viktogor> bet kokia detale reguliuojanti oro srauta yra aerodinamine, taip pat ir i stabdzius, bet butent, kad reguliuoja oro srauta i stabdzius, o ne i sparnus ar apie korpusa automobilio ir tiesiogai greicio isvis neprideda. gal is vis greicio neprideda, o tik leidzia saugoti stabdzius nuo perkaitimo, kad neatsitiktu kai kimiui monece. Taip, kad nezinau kas ce lol, gal gilinkis i esme, be to man Ferrari gint nereikia :) O del veliau stabdyti, tai jei atydziai skaitai as rasiau GAL zodeli, nes nezinau ar leidzia stabdyti anksciau, ce buvo tik prielaida. Faktas tik tas, kad deklaruojama, kad jie efektyviau ausina stabdzius. vdt> nebutinai reikia tureti tiesiogini kontakta su stabdziu sistema, kad nukreiptum oro srauta i ja. Ce panaciai visokie sparneliai ant bolido priekio ir sonu nukreipineja oro srauta i galini sparna, nors su juo neturi jokios tiesiogines sasajos, bet reguliuoja oro srauta patenkanti i butent i ji arba aplink galinius ratus, o priekinis sparnas varo oro srauta i deflektoriu, nors nera priej o kaip nors pritvirtintas, ka tamsta gali matyti kai taip lengvai keiciamas priekine bolodo dalis. Jei detale belekur uzlipdyta del stabdziu ir turi itaka jiems, tai naturalu, kad ji yra stabdziu sistemos dalis. Bet gal ji ir turi dar papildomu funkciju... to dar niekas nezino ir neirode.