Seniausi komentarai
kart
| Sausio 11 d. 21:14
ddt
| Sausio 11 d. 18:39

neikandi paprasto dalyko, kuo skiriasi plieno ir kuo - anglies pluosto stabdziu charakteristikos. O be to, jei tavo stabdymo kelias yra 200 metru, tu turi daug daugiau erdves balansuoti su stabdymo jega. Kai tavo stabdymo kelias siekia keliasdesimt metru, tos distancijos "lenkimui stabdymo metu" is principo nebera. Apie koki tu ta faktoriu kalbi, as tiesa sakant nezinau, bet as zinau, kad per 25+ metu kai ziuriu F1, as maciau kaip buvo tada, ir kaip yra dabar. Ir beje tai, ka as sakau, nera mano originali mintis, ta as skaiciau is vieno reputacija turincio F1 apzvalgininko pries metu gal 10-12

O tu neįkandi, kad net ir prie naujausių technologijų lenktyninko faktorius išlieka, nes bolidus pilotuoja ne autopilotai, o žmonės. Pilotas ir gazą spaudinėja, ir pavaras perjunginėja, ir stabdžius spaudžia, ir vairą suką tada, kada jam atrodo geriausia.
Mano manymu didžiausios dabartinės problemos, tai: padangos, kuras ir aero. Aero problemas panašu, kad bando spręsti ir tikrai bus įdomu kaip pasiseks. Bet tai tik mažas žingsnis, nes taupymo klausimas išliks. Galbūt papildomas vienas ar net du privalomi sustojimai inestu gyvybes.
maxpower
| Sausio 11 d. 20:21
ddt
| Sausio 11 d. 18:39

neikandi paprasto dalyko, kuo skiriasi plieno ir kuo - anglies pluosto stabdziu charakteristikos. O be to, jei tavo stabdymo kelias yra 200 metru, tu turi daug daugiau erdves balansuoti su stabdymo jega. Kai tavo stabdymo kelias siekia keliasdesimt metru, tos distancijos "lenkimui stabdymo metu" is principo nebera. Apie koki tu ta faktoriu kalbi, as tiesa sakant nezinau, bet as zinau, kad per 25+ metu kai ziuriu F1, as maciau kaip buvo tada, ir kaip yra dabar. Ir beje tai, ka as sakau, nera mano originali mintis, ta as skaiciau is vieno reputacija turincio F1 apzvalgininko pries metu gal 10-12

Dėl to f1 ir vadinama auto sporto karaliene nes naudoja aukščiausias technologijas, o ne plieninius diskus su mediniais ratais. Yra gi kitų serijų kur naudoja tą pačią techniką ir gali matuotis kieno didesnis.
ddt
| Sausio 11 d. 18:39
kart
| Sausio 11 d. 15:40

Mano sarkazmas buvo skirtas abiems komentarams. Kas liečia stabdžius - sutrumpėjo tik stabdymo kelias, bet niekas netrukdo rodyti kiaušus stabdant vėliau nei varžovas. Taigi, šis rizikos faktorius egzituoja ir dabar.
Gali kiek nori diegti techninių sprendimų, bet kol egzistuos padangų ir degalų taupymas, tol ir matysim lenktynes paremtas taktika, o ne kiaušų matavimu, nes dabar jeigu neapsilenkia per kelis ratus, tai tenka grįžti low fuel rėžimus ir aušinti taupant padangas iki kito bandymo.

neikandi paprasto dalyko, kuo skiriasi plieno ir kuo - anglies pluosto stabdziu charakteristikos. O be to, jei tavo stabdymo kelias yra 200 metru, tu turi daug daugiau erdves balansuoti su stabdymo jega. Kai tavo stabdymo kelias siekia keliasdesimt metru, tos distancijos "lenkimui stabdymo metu" is principo nebera. Apie koki tu ta faktoriu kalbi, as tiesa sakant nezinau, bet as zinau, kad per 25+ metu kai ziuriu F1, as maciau kaip buvo tada, ir kaip yra dabar. Ir beje tai, ka as sakau, nera mano originali mintis, ta as skaiciau is vieno reputacija turincio F1 apzvalgininko pries metu gal 10-12
kart
| Sausio 11 d. 15:40
SliMMaz
| Sausio 11 d. 15:09

