamini efektyvuma... I STABDZIUS t.y. isvengiamos oro turbulencijos nuo ivairiu issiskisimu ir islyginamas oro srautas, kuris efektyviai nukreipiamas i stabdzius tuom juos efektyviau ausindamas. Teisingai visa tai atlieka aerodinamines detales, nes visos detales skirtos reguliuoti oro srautus apie betkoki ojekta vadinamos aerodinaminemis. BET sitos detales neprideda greicio del oro reguliavimo, o tik svaresniu ir tikslesniu oro srautu ausina stabdzius kas leidzia daleiskim galbut veliau stabdyti, stabdziai neperkaista ir efektyviai stabdo ir saugo juos nuo gedimu galu gale. Kuom skiriasi tokia aerodinamine detale nuo taip apverkiamu amortiku (uzdraustu). skirtumas tame ir yra, kad Ferrari detale neprideda greicio trasoje, o renault amortikai, kaip jie ir sake patys jiems pridedavo po 0.3 sek. i rata. I veikimas ju budavo pagrystas sukurti kuo mazesnes vibracijas priekineje pakaboje, kad galbut pagerintu aerodinamika - oro srauta skirta ne kam nors ausinti, o nukreipiama nuo priekiniu ratu i galinies aerodinamines detales, kurios sukuria rispaudziama jega. Paskui amortikai neleisdavo masinai iveiiant krastus maskatuotis paciai ir svariai, lygiai vaziuoti, kas ir vel reikalinga efektyviam aerodinaminiu detaliu darbui. Amortikai buvo skirti netik sugerti atsiradusias vibracijas nuo vaziavimo asfaltu, bet nuo ratu sukeltos vibracijos esant jiems ore. Nu vnz mastykit patys kas prie ko.

2006 Rugpjūčio 27 d. 09:06

Da noriu kazkam pritarti del tu disku dazymo... va da viena vieta originaliai pasizymeti - pripaisyti pliku mergu, remeju logotipu, kazkokiu idomiu grafiniu elementu, kurie originaliai atrodytu ratams besisukant raba galu gale naturaliai ispaisytu lietnykus. Da pridursiu, kad man visada kliudavo tai, kad pas bemaz visas komandas lietnykai blizgantys, o pas ferrarius juodi, tai derinyje dar su juoda guma apie juos gaudavosi nesimpatiskas juodu kaliosu vaizdas. Jokio prasmatnumo, grakstumo tokiai masinai.

2006 Rugpjūčio 27 d. 12:07

kadangi sie gaubtuvai draudziami pagal sias tasykles(12.3 Wheel material :
All wheels must be made from an homogeneous metallic material.), fiat tvirtina, kad jie priklauso stabdziu sistemai. bet ar koks sveiko proto zmogus galetu tuo patiketi, kai sie gaubtuvai net tiesiogiai neturi kontakto su stabdziu sistema: http://img82.imageshack.us/img82/5384/pf17rk.jpg ;(kas toliau, gal prades aiskinti, kad salmas yra variklio dalis?). ir siaip jie yra nelegalus pagal "2.3 Dangerous Construction", nes kanadoje matesi kaip is toyotos ratu skraide.

2006 Rugpjūčio 27 d. 14:38

Duce> gindamas Ferrari siek tiek nusikalbejai :) "pagerina aerodinamini efektyvuma... I STABDZIUS" LOL :D Ir dar jei pagal tave sioje vietoje (prie ratu) isvengiamos oro turbulencijos, plius tai leidzia veliau stabdyti -> kaip tai gali neprideti greicio???

2006 Rugpjūčio 27 d. 17:48

viktogor> bet kokia detale reguliuojanti oro srauta yra aerodinamine, taip pat ir i stabdzius, bet butent, kad reguliuoja oro srauta i stabdzius, o ne i sparnus ar apie korpusa automobilio ir tiesiogai greicio isvis neprideda. gal is vis greicio neprideda, o tik leidzia saugoti stabdzius nuo perkaitimo, kad neatsitiktu kai kimiui monece. Taip, kad nezinau kas ce lol, gal gilinkis i esme, be to man Ferrari gint nereikia :) O del veliau stabdyti, tai jei atydziai skaitai as rasiau GAL zodeli, nes nezinau ar leidzia stabdyti anksciau, ce buvo tik prielaida. Faktas tik tas, kad deklaruojama, kad jie efektyviau ausina stabdzius. vdt> nebutinai reikia tureti tiesiogini kontakta su stabdziu sistema, kad nukreiptum oro srauta i ja. Ce panaciai visokie sparneliai ant bolido priekio ir sonu nukreipineja oro srauta i galini sparna, nors su juo neturi jokios tiesiogines sasajos, bet reguliuoja oro srauta patenkanti i butent i ji arba aplink galinius ratus, o priekinis sparnas varo oro srauta i deflektoriu, nors nera priej o kaip nors pritvirtintas, ka tamsta gali matyti kai taip lengvai keiciamas priekine bolodo dalis. Jei detale belekur uzlipdyta del stabdziu ir turi itaka jiems, tai naturalu, kad ji yra stabdziu sistemos dalis. Bet gal ji ir turi dar papildomu funkciju... to dar niekas nezino ir neirode.