Nevietoj sarkazmas. H tipo pavaru dezes gal ir nebutina grazint (nors tai irgi suteiktu savu pliusu, bet ir saugumas drastiskai mazeja, o mes visi zinom kaip FIA ziuri i sauguma) bet su stabdziais tiesa pasake. Dabar, ka tu lenksi kai isibegejimas ir stabdymo kelias vienodas?

Mano sarkazmas buvo skirtas abiems komentarams. Kas liečia stabdžius - sutrumpėjo tik stabdymo kelias, bet niekas netrukdo rodyti kiaušus stabdant vėliau nei varžovas. Taigi, šis rizikos faktorius egzituoja ir dabar.
Gali kiek nori diegti techninių sprendimų, bet kol egzistuos padangų ir degalų taupymas, tol ir matysim lenktynes paremtas taktika, o ne kiaušų matavimu, nes dabar jeigu neapsilenkia per kelis ratus, tai tenka grįžti low fuel rėžimus ir aušinti taupant padangas iki kito bandymo.
SliMMaz
| Sausio 11 d. 15:09
kart
| Sausio 11 d. 13:27

Aš, tai siūlau grįžti prie ratų su virbaliniais stipinais. Pasitikrintų chebra ant kiek turi pautus tiek stabdant tiek einant į posūkius ;) Ir vaizdų ir lenkimų būtų kiek tik norit.

Nevietoj sarkazmas. H tipo pavaru dezes gal ir nebutina grazint (nors tai irgi suteiktu savu pliusu, bet ir saugumas drastiskai mazeja, o mes visi zinom kaip FIA ziuri i sauguma) bet su stabdziais tiesa pasake. Dabar, ka tu lenksi kai isibegejimas ir stabdymo kelias vienodas?
kart
| Sausio 11 d. 13:27
Valdis
| Sausio 11 d. 08:50

Visiškai sutinku su ddt. Utopija, bet jei grąžintų įprastą pavarų svirtį kaip įprastuose automobiliuose, tai šou, kurio taip nori FIA klerkai tikrai pagerėtų.

Aš, tai siūlau grįžti prie ratų su virbaliniais stipinais. Pasitikrintų chebra ant kiek turi pautus tiek stabdant tiek einant į posūkius ;) Ir vaizdų ir lenkimų būtų kiek tik norit.
Valdis
| Sausio 11 d. 08:50
Visiškai sutinku su ddt. Utopija, bet jei grąžintų įprastą pavarų svirtį kaip įprastuose automobiliuose, tai šou, kurio taip nori FIA klerkai tikrai pagerėtų.
ddt
| Sausio 11 d. 01:08
Man kazkaip viskas elementariai atrodo. Jei sukursi skaitmenine trasa, bus surastas skaitmeninis budas ja vaziuoti. Lenkimai vyksta ne del trasu konfiguracijos, kiek del automobiliu charakteristiku. Daugybe kartu kartojausi - kada anglies pluosto stabdziai sutrumpino stabdymo kelia iki 20-50 metru (plieno diskai turedavo bent 2-3x ilgesni stabdymo kelia), ir isnyko galimybe lenkti ivairaus staigumo posukiuose, lenktynininkams pasitikrinant, kiek tvirti ju pautai (kas veliau stabdys). Ricciardo turi dovana jausti net anglies pluosto stabdziu niuansus (kas daugiau daro lenkimu posukiuose?), bet siaip tai ka su kompais jie darytu, bolidu technologijos ta skaitmeniskai suvirskins. Reiktu bent is dalies grizti i analogini amziu. Bet cia palikim svajonems; jei tie veikejai nori issvaistyt kruva pinigu simuliatoriams, kurie neduos lygiai nieko - tegul.

F-1.lt pulsas